abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34192838
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 10:45 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Dan nog zie ik duidelijk meer dan een uur verschil.

Maar ook al is het meer dan een kwartier, dan nog is het een relatief lange tijd en bovendien is de cameraploeg niet te zien en de deur open, wat wijst op het vertrek van personen.
Joh die aliens gaan ook in en uit hoor
Love is a dream, within the dream, within the dream...
I dream to much, i like that!
pi_34192868
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 10:45 schreef Lilith-Wicca het volgende:

[..]

Nou DonnaNonna, na een fulltime studie, in Nederland en buitenland van meer dan 7 jaar. met twee, over heel de wereld, erkende diploma's op zak mag ik toch wel stellen dat ik er wat van af weet. De horoscopen die men vroeger maakte aan de hand van progrssies ed. klopten ook meestal helemaal niet.
En jij noemt het miereneuken, ik wil graag voorkomen dat er hier "sprookjes" ontstaan.
Feiten zijn feiten, die zijn belangrijk, sprookjes zijn leuk voor kinderen om naar te luisteren.
Nou, als we het over feiten moeten hebben dan kunnen we de hele horoscoop-fabeltjes verder gewoon achterwege laten.
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_34192892
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 10:53 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Nou, als we het over feiten moeten hebben dan kunnen we de hele horoscoop-fabeltjes verder gewoon achterwege laten.
Tjah als we zo gaan beginnen kunnen we heel Truth wel opdoeken toch?
pi_34192919
Bv die mars - jupiter conjunctie duidt bv op iemand die, als hij verkeerd omgaat met deze energie, iemand is die kan overdrijven bv, het zijn mensen die enorm enthousiast kunnen zijn
pi_34192999
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 10:51 schreef Genverbrander het volgende:
Zullen we aardig tegen elkaar blijven, mudman? Ik zit hier voor m'n lol hoor.
Ik bedoel het niet onaardig, pardon.
Alleen vind ik de 'smaadschriften' tegen de vader soms wat tendensieus, zo ook in de op bv.
Wat anderzijds niet wil zeggen dat het allemaal niet waar hoeft te zijn.
pi_34193009
quote:

[..]

pi_34193073
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 10:52 schreef DonnaNonna het volgende:

[..]

Joh die aliens gaan ook in en uit hoor
pi_34193106
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 10:58 schreef Mudman het volgende:

[..]

Ik bedoel het niet onaardig, pardon.
Alleen vind ik de 'smaadschriften' tegen de vader soms wat tendensieus, zo ook in de op bv.
Wat anderzijds niet wil zeggen dat het allemaal niet waar hoeft te zijn.
Ok gelukkig. Inderdaad zou het wel erg zijn als die pa hier niks mee te maken heeft, je moet natuurlijk altijd oppassen met beschuldigen. Daarom is het ook goed dat jij, parameter en Agno een kritische blik leveren op dit verhaal.
pi_34193172
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 10:50 schreef DonnaNonna het volgende:

[..]

Ow gefeliciteerd zeg
Dus je kunt zijn horoscoop niet eens lezen zoals het nu is?
Zelfs niet door enkel de aspecten te bekijken. Vreemd ik wel en ik heb er geen enkele papiertje voor hoeven halen.
Hmm over de hele wereld heb jij dus je astrologiecursussen gehad,.. zo dus je zult dan nu wel een bekend astrologe zijn neem ik aan!
En erkende diploma's wat geweldig en dat qua astrologie! Zo zo nou wees er maar trots op dan
Dit is mijn laatste reaktie hierop, want jij bent echt zo'n persoon die altijd gelijk wilt hebben, maakt niet uit op wat voor een manier.
Je kunt wel aspecten bekijken maar bijv. dit aspect loopt al sinds februarir 2004, 27 mrt 2005 gaat hij Retrograde lopen en 21 sept 2005 weer Direct enz. enz.
Als je nu een kleine orb pakt blijft dit aspect werkende tot minimaal eind 2006 (verder heb ik niet gekeken).
Als je het precies wilt weten pak je er even de Ephemerides bij.
Succes.
Met twee voeten op de grond kom je geen stap verder.
pi_34193212
quote:

[..]

Precies, mijn idee.
pi_34193316
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 11:08 schreef Lilith-Wicca het volgende:

[..]

Precies, mijn idee.
Mijn geboortedatum en geboortetijd mag je best hebben. Heb al meerdere keren laten duiden en ik vind het wel okay wat eruit komt. Niet alles hoeft te kloppen qua voorspellingen, want iemand maakt zelf zijn/haar lot.
pi_34193483
@ Genverbrander:

Er zijn nog wat andere mogelijkheden m.b.t. de betrokkenheid van Irene Moors. Dit soort praktijken zijn doorgaans niet 'gepland', maar verschillende spelers rollen er in, en raken zo verstrikt in een web van haleve waarheden dat ze er zonder gezichtsverlies niet meer uit kunnen.

Ik vermoed eerder dat zoiets gebeurd is. HoT heeft een nieuw programma nodig, en Robbert weet een goede indruk op haar te maken. Robbert wordt onder de hoede van HoT genomen, en de programma's worden opgenomen.

Dan blijkt dat er toch hele grote vraagtekens komen te staan bij de echtheid van Robberts kunstjes. Maar op dat moment zit HoT in een lastig parket: Robbert keihard laten vallen is geen optie, dat levert je een hele slechte naam op in de artiestenwereld: Je bent immers manager/vertegenwoordiger van hem. Er mee doorgaan maakt je volslagen ongeloofwaardig.
Dus wordt er geprobeerd de schade te beperken, door wat schutterig te komen met "Je gelooft er in of niet." En om verdere blamages te voorkomen wordt de het hele programma in ieder geval voorlopig op sterk water gezet.

Ik denk niet dat Irene Moors nog steeds rotsvast in Robbert gelooft. Volgens mij is het haar ook wel duidelijk dat hij de zaak loopt te flessen. Maar ondertussen heeft zij wel een bedrijf te runnen natuurlijk.
pi_34193486
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 10:48 schreef Mudman het volgende:

1) Stond dat niet gewoon in de Nieuwe Revu en is dat niet eigenlijk oncontroleerbaar?
Hier heb je trouwens een goed punt. Klopt het dat dat jerrycan-verhaal alleen in de nieuwe revu stond? Inderdaad is het in dat geval discutabel, want de Nieuwe Revu is natuurlijk een kutblad, nauwelijks beter dan de Story. En ook al spreken ze de waarheid, dan nog hebben ze het waarschijnlijk gehoord van een van de buren van de Van den Broekjes. En in zo'n dorp als Hoeven wordt er natuurlijk een hoop verzonnen en geroddeld, zeker over een familie die zegt een paranormale te huisvesten.

Als het idd alleen in de Nieuwe Revu staat kunnen we het jerrycan-argument inderdaad wel verwerpen vind ik.
pi_34193490
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 11:12 schreef Stenny het volgende:

[..]

Mijn geboortedatum en geboortetijd mag je best hebben. Heb al meerdere keren laten duiden en ik vind het wel okay wat eruit komt. Niet alles hoeft te kloppen qua voorspellingen, want iemand maakt zelf zijn/haar lot.
Heb ik al hoor Sten
Internet net he.
En inderdaad een horoscoop is een belofte, geen vaststaand iets.
Je bepaalt inderdaad zelf wat je doet met aangegeven kansen.
pi_34193509
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 11:19 schreef Lilith-Wicca het volgende:

[..]

Heb ik al hoor Sten
Internet net he.
En inderdaad een horoscoop is een belofte, geen vaststaand iets.
Je bepaalt inderdaad zelf wat je doet met aangegeven kansen.
Staat de tijd van mij er ook bij, haha, dat zou best kunnen. Ow ja ik zie het op www.stenoomen.nl
pi_34193553
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 10:54 schreef DonnaNonna het volgende:

[..]

Tjah als we zo gaan beginnen kunnen we heel Truth wel opdoeken toch?
Ligt er aan. Als je zaken wilt proberen te verklaren is dat niet nodig. Maar als je onbewezen zeverige theorieen gaat gebruiken om nog zweverige andere theorieen te gaan 'bewijzen', ja, dan kun je dit forum inderdaad beter opdoeken. Dan ben je namelijk niet bezig met zaken te verklaren, maar met navelstaren.
pi_34193603
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 11:19 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
@ Genverbrander:

Er zijn nog wat andere mogelijkheden m.b.t. de betrokkenheid van Irene Moors. Dit soort praktijken zijn doorgaans niet 'gepland', maar verschillende spelers rollen er in, en raken zo verstrikt in een web van haleve waarheden dat ze er zonder gezichtsverlies niet meer uit kunnen.

Ik vermoed eerder dat zoiets gebeurd is. HoT heeft een nieuw programma nodig, en Robbert weet een goede indruk op haar te maken. Robbert wordt onder de hoede van HoT genomen, en de programma's worden opgenomen.

Dan blijkt dat er toch hele grote vraagtekens komen te staan bij de echtheid van Robberts kunstjes. Maar op dat moment zit HoT in een lastig parket: Robbert keihard laten vallen is geen optie, dat levert je een hele slechte naam op in de artiestenwereld: Je bent immers manager/vertegenwoordiger van hem. Er mee doorgaan maakt je volslagen ongeloofwaardig.
Dus wordt er geprobeerd de schade te beperken, door wat schutterig te komen met "Je gelooft er in of niet." En om verdere blamages te voorkomen wordt de het hele programma in ieder geval voorlopig op sterk water gezet.
Ja okee, da's een goeie. Zo had ik het nog niet bekeken, en da's natuurlijk ook een plausibel verhaal.

Maar ik vind het trouwens nog altijd waarschijnlijker dat Irene en haar bedrijf gewoon al die tijd in Robbert hebben geloofd. Ik vind ook dat je duidelijk aan Irene kon zien tijdens de uitzendingen dat ze er he-le-maal in opging en dat ze het fantastisch vond. Op die historische locaties deed ze het duidelijk zowat in d'r Broeke van de spanning. Zie ook dat fragmentje waarbij Robbert de nonnenfoto's maakt, dat getuigt toch niet van enig wantrouwen van Irene. Sterker nog: ze staat te trillen op d'r benen.

Als je al zo ver bent dat je Robbert een contract aanbiedt voor een programma, lijkt het me onwaarschijnlijk dat het vertrouwen later als een pudding ineenzakt.

Ik denk wel dat het wantrouwen inmiddels gegroeid is, maar ik denk dat dat pas na de uitzendingen is gekomen, door alle kritiek van fok en skepsis.
pi_34193740
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 11:23 schreef Genverbrander het volgende:
Ik denk wel dat het wantrouwen inmiddels gegroeid is, maar ik denk dat dat pas na de uitzendingen is gekomen, door alle kritiek van fok en skepsis.
Uiteraard is dat pas na de uitzendingen gekomen. Toen kwam de zaak pas aan het rollen. Tot die tijd heeft niemand bij HoT het blijkbaar nodig gevonden om e.e.a. wat verder uit te pluizen.

Wanneer zijn de opnames eigenlijk gedaan? Liepen die door na de eerste uitzending, of was alles toen al opgenomen?
pi_34194524
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 11:29 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Uiteraard is dat pas na de uitzendingen gekomen. Toen kwam de zaak pas aan het rollen. Tot die tijd heeft niemand bij HoT het blijkbaar nodig gevonden om e.e.a. wat verder uit te pluizen.

Wanneer zijn de opnames eigenlijk gedaan? Liepen die door na de eerste uitzending, of was alles toen al opgenomen?
Aan de kleding en het weer te zien tijdens de shows is alles in de (na)zomer van 2005 opgenomen, dus voordat de eerste uitzendingen begonnen.
  woensdag 18 januari 2006 @ 11:53:18 #121
139235 Parameter
Magie is meetbaar
pi_34194525
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 11:29 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]
Zo'n serie ligt al klaar voordat hij wordt uitgezonden. De makers hebben nooit de moeite genomen om er kritisch naar de kijken. Kritisch onderzoek zal ook niet iets zijn geweest waar ze ervaring mee hadden. Ze maken daar gewoon amusement.
Meten is weten, als je weet wat je meet.
pi_34194879
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 11:20 schreef Stenny het volgende:

[..]

Staat de tijd van mij er ook bij, haha, dat zou best kunnen. Ow ja ik zie het op www.stenoomen.nl
spammmmmmmmmmm
pi_34194900
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 11:06 schreef Lilith-Wicca het volgende:

[..]

Dit is mijn laatste reaktie hierop, want ik bent echt zo'n persoon die altijd gelijk moet hebben, maakt niet uit op wat voor een manier.
pi_34195131
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 12:02 schreef DonnaNonna het volgende:

[..]

spammmmmmmmmmm
Ow wat errug. Ooooooohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
pi_34195181
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 12:10 schreef Stenny het volgende:

[..]

Ow wat errug. Ooooooohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Wat doe je? Orgasmiezen?
  woensdag 18 januari 2006 @ 12:11:54 #126
137525 pikki
pok! pok !
pi_34195191
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 12:03 schreef DonnaNonna het volgende:

[..]
Donna,
Wat zou ik graag die mooie lichtbollen, die jij gemaakt hebt op foto's eens willen zien, .....
When Pikki asked them ...Where are you from ? They said ....We come not from the earth , we come from everywhere ..... we are interdimensional .....
pi_34195304
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 12:11 schreef DonnaNonna het volgende:

[..]

Wat doe je? Orgasmiezen?
Kindje toch
pi_34195351
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 12:14 schreef Stenny het volgende:

[..]

Kindje toch
Goed he die glazen bol hier
pi_34195370
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 12:11 schreef pikki het volgende:

[..]

Donna,
Wat zou ik graag die mooie lichtbollen, die jij gemaakt hebt op foto's eens willen zien, .....
Ik zei al ietsje terug dat ik dat eigenlijk beter niet kan doen, omdat er toch niet in gelooft wordt
  woensdag 18 januari 2006 @ 12:17:29 #130
137525 pikki
pok! pok !
pi_34195395
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 12:16 schreef DonnaNonna het volgende:

[..]

Ik zei al ietsje terug dat ik dat eigenlijk beter niet kan doen, omdat er toch niet in gelooft wordt
Maar ze staan al op een site ,scfreef je toch ....?
When Pikki asked them ...Where are you from ? They said ....We come not from the earth , we come from everywhere ..... we are interdimensional .....
pi_34195474
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 12:16 schreef DonnaNonna het volgende:

[..]

Goed he die glazen bol hier
Is dan zeker glas en geen zuiver kristal.
pi_34195476
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 12:17 schreef pikki het volgende:

[..]

Maar ze staan al op een site ,scfreef je toch ....?
Klopt, maar ik wil hier incognito blijven als dat mag
pi_34195500
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 11:53 schreef Parameter het volgende:
Zo'n serie ligt al klaar voordat hij wordt uitgezonden.
Niet altijd, daarom vroeg ik het even .
quote:
De makers hebben nooit de moeite genomen om er kritisch naar de kijken. Kritisch onderzoek zal ook niet iets zijn geweest waar ze ervaring mee hadden. Ze maken daar gewoon amusement.
Klopt. Hopelijk hebben ze bij HoT dan nu wel geleerd dat het bij dit soort zaken aan te raden is om er kritisch naar te kijken, en niet rucksichtlos uit te zenden.
pi_34195698
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 10:46 schreef DonnaNonna het volgende:
[afbeelding]
Duidelijk de eerste klok geeft een paar minuten voor half één aan en de tweede tien voor twee. Duidelijker kan het niet.

Tulio.
Pas op als je de waarheid gaat zoeken.
De waarheid is verschrikkelijk, maar wel bevrijdend
mooie woorden zijn niet waar en ware woorden zijn niet mooi
.
pi_34195767
pi_34195787
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 12:26 schreef Tulio het volgende:

[..]

Duidelijk de eerste klok geeft een paar minuten voor half één aan en de tweede tien voor twee. Duidelijker kan het niet.

Tulio.
paar minuten voor half 2 geeft die klok aan!
pi_34195800
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 12:11 schreef DonnaNonna het volgende:

[..]

Wat doe je? Orgasmiezen?
En het dan ook nog gek vinden dat je niet serieus wordt genomen?
pi_34195828
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 12:29 schreef Lilith-Wicca het volgende:

[..]

En het dan ook nog gek vinden dat je niet serieus wordt genomen?
LB halloooo.
De hele wereld is al zo serieus!
Kom en heb eens wat meer plezier in het leven
pi_34196087
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 12:29 schreef DonnaNonna het volgende:

[..]

paar minuten voor half 2 geeft die klok aan!
Met hulplijntjes is het duidelijker te zien.
Misschien eens uit hypnose komen.

.
pi_34196088
Sten.
Ik heb wat foto's gevonden waar die lichtbollen op staan die wij toen gezien hebben op de camping.
Nu kan ik skannen, tenminste ik heb zo'n apparaat, als je mij nu even uitkan leggen hoe ik dat moet doen zet ik ze even hier weg.
Mag ook via mail hoor.
Ik beloof niets maar ga het proberen en anders moeten we weer even wachten tot zoonlief thuis komt
pi_34196137
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 12:38 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Sten.
Ik heb wat foto's gevonden waar die lichtbollen op staan die wij toen gezien hebben op de camping.
Nu kan ik skannen, tenminste ik heb zo'n apparaat, als je mij nu even uitkan leggen hoe ik dat moet doen zet ik ze even hier weg.
Mag ook via mail hoor.
Ik beloof niets maar ga het proberen en anders moeten we weer even wachten tot zoonlief thuis komt
Leuk ik ben benieuwd:D
.
pi_34196239
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 12:38 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Sten.
Mag ook via mail hoor.
Je kunt ze inscannen via HP of een ander programma en ze dan als. jpg bijlage naar me opsturen, dan zal ik ze plaatsen. Ben zeer benieuwd!
pi_34196558
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 12:28 schreef DonnaNonna het volgende:
[afbeelding]
Dit lijkt me een Prima Donna(nonna!) Even een pirouetje en er ligt een graancirkel. Het is allemaal zo voor de hand liggend. We denken telkens veel te ver door
Your mind is like a parachute, it works best when it's open...
pi_34196957
Even ter ontspanning, ik ben erachter wat hij onder zijn jasje heeft.

.
pi_34197112
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 10:45 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Dan nog zie ik duidelijk meer dan een uur verschil.

Maar ook al is het meer dan een kwartier, dan nog is het een relatief lange tijd en bovendien is de cameraploeg niet te zien en de deur open, wat wijst op het vertrek van personen.
Het kan ook wijzen op het binnenkomen van iemand. die deur vind ik geen argument.
pi_34197166
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 13:04 schreef Tulio het volgende:

[afbeelding]
  woensdag 18 januari 2006 @ 13:11:47 #147
137525 pikki
pok! pok !
pi_34197225
hitterende sterr
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 13:04 schreef Tulio het volgende:

[afbeelding]
en...je ziet nu de chakra's zitten als schitterende sterren , ...op de navel ...en de hartchakra ....ook.....de gaven zijn nu blootgelegd . ...
pi_34197237
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 13:08 schreef CarDani het volgende:

[..]

Het kan ook wijzen op het binnenkomen van iemand. die deur vind ik geen argument.
Naar mijn gevoel en let wel het is mijn gevoel heeft hij de cameraman net zo afgeleid als toen hij de foto van de non maakte. Misschien dat de vader ff op een andere lokatie met de cameraman is geweest en Robbert snel de foto's heeft kunnen maken. In ieder geval denk ik ook dat er afleiding in het spel is geweest.

Tulio.
.
pi_34197296
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 13:11 schreef pikki het volgende:
hitterende sterr
[..]

en...je ziet nu de chakra's zitten als schitterende sterren , ...op de navel ...en de hartchakra ....ook.....de gaven zijn nu blootgelegd . ...
Mooi hé? en toeval bestaat niet.

Tulio.
.
  woensdag 18 januari 2006 @ 13:16:26 #150
137525 pikki
pok! pok !
pi_34197414
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 13:13 schreef Tulio het volgende:

[..]

Mooi hé? en toeval bestaat niet.

Tulio.
Hou je foto's maar bij , ...ze zullen nog héeel véeeel geld gaan , dra .....wie weet komt er nog een tentoonstelling van ....
pi_34197481
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 13:16 schreef pikki het volgende:

[..]

Hou je foto's maar bij , ...ze zullen nog héeel véeeel geld gaan , dra .....wie weet komt er nog een tentoonstelling van ....
Zeker weten Pikki, ik weet hoe laat het is
.
  woensdag 18 januari 2006 @ 13:19:32 #152
137525 pikki
pok! pok !
pi_34197542
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 13:18 schreef Tulio het volgende:

[..]

Zeker weten Pikki, ik weet hoe laat het is
.....neem er alvast maar een copyright op of patent ....
  woensdag 18 januari 2006 @ 13:24:30 #153
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_34197734
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 10:46 schreef DonnaNonna het volgende:
Altijd leuk spelen met photshop
maar als je gaat vervormen dan is heb je geen realistisch beeld meer.
de wijzers op de tweede foto lijken tien voor twee aan te geven.
1 uur en 25 minuten verschil dus
gelijk
"Word bokser, dan heb je meer kans op slagen"
"Mensen die nooit wat geven, daar krijg ik wat van"
pi_34197784
Ik zie het echt niet, op die tweede foto.
pi_34197898
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 13:24 schreef soulsurvivor het volgende:

[..]

Altijd leuk spelen met photshop
maar als je gaat vervormen dan is heb je geen realistisch beeld meer.
de wijzers op de tweede foto lijken tien voor twee aan te geven.
1 uur en 25 minuten verschil dus
[afbeelding]
je hebt gelijk de wijzer en dat zag ik ook op mijn eigen foto's staat bij de twee.

[ Bericht 3% gewijzigd door Tulio op 18-01-2006 13:34:14 ]
.
pi_34198080
Nou ja ik had een fout berichtje geplaatst dan maar even dit:

Volgens mij komt hier een foto.

.
pi_34198384

De klok staat precies op tijd hoor!
  woensdag 18 januari 2006 @ 13:44:13 #158
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_34198509
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 13:32 schreef Tulio het volgende:

[afbeelding]
lol goeie
gelijk
pi_34198856
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 13:41 schreef DonnaNonna het volgende:
[afbeelding]

Hoe laat is het dan???????????????
.
pi_34198886
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 13:32 schreef Tulio het volgende:

[afbeelding]
Hahahah hoe wist je dat?
pi_34199111
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 13:55 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Hahahah hoe wist je dat?
Hij is paranormaal
pi_34199147
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 13:54 schreef Tulio het volgende:

[..]

[afbeelding]

Hoe laat is het dan???????????????
Neeeh die ogen arghhhhhhhhh
oke het is daar 4 uur je hebt gelijk het is 2 uur later
maar ik denk dat ze even een tripje gemaakt hebben met de vliegende schotels en dan heb je echt geen besef meer van tijd
  woensdag 18 januari 2006 @ 14:02:11 #163
137525 pikki
pok! pok !
pi_34199175
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 13:41 schreef DonnaNonna het volgende:
[afbeelding]
Heb je hier het kleed van Jomanda gebruikt, lijkt me ........zie je ik ben ook paranormaal
pi_34199303
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 14:01 schreef DonnaNonna het volgende:

[..]

Neeeh die ogen arghhhhhhhhh
oke het is daar 4 uur je hebt gelijk het is 2 uur later
maar ik denk dat ze even een tripje gemaakt hebben met de vliegende schotels en dan heb je echt geen besef meer van tijd
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 14:02 schreef pikki het volgende:

[..]

Heb je hier het kleed van Jomanda gebruikt, lijkt me ........zie je ik ben ook paranormaal
Hey zullen we proberen het aantal zinloze bijdragen iets te beperken? Niet echt leuk voor de mensen die niet iedere seconde op het forum zitten en die elke avond die onzin van a tot z moeten doorploeteren.
pi_34200799
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 14:05 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

[..]

Hey zullen we proberen het aantal zinloze bijdragen iets te beperken? Niet echt leuk voor de mensen die niet iedere seconde op het forum zitten en die elke avond die onzin van a tot z moeten doorploeteren.
Idd. Het hele overzicht is kwijt op deze manier!!

Maar jullie doen er zelf aan mee, jullie geven hun de ruimte voor die zinloze bijdragen. Negeer ze gewoon, simpel!!
pi_34200843
Weet iemand wie deze vriend van Robbert is?

woensdag 18 januari 2006 @ 14:51:07 #167
139235 Parameter
Magie is meetbaar
pi_34201266
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 14:41 schreef Liefsten het volgende:
Weet iemand wie deze vriend van Robbert is?

[afbeelding]
Dat is inderdaad een zinnige vraag. Het lijkt soms alsof Robbert alleen met zijn vader omgaat, maar zijn ook anderen. Het probleem is echter dat het moeilijk is om vanuit je luie stoel aan meer informatie te komen. Genverbrander weigert zelfs het boek te lezen. Dan kun je alleen maar blijven herkauwen wat er al gezegd is.
Meten is weten, als je weet wat je meet.
pi_34201641
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 14:39 schreef Liefsten het volgende:

[..]

Idd. Het hele overzicht is kwijt op deze manier!!

Maar jullie doen er zelf aan mee, jullie geven hun de ruimte voor die zinloze bijdragen. Negeer ze gewoon, simpel!!
Ik vind beperkingen overbodig. Beter is gewoon niet zo zwaar aan die opmerkingen te tillen. Af en toe een uitglijder is niet zo erg. Mensen die alles overlezen kunnen de voor hen onbelangrijke dingen overslaan.
.
pi_34201935
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 14:51 schreef Parameter het volgende:

[..]

Dat is inderdaad een zinnige vraag. Het lijkt soms alsof Robbert alleen met zijn vader omgaat, maar zijn ook anderen. Het probleem is echter dat het moeilijk is om vanuit je luie stoel aan meer informatie te komen. Genverbrander weigert zelfs het boek te lezen. Dan kun je alleen maar blijven herkauwen wat er al gezegd is.
Jaaaa neee het boek van robbert zelf, dat is inderdaad een perfecte objectieve bron!

BTW, ik weiger het niet te lezen, ik weiger het te kopen. Maak die 17,50 liever over aan de kankerbestrijding dan aan die idioten uit Hoeven.
pi_34202112
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 14:51 schreef Parameter het volgende:

[..]

Scan het even in, dan lees ik het wel. Ik vertik het echter om m'n geld aan dit soort oplichters af te staan.
pi_34202138
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 15:10 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Scan het even in, dan lees ik het wel. Ik vertik het echter om m'n geld aan dit soort oplichters af te staan.
pi_34202255
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 15:11 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Heb jij toevallig de artikelen van/over Derren Brown gelezen waarin zijn trucs uitgelegd worden?
pi_34202989
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 14:59 schreef Tulio het volgende:

[..]

Ik vind beperkingen overbodig. Beter is gewoon niet zo zwaar aan die opmerkingen te tillen. Af en toe een uitglijder is niet zo erg. Mensen die alles overlezen kunnen de voor hen onbelangrijke dingen overslaan.
Ik lees er allang overheen maar daarom vind ik het nog wel storend dat de topics worden verkloot.
pi_34203084
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 15:14 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Heb jij toevallig de artikelen van/over Derren Brown gelezen waarin zijn trucs uitgelegd worden?
Nee nog niet, hoezo?
  woensdag 18 januari 2006 @ 15:51:39 #175
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_34203913
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 15:14 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Derren brown is niet het antwoord op alle [nog] onverklaarbare zaken hoor
Wanneer dergelijk logica/verklaringen van toepassing kan zijn op sommige zaken, betekend het niet dat je het door kan trekken naar het geheel. Dat zou vrij kortzichtig zijn denk ik.
gelijk
pi_34205158
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 15:51 schreef soulsurvivor het volgende:

[..]

Derren brown is niet het antwoord op alle [nog] onverklaarbare zaken hoor
Wanneer dergelijk logica/verklaringen van toepassing kan zijn op sommige zaken, betekend het niet dat je het door kan trekken naar het geheel. Dat zou vrij kortzichtig zijn denk ik.
Feit is wel dat er, wanneer er 'mediums' als Robbert, Char of Jomanda met veel tamtam gepresenteerd worden, er niet of nauwelijks gekeken wordt of er gewoon simpele trucs worden toegepast.
Wanneer dat nou eens wel zou gebeuren, door mensen die niet bij voorbaat al overtuigd zijn van de speciale krachten van die personen dan heb ik wel een redelijk vermoeden hoeveel er overeind blijft van al dat geleuter. Vrij weinig, gok ik.
  woensdag 18 januari 2006 @ 16:38:32 #177
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_34205901
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 16:20 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Feit is wel dat er, wanneer er 'mediums' als Robbert, Char of Jomanda met veel tamtam gepresenteerd worden, er niet of nauwelijks gekeken wordt of er gewoon simpele trucs worden toegepast.
Wanneer dat nou eens wel zou gebeuren, door mensen die niet bij voorbaat al overtuigd zijn van de speciale krachten van die personen dan heb ik wel een redelijk vermoeden hoeveel er overeind blijft van al dat geleuter. Vrij weinig, gok ik.
Tuurlijk!!! Altijd kritisch kijken!!!. Maar conclusies doortrekken op eerdere ervaringen [hoewel logisch], gaat niet altijd op.
gelijk
pi_34206787
quote:
Maar conclusies doortrekken op eerdere ervaringen [hoewel logisch], gaat niet altijd op.
Een ezel stoot zich toch in't algemeen niet twee keer aan dezelfde steen.
  woensdag 18 januari 2006 @ 17:02:26 #179
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_34206922
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 16:59 schreef Prst_ het volgende:

[..]

Een ezel stoot zich toch in't algemeen niet twee keer aan dezelfde steen.
nee, maar lullig als je de rest van je leven een blokje omloopt, terwijl die steen al lang weg is.
Af entoe eens uit je denkkader van aannames treden kan echt geen kwaad hoor
gelijk
pi_34207367
quote:
Af entoe eens uit je denkkader van aannames treden kan echt geen kwaad hoor
Veel mensen voelen zich dan meteen weer aangetrokken door een ander denkkader van niet-zelfbedachte aannames over geesten, ruimtemannetjes, orbs en graancirkels.

Same difference
  woensdag 18 januari 2006 @ 17:17:55 #181
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_34207539
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 17:13 schreef Prst_ het volgende:

[..]

Veel mensen voelen zich dan meteen weer aangetrokken door een ander denkkader van niet-zelfbedachte aannames over geesten, ruimtemannetjes, orbs en graancirkels.

Same difference
Dat zie iid vaak. De mens is geneigd zwart/wit te denken om de toch al zo complexe werkelijkheid te kunnen hanteren.
Balans is ook een kunst idd, en niet altijd de makkelijkste weg.
Makkelijker is het om gewoon te blijven geloven waar je je goed bij voelt.
En als je leven prima loopt, waarom zou je ook iets veranderen?!
Maar om dan je eigen referentiekader en aannames nooit meer te bevragen en soms te verheffen als de meest sublieme logica is weer het andere uiterste.
gelijk
pi_34207743
Daarom zijn mensen die zelf iets ervaren hebben ook het meest interessant. Zowel voor degenen die dat niet uit eigen beleving kennen, maar vooral ook voor degenen die ook dergelijke ervaringen hebben.

Daar gaat Truth ook over: we zijn geen waarheidszoekend tribunaal, maar een ontmoetingsplek. Thats all
pi_34207978
Nou ja.. Je hebt mensen die beweren dat graancirkels tekenen zijn van een hogere macht. En je hebt mensen die aliens zien. En mensen die geesten beweren te zien. En mensen die beweren met overledenen te kunnen communiceren. En mensen die menen dat orbs iets heel speciaals zijn. En mensen die lichtflitsen, lichtbollen e.d. zien.

En dan heb je Robbert.

Om hem heen ontstaan een berg graancirkels waar je eng van wordt, omgeven door naar zijn zeggen complete lichtshows van lichtbollen, flitsen en kolommen. Hij ziet niet alleen geesten, maar zelfs geesten van aliens, hij maakt foto's van geesten, geesten van aliens, praat met overledenen en waar hij foto's maakt sterft het werkelijk van de orbs.

Sorry hoor, maar als je dat echt allemaal nog serieus gaat nemen en je niet gaat afvragen of dit nou niet heel erg 'over the top' is dan ben je m.i. gewoon zelf niet helemaal fris in je bovenkamer.
  woensdag 18 januari 2006 @ 17:30:19 #184
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_34208044
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 17:22 schreef iteejer het volgende:
Daarom zijn mensen die zelf iets ervaren hebben ook het meest interessant. Zowel voor degenen die dat niet uit eigen beleving kennen, maar vooral ook voor degenen die ook dergelijke ervaringen hebben.

Daar gaat Truth ook over: we zijn geen waarheidszoekend tribunaal, maar een ontmoetingsplek. Thats all
En daarom is het ook nog leuk hier
gelijk
pi_34208099
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 17:22 schreef iteejer het volgende:

*zet diepe stem op* Uiteindelijk zoeken we allemaal onze waarheden
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_34208398
quote:
Sorry hoor, maar als je dat echt allemaal nog serieus gaat nemen en je niet gaat afvragen of dit nou niet heel erg 'over the top' is dan ben je m.i. gewoon zelf niet helemaal fris in je bovenkamer.
Ja zelfs voor paranormale begrippen is hij een wereldwonder. He's got it all!

Ik moest gister wel lachen toen ik langs die graancirkelsite van DCCA kwam

http://www.dcca.nl/find.php

Kijk eens in het pulldownmenu met alle steden waar in Nederland graancirkels zijn gevonden. Ook het aantal staat erbij. Zoek de woonplaats van Robbert

Echt een favoriete alien-hangout. Ze komen blijkbaar graag bij Robbert om zich op de foto te laten zetten.
pi_34208922
Als je als alien-beschaving zo slim bent dat je door het heelal kunt reizen in schotel-achtige dingen, kun je toch wel op een wat slimmere manier communiceren dan via graancirkels?
Waarom komen ze van weet ik veel waar vandaan hierheen om graancirkels te gaan maken? Waarom nooit strandcirkels? Watercirkels? Asfaltcirkels op de A4? Ik geloof daar werkelijk geen zak van.
  woensdag 18 januari 2006 @ 17:59:14 #188
137525 pikki
pok! pok !
pi_34209040
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 17:55 schreef iteejer het volgende:
Als je als alien-beschaving zo slim bent dat je door het heelal kunt reizen in schotel-achtige dingen, kun je toch wel op een wat slimmere manier communiceren dan via graancirkels?
Waarom komen ze van weet ik veel waar vandaan hierheen om graancirkels te gaan maken? Waarom nooit strandcirkels? Watercirkels? Asfaltcirkels op de A4? Ik geloof daar werkelijk geen zak van.
Wie beweert er dat die graancirkeld door aliens gemaakt worden ?
Beslist niet , .... ik denk van niet .
  woensdag 18 januari 2006 @ 18:04:30 #189
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_34209213
quote:
Volgens mij is de enige link tussen graan cirkels en ufo's.. dat vliegende schotels van onder rond zijn.. en graancirkels dat ook zijn. Voor de rest heb ik nog nooit een goed argument richting een link tussen beide gehoord.. hoewel de film signs wel erg leuk was!
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  woensdag 18 januari 2006 @ 18:06:05 #190
137525 pikki
pok! pok !
pi_34209263
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 18:04 schreef Ticker het volgende:

[..]

Volgens mij is de enige link tussen graan cirkels en ufo's.. dat vliegende schotels van onder rond zijn.. en graancirkels dat ook zijn. Voor de rest heb ik nog nooit een goed argument richting een link tussen beide gehoord.. hoewel de film signs wel erg leuk was!
...dat is nog een primitieve gedachte ...allang passé hoor...
pi_34209291
quote:
Robbert. Wie zijn anders die witte ventjes die hij op de foto vastlegt?

En die hem 's nachts uit zijn bed halen
quote:
Robbert vertelde dat hij ook een paar keer wakker werd en twee aliens in zijn slaapkamer aantrof. Deze liepen dan op hem af, waarna Robbert versteend raakt en een enorm brandend gevoel op beide handen voelt. Vervolgens raakt hij buiten bewustzijn, waarna hij wakker wordt in een graancirkel met op beide handen een brandblaar.
pi_34209424
Krijg ik het gevoel juist dat men hier een beetje uitgeluld raakt?
  woensdag 18 januari 2006 @ 18:14:21 #193
137525 pikki
pok! pok !
pi_34209515
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 18:11 schreef Stenny het volgende:
Krijg ik het gevoel juist dat men hier een beetje uitgeluld raakt?
Ben jij missch uitgeput , Sten ...kun je niks meer vinden ....?
pi_34209836
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 17:59 schreef pikki het volgende:

[..]

Door wie dan wel, volgens jou?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_34210003
Ik ben wel benieuwd wie volgens Pikki dan die witte ventjes zijn die Robbert 's nachts ontvoeren naar een graancirkel en pontificaal steeds in Robberts beeld gaan staan als hij een foto maakt.
  woensdag 18 januari 2006 @ 18:36:39 #196
137525 pikki
pok! pok !
pi_34210259
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 18:24 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Door wie dan wel, volgens jou?
Waarom een "wie" ....?
  woensdag 18 januari 2006 @ 18:38:42 #197
137525 pikki
pok! pok !
pi_34210335
quote:
Er zijn nu ook alweer wolkencirkels gevonden, he .....google maar eens ....
pi_34210369
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 18:36 schreef pikki het volgende:

[..]

Waarom een "wie" ....?
Wat zou dus de vraag moeten zijn, volgens jou. Nou... laat me gokken.....door een puur energetische activiteit, al dan niet buitenaards?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_34210459
Hee Pikki, geef eens antwoord. Wie zijn volgens jou dan die aliens die Robbert zelf in verband brengt met de graancirkels?
pi_34211991
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 18:38 schreef pikki het volgende:

[..]

Er zijn nu ook alweer wolkencirkels gevonden, he .....google maar eens ....
Dat heet een tropische depressie, wat kan uitmonden in een orkaan. Als je zo'n wolkencirkel op een satelietfoto richting je woonplaats ziet verschuiven kun je beter de schuilkelders opzoeken.

Maar dat heeft dan weer weinig te maken met aliens of vreemde krachten .
pi_34212138
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 18:29 schreef Prst_ het volgende:
Ik ben wel benieuwd wie volgens Pikki dan die witte ventjes zijn die Robbert 's nachts ontvoeren naar een graancirkel en pontificaal steeds in Robberts beeld gaan staan als hij een foto maakt.
Ik zou er eentje vangen met mijn vlindernetje. Vervolgens een les geven in menselijke etiquette "Wil je niet telkens in beeld staan als ik een foto wil maken? Zo wordt ik nooit op de kunstacademie toegelaten!"
Wie gelooft in God gelooft niet in al die andere 19.999 goden.
Ik geloof niet in 20.000 goden. Zo'n klein verschil maar zoveel discussie.
pi_34213125
quote:
"Wil je niet telkens in beeld staan als ik een foto wil maken? Zo wordt ik nooit op de kunstacademie toegelaten!"
Heb gezien wat er verder op die foto's staat? Zónder die ventjes zou hij al helemáál niet worden toegelaten!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')