abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34197481
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 13:16 schreef pikki het volgende:

[..]

Hou je foto's maar bij , ...ze zullen nog héeel véeeel geld gaan , dra .....wie weet komt er nog een tentoonstelling van ....
Zeker weten Pikki, ik weet hoe laat het is
Pas op als je de waarheid gaat zoeken.
De waarheid is verschrikkelijk, maar wel bevrijdend
mooie woorden zijn niet waar en ware woorden zijn niet mooi
.
  woensdag 18 januari 2006 @ 13:19:32 #152
137525 pikki
pok! pok !
pi_34197542
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 13:18 schreef Tulio het volgende:

[..]

Zeker weten Pikki, ik weet hoe laat het is
.....neem er alvast maar een copyright op of patent ....
When Pikki asked them ...Where are you from ? They said ....We come not from the earth , we come from everywhere ..... we are interdimensional .....
  woensdag 18 januari 2006 @ 13:24:30 #153
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_34197734
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 10:46 schreef DonnaNonna het volgende:
Altijd leuk spelen met photshop
maar als je gaat vervormen dan is heb je geen realistisch beeld meer.
de wijzers op de tweede foto lijken tien voor twee aan te geven.
1 uur en 25 minuten verschil dus
gelijk
"Word bokser, dan heb je meer kans op slagen"
"Mensen die nooit wat geven, daar krijg ik wat van"
pi_34197784
Ik zie het echt niet, op die tweede foto.
pi_34197898
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 13:24 schreef soulsurvivor het volgende:

[..]

Altijd leuk spelen met photshop
maar als je gaat vervormen dan is heb je geen realistisch beeld meer.
de wijzers op de tweede foto lijken tien voor twee aan te geven.
1 uur en 25 minuten verschil dus
[afbeelding]
je hebt gelijk de wijzer en dat zag ik ook op mijn eigen foto's staat bij de twee.

[ Bericht 3% gewijzigd door Tulio op 18-01-2006 13:34:14 ]
.
pi_34198080
Nou ja ik had een fout berichtje geplaatst dan maar even dit:

Volgens mij komt hier een foto.

.
pi_34198384

De klok staat precies op tijd hoor!
Love is a dream, within the dream, within the dream...
I dream to much, i like that!
  woensdag 18 januari 2006 @ 13:44:13 #158
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_34198509
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 13:32 schreef Tulio het volgende:

[afbeelding]
lol goeie
gelijk
pi_34198856
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 13:41 schreef DonnaNonna het volgende:
[afbeelding]

Hoe laat is het dan???????????????
.
pi_34198886
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 13:32 schreef Tulio het volgende:

[afbeelding]
Hahahah hoe wist je dat?
pi_34199111
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 13:55 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Hahahah hoe wist je dat?
Hij is paranormaal
pi_34199147
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 13:54 schreef Tulio het volgende:

[..]

[afbeelding]

Hoe laat is het dan???????????????
Neeeh die ogen arghhhhhhhhh
oke het is daar 4 uur je hebt gelijk het is 2 uur later
maar ik denk dat ze even een tripje gemaakt hebben met de vliegende schotels en dan heb je echt geen besef meer van tijd
  woensdag 18 januari 2006 @ 14:02:11 #163
137525 pikki
pok! pok !
pi_34199175
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 13:41 schreef DonnaNonna het volgende:
[afbeelding]
Heb je hier het kleed van Jomanda gebruikt, lijkt me ........zie je ik ben ook paranormaal
When Pikki asked them ...Where are you from ? They said ....We come not from the earth , we come from everywhere ..... we are interdimensional .....
pi_34199303
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 14:01 schreef DonnaNonna het volgende:

[..]

Neeeh die ogen arghhhhhhhhh
oke het is daar 4 uur je hebt gelijk het is 2 uur later
maar ik denk dat ze even een tripje gemaakt hebben met de vliegende schotels en dan heb je echt geen besef meer van tijd
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 14:02 schreef pikki het volgende:

[..]

Heb je hier het kleed van Jomanda gebruikt, lijkt me ........zie je ik ben ook paranormaal
Hey zullen we proberen het aantal zinloze bijdragen iets te beperken? Niet echt leuk voor de mensen die niet iedere seconde op het forum zitten en die elke avond die onzin van a tot z moeten doorploeteren.
pi_34200799
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 14:05 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

[..]

Hey zullen we proberen het aantal zinloze bijdragen iets te beperken? Niet echt leuk voor de mensen die niet iedere seconde op het forum zitten en die elke avond die onzin van a tot z moeten doorploeteren.
Idd. Het hele overzicht is kwijt op deze manier!!

Maar jullie doen er zelf aan mee, jullie geven hun de ruimte voor die zinloze bijdragen. Negeer ze gewoon, simpel!!
pi_34200843
Weet iemand wie deze vriend van Robbert is?

woensdag 18 januari 2006 @ 14:51:07 #167
139235 Parameter
Magie is meetbaar
pi_34201266
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 14:41 schreef Liefsten het volgende:
Weet iemand wie deze vriend van Robbert is?

[afbeelding]
Dat is inderdaad een zinnige vraag. Het lijkt soms alsof Robbert alleen met zijn vader omgaat, maar zijn ook anderen. Het probleem is echter dat het moeilijk is om vanuit je luie stoel aan meer informatie te komen. Genverbrander weigert zelfs het boek te lezen. Dan kun je alleen maar blijven herkauwen wat er al gezegd is.
Meten is weten, als je weet wat je meet.
pi_34201641
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 14:39 schreef Liefsten het volgende:

[..]

Idd. Het hele overzicht is kwijt op deze manier!!

Maar jullie doen er zelf aan mee, jullie geven hun de ruimte voor die zinloze bijdragen. Negeer ze gewoon, simpel!!
Ik vind beperkingen overbodig. Beter is gewoon niet zo zwaar aan die opmerkingen te tillen. Af en toe een uitglijder is niet zo erg. Mensen die alles overlezen kunnen de voor hen onbelangrijke dingen overslaan.
.
pi_34201935
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 14:51 schreef Parameter het volgende:

[..]

Dat is inderdaad een zinnige vraag. Het lijkt soms alsof Robbert alleen met zijn vader omgaat, maar zijn ook anderen. Het probleem is echter dat het moeilijk is om vanuit je luie stoel aan meer informatie te komen. Genverbrander weigert zelfs het boek te lezen. Dan kun je alleen maar blijven herkauwen wat er al gezegd is.
Jaaaa neee het boek van robbert zelf, dat is inderdaad een perfecte objectieve bron!

BTW, ik weiger het niet te lezen, ik weiger het te kopen. Maak die 17,50 liever over aan de kankerbestrijding dan aan die idioten uit Hoeven.
pi_34202112
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 14:51 schreef Parameter het volgende:

[..]

Scan het even in, dan lees ik het wel. Ik vertik het echter om m'n geld aan dit soort oplichters af te staan.
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_34202138
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 15:10 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Scan het even in, dan lees ik het wel. Ik vertik het echter om m'n geld aan dit soort oplichters af te staan.
pi_34202255
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 15:11 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Heb jij toevallig de artikelen van/over Derren Brown gelezen waarin zijn trucs uitgelegd worden?
pi_34202989
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 14:59 schreef Tulio het volgende:

[..]

Ik vind beperkingen overbodig. Beter is gewoon niet zo zwaar aan die opmerkingen te tillen. Af en toe een uitglijder is niet zo erg. Mensen die alles overlezen kunnen de voor hen onbelangrijke dingen overslaan.
Ik lees er allang overheen maar daarom vind ik het nog wel storend dat de topics worden verkloot.
pi_34203084
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 15:14 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Heb jij toevallig de artikelen van/over Derren Brown gelezen waarin zijn trucs uitgelegd worden?
Nee nog niet, hoezo?
  woensdag 18 januari 2006 @ 15:51:39 #175
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_34203913
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 15:14 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Derren brown is niet het antwoord op alle [nog] onverklaarbare zaken hoor
Wanneer dergelijk logica/verklaringen van toepassing kan zijn op sommige zaken, betekend het niet dat je het door kan trekken naar het geheel. Dat zou vrij kortzichtig zijn denk ik.
gelijk
pi_34205158
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 15:51 schreef soulsurvivor het volgende:

[..]

Derren brown is niet het antwoord op alle [nog] onverklaarbare zaken hoor
Wanneer dergelijk logica/verklaringen van toepassing kan zijn op sommige zaken, betekend het niet dat je het door kan trekken naar het geheel. Dat zou vrij kortzichtig zijn denk ik.
Feit is wel dat er, wanneer er 'mediums' als Robbert, Char of Jomanda met veel tamtam gepresenteerd worden, er niet of nauwelijks gekeken wordt of er gewoon simpele trucs worden toegepast.
Wanneer dat nou eens wel zou gebeuren, door mensen die niet bij voorbaat al overtuigd zijn van de speciale krachten van die personen dan heb ik wel een redelijk vermoeden hoeveel er overeind blijft van al dat geleuter. Vrij weinig, gok ik.
  woensdag 18 januari 2006 @ 16:38:32 #177
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_34205901
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 16:20 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Feit is wel dat er, wanneer er 'mediums' als Robbert, Char of Jomanda met veel tamtam gepresenteerd worden, er niet of nauwelijks gekeken wordt of er gewoon simpele trucs worden toegepast.
Wanneer dat nou eens wel zou gebeuren, door mensen die niet bij voorbaat al overtuigd zijn van de speciale krachten van die personen dan heb ik wel een redelijk vermoeden hoeveel er overeind blijft van al dat geleuter. Vrij weinig, gok ik.
Tuurlijk!!! Altijd kritisch kijken!!!. Maar conclusies doortrekken op eerdere ervaringen [hoewel logisch], gaat niet altijd op.
gelijk
pi_34206787
quote:
Maar conclusies doortrekken op eerdere ervaringen [hoewel logisch], gaat niet altijd op.
Een ezel stoot zich toch in't algemeen niet twee keer aan dezelfde steen.
  woensdag 18 januari 2006 @ 17:02:26 #179
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_34206922
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 16:59 schreef Prst_ het volgende:

[..]

Een ezel stoot zich toch in't algemeen niet twee keer aan dezelfde steen.
nee, maar lullig als je de rest van je leven een blokje omloopt, terwijl die steen al lang weg is.
Af entoe eens uit je denkkader van aannames treden kan echt geen kwaad hoor
gelijk
pi_34207367
quote:
Af entoe eens uit je denkkader van aannames treden kan echt geen kwaad hoor
Veel mensen voelen zich dan meteen weer aangetrokken door een ander denkkader van niet-zelfbedachte aannames over geesten, ruimtemannetjes, orbs en graancirkels.

Same difference
  woensdag 18 januari 2006 @ 17:17:55 #181
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_34207539
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 17:13 schreef Prst_ het volgende:

[..]

Veel mensen voelen zich dan meteen weer aangetrokken door een ander denkkader van niet-zelfbedachte aannames over geesten, ruimtemannetjes, orbs en graancirkels.

Same difference
Dat zie iid vaak. De mens is geneigd zwart/wit te denken om de toch al zo complexe werkelijkheid te kunnen hanteren.
Balans is ook een kunst idd, en niet altijd de makkelijkste weg.
Makkelijker is het om gewoon te blijven geloven waar je je goed bij voelt.
En als je leven prima loopt, waarom zou je ook iets veranderen?!
Maar om dan je eigen referentiekader en aannames nooit meer te bevragen en soms te verheffen als de meest sublieme logica is weer het andere uiterste.
gelijk
pi_34207743
Daarom zijn mensen die zelf iets ervaren hebben ook het meest interessant. Zowel voor degenen die dat niet uit eigen beleving kennen, maar vooral ook voor degenen die ook dergelijke ervaringen hebben.

Daar gaat Truth ook over: we zijn geen waarheidszoekend tribunaal, maar een ontmoetingsplek. Thats all
pi_34207978
Nou ja.. Je hebt mensen die beweren dat graancirkels tekenen zijn van een hogere macht. En je hebt mensen die aliens zien. En mensen die geesten beweren te zien. En mensen die beweren met overledenen te kunnen communiceren. En mensen die menen dat orbs iets heel speciaals zijn. En mensen die lichtflitsen, lichtbollen e.d. zien.

En dan heb je Robbert.

Om hem heen ontstaan een berg graancirkels waar je eng van wordt, omgeven door naar zijn zeggen complete lichtshows van lichtbollen, flitsen en kolommen. Hij ziet niet alleen geesten, maar zelfs geesten van aliens, hij maakt foto's van geesten, geesten van aliens, praat met overledenen en waar hij foto's maakt sterft het werkelijk van de orbs.

Sorry hoor, maar als je dat echt allemaal nog serieus gaat nemen en je niet gaat afvragen of dit nou niet heel erg 'over the top' is dan ben je m.i. gewoon zelf niet helemaal fris in je bovenkamer.
  woensdag 18 januari 2006 @ 17:30:19 #184
133728 soulsurvivor
It's not a egotrip
pi_34208044
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 17:22 schreef iteejer het volgende:
Daarom zijn mensen die zelf iets ervaren hebben ook het meest interessant. Zowel voor degenen die dat niet uit eigen beleving kennen, maar vooral ook voor degenen die ook dergelijke ervaringen hebben.

Daar gaat Truth ook over: we zijn geen waarheidszoekend tribunaal, maar een ontmoetingsplek. Thats all
En daarom is het ook nog leuk hier
gelijk
pi_34208099
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 17:22 schreef iteejer het volgende:

*zet diepe stem op* Uiteindelijk zoeken we allemaal onze waarheden
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_34208398
quote:
Sorry hoor, maar als je dat echt allemaal nog serieus gaat nemen en je niet gaat afvragen of dit nou niet heel erg 'over the top' is dan ben je m.i. gewoon zelf niet helemaal fris in je bovenkamer.
Ja zelfs voor paranormale begrippen is hij een wereldwonder. He's got it all!

Ik moest gister wel lachen toen ik langs die graancirkelsite van DCCA kwam

http://www.dcca.nl/find.php

Kijk eens in het pulldownmenu met alle steden waar in Nederland graancirkels zijn gevonden. Ook het aantal staat erbij. Zoek de woonplaats van Robbert

Echt een favoriete alien-hangout. Ze komen blijkbaar graag bij Robbert om zich op de foto te laten zetten.
pi_34208922
Als je als alien-beschaving zo slim bent dat je door het heelal kunt reizen in schotel-achtige dingen, kun je toch wel op een wat slimmere manier communiceren dan via graancirkels?
Waarom komen ze van weet ik veel waar vandaan hierheen om graancirkels te gaan maken? Waarom nooit strandcirkels? Watercirkels? Asfaltcirkels op de A4? Ik geloof daar werkelijk geen zak van.
  woensdag 18 januari 2006 @ 17:59:14 #188
137525 pikki
pok! pok !
pi_34209040
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 17:55 schreef iteejer het volgende:
Als je als alien-beschaving zo slim bent dat je door het heelal kunt reizen in schotel-achtige dingen, kun je toch wel op een wat slimmere manier communiceren dan via graancirkels?
Waarom komen ze van weet ik veel waar vandaan hierheen om graancirkels te gaan maken? Waarom nooit strandcirkels? Watercirkels? Asfaltcirkels op de A4? Ik geloof daar werkelijk geen zak van.
Wie beweert er dat die graancirkeld door aliens gemaakt worden ?
Beslist niet , .... ik denk van niet .
  woensdag 18 januari 2006 @ 18:04:30 #189
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_34209213
quote:
Volgens mij is de enige link tussen graan cirkels en ufo's.. dat vliegende schotels van onder rond zijn.. en graancirkels dat ook zijn. Voor de rest heb ik nog nooit een goed argument richting een link tussen beide gehoord.. hoewel de film signs wel erg leuk was!
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  woensdag 18 januari 2006 @ 18:06:05 #190
137525 pikki
pok! pok !
pi_34209263
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 18:04 schreef Ticker het volgende:

[..]

Volgens mij is de enige link tussen graan cirkels en ufo's.. dat vliegende schotels van onder rond zijn.. en graancirkels dat ook zijn. Voor de rest heb ik nog nooit een goed argument richting een link tussen beide gehoord.. hoewel de film signs wel erg leuk was!
...dat is nog een primitieve gedachte ...allang passé hoor...
pi_34209291
quote:
Robbert. Wie zijn anders die witte ventjes die hij op de foto vastlegt?

En die hem 's nachts uit zijn bed halen
quote:
Robbert vertelde dat hij ook een paar keer wakker werd en twee aliens in zijn slaapkamer aantrof. Deze liepen dan op hem af, waarna Robbert versteend raakt en een enorm brandend gevoel op beide handen voelt. Vervolgens raakt hij buiten bewustzijn, waarna hij wakker wordt in een graancirkel met op beide handen een brandblaar.
pi_34209424
Krijg ik het gevoel juist dat men hier een beetje uitgeluld raakt?
  woensdag 18 januari 2006 @ 18:14:21 #193
137525 pikki
pok! pok !
pi_34209515
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 18:11 schreef Stenny het volgende:
Krijg ik het gevoel juist dat men hier een beetje uitgeluld raakt?
Ben jij missch uitgeput , Sten ...kun je niks meer vinden ....?
pi_34209836
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 17:59 schreef pikki het volgende:

[..]

Door wie dan wel, volgens jou?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_34210003
Ik ben wel benieuwd wie volgens Pikki dan die witte ventjes zijn die Robbert 's nachts ontvoeren naar een graancirkel en pontificaal steeds in Robberts beeld gaan staan als hij een foto maakt.
  woensdag 18 januari 2006 @ 18:36:39 #196
137525 pikki
pok! pok !
pi_34210259
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 18:24 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Door wie dan wel, volgens jou?
Waarom een "wie" ....?
  woensdag 18 januari 2006 @ 18:38:42 #197
137525 pikki
pok! pok !
pi_34210335
quote:
Er zijn nu ook alweer wolkencirkels gevonden, he .....google maar eens ....
pi_34210369
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 18:36 schreef pikki het volgende:

[..]

Waarom een "wie" ....?
Wat zou dus de vraag moeten zijn, volgens jou. Nou... laat me gokken.....door een puur energetische activiteit, al dan niet buitenaards?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_34210459
Hee Pikki, geef eens antwoord. Wie zijn volgens jou dan die aliens die Robbert zelf in verband brengt met de graancirkels?
pi_34211991
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 18:38 schreef pikki het volgende:

[..]

Er zijn nu ook alweer wolkencirkels gevonden, he .....google maar eens ....
Dat heet een tropische depressie, wat kan uitmonden in een orkaan. Als je zo'n wolkencirkel op een satelietfoto richting je woonplaats ziet verschuiven kun je beter de schuilkelders opzoeken.

Maar dat heeft dan weer weinig te maken met aliens of vreemde krachten .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')