Joh die aliens gaan ook in en uit hoorquote:Op woensdag 18 januari 2006 10:45 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Dan nog zie ik duidelijk meer dan een uur verschil.![]()
Maar ook al is het meer dan een kwartier, dan nog is het een relatief lange tijd en bovendien is de cameraploeg niet te zien en de deur open, wat wijst op het vertrek van personen.
Nou, als we het over feiten moeten hebben dan kunnen we de hele horoscoop-fabeltjes verder gewoon achterwege laten.quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:45 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Nou DonnaNonna, na een fulltime studie, in Nederland en buitenland van meer dan 7 jaar. met twee, over heel de wereld, erkende diploma's op zak mag ik toch wel stellen dat ik er wat van af weet. De horoscopen die men vroeger maakte aan de hand van progrssies ed. klopten ook meestal helemaal niet.
En jij noemt het miereneuken, ik wil graag voorkomen dat er hier "sprookjes" ontstaan.
Feiten zijn feiten, die zijn belangrijk, sprookjes zijn leuk voor kinderen om naar te luisteren.
Tjah als we zo gaan beginnen kunnen we heel Truth wel opdoeken toch?quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:53 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Nou, als we het over feiten moeten hebben dan kunnen we de hele horoscoop-fabeltjes verder gewoon achterwege laten.
Ik bedoel het niet onaardig, pardon.quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:51 schreef Genverbrander het volgende:
Zullen we aardig tegen elkaar blijven, mudman?Ik zit hier voor m'n lol hoor.
quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:53 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Nou, als we het over feiten moeten hebben dan kunnen we de hele horoscoop-fabeltjes verder gewoon achterwege laten.
quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:52 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
Joh die aliens gaan ook in en uit hoor
Ok gelukkig. Inderdaad zou het wel erg zijn als die pa hier niks mee te maken heeft, je moet natuurlijk altijd oppassen met beschuldigen. Daarom is het ook goed dat jij, parameter en Agno een kritische blik leveren op dit verhaal.quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:58 schreef Mudman het volgende:
[..]
Ik bedoel het niet onaardig, pardon.
Alleen vind ik de 'smaadschriften' tegen de vader soms wat tendensieus, zo ook in de op bv.
Wat anderzijds niet wil zeggen dat het allemaal niet waar hoeft te zijn.
Dit is mijn laatste reaktie hierop, want jij bent echt zo'n persoon die altijd gelijk wilt hebben, maakt niet uit op wat voor een manier.quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:50 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
Ow gefeliciteerd zeg
Dus je kunt zijn horoscoop niet eens lezen zoals het nu is?
Zelfs niet door enkel de aspecten te bekijken. Vreemd ik wel en ik heb er geen enkele papiertje voor hoeven halen.
Hmm over de hele wereld heb jij dus je astrologiecursussen gehad,.. zo dus je zult dan nu wel een bekend astrologe zijn neem ik aan!
En erkende diploma's wat geweldig en dat qua astrologie! Zo zo nou wees er maar trots op dan
![]()
Precies, mijn idee.quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:53 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Mijn geboortedatum en geboortetijd mag je best hebben.quote:
Hier heb je trouwens een goed punt. Klopt het dat dat jerrycan-verhaal alleen in de nieuwe revu stond? Inderdaad is het in dat geval discutabel, want de Nieuwe Revu is natuurlijk een kutblad, nauwelijks beter dan de Story. En ook al spreken ze de waarheid, dan nog hebben ze het waarschijnlijk gehoord van een van de buren van de Van den Broekjes. En in zo'n dorp als Hoeven wordt er natuurlijk een hoop verzonnen en geroddeld, zeker over een familie die zegt een paranormale te huisvesten.quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:48 schreef Mudman het volgende:
1) Stond dat niet gewoon in de Nieuwe Revu en is dat niet eigenlijk oncontroleerbaar?
Heb ik al hoor Stenquote:Op woensdag 18 januari 2006 11:12 schreef Stenny het volgende:
[..]
Mijn geboortedatum en geboortetijd mag je best hebben.Heb al meerdere keren laten duiden en ik vind het wel okay wat eruit komt. Niet alles hoeft te kloppen qua voorspellingen, want iemand maakt zelf zijn/haar lot.
Staat de tijd van mij er ook bij, haha, dat zou best kunnen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:19 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Heb ik al hoor Sten
Internet net he.
En inderdaad een horoscoop is een belofte, geen vaststaand iets.
Je bepaalt inderdaad zelf wat je doet met aangegeven kansen.
Ligt er aan. Als je zaken wilt proberen te verklaren is dat niet nodig. Maar als je onbewezen zeverige theorieen gaat gebruiken om nog zweverige andere theorieen te gaan 'bewijzen', ja, dan kun je dit forum inderdaad beter opdoeken. Dan ben je namelijk niet bezig met zaken te verklaren, maar met navelstaren.quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:54 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
Tjah als we zo gaan beginnen kunnen we heel Truth wel opdoeken toch?![]()
Ja okee, da's een goeie. Zo had ik het nog niet bekeken, en da's natuurlijk ook een plausibel verhaal.quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:19 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
@ Genverbrander:
Er zijn nog wat andere mogelijkheden m.b.t. de betrokkenheid van Irene Moors. Dit soort praktijken zijn doorgaans niet 'gepland', maar verschillende spelers rollen er in, en raken zo verstrikt in een web van haleve waarheden dat ze er zonder gezichtsverlies niet meer uit kunnen.
Ik vermoed eerder dat zoiets gebeurd is. HoT heeft een nieuw programma nodig, en Robbert weet een goede indruk op haar te maken. Robbert wordt onder de hoede van HoT genomen, en de programma's worden opgenomen.
Dan blijkt dat er toch hele grote vraagtekens komen te staan bij de echtheid van Robberts kunstjes. Maar op dat moment zit HoT in een lastig parket: Robbert keihard laten vallen is geen optie, dat levert je een hele slechte naam op in de artiestenwereld: Je bent immers manager/vertegenwoordiger van hem. Er mee doorgaan maakt je volslagen ongeloofwaardig.
Dus wordt er geprobeerd de schade te beperken, door wat schutterig te komen met "Je gelooft er in of niet." En om verdere blamages te voorkomen wordt de het hele programma in ieder geval voorlopig op sterk water gezet.
Uiteraard is dat pas na de uitzendingen gekomen. Toen kwam de zaak pas aan het rollen. Tot die tijd heeft niemand bij HoT het blijkbaar nodig gevonden om e.e.a. wat verder uit te pluizen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:23 schreef Genverbrander het volgende:
Ik denk wel dat het wantrouwen inmiddels gegroeid is, maar ik denk dat dat pas na de uitzendingen is gekomen, door alle kritiek van fok en skepsis.
Aan de kleding en het weer te zien tijdens de shows is alles in de (na)zomer van 2005 opgenomen, dus voordat de eerste uitzendingen begonnen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:29 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Uiteraard is dat pas na de uitzendingen gekomen. Toen kwam de zaak pas aan het rollen. Tot die tijd heeft niemand bij HoT het blijkbaar nodig gevonden om e.e.a. wat verder uit te pluizen.
Wanneer zijn de opnames eigenlijk gedaan? Liepen die door na de eerste uitzending, of was alles toen al opgenomen?
Zo'n serie ligt al klaar voordat hij wordt uitgezonden. De makers hebben nooit de moeite genomen om er kritisch naar de kijken. Kritisch onderzoek zal ook niet iets zijn geweest waar ze ervaring mee hadden. Ze maken daar gewoon amusement.quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:29 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Wanneer zijn de opnames eigenlijk gedaan? Liepen die door na de eerste uitzending, of was alles toen al opgenomen?
spammmmmmmmmmmquote:Op woensdag 18 januari 2006 11:20 schreef Stenny het volgende:
[..]
Staat de tijd van mij er ook bij, haha, dat zou best kunnen.Ow ja ik zie het op www.stenoomen.nl
quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:06 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Dit is mijn laatste reaktie hierop, want ik bent echt zo'n persoon die altijd gelijk moet hebben, maakt niet uit op wat voor een manier.
quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:10 schreef Stenny het volgende:
[..]
Ow wat errug. Ooooooohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Donna,quote:
Goed he die glazen bol hierquote:
Ik zei al ietsje terug dat ik dat eigenlijk beter niet kan doen, omdat er toch niet in gelooft wordtquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:11 schreef pikki het volgende:
[..]
Donna,
Wat zou ik graag die mooie lichtbollen, die jij gemaakt hebt op foto's eens willen zien, .....![]()
Maar ze staan al op een site ,scfreef je toch ....?quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:16 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
Ik zei al ietsje terug dat ik dat eigenlijk beter niet kan doen, omdat er toch niet in gelooft wordt
Klopt, maar ik wil hier incognito blijven als dat magquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:17 schreef pikki het volgende:
[..]
Maar ze staan al op een site ,scfreef je toch ....?![]()
Niet altijd, daarom vroeg ik het evenquote:Op woensdag 18 januari 2006 11:53 schreef Parameter het volgende:
Zo'n serie ligt al klaar voordat hij wordt uitgezonden.
Klopt. Hopelijk hebben ze bij HoT dan nu wel geleerd dat het bij dit soort zaken aan te raden is om er kritisch naar te kijken, en niet rucksichtlos uit te zenden.quote:De makers hebben nooit de moeite genomen om er kritisch naar de kijken. Kritisch onderzoek zal ook niet iets zijn geweest waar ze ervaring mee hadden. Ze maken daar gewoon amusement.
Duidelijk de eerste klok geeft een paar minuten voor half één aan en de tweede tien voor twee. Duidelijker kan het niet.quote:
paar minuten voor half 2 geeft die klok aan!quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:26 schreef Tulio het volgende:
[..]
Duidelijk de eerste klok geeft een paar minuten voor half één aan en de tweede tien voor twee. Duidelijker kan het niet.
Tulio.
En het dan ook nog gek vinden dat je niet serieus wordt genomen?quote:
LB halloooo.quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:29 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
En het dan ook nog gek vinden dat je niet serieus wordt genomen?
Met hulplijntjes is het duidelijker te zien.quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:29 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
paar minuten voor half 2 geeft die klok aan!
Leuk ik ben benieuwd:Dquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:38 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Sten.
Ik heb wat foto's gevonden waar die lichtbollen op staan die wij toen gezien hebben op de camping.
Nu kan ik skannen, tenminste ik heb zo'n apparaat, als je mij nu even uitkan leggen hoe ik dat moet doen zet ik ze even hier weg.
Mag ook via mail hoor.
Ik beloof niets maar ga het proberen en anders moeten we weer even wachten tot zoonlief thuis komt
Je kunt ze inscannen via HP of een ander programma en ze dan als. jpg bijlage naar me opsturen, dan zal ik ze plaatsen. Ben zeer benieuwd!quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:38 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Sten.
Ik heb wat foto's gevonden waar die lichtbollen op staan die wij toen gezien hebben op de camping.
Nu kan ik skannen, tenminste ik heb zo'n apparaat, als je mij nu even uitkan leggen hoe ik dat moet doen zet ik ze even hier weg.
Mag ook via mail hoor.
Ik beloof niets maar ga het proberen en anders moeten we weer even wachten tot zoonlief thuis komt
Dit lijkt me een Prima Donna(nonna!)quote:
Het kan ook wijzen op het binnenkomen van iemand. die deur vind ik geen argument.quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:45 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Dan nog zie ik duidelijk meer dan een uur verschil.![]()
Maar ook al is het meer dan een kwartier, dan nog is het een relatief lange tijd en bovendien is de cameraploeg niet te zien en de deur open, wat wijst op het vertrek van personen.
quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:04 schreef Tulio het volgende:
Even ter ontspanning, ik ben erachter wat hij onder zijn jasje heeft.
[afbeelding]
![]()
![]()
en...je ziet nu de chakra's zitten als schitterende sterren , ...op de navel ...en de hartchakra ....ook.....de gaven zijn nu blootgelegd . ...quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:04 schreef Tulio het volgende:
Even ter ontspanning, ik ben erachter wat hij onder zijn jasje heeft.
[afbeelding]
![]()
![]()
Naar mijn gevoel en let wel het is mijn gevoel heeft hij de cameraman net zo afgeleid als toen hij de foto van de non maakte. Misschien dat de vader ff op een andere lokatie met de cameraman is geweest en Robbert snel de foto's heeft kunnen maken. In ieder geval denk ik ook dat er afleiding in het spel is geweest.quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:08 schreef CarDani het volgende:
[..]
Het kan ook wijzen op het binnenkomen van iemand. die deur vind ik geen argument.
Mooi hé? en toeval bestaat niet.quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:11 schreef pikki het volgende:
hitterende sterr
[..]
en...je ziet nu de chakra's zitten als schitterende sterren , ...op de navel ...en de hartchakra ....ook.....de gaven zijn nu blootgelegd . ...![]()
Hou je foto's maar bij , ...ze zullen nog héeel véeeel geld gaan , dra .....wie weet komt er nog een tentoonstelling van ....quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:13 schreef Tulio het volgende:
[..]
Mooi hé? en toeval bestaat niet.
Tulio.
Zeker weten Pikki, ik weet hoe laat het isquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:16 schreef pikki het volgende:
[..]
Hou je foto's maar bij , ...ze zullen nog héeel véeeel geld gaan , dra .....wie weet komt er nog een tentoonstelling van ....![]()
.....neem er alvast maar een copyright op of patent ....quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:18 schreef Tulio het volgende:
[..]
Zeker weten Pikki, ik weet hoe laat het is![]()
Altijd leuk spelen met photshopquote:
je hebt gelijk de wijzer en dat zag ik ook op mijn eigen foto's staat bij de twee.quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:24 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
Altijd leuk spelen met photshop![]()
maar als je gaat vervormen dan is heb je geen realistisch beeld meer.
de wijzers op de tweede foto lijken tien voor twee aan te geven.
1 uur en 25 minuten verschil dus![]()
[afbeelding]
lol goeiequote:Op woensdag 18 januari 2006 13:32 schreef Tulio het volgende:
Nou ja ik had een fout berichtje geplaatst dan maar even dit:
Volgens mij komt hier een foto.
[afbeelding]
quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:41 schreef DonnaNonna het volgende:
[afbeelding]
De klok staat precies op tijd hoor!
Hahahah hoe wist je dat?quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:32 schreef Tulio het volgende:
Nou ja ik had een fout berichtje geplaatst dan maar even dit:
Volgens mij komt hier een foto.
[afbeelding]
Hij is paranormaalquote:
Neeeh die ogen arghhhhhhhhhquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:54 schreef Tulio het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hoe laat is het dan???????????????
Heb je hier het kleed van Jomanda gebruikt, lijkt me ........zie je ik ben ook paranormaalquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:41 schreef DonnaNonna het volgende:
[afbeelding]
De klok staat precies op tijd hoor!
quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:01 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
Neeeh die ogen arghhhhhhhhh
oke het is daar 4 uur je hebt gelijk het is 2 uur later
maar ik denk dat ze even een tripje gemaakt hebben met de vliegende schotels en dan heb je echt geen besef meer van tijd
Hey zullen we proberen het aantal zinloze bijdragen iets te beperken? Niet echt leuk voor de mensen die niet iedere seconde op het forum zitten en die elke avond die onzin van a tot z moeten doorploeteren.quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:02 schreef pikki het volgende:
[..]
Heb je hier het kleed van Jomanda gebruikt, lijkt me ........zie je ik ben ook paranormaal![]()
Idd. Het hele overzicht is kwijt op deze manier!!quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:05 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
[..]
Hey zullen we proberen het aantal zinloze bijdragen iets te beperken? Niet echt leuk voor de mensen die niet iedere seconde op het forum zitten en die elke avond die onzin van a tot z moeten doorploeteren.
Dat is inderdaad een zinnige vraag. Het lijkt soms alsof Robbert alleen met zijn vader omgaat, maar zijn ook anderen. Het probleem is echter dat het moeilijk is om vanuit je luie stoel aan meer informatie te komen. Genverbrander weigert zelfs het boek te lezen. Dan kun je alleen maar blijven herkauwen wat er al gezegd is.quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:41 schreef Liefsten het volgende:
Weet iemand wie deze vriend van Robbert is?
[afbeelding]
Ik vind beperkingen overbodig. Beter is gewoon niet zo zwaar aan die opmerkingen te tillen. Af en toe een uitglijder is niet zo erg. Mensen die alles overlezen kunnen de voor hen onbelangrijke dingen overslaan.quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:39 schreef Liefsten het volgende:
[..]
Idd. Het hele overzicht is kwijt op deze manier!!![]()
Maar jullie doen er zelf aan mee, jullie geven hun de ruimte voor die zinloze bijdragen. Negeer ze gewoon, simpel!!![]()
Jaaaa neee het boek van robbert zelf, dat is inderdaad een perfecte objectieve bron!quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:51 schreef Parameter het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een zinnige vraag. Het lijkt soms alsof Robbert alleen met zijn vader omgaat, maar zijn ook anderen. Het probleem is echter dat het moeilijk is om vanuit je luie stoel aan meer informatie te komen. Genverbrander weigert zelfs het boek te lezen. Dan kun je alleen maar blijven herkauwen wat er al gezegd is.
Scan het even in, dan lees ik het wel. Ik vertik het echter om m'n geld aan dit soort oplichters af te staan.quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:51 schreef Parameter het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een zinnige vraag. Het lijkt soms alsof Robbert alleen met zijn vader omgaat, maar zijn ook anderen. Het probleem is echter dat het moeilijk is om vanuit je luie stoel aan meer informatie te komen. Genverbrander weigert zelfs het boek te lezen. Dan kun je alleen maar blijven herkauwen wat er al gezegd is.
quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:10 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Scan het even in, dan lees ik het wel. Ik vertik het echter om m'n geld aan dit soort oplichters af te staan.
Heb jij toevallig de artikelen van/over Derren Brown gelezen waarin zijn trucs uitgelegd worden?quote:
Ik lees er allang overheenquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:59 schreef Tulio het volgende:
[..]
Ik vind beperkingen overbodig. Beter is gewoon niet zo zwaar aan die opmerkingen te tillen. Af en toe een uitglijder is niet zo erg. Mensen die alles overlezen kunnen de voor hen onbelangrijke dingen overslaan.
Nee nog niet, hoezo?quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:14 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Heb jij toevallig de artikelen van/over Derren Brown gelezen waarin zijn trucs uitgelegd worden?
Derren brown is niet het antwoord op alle [nog] onverklaarbare zaken hoorquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:14 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Heb jij toevallig de artikelen van/over Derren Brown gelezen waarin zijn trucs uitgelegd worden?
Feit is wel dat er, wanneer er 'mediums' als Robbert, Char of Jomanda met veel tamtam gepresenteerd worden, er niet of nauwelijks gekeken wordt of er gewoon simpele trucs worden toegepast.quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:51 schreef soulsurvivor het volgende:
[..]
Derren brown is niet het antwoord op alle [nog] onverklaarbare zaken hoor![]()
Wanneer dergelijk logica/verklaringen van toepassing kan zijn op sommige zaken, betekend het niet dat je het door kan trekken naar het geheel. Dat zou vrij kortzichtig zijn denk ik.
Tuurlijk!!! Altijd kritisch kijken!!!. Maar conclusies doortrekken op eerdere ervaringen [hoewel logisch], gaat niet altijd op.quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:20 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Feit is wel dat er, wanneer er 'mediums' als Robbert, Char of Jomanda met veel tamtam gepresenteerd worden, er niet of nauwelijks gekeken wordt of er gewoon simpele trucs worden toegepast.
Wanneer dat nou eens wel zou gebeuren, door mensen die niet bij voorbaat al overtuigd zijn van de speciale krachten van die personen dan heb ik wel een redelijk vermoeden hoeveel er overeind blijft van al dat geleuter. Vrij weinig, gok ik.
Een ezel stoot zich toch in't algemeen niet twee keer aan dezelfde steen.quote:Maar conclusies doortrekken op eerdere ervaringen [hoewel logisch], gaat niet altijd op.
nee, maar lullig als je de rest van je leven een blokje omloopt, terwijl die steen al lang weg is.quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:59 schreef Prst_ het volgende:
[..]
Een ezel stoot zich toch in't algemeen niet twee keer aan dezelfde steen.
Veel mensen voelen zich dan meteen weer aangetrokken door een ander denkkader van niet-zelfbedachte aannames over geesten, ruimtemannetjes, orbs en graancirkels.quote:Af entoe eens uit je denkkader van aannames treden kan echt geen kwaad hoor
Dat zie iid vaak. De mens is geneigd zwart/wit te denken om de toch al zo complexe werkelijkheid te kunnen hanteren.quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:13 schreef Prst_ het volgende:
[..]
Veel mensen voelen zich dan meteen weer aangetrokken door een ander denkkader van niet-zelfbedachte aannames over geesten, ruimtemannetjes, orbs en graancirkels.
Same difference
En daarom is het ook nog leuk hierquote:Op woensdag 18 januari 2006 17:22 schreef iteejer het volgende:
Daarom zijn mensen die zelf iets ervaren hebben ook het meest interessant. Zowel voor degenen die dat niet uit eigen beleving kennen, maar vooral ook voor degenen die ook dergelijke ervaringen hebben.
Daar gaat Truth ook over: we zijn geen waarheidszoekend tribunaal, maar een ontmoetingsplek. Thats all
quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:22 schreef iteejer het volgende:
Daarom zijn mensen die zelf iets ervaren hebben ook het meest interessant. Zowel voor degenen die dat niet uit eigen beleving kennen, maar vooral ook voor degenen die ook dergelijke ervaringen hebben.
Daar gaat Truth ook over: we zijn geen waarheidszoekend tribunaal, maar een ontmoetingsplek. Thats all
Ja zelfs voor paranormale begrippen is hij een wereldwonder. He's got it all!quote:Sorry hoor, maar als je dat echt allemaal nog serieus gaat nemen en je niet gaat afvragen of dit nou niet heel erg 'over the top' is dan ben je m.i. gewoon zelf niet helemaal fris in je bovenkamer.
Wie beweert er dat die graancirkeld door aliens gemaakt worden ?quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:55 schreef iteejer het volgende:
Als je als alien-beschaving zo slim bent dat je door het heelal kunt reizen in schotel-achtige dingen, kun je toch wel op een wat slimmere manier communiceren dan via graancirkels?
Waarom komen ze van weet ik veel waar vandaan hierheen om graancirkels te gaan maken? Waarom nooit strandcirkels? Watercirkels? Asfaltcirkels op de A4? Ik geloof daar werkelijk geen zak van.
Volgens mij is de enige link tussen graan cirkels en ufo's.. dat vliegende schotels van onder rond zijn.. en graancirkels dat ook zijn. Voor de rest heb ik nog nooit een goed argument richting een link tussen beide gehoord.. hoewel de film signs wel erg leuk was!quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:55 schreef iteejer het volgende:
Als je als alien-beschaving zo slim bent dat je door het heelal kunt reizen in schotel-achtige dingen, kun je toch wel op een wat slimmere manier communiceren dan via graancirkels?
Waarom komen ze van weet ik veel waar vandaan hierheen om graancirkels te gaan maken? Waarom nooit strandcirkels? Watercirkels? Asfaltcirkels op de A4? Ik geloof daar werkelijk geen zak van.
...dat is nog een primitieve gedachte ...allang passé hoor...quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:04 schreef Ticker het volgende:
[..]
Volgens mij is de enige link tussen graan cirkels en ufo's.. dat vliegende schotels van onder rond zijn.. en graancirkels dat ook zijn. Voor de rest heb ik nog nooit een goed argument richting een link tussen beide gehoord.. hoewel de film signs wel erg leuk was!
Robbert. Wie zijn anders die witte ventjes die hij op de foto vastlegt?quote:Wie beweert er dat die graancirkeld door aliens gemaakt worden ?
Beslist niet , .... ik denk van niet .
quote:Robbert vertelde dat hij ook een paar keer wakker werd en twee aliens in zijn slaapkamer aantrof. Deze liepen dan op hem af, waarna Robbert versteend raakt en een enorm brandend gevoel op beide handen voelt. Vervolgens raakt hij buiten bewustzijn, waarna hij wakker wordt in een graancirkel met op beide handen een brandblaar.
Ben jij missch uitgeput , Sten ...kun je niks meer vinden ....?quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:11 schreef Stenny het volgende:
Krijg ik het gevoel juist dat men hier een beetje uitgeluld raakt?
Door wie dan wel, volgens jou?quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:59 schreef pikki het volgende:
[..]
Wie beweert er dat die graancirkeld door aliens gemaakt worden ?
Beslist niet , ....ik denk van niet .
Waarom een "wie" ....?quote:
Er zijn nu ook alweer wolkencirkels gevonden, he .....google maar eens ....quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:55 schreef iteejer het volgende:
Wat zou dus de vraag moeten zijn, volgens jou. Nou... laat me gokken.....door een puur energetische activiteit, al dan niet buitenaards?quote:
Dat heet een tropische depressie, wat kan uitmonden in een orkaan. Als je zo'n wolkencirkel op een satelietfoto richting je woonplaats ziet verschuiven kun je beter de schuilkelders opzoeken.quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:38 schreef pikki het volgende:
[..]
Er zijn nu ook alweer wolkencirkels gevonden, he .....google maar eens ....![]()
Ik zou er eentje vangen met mijn vlindernetje. Vervolgens een les geven in menselijke etiquette "Wil je niet telkens in beeld staan als ik een foto wil maken? Zo wordt ik nooit op de kunstacademie toegelaten!"quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:29 schreef Prst_ het volgende:
Ik ben wel benieuwd wie volgens Pikki dan die witte ventjes zijn die Robbert 's nachts ontvoeren naar een graancirkel en pontificaal steeds in Robberts beeld gaan staan als hij een foto maakt.
Heb gezien wat er verder op die foto's staat? Zónder die ventjes zou hij al helemáál niet worden toegelaten!quote:"Wil je niet telkens in beeld staan als ik een foto wil maken? Zo wordt ik nooit op de kunstacademie toegelaten!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |