Joop Zoetemelk werd óók 'De eeuwige tweede' genoemd!quote:
bedanken zou ik idd op een normale manier.quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:53 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
Je kunt ze ook op een normale manier bedanken voor de moeite.
Wat een kutsport dat wielrennen. Niet eens orginele bijnamen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Joop Zoetemelk werd óók 'De eeuwige tweede' genoemd!
Ctrl+F op 'eeuwige tweede'quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:16 schreef NJ het volgende:
[..]
Wat een kutsport dat wielrennen. Niet eens orginele bijnamen.
wees blij dat Arcee het niet gedaan heeftquote:Op woensdag 18 januari 2006 17:10 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
en de organisatie zelf ook wel, maar dat telwerk is![]()
Je bent een beetje te laat hoorquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:58 schreef Shark.Bait het volgende:
dus als ik 3 fokkers zo gek krijg van de 100.000 om op mij te stemmen mag ik ook denken dat ik popu ben?
Ik zal eens met mijn klonen gaan praten
Half uurtje?... wie ben jij, fuckin' Rainman ofzo?quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:10 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
bedanken zou ik idd op een normale manier.
maar overdreven moeilijk doen terwijl je het in een half uurtje geteld hebt verdient geen dank.
de icoontjes maken is wel goed werk
en de organisatie zelf ook wel, maar dat telwerk is![]()
Heb je er langer over gedaan?quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:19 schreef Nickthedick het volgende:
Half uurtje?... wie ben jij, fuckin' Rainman ofzo?![]()
Jaquote:
nee hoorquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:19 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Half uurtje?... wie ben jij, fuckin' Rainman ofzo?![]()
Daar begin ik maar niet aan.quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:21 schreef Natalie het volgende:
[..]
Dan moet je ze ook wel gaan voeren, hè?
De intense lelijkheid van die zin!quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:31 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Echter heeft Zoetemelk ook ooit gewonnen.
Het bevat worden 'Zoetemelk' en 'gewonnen'quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:41 schreef Dagonet het volgende:
[..]
De intense lelijkheid van die zin!
'Echter' aan het begin, dat leest zo kut.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:43 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Het bevat worden 'Zoetemelk' en 'gewonnen'. Of bedoel je dat niet?
Van mij krijg jij de ED-Award voor leukste Meki hoor.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:37 schreef Meki het volgende:
Aah 2 stemmen
quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:45 schreef RM-rf het volgende:
Ik draag mijn award voor meest serieuze user op aan Meki, BSB en pberends ... Alles wat ik bereikt heb kon enkel in de schaduw van hun Groote Voorbeeld ten stande komen.
Het voelt bijna als blasfemie aan om deze award voor de neus van een Grootheid als Meki weg te stelen....
quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:47 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Van mij krijg jij de ED-Award voor leukste Meki hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |