quote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:58 schreef Esto het volgende:
Whahaha
Ik zat een titel te verzinnen maar wist niksWheeeeehehehe
![]()
PieDobbelJoe!!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:16 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Een goeie fotografische AvondGroet
Buiten de lichamelijke klachten om wel goed, alleen niet naar buiten kunnen gaan om die camera weer eens te gebruiken. Morgen maar eens zien, kijken wat ik doen ga en kan.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:17 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
PieDobbelJoe!!
Hoe is het met je!!
Uhm, heb ik iets gemist? Wat heb je dan precies?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:21 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Buiten de lichamelijke klachten om wel goed, alleen niet naar buiten kunnen gaan om die camera weer eens te gebruiken. Morgen maar eens zien, kijken wat ik doen ga en kan.
Ach een al maanden durende klachten vanaf de nek via schouder...rechterarm en hand. Veel zenuwpijnen en scheuten en ... tintelende en dooie vingers. Daarbij komt dat iuk rechts ben, dussss ... Krijg een mri scan ..vermoedelijk een nekhernia.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:22 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Uhm, heb ik iets gemist? Wat heb je dan precies?
Pff, ik wens je veel beterschap/succes ermeequote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:29 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Ach een al maanden durende klachten vanaf de nek via schouder...rechterarm en hand. Veel zenuwpijnen en scheuten en ... tintelende en dooie vingers. Daarbij komt dat iuk rechts ben, dussss ... Krijg een mri scan ..vermoedelijk een nekhernia.
En nu weer ...footgrafie ...
Wat ik de vorige keer al zei, ik weet niet of je dat gelezen hebt. Mijn moeder had vergelijkbare klachten. Pas laat in het traject werd eens gevraagd of ze eigenlijk wel een goed kussen had. Daarmee trokken alle klachten gelijdelijk ook weer weg. Dus, heb je die investering al eens gedaan?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:29 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Ach een al maanden durende klachten vanaf de nek via schouder...rechterarm en hand. Veel zenuwpijnen en scheuten en ... tintelende en dooie vingers. Daarbij komt dat iuk rechts ben, dussss ... Krijg een mri scan ..vermoedelijk een nekhernia.
En nu weer ...footgrafie ...
Thnx Modquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:35 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Pff, ik wens je veel beterschap/succes ermee
back ot
Ik heb in mijn leven nogal wat diverse kussens versleten, speciale kussens wel te verstaan. Maar de heren medici zijn het er al aardig over eens, dat het vast en zeker een nekhernia is. maakt ook bijna niet uit hoe ik lig of zit, de ene keer kan het wel, de andere keer kan er niets. maar goed, eerst die mri scan laten doen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:42 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Wat ik de vorige keer al zei, ik weet niet of je dat gelezen hebt. Mijn moeder had vergelijkbare klachten. Pas laat in het traject werd eens gevraagd of ze eigenlijk wel een goed kussen had. Daarmee trokken alle klachten gelijdelijk ook weer weg. Dus, heb je die investering al eens gedaan?
Nou voor tortelen voel ik nu niet veelquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:52 schreef Schanulleke het volgende:
Dit SC topic zou beter kneusjes kunnen heten ipv tortelduifjes
Beterschap beiden!
Maak je niet druk hoor, ik heb misschien ook een vriendinquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:15 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ohwjee... Ik heb concurrent
TVq
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:57 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Maak je niet druk hoor, ik heb misschien ook een vriendin![]()
ook? Wie is dan mijn vriendin dan?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:57 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Maak je niet druk hoor, ik heb misschien ook een vriendin![]()
Als je beseft welke zenuwen er mee gemoeid kunnen zijn ...ja, soms ervaar ik dat ook zo.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:50 schreef Ymke het volgende:
brrrrrrrrrrrrrrr nekhernia klinkt eng
Waarom wil je dat in vredesnaam.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:17 schreef Mauro het volgende:
Zo, ook weer online.
Compu opnieuw geïnstalleerd met Windows server 2003
kijken hoe dat is.
hij staat nu updates te downloaden.
Okequote:
Ik dacht ...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:01 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
ook? Wie is dan mijn vriendin dan?
Mijn normale pc heeft tijdelijk zijn monitor gedoneerd aan dit ouwe brik. Een P3 500MHz welke ik als server ga inrichten om mijn site te hosten.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:28 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Waarom wil je dat in vredesnaam.
Gebruik je hem nooit ofzo?
Oke danquote:
Server ? Wat voor server?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:05 schreef blackbully het volgende:
hey draaid je server al?
of nog hard aan het stoeien?
Waar denk je dat ik nu vanaf aan het posten ben?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:05 schreef blackbully het volgende:
hey draaid je server al?
of nog hard aan het stoeien?
mijn pc draaid ook, kan ik ook vanaf posten.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:06 schreef Mauro het volgende:
[..]
Waar denk je dat ik nu vanaf aan het posten ben?
Hij staat nu wat updates binnen te halen.
Ik heb weer eens een schone installatie gedaan. Ditmaal met Win server 2003.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:08 schreef blackbully het volgende:
mijn pc draaid ook, kan ik ook vanaf posten.
maar server is het niet.
draaid je serversoftware al? en naar behoren? bedoel ik dus
laat je alleen een webserver draaien? of ook nog mail bv. ?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:10 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ik heb weer eens een schone installatie gedaan. Ditmaal met Win server 2003.
Zometeen eens kijken of ik hem online kan gooien als de updates klaar zijn.
Dus nee, hij is nog niet in de lucht
Damnquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:32 schreef blackbully het volgende:
U bent niet gemachtigd om deze pagina te bekijken.
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:29 schreef Mauro het volgende:
probeer eens www.eenbergen.com te bezoeken.
ff kijken of het werkt
quote:This Virtual Directory does not allow contents to be listed.
geef eens een linkje van je ip dan.quote:
Nee, daar zit ie niet.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:41 schreef blackbully het volgende:
[..]
geef eens een linkje van je ip dan.
misschien pakt hij hem dan wel
kan zijn dat hij nog op je oude hosting zit
Ik kijk er morgen wel weer naar.quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:06 schreef blackbully het volgende:
wil nog niet hier
Wow.quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:04 schreef Mauro het volgende:
index.html staat in de active directory.
Maar hij staat nu ongeveer 400 mb te downloaden voor verdere installatie
Dat doe je goed joh!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:47 schreef Ymke het volgende:
Ik heb vanavond mn rechterkuitspier gescheurd , gezond he? dat sporten![]()
Ik ben nu sjago , maar heb wel de aankomende tijd heel veel tijd om te Fokken , ik mag de eerste 48 niet op mn been staan . Lig dus maar wat op de bank te hangen en pijn te hebben
Jongen doe het niet.... Je staat nu op het punt onheil op je af te roepen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:32 schreef Mauro het volgende:
[..]
Mijn normale pc heeft tijdelijk zijn monitor gedoneerd aan dit ouwe brik. Een P3 500MHz welke ik als server ga inrichten om mijn site te hosten.
Waarom niet?quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:05 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Jongen doe het niet.... Je staat nu op het punt onheil op je af te roepen.![]()
We hebben hier een zelfde configuratie en die kan het echt niet aan.. Gelukkig is het een test omgeving, maar nee, meer dood dan levend.![]()
Server kan de IIS niet aan in combinatie met SQL2000 en ASP pagina's.quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:35 schreef Mauro het volgende:
[..]
Waarom niet?
Draai er nu windows server op, en plesk webmin.
Draait goed!
Moet alleen de inhoud van mijn site nog gaan maken
Hey Piequote:Op woensdag 18 januari 2006 11:59 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Heyyyyy ...fotografen ....ook een goeiedagse middag
Succesquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:12 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Hey Pie
@all: Nog een half uurtje en ik ga er vandoor
Voor de meeste mensen nietquote:Op woensdag 18 januari 2006 11:51 schreef dane het volgende:
Hallo, lang niet meer gepost, maar ik kijk toch regelmatig in het fotografie topic. Ik wil weer s meedoen met een wedstrijd. Maar die foto die ik wil insturen heb ik niet NU gemaakt. De foto heb ik in oktober geloof ik gemaakt, maar sluit aan bij het onderwerp. Is dat een probleem?
MIddagquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:06 schreef Esto het volgende:
Goedemiddag allemaal!
Mod, succes en ik duim voor je!![]()
Hoi!!quote:
Ja maarquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:18 schreef Esto het volgende:
[..]
Hoi!!
Weet niet wat je gemist zou moeten hebben?hehe
Nou, ik ben morgen zowieso vroeg op.quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:51 schreef SpeedyGJ het volgende:
Oke misschien heeft deze post even wat met het weer te maken, maar mocht dit komen sta dan vooral even vroeg op![]()
[afbeelding]
Parelmoerwolken maken kou mogelijk zichtbaar
18 januari 2006 - In de stratosfeer bevindt zich op dit moment een gebied met erg koude lucht, dat naar onze omgeving koerst. De voorspellingen geven aan dat het hier donderdag (19 jan) 's ochtends vroeg wel -86.8 graden kan worden op een hoogte van 22 kilometer.
Mocht het opklaren in de nacht van woensdag op donderdag dan is een half uur tot een kwartier voor zonsopkomst (ca 08:37) het beste moment om te kijken. De parelmoerwolken hangen dan al volop in de zon, terwijl het aan de grond nog donker is.
Bron: KNMI
Kortom, ik ga zeker met mijn statief erop af, ik ben erg benieuwd hoe dit eruit ziet, mocht het opklaren![]()
en dan laat ik het wel weten als ik een aantal geschoten heb
Wow, jij moet helderziend zijn!quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:32 schreef Schanulleke het volgende:
Wat een blijheid.
Nieuwe vaatwasser?
Zal tof zijn! ik ben er ook op uit, ben toch vrij dus dat komt even heel goed uitquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:46 schreef Mauro het volgende:
[..]
Nou, ik ben morgen zowieso vroeg op.
En ik zorg ervoor dat ik de camera en statief mee neem naar mijn werk!
Kijken of er leuke foto's gemaakt kunnen worden van die parelmoeren lucht
Whehe.. Nee...quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:36 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ja maarwaarom wens je mod succes? Bij een bevalling?
Waar dan wel bijquote:
Subje, hoe heb je de aansluitingen geregeld van dat dingquote:
Niet huilen hoor...quote:
Dan weet ik al genoegquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:04 schreef Esto het volgende:
[..]
Niet huilen hoor...![]()
Kweet niet of ik het mag zeggen, maar *mompelt iets over sollicitatiegesprek enzo
Ik heb al een aparte kraan voor de wasmachine in mijn keuken. Ik heb een Y-stuk gekocht zodat ik zowel de wasmachine als de vaatwasser op die kraan kan aansluiten. Voor de afvoer moet ik nog even klussen zodat er twee pijpjes op komen. Daarvoor ga ik een gat boren in de huidige afvoer en daar een nieuwe pijp aan bevestigen. Tot die tijd verwissel ik gewoon de slangen naar gelang welk apparaat ik nodig heb.quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Subje, hoe heb je de aansluitingen geregeld van dat dingGa je dat allemaal mooi wegwerken? Of gewoon zo op de kraan en de afvoer van de gootsteen
ALs het fout gaat, dan hebben ze bij Interpolis nog wat "Mannetjes die helpen bij waterschade"quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:40 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ik heb al een aparte kraan voor de wasmachine in mijn keuken. Ik heb een Y-stuk gekocht zodat ik zowel de wasmachine als de vaatwasser op die kraan kan aansluiten. Voor de afvoer moet ik nog even klussen zodat er twee pijpjes op komen. Daarvoor ga ik een gat boren in de huidige afvoer en daar een nieuwe pijp aan bevestigen. Tot die tijd verwissel ik gewoon de slangen naar gelang welk apparaat ik nodig heb.
Ik kan heus wel een beetje klussen hoor!quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:44 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
ALs het fout gaat, dan hebben ze bij Interpolis nog wat "Mannetjes die helpen bij waterschade"![]()
Hooooooi!quote:
Heeeeeeel goedquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:07 schreef Esto het volgende:
[..]
Hooooooi!
Vertel vertel!!! Hoe is het gegaan?
quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:08 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Heeeeeeel goedHeb er een goed gevoel voor
En mocht ik aangenomen worden. Mag ik maandag al beginnen
Woeiiiquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:08 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Heeeeeeel goedHeb er een goed gevoel voor
En mocht ik aangenomen worden. Mag ik maandag al beginnen
Feli!!quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:31 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Aangenomen!!!![]()
AANGENOMEN!!!!!!!
Kreeg net een mailtje
FEESTquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:31 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Aangenomen!!!![]()
AANGENOMEN!!!!!!!
Kreeg net een mailtje
*Modjuh vast houdquote:
Jij bent toch modje?quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:34 schreef _moder8or_ het volgende:
Ja Mauro. Verander de TT naar feli hier Modjeof andere OP
Verkoopmedewerker Business to Consumerquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:36 schreef Mauro het volgende:
[..]
Jij bent toch modje?
Dan heb je toch de rechten om de TT aan te passen
Maar wat ga je doen?
Mooi!quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:36 schreef _moder8or_ het volgende:
Taart is al besteldZekers de weten!!
Wabliefquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:37 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Verkoopmedewerker Business to Consumer
quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:37 schreef Esto het volgende:
[..]
Mooi!
Kunnen we een taart gevecht houden![]()
![]()
Uhhhhhh......quote:
Morgen iedereen verzamelen in Rotterdamquote:Op woensdag 18 januari 2006 17:06 schreef SpeedyGJ het volgende:
Feli modjeen nu op naar de taart
en ik ben terug, zonsondergang viel me erg tegen
![]()
Dan laat ik het wel zettenquote:Op woensdag 18 januari 2006 17:12 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Morgen iedereen verzamelen in Rotterdam
Jammer at hij zo donker is inderdaad. Wel een mooi shot verder met die ¿paal?quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:23 schreef SpeedyGJ het volgende:
[afbeelding]oke dit probleem heb ik nou altijd, helpt een UV filter hierbij?
Doe maar, kan al niet te veel geld missen dus jaquote:
ik zie een paar problemen, waar wilde jeUV voor nodig hebben dan.... zal niet al teveel effect hebben op het overall plaatjequote:Op woensdag 18 januari 2006 17:23 schreef SpeedyGJ het volgende:
[afbeelding]oke dit probleem heb ik nou altijd, helpt een UV filter hierbij?
Het gaat mij voornamelijk om die zonquote:Op woensdag 18 januari 2006 17:27 schreef Re het volgende:
[..]
ik zie een paar problemen, waar wilde jeUV voor nodig hebben dan.... zal niet al teveel effect hebben op het overall plaatje
Misschien omdat de zon gewoon heel erg fel is?quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:27 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Het gaat mij voornamelijk om die zon
Jah duhquote:Op woensdag 18 januari 2006 17:32 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Misschien omdat de zon gewoon heel erg fel is?
Nee dit is zeker niet te donker! Qua belichting ziet het er zelfs erg goed uit.quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:51 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hmmz oke bedankt.
Daarnaast LCD schermpje niet echt lekker qua belichting, ene keer is hij te donker, op de pc is hij dan veel licht....ik maar bij stellen, foto maken, te licht op LCD, te donker op mijn PC...mja..
[afbeelding]
Eens kijken of jullie dit te donker vinden, ik kan het wel gaan belichten maar dan wordt de lucht ook te licht
Oja sorryquote:Op woensdag 18 januari 2006 17:52 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Nee dit is zeker niet te donker! Qua belichting ziet het er zelfs erg goed uit.
In het Help hier mijn foto verbeteren topic zijn dergelijke vragen overigens beter op hun plek.
Wat verstandig. Ik probeer in het komende half uur net zo verstandig te zijn.quote:
Aan jou de eer om ook de avond-groet te doenquote:Op donderdag 19 januari 2006 12:04 schreef Mauro het volgende:
Goeie middag
het blijft een b-tje dood hier
Om 18 uur ben ik nog niet thuisquote:Op donderdag 19 januari 2006 12:05 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Aan jou de eer om ook de avond-groet te doen![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 12:05 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Aan jou de eer om ook de avond-groet te doen![]()
![]()
Klopt, het is te bewolkt om die verschijnsel te krijgen, als je dit wilt zien dan moeten er opklaringen zijn anders kun je het vergetenquote:Op donderdag 19 januari 2006 09:21 schreef Mauro het volgende:
Nou, vanmorgen niks gezien van die parelmoeren lucht
Portret van collega's??quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:50 schreef Mauro het volgende:
Ik stond al helemaal klaar.
Statief uitgeklapt met de camera erop.
Stond naast mijn bureau. Iedereen maar vragen waarom
Ja en ik stond om kwart voor 8 al in de weilanden, rond 8 uur begon het te regenen en toen wist ik het al.... heb gelijk spul maar weer ingepakt en weer naar huis toe gegaan, helaas.quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:50 schreef Mauro het volgende:
Ik stond al helemaal klaar.
Statief uitgeklapt met de camera erop.
Stond naast mijn bureau. Iedereen maar vragen waarom
Ik en portrettenquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:04 schreef -Marjo- het volgende:
Portret van collega's??
Kan ook natuurlijk...quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:33 schreef Mauro het volgende:
[..]
Portretten vind ik echt helemaal niks aan.
Auwquote:Op donderdag 19 januari 2006 17:16 schreef SpeedyGJ het volgende:
Tering zooi!!!!!! ben al mijn foto's kwijt nadat ik mijn windows opnieuw heb geinstaleert. Op een 1 of andere manier heeft die de D: ook format gegeven. Damn ik kap nu wel met foto's maken, ik heb er geen zin meer in.
Idd, zorgen dat je in de tussentijd niks naar D schrijft dan.quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:20 schreef SpeedyGJ het volgende:
Dat doe ik altijd mja daar heb ik nog maar weinig aan, misschien kan ik ze nog terug halen met een programma.
En je had je foto's ook niet meer op C staan?quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:24 schreef SpeedyGJ het volgende:
Nu snap ik het helemaal, ivp de C: pakt hij de D: , en daar staat nu mijn windows opgoddomme.
Helaas niet, normaal gesproken moet hij gewoon die windows op de C gooien, maar blijkbaar heeft hij dat vertikt, waarom, sla me dood.....daarnaast kan ik mijn windows niet eens activeren omdat die produckt key limiet overscheden is terwijl dit mijn 1ste keer isquote:Op donderdag 19 januari 2006 17:31 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
En je had je foto's ook niet meer op C staan?
Ga je wat eten.quote:
mijn pa komt zo thuis, en die kooktquote:Op donderdag 19 januari 2006 17:35 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ga je wat eten.
Inmiddels bezig met scannen.
Eet smakelijkquote:Op donderdag 19 januari 2006 17:40 schreef Xilantof het volgende:
[..]
mijn pa komt zo thuis, en die kookt
ondertussen neem ik nog een snoepje
quote:
quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ach......jij hebt net twee weken kerstvakantie gehad, dus echt veel medelijden heb ik niet met je
Jah iddquote:
quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:06 schreef Xilantof het volgende:
[..]
ben wel weer toe aan vakantiezeker na de kerstvakantie
Sollicitatiemail al verstuurdquote:Op donderdag 19 januari 2006 18:27 schreef Subhuman het volgende:
Lynx666 stopt als FOT-mod & Designer
Ik niet, ik heb mijn eigen forum en ben actief FPS-er 's avonds.quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:02 schreef Xilantof het volgende:
Zow, lekker gegeten
Wie is er van plan te solliciteren naar de functie als moderator?
Ik!quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:02 schreef Xilantof het volgende:
Wie is er van plan te solliciteren naar de functie als moderator?
Jij bent een kloon van de echt "Sub" en die is al baggerquote:
Woeiiiquote:Op donderdag 19 januari 2006 19:08 schreef SpeedyGJ het volgende:
Jeeeeeeeeej alle foto's muziek etc heb ik terugen gelukkig maar
zucht, morgen even DVDtjes ophalen voor backup
Grappig dat ik zo nieuwsgierig ben wie er allemaal solliciteerdquote:
Ik solliciteer op zowat elke mod-functie.quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:46 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Grappig dat ik zo nieuwsgierig ben wie er allemaal solliciteerd
zeker na een aantal grote monden de afgelopen maanden![]()
hahahaquote:Op donderdag 19 januari 2006 19:49 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ik solliciteer op zowat elke mod-functie.
Alleen word ik het nooit
Is er een sollicitatie ronde dan? Ik dacht dat het eerst achter de schermen werd geprobeerd, en daarna pas een sollicitatieronde?quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:46 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Grappig dat ik zo nieuwsgierig ben wie er allemaal solliciteerd
zeker na een aantal grote monden de afgelopen maanden![]()
Ja hoorquote:Op donderdag 19 januari 2006 20:41 schreef Subhuman het volgende:
Ik ga weer eens naar volleybaltraining, is veel te lang geleden...
Wel braaf zijn als ik weg ben hè!
Idd woeiquote:
Dan zou ik maar eens stoppen met zo te springenquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:01 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Idd woeinu maar hopen dat die hele HD niet gaat crashen
Van dat gespring raakt mijn compu niet van slag.quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dan zou ik maar eens stoppen met zo te springen
quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dan zou ik maar eens stoppen met zo te springen
Hellow modquote:
Nopequote:Op donderdag 19 januari 2006 21:06 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Hellow modnog foto's geschoten?
Jammerquote:
WTF!!!!!! waarom dan nou weerquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:11 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Geen tijd meer hè
Ga binnenkort (misschien) mijn camera verkopen
1: Oke maar je werkt niet 24 uur per dag 7 dagen per week....quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:17 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
1. Ik heb een baan
2. Foto's maken is bij mij altijd al bagger geweest.
1: ja das altijd doodzondequote:Op donderdag 19 januari 2006 21:17 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
1. Ik heb een baan
2. Foto's maken is bij mij altijd al bagger geweest.
quote:
Hier in Hellevoetsluis kan je geen zonsondergang foto's makenquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:22 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
1: Oke maar je werkt niet 24 uur per dag 7 dagen per week....
2: Dit is het domste wat ik ooit heb gehoort......bagger?? Je maakt mooie foto's!!!!!!! en ga ook eens voor zonsondergangof dit:
[afbeelding]
Probeer maar, en niet zeggen: nee dat lukt me niet want dat is allemaal onzin.
Vanaf maandag ben ik pletosquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Dat verklaart waarom het zo lekker rustig was vandaag
Onzin, alles kan als je maar de juiste plek vind, anders kom je hier maar heen, maar je camera weg doen, noway dat zou ik niet doen....vooronderstel je wilt een paar foto's maken van de sneeuw, of brandend huis etcquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:24 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Hier in Hellevoetsluis kan je geen zonsondergang foto's maken
Ik zie geen sneeuw en een brandend huisquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:32 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Onzin, alles kan als je maar de juiste plek vind, anders kom je hier maar heen, maar je camera weg doen, noway dat zou ik niet doen....vooronderstel je wilt een paar foto's maken van de sneeuw, of brandend huis etc
Je wordt marinier, en ze sturen je naar Afghanistan?quote:
Laat maarquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:33 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik zie geen sneeuw en een brandend huis![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:35 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Je wordt marinier, en ze sturen je naar Afghanistan?![]()
Man. Zelfs in Dokkum kun je mooie foto's maken.quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:33 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik zie geen sneeuw en een brandend huis![]()
Goed gezegd, maar ik geef toch de camera niet de schuldquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:37 schreef Mauro het volgende:
[..]
Man. Zelfs in Dokkum kun je mooie foto's maken.
Je moet alleen kijken.
Het is echt niet de camera die de foto's maakt. Dat is de fotograaf.
En ik weet ook wel dat ik nog heeeeeeeeeel veel moet leren. Maar dat wil ik. Ik vind foto's maken erg leuk en ik merk dat ik er steeds beter in word.
Dat zal voor jou ook gelden. Als je het nu leuk vind, moet je er eigenlijk mee doorgaan. Het wordt steeds leuker. Althans voor mij!
Nee. Maar je denkt erover om hem te verkopen. Daar krijg je spijt van.quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:37 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Goed gezegd, maar ik geef toch de camera niet de schuld
quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:37 schreef Mauro het volgende:
[..]
Man. Zelfs in Dokkum kun je mooie foto's maken.
Je moet alleen kijken.
Het is echt niet de camera die de foto's maakt. Dat is de fotograaf.
En ik weet ook wel dat ik nog heeeeeeeeeel veel moet leren. Maar dat wil ik. Ik vind foto's maken erg leuk en ik merk dat ik er steeds beter in word.
Dat zal voor jou ook gelden. Als je het nu leuk vind, moet je er eigenlijk mee doorgaan. Het wordt steeds leuker. Althans voor mij!
Maar dan nogquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:37 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Goed gezegd, maar ik geef toch de camera niet de schuld
Ach, ik heb ook al mijn filmcamera verkochtquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:39 schreef Mauro het volgende:
[..]
Nee. Maar je denkt erover om hem te verkopen. Daar krijg je spijt van.
Jij moet ook niet al te veel zeggen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:39 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]![]()
[..]
Maar dan nogals je je camera verkoopt dan ben je stom bezig.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:16 schreef SpeedyGJ het volgende:
Tering zooi!!!!!! ben al mijn foto's kwijt nadat ik mijn windows opnieuw heb geinstaleert. Op een 1 of andere manier heeft die de D: ook format gegeven. Damn ik kap nu wel met foto's maken, ik heb er geen zin meer in.
Tja, die filmcamera van mij heb ik ook verkocht. Dat wil niet al teveel zeggen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:40 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ach, ik heb ook al mijn filmcamera verkochtIk zit er echt niet mee.
Maar heb niet gezegt dat ik mijn camera ging verkopenquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:41 schreef Mauro het volgende:
[..]
Jij moet ook niet al te veel zeggen.
Ik kan me nog een uitspraak van je herinneren, eerder op de dag.
[..]
We hebben er gelukkig nog éénquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:42 schreef Mauro het volgende:
[..]
Tja, die filmcamera van mij heb ik ook verkocht. Dat wil niet al teveel zeggen.
Nope nog niet .quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:40 schreef pea4fun het volgende:
goedenavond, ik kom ook nog ff rondneuzen...is er al een nieuwe mod?
Hup, mailen jijquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:40 schreef pea4fun het volgende:
Nee, maar wel over het kappen van foto's maken.quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:42 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Maar heb niet gezegt dat ik mijn camera ging verkopendenk daar nog maar even over na
Echt niet...ik kom hier voor mijn plezier hoorquote:
Ja klopt, maar nu ik mijn foto's weer heb neem ik mijn woorden terugquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:43 schreef Mauro het volgende:
[..]
Nee, maar wel over het kappen van foto's maken.
Ik vind je wel een geschikt persoon wmbquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:44 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Echt niet...ik kom hier voor mijn plezier hoor
En ik dan?quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:45 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik vind je wel een geschikt persoon wmb
je kan tot woensdag solliciteren!quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:40 schreef pea4fun het volgende:
Nog al zoeenquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:47 schreef Xilantof het volgende:
[..]
je kan tot woensdag solliciteren!
klinkt bijna als een dreigementquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:47 schreef _moder8or_ het volgende:
Hey Speedy: Ik heb een deal
Ik heb net gesolliciteerd als FOT-mod
Als ik mod word: Dan verkoop ik mijn camera niet
Word ik geen mod: Dan pleur ik hem vrijdag (volgende week) op marktplaats
Potverquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:47 schreef _moder8or_ het volgende:
Ik heb net gesolliciteerd als FOT-mod
Potverquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:56 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Potver
Nou moet ik wel sollicteren!
quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:56 schreef Xilantof het volgende:
[..]
klinkt bijna als een dreigement
"als jullie mij niet nemen hang ik mijn camera aan de wilgen *stamp voet*"
nou, gefeliciteerdquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:20 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb zojuist een objectief gesloopt![]()
Hoe krijg je dat nou weer voor elkaar?quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:20 schreef PdeHoog het volgende:
objectief slopen: slopen zonder aanzien des persoons?quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:20 schreef PdeHoog het volgende:
quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:21 schreef RonaldV het volgende:
[..]
objectief slopen: slopen zonder aanzien des persoons?
Een reportage coming up + Ff de 50mm op de D30 zettenquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:21 schreef Xilantof het volgende:
maar maakt er een foto reportage van ofzo![]()
lijk me wel tof te zien hoe zo'n ding er van binnen uitziet
Goed planquote:ik zou 'm dan echt helemaal slopen gelijk
Zak chips en bier al voor me.....quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:23 schreef PdeHoog het volgende:
Een reportage coming up + Ff de 50mm op de D30 zetten
[..]
Goed plan
lol. Laat me raden, net buiten je garantie?quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:20 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb zojuist een objectief geslooptHij maakte bij het scherpstellen een verschrikkelijk irritante piep
Zoeentje als nagels over een krijtbord zeg maar
En ik was nieuwsgierig hoe het er van binnen uit ziet. Dus ik heb hem opengeschroefd
Nu heb ik alleen een schroefje dolgedraaid dus ik kom niet meer bij de motor
En eigenlijk ga ik morgen dus maar een nieuwe halen zodat ik volgende week weer naar de dierentuin kan
En dan aankomen bij de reparateur, met een dolgedraaid schroefje.quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:27 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
lol. Laat me raden, net buiten je garantie?
quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:31 schreef Mauro het volgende:
[..]
En dan aankomen bij de reparateur, met een dolgedraaid schroefje.
"Ik heb geen idee hoe dat is gekomen. Echt niet!"![]()
quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:25 schreef pea4fun het volgende:
slopen omdat ie "piept" hm...dan zal ik hier eens aan de deuren beginnen...
ach en je hebt toch geld zat natuurlijkquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Het was een tweedehandsje dit
En het idee was eigenlijk om te kijken of ik hem kon fixen
En geloof mij....het piepje was echt irritant
Heb al geprobeerd hem voorzichtig uit te blazen of zo. Misschien dat er zand tussen zit
Maar dat hielp ook niet
En reparatie is vermoedelijk meer dan dat de aankoopprijs
Hij welquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:35 schreef pea4fun het volgende:
[..]
ach en je hebt toch geld zat natuurlijk
Dat heb ik dus met mijn 70-300, zodra ik mijn andere lens kan kopen dan zie ik wel hoe lang deze lens het dan nog vol houd :pquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:20 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb zojuist een objectief geslooptHij maakte bij het scherpstellen een verschrikkelijk irritante piep
Zoeentje als nagels over een krijtbord zeg maar
En ik was nieuwsgierig hoe het er van binnen uit ziet. Dus ik heb hem opengeschroefd
Nu heb ik alleen een schroefje dolgedraaid dus ik kom niet meer bij de motor
En eigenlijk ga ik morgen dus maar een nieuwe halen zodat ik volgende week weer naar de dierentuin kan
quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:35 schreef pea4fun het volgende:
[..]
ach en je hebt toch geld zat natuurlijk
Tofquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Het leuke is dat ik morgen precies dezelfde ga halen
Ik wil best een dure lens, maar gebruik de zoom te weinig
Hierbij overigens gelijk de reportage
#1 - In den beginne was daar een sigma 70-300 APO F4-F5.6
[afbeelding]
#2 - Hier getoond in volle glorie
[afbeelding]
#3 - En daar gingen de eerste schroefjes
[afbeelding]
#4 - Damn....zo zie je ook geen flikker zeg
[afbeelding]
#5 - Ah...zo al iets meer
[afbeelding]
#6 - Kijk mamma....ze kunnen ook los van elkaar komen
[afbeelding]
#7 - Wow...we kunnen naar binnen kijken (ik dan heIk was te lui om naar binnen te fotograferen
)
[afbeelding]
#8 - Eindresultaat.....tijd om naar de winkel te gaan
[afbeelding]
quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Het leuke is dat ik morgen precies dezelfde ga halen
Ik wil best een dure lens, maar gebruik de zoom te weinig
Hierbij overigens gelijk de reportage
#1 - In den beginne was daar een sigma 70-300 APO F4-F5.6
[afbeelding]
#2 - Hier getoond in volle glorie
[afbeelding]
#3 - En daar gingen de eerste schroefjes
[afbeelding]
#4 - Damn....zo zie je ook geen flikker zeg
[afbeelding]
#5 - Ah...zo al iets meer
[afbeelding]
#6 - Kijk mamma....ze kunnen ook los van elkaar komen
[afbeelding]
#7 - Wow...we kunnen naar binnen kijken (ik dan heIk was te lui om naar binnen te fotograferen
)
[afbeelding]
#8 - Eindresultaat.....tijd om naar de winkel te gaan
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |