quote:*Anders dan andere jaren zijn er ook halve punten berekend. Iedere user die voor een nominatieonderdeel
2 namen of meer heeft gegeven, heeft hiermee voor iedere user een halve punt gegeven.
Dit is eigenlijk pas bij het begin van het tellen zo besloten.
quote:Helaas mis ik een paar Fok!awardicoontjes, te weten: ' All-round origineelste topicopener';' Minst waardevolle user';
'Grootste baggeraar'; 'Meest behulpzame user' en ' Grootste Fok!slet 2005'.
Mocht een creatieve user zin hebben om voor deze awards nog wat mooie icoontjes te maken, dan graag!![]()
quote:Mijn dank gaat uit naar Nickthedick.Het tellen van de nominaties is enkel en alleen door hem gedaan.Alle eer is dus bij deze voor jou Nick.![]()
.quote:Quasar_De Duif is verantwoordelijk geweest voor de maak van de fraaie FOK!awardicoontjes.![]()
VBL.quote:
gelukkig hebben VBLers maar weinig awards binnen gehaald, eng kliekjequote:Op woensdag 18 januari 2006 02:18 schreef popolon het volgende:
[..]
VBL.![]()
Oh, en verplicht opblijven tot een uurtje of vijf.
Ik lijk Joop Zoetemelk wel.quote:Op woensdag 18 januari 2006 01:59 schreef Brennie het volgende:
Eindelijk is het dan zover.... de uitreiking van de USER-awards!
******************TROMGEROFFEL************************
De populairste user:[afbeelding]
Een gedeelde eerste plaats met voor ieder 10 stemmen:
Bupatih en IJsmeis
![]()
Nr:2Tong80 en Braun- 8 stemmen.
Nr:3 Croupouque en Yvonne- 3 stemmen.
Creatiefste user: [afbeelding]
De grote winnaar met 13 stemmen is geworden:
Croupouque
![]()
Nr:2 Bupatih- 9 stemmen.
Nr:3 Yeahinho- 5 stemmen.
Meest humorvolle user: [afbeelding]
De grote winnaars met 6 stemmen zijn geworden:
Croupouque
![]()
Nr:2 Braun en Bupatih- 5 stemmen.
Nr:3 Tong80 en Renmaestro- 3 stemmen.
De vriendelijkste/ aardigste user:[afbeelding]
Een gedeelde eerste plaats met voor ieder 4 stemmen:
Mukie en Tokay
![]()
Nr:2 Bupatih en Brennie- 3 stemmen.
Killswitch, eilanden, Summoner, Croupouque, MissyMirjam en BVO hadden allen 2 stemmen en
zijn hiermee allemaal 3e geworden.
Meest crewinlikkende user:[afbeelding]
Een gedeelde eerste plaats met voor ieder 7 stemmen:
Jaguarized en IJsmeis
![]()
Nr:2 Bupatih en _moder8tor_- 6,5 stemmen.
Nr:3 Static- 4,5 stemmen.
quote:Op woensdag 18 januari 2006 02:28 schreef Alexxxxx het volgende:
Winnaars: gefeliciteerd
En dan met name Sandraugiga natuurlijk
quote:Op woensdag 18 januari 2006 02:29 schreef tong80 het volgende:
Vind het wel leuk dat ik de grote winnaar word genoemd.
Dat streelt m'n ego dan wel weer.
Dan moet je ze ook wel gaan voeren, hè?quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Twee stuks.
En bedankt voor de organisatie!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Ik zou maar eens iets aan je imago gaan doenquote:Op woensdag 18 januari 2006 11:56 schreef Bluezz het volgende:
De liefste![]()
Wat schattig, tnxx stemmers !!
afz-moeder theresa
quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:34 schreef ElisaB het volgende:
Ik zou maar eens iets aan je imago gaan doen
Edit: Neh... ze hebben gelijk; je bent een schatje en dat moet je maar blijven
Bij deze wil ik mijn bitch bedanken voor het worden van Fokhunk..quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:56 schreef Imberr het volgende:
Beste nieuwkomer 2005 (vrouwen):
Nr:2 Imberr en Vikingmeisje- 3 stemmen
Leukste Babe van Fok!:
Nr:3 Imberr- 3,5 stemmen.stoer
en MO fokhunk
Lees de OP eens.quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:01 schreef Imberr het volgende:
Hoe kom ik eig aan 3 en een halve stem
Nr:3 Imberr- 3,5 stemmen.
dan heeft iemand 2 namen genoemd in 1 categoriequote:Op woensdag 18 januari 2006 15:01 schreef Imberr het volgende:
Hoe kom ik eig aan 3 en een halve stem
Nr:3 Imberr- 3,5 stemmen.
ah zoquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:02 schreef milagro het volgende:
[..]
dan heeft iemand 2 namen genoemd in 1 categorie
Wel betreurenswaardig weinig stemmen lijkt het ja...quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:58 schreef Shark.Bait het volgende:
dus als ik 3 fokkers zo gek krijg van de 100.000 om op mij te stemmen mag ik ook denken dat ik popu ben?
Ik zal eens met mijn klonen gaan praten
Als meer mensen hadden gestemd was ik nooit 2e en 3e geworden, dus ik vind t bestquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:04 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Wel betreurenswaardig weinig stemmen lijkt het ja...
iddquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:46 schreef Jaguarized het volgende:
Minst waardevolle aanwinst voor Fok!: Jaquarized (verkeerd gespeld)
Nr 1 met 16 stemmen!
Grootste baggeraar van Fok!:
Nr 2 Jaquarized 5 stemmen.
Meest irritante user:
Static, Jaguarized, -Angel- en Dolle_Hond hadden allen 4 stemmen en
zijn hiermee allemaal 3e geworden. (goede spelling)
Meest crewinlikkende user:
Een gedeelde eerste plaats met voor ieder 7 stemmen: Jaguarized en IJsmeis
![]()
Twee awards totaal![]()
![]()
Mooi werk Brennie!
Je kunt ze ook op een normale manier bedanken voor de moeite.quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:50 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
idd
daar hebben ze met zijn tweeen voor zitten tellen, allemaal usernamen verkeerd geschreven en creatief tellen
![]()
Joop Zoetemelk werd óók 'De eeuwige tweede' genoemd!quote:
bedanken zou ik idd op een normale manier.quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:53 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
Je kunt ze ook op een normale manier bedanken voor de moeite.
Wat een kutsport dat wielrennen. Niet eens orginele bijnamen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Joop Zoetemelk werd óók 'De eeuwige tweede' genoemd!
Ctrl+F op 'eeuwige tweede'quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:16 schreef NJ het volgende:
[..]
Wat een kutsport dat wielrennen. Niet eens orginele bijnamen.
wees blij dat Arcee het niet gedaan heeftquote:Op woensdag 18 januari 2006 17:10 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
en de organisatie zelf ook wel, maar dat telwerk is![]()
Je bent een beetje te laat hoorquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:58 schreef Shark.Bait het volgende:
dus als ik 3 fokkers zo gek krijg van de 100.000 om op mij te stemmen mag ik ook denken dat ik popu ben?
Ik zal eens met mijn klonen gaan praten
Half uurtje?... wie ben jij, fuckin' Rainman ofzo?quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:10 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
bedanken zou ik idd op een normale manier.
maar overdreven moeilijk doen terwijl je het in een half uurtje geteld hebt verdient geen dank.
de icoontjes maken is wel goed werk
en de organisatie zelf ook wel, maar dat telwerk is![]()
Heb je er langer over gedaan?quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:19 schreef Nickthedick het volgende:
Half uurtje?... wie ben jij, fuckin' Rainman ofzo?![]()
Jaquote:
nee hoorquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:19 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Half uurtje?... wie ben jij, fuckin' Rainman ofzo?![]()
Daar begin ik maar niet aan.quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:21 schreef Natalie het volgende:
[..]
Dan moet je ze ook wel gaan voeren, hè?
De intense lelijkheid van die zin!quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:31 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Echter heeft Zoetemelk ook ooit gewonnen.
Het bevat worden 'Zoetemelk' en 'gewonnen'quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:41 schreef Dagonet het volgende:
[..]
De intense lelijkheid van die zin!
'Echter' aan het begin, dat leest zo kut.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:43 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Het bevat worden 'Zoetemelk' en 'gewonnen'. Of bedoel je dat niet?
Van mij krijg jij de ED-Award voor leukste Meki hoor.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:37 schreef Meki het volgende:
Aah 2 stemmen
quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:45 schreef RM-rf het volgende:
Ik draag mijn award voor meest serieuze user op aan Meki, BSB en pberends ... Alles wat ik bereikt heb kon enkel in de schaduw van hun Groote Voorbeeld ten stande komen.
Het voelt bijna als blasfemie aan om deze award voor de neus van een Grootheid als Meki weg te stelen....
quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:47 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Van mij krijg jij de ED-Award voor leukste Meki hoor.
echt kampioenen winnen dus zowel in subfora als forumbreed?quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:59 schreef popolon het volgende:
Hoewel het natuurlijk een klerewerk is zou zoiets per subforum meer zeggen.
De meesten worden nu 'kampioen' met 3 stemmen ofzo.
rubbereend?quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
echt kampioenen winnen dus zowel in subfora als forumbreed?
Ik ken hem ook niet.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:04 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
rubbereend?
Hierbij van mij de ED-Award voor meest onbekende moderator.
Ook nog nooit van gehoord.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:04 schreef ThE_ED het volgende:
rubbereend?
45.000 posts nog niet genoegquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:04 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
rubbereend?
pure kwaliteit jaquote:
Vandaar die nachtbraker-award.quote:
alleen voor kenners denk ik danquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:13 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Hmmm, je zou zeggen dat je daarmee zou opvallen op het forum...
Zijn niet al jouw stemmen van VBL/Hools users?quote:
waar en wat? geen idee waar je het over hebtquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:15 schreef popolon het volgende:
[..]
Zijn niet al jouw stemmen van VBL/Hools users?
quote:Meest aandachtsgeile user:
De grote winnaar met 17 stemmen is geworden:
MaRySe
quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
waar en wat? geen idee waar je het over hebt
Iemand die pas wakker wordt wanneer jij je bedje in duikt en erg interessante dingen te melden heeft blijbaar.quote:
Blijkbaarquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:22 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Iemand die pas wakker wordt wanneer jij je bedje in duikt en erg interessante dingen te melden heeft blijbaar.![]()
Ik ben net weer wakker... laat me even op gang komenquote:
Een newbie dus.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:22 schreef Nickthedick het volgende:
Iemand die pas wakker wordt wanneer jij je bedje in duikt en erg interessante dingen te melden heeft blijbaar.![]()
Ik ben net wakker,quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:26 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ik ben net weer wakker... laat me even op gang komen![]()
Tsja... sommige mensen hebben blijkbaar geen 50.000+ posts nodig om eindelijk eens op te vallen.quote:
Kijk naar je eigen postaantal.quote:
Met al mijn klonen bij elkaar heb ik meer posts dan jij hoorquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:30 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Kijk naar je eigen postaantal.![]()
En je pappie kan mijn pappie zeker ook in elkaar slaan? Grow up... dit is het kabouter Plop forum niet.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:31 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Met al mijn klonen bij elkaar heb ik meer posts dan jij hoor![]()
Wat een boeiende posts inderdaad zeg.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:34 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
En je pappie kan mijn pappie zeker ook in elkaar slaan? Grow up... dit is het kabouter Plop forum niet.![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:34 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
En je pappie kan mijn pappie zeker ook in elkaar slaan? Grow up... dit is het kabouter Plop forum niet.![]()
Thanks, dus volgend jaar ga jij ook op mij stemmen?quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:35 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Wat een boeiende posts inderdaad zeg.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:38 schreef popolon het volgende:
Dit is, op uitzondering van enkele fora na, juist wel een kabouter Plop forum.
Toch.
Is dat jouw manier om te zeggen dat je nu met je handen op je oren geklemd keihard: 'LALALALALA' schreeuwt?quote:
lolquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:34 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Btw, thanks voor je stem; ik wist niet dat jij mij stalkte.quote:
Graag gedaan, soms zeg je nu eenmaal zinnige dingenquote:Op donderdag 19 januari 2006 11:52 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Btw, thanks voor je stem; ik wist niet dat jij mij stalkte.![]()
Dat is degene die altijd in het WC hokje bang over zijn schouder kijkt. Sinds George Michael ziet hij overal het gevaar.quote:
quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:19 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Dat is degene die altijd in het WC hokje bang over zijn schouder kijkt. Sinds George Michael ziet hij overal het gevaar.
quote:Meest aandachtsgeile user:
De grote winnaar met 17 stemmen is geworden:MaRySe
quote:Op woensdag 18 januari 2006 01:59 schreef Brennie het volgende:
User met de meeste kwaliteitstopics en posts:[afbeelding]
De grote winnaar met 7 stemmen is geworden:
Erodome
![]()
Nr:2 Croupouque- 6 stemmen.
Nr:3 Rm_rf- 4 stemmen.
Meest behulpzame user:
Een gedeelde eerste plaats met voor ieder 5 stemmen:
Erodome en Mukie
![]()
Golfer, Lucille, -Vaduz-, Copycat en Nikky hadden allen 3 stemmen en
zijn hiermee allemaal 2e geworden.
*Geen 3e plaats.
User met de meeste leerzame/nuttige/informatieve posts:[afbeelding]
De grote winnaar met 9 stemmen is geworden:
Erodome
![]()
Nr:2 Methodmich- 5 stemmen.
Nr:3 Keromane en RM-rf- 3 stemmen.
[
Ja ik moet mijn prijs ook met jou delenquote:
Doe is liefquote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:29 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ja ik moet mijn prijs ook met jou delen![]()
![]()
Jij begonquote:
Ja en jij hoort er niet bijquote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:22 schreef Rietvaerder het volgende:
Wat een kontenkusser topicLekker slijmen
*kuch*. Geen hoofletter, en goede volgorde van de letters graag.quote:Meest ondergewaardeerde user:
De grote winnaar met 5 stemmen is geworden:
Bos81
Nr:2 Dolle_Hond- 4 stemmen.
BrauN, Meki, Scikzukie, Herald, Intxauragga, Wezli en Nickthedick hadden allen 2 stemmen en
zijn hiermee allemaal 3e geworden.
Typisch Fok! weer.. zeiken over wat verkeerd geschreven namen. Wees blij dat ik nog de moeite neem te typen na het matige nomineren.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:09 schreef skiczukie het volgende:
[..]
*kuch*. Geen hoofletter, en goede volgorde van de letters graag.![]()
Ik wacht nog steeds op de rectificatie.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:17 schreef Brennie het volgende:
[..]
Typisch Fok! weer.. zeiken over wat verkeerd geschreven namen. Wees blij dat ik nog de moeite neem te typen na het matige nomineren.![]()
![]()
Dubbel R, enkel G. Onthoud dat nou eensquote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:17 schreef Brennie het volgende:
[..]
Typisch Fok! weer.. zeiken over wat verkeerd geschreven namen. Wees blij dat ik nog de moeite neem te typen na het matige nomineren.![]()
![]()
Thanks!quote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:20 schreef skiczukie het volgende:
Even serieus, leuk dat je dit gedaan hebt.![]()
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:20 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Dubbel R, enkel G. Onthoud dat nou eens![]()
.
Slavernijquote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:21 schreef Brennie het volgende:
[..]
Thanks!
Graag gedaan.. al heeft Nickthedick dit jaar het meeste werk gedaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |