Oh dat komt wel als ik hem een keer raakquote:Op zondag 12 oktober 2008 17:53 schreef MaJo het volgende:
Er is toch wel een verschil tussen kennen en een keer tegengekomen zijnhet minimum is toch wel dat ze je naam kennen
Jy leevd die leventjoeh.quote:Op maandag 13 oktober 2008 00:17 schreef Sport_Life het volgende:
Die presentratrice van campinglife oa woont boven ons. Ken haar dus vrij persoonlijk en zij mij![]()
. Heeft ook gespeeld in gtst, onderweg naar morgen enz. Hoor haar nu zelfs lopen hierboven
(oude haagse huizen)
En ben paar weken geleden op een afterparty van het NL filmfestival geweest en daar oa katja schuurman + zusje gezien, Sophie Hilbrand enz. Maargoed ik viel qua kleding een beetje in het niets in mn spijkerbroekdus viel niet echt te netwerken daaro haha. Nog wel leuke actrice aan de bar gesproken , maar durfde niet te vragen waar ze bekend van was
![]()
(kijk nooit nederlandse soaps of films)
zeg ik ook niet maar gezien de inhoud van dit topic is dat wel noemenswaardigquote:Op maandag 13 oktober 2008 01:39 schreef MaJo het volgende:
Ik snap echt niet dat jullie deze mensen noemen als dat je ze kentIk was ook op het gala van het Nederlands Filmfestival en daar genoeg BN'ers gesproken maar dat maakt toch niet dat ik ze dan ken
1 keer met iemand praten is niet kennen vind ik...
Ik ken genoeg bekende Nederlanders maar ga niet met namen strooien.
zit weer in amsterdam hoorquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:19 schreef GPC. het volgende:
Mijn neef is Hans Vonk(weet je wel, ex keeper van Ajax en Heerenveen), zit nu in Afrika...
Dus zeg je dit omdat..?quote:Op maandag 13 oktober 2008 01:39 schreef MaJo het volgende:
Ik ken genoeg bekende Nederlanders maar ga niet met namen strooien.
redelijkquote:Op zondag 12 oktober 2008 16:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
Sidney Samson
Is wel een beetje bekend?
Omdat ik het eigenlijk een beetje kansloos vind. Voor mij zijn 'bn'ers' niet anders dan anderen en weet niet waarom je daarmee zou moeten pochen.quote:
Waarom kom je dan ueberhaupt hier melden dat je genoeg bekende nederlanders kent.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Omdat ik het eigenlijk een beetje kansloos vind. Voor mij zijn 'bn'ers' niet anders dan anderen en weet niet waarom je daarmee zou moeten pochen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |