Donna,quote:
Goed he die glazen bol hierquote:
Ik zei al ietsje terug dat ik dat eigenlijk beter niet kan doen, omdat er toch niet in gelooft wordtquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:11 schreef pikki het volgende:
[..]
Donna,
Wat zou ik graag die mooie lichtbollen, die jij gemaakt hebt op foto's eens willen zien, .....![]()
Maar ze staan al op een site ,scfreef je toch ....?quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:16 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
Ik zei al ietsje terug dat ik dat eigenlijk beter niet kan doen, omdat er toch niet in gelooft wordt
Klopt, maar ik wil hier incognito blijven als dat magquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:17 schreef pikki het volgende:
[..]
Maar ze staan al op een site ,scfreef je toch ....?![]()
Niet altijd, daarom vroeg ik het evenquote:Op woensdag 18 januari 2006 11:53 schreef Parameter het volgende:
Zo'n serie ligt al klaar voordat hij wordt uitgezonden.
Klopt. Hopelijk hebben ze bij HoT dan nu wel geleerd dat het bij dit soort zaken aan te raden is om er kritisch naar te kijken, en niet rucksichtlos uit te zenden.quote:De makers hebben nooit de moeite genomen om er kritisch naar de kijken. Kritisch onderzoek zal ook niet iets zijn geweest waar ze ervaring mee hadden. Ze maken daar gewoon amusement.
Duidelijk de eerste klok geeft een paar minuten voor half één aan en de tweede tien voor twee. Duidelijker kan het niet.quote:
paar minuten voor half 2 geeft die klok aan!quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:26 schreef Tulio het volgende:
[..]
Duidelijk de eerste klok geeft een paar minuten voor half één aan en de tweede tien voor twee. Duidelijker kan het niet.
Tulio.
En het dan ook nog gek vinden dat je niet serieus wordt genomen?quote:
LB halloooo.quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:29 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
En het dan ook nog gek vinden dat je niet serieus wordt genomen?
Met hulplijntjes is het duidelijker te zien.quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:29 schreef DonnaNonna het volgende:
[..]
paar minuten voor half 2 geeft die klok aan!
Leuk ik ben benieuwd:Dquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:38 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Sten.
Ik heb wat foto's gevonden waar die lichtbollen op staan die wij toen gezien hebben op de camping.
Nu kan ik skannen, tenminste ik heb zo'n apparaat, als je mij nu even uitkan leggen hoe ik dat moet doen zet ik ze even hier weg.
Mag ook via mail hoor.
Ik beloof niets maar ga het proberen en anders moeten we weer even wachten tot zoonlief thuis komt
Je kunt ze inscannen via HP of een ander programma en ze dan als. jpg bijlage naar me opsturen, dan zal ik ze plaatsen. Ben zeer benieuwd!quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:38 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Sten.
Ik heb wat foto's gevonden waar die lichtbollen op staan die wij toen gezien hebben op de camping.
Nu kan ik skannen, tenminste ik heb zo'n apparaat, als je mij nu even uitkan leggen hoe ik dat moet doen zet ik ze even hier weg.
Mag ook via mail hoor.
Ik beloof niets maar ga het proberen en anders moeten we weer even wachten tot zoonlief thuis komt
Dit lijkt me een Prima Donna(nonna!)quote:
Het kan ook wijzen op het binnenkomen van iemand. die deur vind ik geen argument.quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:45 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Dan nog zie ik duidelijk meer dan een uur verschil.![]()
Maar ook al is het meer dan een kwartier, dan nog is het een relatief lange tijd en bovendien is de cameraploeg niet te zien en de deur open, wat wijst op het vertrek van personen.
quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:04 schreef Tulio het volgende:
Even ter ontspanning, ik ben erachter wat hij onder zijn jasje heeft.
[afbeelding]
![]()
![]()
en...je ziet nu de chakra's zitten als schitterende sterren , ...op de navel ...en de hartchakra ....ook.....de gaven zijn nu blootgelegd . ...quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:04 schreef Tulio het volgende:
Even ter ontspanning, ik ben erachter wat hij onder zijn jasje heeft.
[afbeelding]
![]()
![]()
Naar mijn gevoel en let wel het is mijn gevoel heeft hij de cameraman net zo afgeleid als toen hij de foto van de non maakte. Misschien dat de vader ff op een andere lokatie met de cameraman is geweest en Robbert snel de foto's heeft kunnen maken. In ieder geval denk ik ook dat er afleiding in het spel is geweest.quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:08 schreef CarDani het volgende:
[..]
Het kan ook wijzen op het binnenkomen van iemand. die deur vind ik geen argument.
Mooi hé? en toeval bestaat niet.quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:11 schreef pikki het volgende:
hitterende sterr
[..]
en...je ziet nu de chakra's zitten als schitterende sterren , ...op de navel ...en de hartchakra ....ook.....de gaven zijn nu blootgelegd . ...![]()
Hou je foto's maar bij , ...ze zullen nog héeel véeeel geld gaan , dra .....wie weet komt er nog een tentoonstelling van ....quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:13 schreef Tulio het volgende:
[..]
Mooi hé? en toeval bestaat niet.
Tulio.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |