pure kwaliteit jaquote:
Vandaar die nachtbraker-award.quote:
alleen voor kenners denk ik danquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:13 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Hmmm, je zou zeggen dat je daarmee zou opvallen op het forum...
Zijn niet al jouw stemmen van VBL/Hools users?quote:
waar en wat? geen idee waar je het over hebtquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:15 schreef popolon het volgende:
[..]
Zijn niet al jouw stemmen van VBL/Hools users?
quote:Meest aandachtsgeile user:
De grote winnaar met 17 stemmen is geworden:
MaRySe
quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
waar en wat? geen idee waar je het over hebt
Iemand die pas wakker wordt wanneer jij je bedje in duikt en erg interessante dingen te melden heeft blijbaar.quote:
Blijkbaarquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:22 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Iemand die pas wakker wordt wanneer jij je bedje in duikt en erg interessante dingen te melden heeft blijbaar.![]()
Ik ben net weer wakker... laat me even op gang komenquote:
Een newbie dus.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:22 schreef Nickthedick het volgende:
Iemand die pas wakker wordt wanneer jij je bedje in duikt en erg interessante dingen te melden heeft blijbaar.![]()
Ik ben net wakker,quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:26 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ik ben net weer wakker... laat me even op gang komen![]()
Tsja... sommige mensen hebben blijkbaar geen 50.000+ posts nodig om eindelijk eens op te vallen.quote:
Kijk naar je eigen postaantal.quote:
Met al mijn klonen bij elkaar heb ik meer posts dan jij hoorquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:30 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Kijk naar je eigen postaantal.![]()
En je pappie kan mijn pappie zeker ook in elkaar slaan? Grow up... dit is het kabouter Plop forum niet.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:31 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Met al mijn klonen bij elkaar heb ik meer posts dan jij hoor![]()
Wat een boeiende posts inderdaad zeg.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:34 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
En je pappie kan mijn pappie zeker ook in elkaar slaan? Grow up... dit is het kabouter Plop forum niet.![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:34 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
En je pappie kan mijn pappie zeker ook in elkaar slaan? Grow up... dit is het kabouter Plop forum niet.![]()
Thanks, dus volgend jaar ga jij ook op mij stemmen?quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:35 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Wat een boeiende posts inderdaad zeg.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:38 schreef popolon het volgende:
Dit is, op uitzondering van enkele fora na, juist wel een kabouter Plop forum.
Toch.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |