Ik ken ze welquote:Op maandag 6 maart 2006 23:01 schreef TC03 het volgende:
[..]
Die kent niemand hoor. Nutteloze vermelding dus.
Jij heet ook Bever van achterenquote:Op maandag 6 maart 2006 22:59 schreef MarkyB het volgende:
[..]
Alsof jij een ' universele' achternaam hebt![]()
quote:Op maandag 6 maart 2006 23:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik ken ze wel. Die gasten van Springstof
.
Kom is met een gegronde reden me uit te lachen, alle grappen zijn allemaal al ooit gemaakt dus origineel ben je zowiezo al nietquote:Op maandag 6 maart 2006 23:03 schreef narcissist het volgende:
[..]
Jij heet ook Bever van achteren![]()
Is het nou nooit moeilijk om jezelf voor te stellen, ik lach niet vaak mensen uit maar ik zou toch in de lach moeten schieten.
Hang niet zo de huilie uit zeg.quote:Op maandag 6 maart 2006 23:04 schreef MarkyB het volgende:
[..]
Kom is met een gegronde reden me uit te lachen, alle grappen zijn allemaal al ooit gemaakt dus origineel ben je zowiezo al niet![]()
Over wanneer iemand een BN-er is valt te twisten, inderdaad. Lijkt mij dat een substantieel van alle Nederlanders deze persoon dient te kennen, waarbij de bekendheid niet uitsluitend branche-, regio- of interessegebiedafhankelijk is. Zoiets?quote:Op maandag 6 maart 2006 22:55 schreef MarkyB het volgende:
Wanneer is iemand dan een bekende nederlander volgens jou? Het kan toch zo zijn dat iemand nog nooit van iemand gehoord heeft omdat hij/zij die serie of tv-programma nooit gekeken heeft? Ik noem maar een voorbeeld maar waar trek jij de grens van bekend/onbekend?
Op een forum moet je mensen nou eenmaal niet persoonlijk aanvallenquote:
Oh het zit aardig diep. Bekijk het van de zonnige kant je maakt mensen aan het lachen.quote:Op maandag 6 maart 2006 23:04 schreef MarkyB het volgende:
[..]
Kom is met een gegronde reden me uit te lachen, alle grappen zijn allemaal al ooit gemaakt dus origineel ben je zowiezo al niet![]()
Éen van de grotere Nederlandse hiphop acts, dus zegt genoeg mensen iets.quote:Op maandag 6 maart 2006 23:01 schreef TC03 het volgende:
[..]
Die kent niemand hoor. Nutteloze vermelding dus.
Heel goedquote:
Hèhè, dat zijn tenminste namen van mensen die, met recht, BN-er genoemd kunnen worden...quote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:30 schreef illusions het volgende:
marco borsato
Unplugged, wereldcd.quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:18 schreef joriz88 het volgende:
bryan adams is m'n neef, maarja niet echt een nederlander![]()
Volgens mij is ze wel aardig, ik zat een tijdje geleden bij haar in de bus nadat ik had gefigureerd voor gtst.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:46 schreef Toeps het volgende:
Mijn zwager Joey van der Velden heeft Marly van der Velden (Nina GTST) aan de haak geslagen (nee, dat is geen familie), dus die kan ik binnenkort ook eens op verjaardagen of zo ontmoeten. En ik ben nu niet meer de enige vega bij het kerstdiner.
Ze is iig vega.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:19 schreef Sebastiaan_2006 het volgende:
[..]
Volgens mij is ze wel aardig, ik zat een tijdje geleden bij haar in de bus nadat ik had gefigureerd voor gtst.
In ieder geval echt toevallig dat ze ook van der Velde heet!quote:
Vriendin van mij is vriendin van ireenquote:Op woensdag 1 maart 2006 22:37 schreef gfo het volgende:
Irene wust zat bij mij bij sommige vakken op school
ben gister nog naar hem toe geweest. Hij draaide op Mambo Beach @ Curaçaoquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:39 schreef Rubbadubba het volgende:
dj jean
Ik ken ze wel hoor!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 01:34 schreef Nosh het volgende:
[..]
Éen van de grotere Nederlandse hiphop acts, dus zegt genoeg mensen iets.
wat is vega dat is toch die man van street fighter?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:46 schreef Toeps het volgende:
Mijn zwager Joey van der Velden heeft Marly van der Velden (Nina GTST) aan de haak geslagen (nee, dat is geen familie), dus die kan ik binnenkort ook eens op verjaardagen of zo ontmoeten. En ik ben nu niet meer de enige vega bij het kerstdiner.
Vegetariër.quote:Op zondag 19 maart 2006 20:28 schreef 2609 het volgende:
[..]
wat is vega dat is toch die man van street fighter?
Nu ga ik weer aan je onkloonheid twijfelenquote:Op zondag 19 maart 2006 20:28 schreef 2609 het volgende:
[..]
wat is vega dat is toch die man van street fighter?
hoe bedoel je? ik ben geen kloon hoorquote:Op zondag 19 maart 2006 22:02 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nu ga ik weer aan je onkloonheid twijfelen
Die zat ook bij mij op school..quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:17 schreef Brunette het volgende:
Rianne Ten Haken
Ik denk dat we die allemaal wel kennenquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:13 schreef stijgende_ster het volgende:
De vader van mijn beste vriendin kent Gordon, Ruud Gullit, Jan des Bouvrie en de heren van Bleekemolen.
Gek he met zo'n avatar!quote:Op maandag 27 maart 2006 17:01 schreef marleenhoofd- het volgende:
Yvonne Jaspers is een achternicht van mij, maar ik heb de rnog nooit echt gezien:')
Zeg niks meer, ik troost je wel...t komt allemaal goedquote:Op maandag 27 maart 2006 19:50 schreef marleenhoofd- het volgende:
[..]
ik weet even niet meer wat ik moet zeggen![]()
Christian Dior is al dood sinds 1957quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:13 schreef DR878 het volgende:
Ik zelf ken Christian Dior niet , maar mijn tante wel. Ze heeft een eigen cosmetica bedrijf ergens in Kuwait en in al die oliestaatjes ( escada) , en ze maakt vaak deals met christian dior en alle andere merkoprichters. En nee tis geen grap.. Heb ook dan mijn hele kamer vol met parfum liggen , dior , creed, van alles en nogwat![]()
Deze reactie rechtvaardigt de belachelijke topickickquote:Op zondag 12 oktober 2008 14:07 schreef Pie.cr het volgende:
[..]
Christian Dior is al dood sinds 1957![]()
.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |