pure kwaliteit jaquote:
Vandaar die nachtbraker-award.quote:
alleen voor kenners denk ik danquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:13 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Hmmm, je zou zeggen dat je daarmee zou opvallen op het forum...
Zijn niet al jouw stemmen van VBL/Hools users?quote:
waar en wat? geen idee waar je het over hebtquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:15 schreef popolon het volgende:
[..]
Zijn niet al jouw stemmen van VBL/Hools users?
quote:Meest aandachtsgeile user:
De grote winnaar met 17 stemmen is geworden:
MaRySe
quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
waar en wat? geen idee waar je het over hebt
Iemand die pas wakker wordt wanneer jij je bedje in duikt en erg interessante dingen te melden heeft blijbaar.quote:
Blijkbaarquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:22 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Iemand die pas wakker wordt wanneer jij je bedje in duikt en erg interessante dingen te melden heeft blijbaar.![]()
Ik ben net weer wakker... laat me even op gang komenquote:
Een newbie dus.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:22 schreef Nickthedick het volgende:
Iemand die pas wakker wordt wanneer jij je bedje in duikt en erg interessante dingen te melden heeft blijbaar.![]()
Ik ben net wakker,quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:26 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ik ben net weer wakker... laat me even op gang komen![]()
Tsja... sommige mensen hebben blijkbaar geen 50.000+ posts nodig om eindelijk eens op te vallen.quote:
Kijk naar je eigen postaantal.quote:
Met al mijn klonen bij elkaar heb ik meer posts dan jij hoorquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:30 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Kijk naar je eigen postaantal.![]()
En je pappie kan mijn pappie zeker ook in elkaar slaan? Grow up... dit is het kabouter Plop forum niet.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:31 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Met al mijn klonen bij elkaar heb ik meer posts dan jij hoor![]()
Wat een boeiende posts inderdaad zeg.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:34 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
En je pappie kan mijn pappie zeker ook in elkaar slaan? Grow up... dit is het kabouter Plop forum niet.![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:34 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
En je pappie kan mijn pappie zeker ook in elkaar slaan? Grow up... dit is het kabouter Plop forum niet.![]()
Thanks, dus volgend jaar ga jij ook op mij stemmen?quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:35 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Wat een boeiende posts inderdaad zeg.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:38 schreef popolon het volgende:
Dit is, op uitzondering van enkele fora na, juist wel een kabouter Plop forum.
Toch.
Is dat jouw manier om te zeggen dat je nu met je handen op je oren geklemd keihard: 'LALALALALA' schreeuwt?quote:
lolquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:34 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Btw, thanks voor je stem; ik wist niet dat jij mij stalkte.quote:
Graag gedaan, soms zeg je nu eenmaal zinnige dingenquote:Op donderdag 19 januari 2006 11:52 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Btw, thanks voor je stem; ik wist niet dat jij mij stalkte.![]()
Dat is degene die altijd in het WC hokje bang over zijn schouder kijkt. Sinds George Michael ziet hij overal het gevaar.quote:
quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:19 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Dat is degene die altijd in het WC hokje bang over zijn schouder kijkt. Sinds George Michael ziet hij overal het gevaar.
quote:Meest aandachtsgeile user:
De grote winnaar met 17 stemmen is geworden:MaRySe
quote:Op woensdag 18 januari 2006 01:59 schreef Brennie het volgende:
User met de meeste kwaliteitstopics en posts:[afbeelding]
De grote winnaar met 7 stemmen is geworden:
Erodome
![]()
Nr:2 Croupouque- 6 stemmen.
Nr:3 Rm_rf- 4 stemmen.
Meest behulpzame user:
Een gedeelde eerste plaats met voor ieder 5 stemmen:
Erodome en Mukie
![]()
Golfer, Lucille, -Vaduz-, Copycat en Nikky hadden allen 3 stemmen en
zijn hiermee allemaal 2e geworden.
*Geen 3e plaats.
User met de meeste leerzame/nuttige/informatieve posts:[afbeelding]
De grote winnaar met 9 stemmen is geworden:
Erodome
![]()
Nr:2 Methodmich- 5 stemmen.
Nr:3 Keromane en RM-rf- 3 stemmen.
[
Ja ik moet mijn prijs ook met jou delenquote:
Doe is liefquote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:29 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ja ik moet mijn prijs ook met jou delen![]()
![]()
Jij begonquote:
Ja en jij hoort er niet bijquote:Op zaterdag 21 januari 2006 11:22 schreef Rietvaerder het volgende:
Wat een kontenkusser topicLekker slijmen
*kuch*. Geen hoofletter, en goede volgorde van de letters graag.quote:Meest ondergewaardeerde user:
De grote winnaar met 5 stemmen is geworden:
Bos81
Nr:2 Dolle_Hond- 4 stemmen.
BrauN, Meki, Scikzukie, Herald, Intxauragga, Wezli en Nickthedick hadden allen 2 stemmen en
zijn hiermee allemaal 3e geworden.
Typisch Fok! weer.. zeiken over wat verkeerd geschreven namen. Wees blij dat ik nog de moeite neem te typen na het matige nomineren.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:09 schreef skiczukie het volgende:
[..]
*kuch*. Geen hoofletter, en goede volgorde van de letters graag.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |