DIe komt toch altijd overal bij iemand anders op de koffie, en ik maar denken dat ie geen senseo kon betalenquote:Op donderdag 19 januari 2006 19:26 schreef L.Mo het volgende:
Mn ouders kwamen wel eens bij Gaston op de koffie dacht ik...
Oh ja, als we zo gaan beginnen: Joost van Summerbase 1zat maandag naast me op werk. Ik had geen idee wie hij was.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:56 schreef GotC het volgende:
Karin van Winterbase zat bij mij in de klas vorig jaar, goeie vriendin ook.
Was Kelly ook eerst een man..?quote:
Yvo Joordensquote:
Jammer dat PSV hem heeft laten lopen, prima voetballer en idd sympathiek. Helaas balt hij nu bij de verkeerde club, maar geef hem eens ongelijk om niet naar PSV te gaan....quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:51 schreef Sigg het volgende:
Bij Klaas Jan Huntelaar (AJAX) op de Havo gezeten. Regelmatig mee naar huis gefietst ook. Afgelopen zomer toevallig nog tegengekomen op een feest. Hij was als bekende voetballer nog niet van het paard gevallen en behoorlijk bescheiden en toonde nog belangstelling naar anderen. Prima kerel dus![]()
Je kent Joordens?!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:11 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Yvo Joordens![]()
![]()
Was samen met Roberto Lanckohr mijn held vroeger
![]()
![]()
Overigens Jos Verstappen zie ik hier nog wel eens vaker rondstruinen, maar ken hem zo niet.
Klopt.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 00:27 schreef Hihat het volgende:
Om dit topic niet te laten verzanden in een vaag 'ik-heb-wel-eens-een-BN-er-op-straat-zien-lopen-dus-ik-ken-hem-of-haar'-topic kunnen we de voorwaarden wellicht iets aanscherpen.
Als je de betreffende BN-er tegenkomt, zou deze je dan groeten of niet? Zo ja, dan ken je hem (en hij of zij jou). Anders is er volgens mij geen sprake van 'kennen'. Toch?
Wie is da?!quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:59 schreef WAT het volgende:
Ik ben met Sandra Roelofs getrouwd.
Opvallend dat jij juist z'n naam niet kentquote:Op zondag 22 januari 2006 17:01 schreef Meki het volgende:
Nigel de Jong
Adil Ramzi
Ali Boussaboun
Dick Boer
Politiek
Job Cohen
Rob Ouderkerk ( had met hem discussie over allochtonen )
Aboutaleb
Alleen Ouderkerk en Cohen kennen mij![]()
Hij geeft toch momententeel Wiskunde op een middelbare school ?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:59 schreef Imberr het volgende:
[..]
Je kent Joordens?!stoer
Moet ik iets tegen em zeggen namens jou?
![]()
verkeerde topic?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:51 schreef Backhander het volgende:
Worden hier ook nog dektops gepost of hoe zit dat? :S
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:51 schreef Backhander het volgende:
Worden hier ook nog dektops gepost of hoe zit dat? :S
Dat willen we allemaal niet weten!!!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:40 schreef Wesfrdam het volgende:
uhm ja.. me ouders gingen vroeger met de drummer van Postmen om...
En me opa werkte vroeger samen met de zingende kraanmachinist Lee Towers![]()
En me moeder kent Mario Been nog van heel lang geleden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |