quote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:58 schreef Esto het volgende:
Whahaha
Ik zat een titel te verzinnen maar wist niksWheeeeehehehe
![]()
PieDobbelJoe!!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:16 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Een goeie fotografische AvondGroet
Buiten de lichamelijke klachten om wel goed, alleen niet naar buiten kunnen gaan om die camera weer eens te gebruiken. Morgen maar eens zien, kijken wat ik doen ga en kan.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:17 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
PieDobbelJoe!!
Hoe is het met je!!
Uhm, heb ik iets gemist? Wat heb je dan precies?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:21 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Buiten de lichamelijke klachten om wel goed, alleen niet naar buiten kunnen gaan om die camera weer eens te gebruiken. Morgen maar eens zien, kijken wat ik doen ga en kan.
Ach een al maanden durende klachten vanaf de nek via schouder...rechterarm en hand. Veel zenuwpijnen en scheuten en ... tintelende en dooie vingers. Daarbij komt dat iuk rechts ben, dussss ... Krijg een mri scan ..vermoedelijk een nekhernia.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:22 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Uhm, heb ik iets gemist? Wat heb je dan precies?
Pff, ik wens je veel beterschap/succes ermeequote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:29 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Ach een al maanden durende klachten vanaf de nek via schouder...rechterarm en hand. Veel zenuwpijnen en scheuten en ... tintelende en dooie vingers. Daarbij komt dat iuk rechts ben, dussss ... Krijg een mri scan ..vermoedelijk een nekhernia.
En nu weer ...footgrafie ...
Wat ik de vorige keer al zei, ik weet niet of je dat gelezen hebt. Mijn moeder had vergelijkbare klachten. Pas laat in het traject werd eens gevraagd of ze eigenlijk wel een goed kussen had. Daarmee trokken alle klachten gelijdelijk ook weer weg. Dus, heb je die investering al eens gedaan?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:29 schreef PieDobbelJoe het volgende:
[..]
Ach een al maanden durende klachten vanaf de nek via schouder...rechterarm en hand. Veel zenuwpijnen en scheuten en ... tintelende en dooie vingers. Daarbij komt dat iuk rechts ben, dussss ... Krijg een mri scan ..vermoedelijk een nekhernia.
En nu weer ...footgrafie ...
Thnx Modquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:35 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Pff, ik wens je veel beterschap/succes ermee
back ot
Ik heb in mijn leven nogal wat diverse kussens versleten, speciale kussens wel te verstaan. Maar de heren medici zijn het er al aardig over eens, dat het vast en zeker een nekhernia is. maakt ook bijna niet uit hoe ik lig of zit, de ene keer kan het wel, de andere keer kan er niets. maar goed, eerst die mri scan laten doen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:42 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Wat ik de vorige keer al zei, ik weet niet of je dat gelezen hebt. Mijn moeder had vergelijkbare klachten. Pas laat in het traject werd eens gevraagd of ze eigenlijk wel een goed kussen had. Daarmee trokken alle klachten gelijdelijk ook weer weg. Dus, heb je die investering al eens gedaan?
Nou voor tortelen voel ik nu niet veelquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:52 schreef Schanulleke het volgende:
Dit SC topic zou beter kneusjes kunnen heten ipv tortelduifjes
Beterschap beiden!
Maak je niet druk hoor, ik heb misschien ook een vriendinquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:15 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ohwjee... Ik heb concurrent
TVq
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:57 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Maak je niet druk hoor, ik heb misschien ook een vriendin![]()
ook? Wie is dan mijn vriendin dan?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:57 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Maak je niet druk hoor, ik heb misschien ook een vriendin![]()
Als je beseft welke zenuwen er mee gemoeid kunnen zijn ...ja, soms ervaar ik dat ook zo.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:50 schreef Ymke het volgende:
brrrrrrrrrrrrrrr nekhernia klinkt eng
Waarom wil je dat in vredesnaam.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:17 schreef Mauro het volgende:
Zo, ook weer online.
Compu opnieuw geïnstalleerd met Windows server 2003
kijken hoe dat is.
hij staat nu updates te downloaden.
Okequote:
Ik dacht ...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:01 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
ook? Wie is dan mijn vriendin dan?
Mijn normale pc heeft tijdelijk zijn monitor gedoneerd aan dit ouwe brik. Een P3 500MHz welke ik als server ga inrichten om mijn site te hosten.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:28 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Waarom wil je dat in vredesnaam.
Gebruik je hem nooit ofzo?
Oke danquote:
Server ? Wat voor server?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:05 schreef blackbully het volgende:
hey draaid je server al?
of nog hard aan het stoeien?
Waar denk je dat ik nu vanaf aan het posten ben?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:05 schreef blackbully het volgende:
hey draaid je server al?
of nog hard aan het stoeien?
mijn pc draaid ook, kan ik ook vanaf posten.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:06 schreef Mauro het volgende:
[..]
Waar denk je dat ik nu vanaf aan het posten ben?
Hij staat nu wat updates binnen te halen.
Ik heb weer eens een schone installatie gedaan. Ditmaal met Win server 2003.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:08 schreef blackbully het volgende:
mijn pc draaid ook, kan ik ook vanaf posten.
maar server is het niet.
draaid je serversoftware al? en naar behoren? bedoel ik dus
laat je alleen een webserver draaien? of ook nog mail bv. ?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:10 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ik heb weer eens een schone installatie gedaan. Ditmaal met Win server 2003.
Zometeen eens kijken of ik hem online kan gooien als de updates klaar zijn.
Dus nee, hij is nog niet in de lucht
Damnquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:32 schreef blackbully het volgende:
U bent niet gemachtigd om deze pagina te bekijken.
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:29 schreef Mauro het volgende:
probeer eens www.eenbergen.com te bezoeken.
ff kijken of het werkt
quote:This Virtual Directory does not allow contents to be listed.
geef eens een linkje van je ip dan.quote:
Nee, daar zit ie niet.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:41 schreef blackbully het volgende:
[..]
geef eens een linkje van je ip dan.
misschien pakt hij hem dan wel
kan zijn dat hij nog op je oude hosting zit
Ik kijk er morgen wel weer naar.quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:06 schreef blackbully het volgende:
wil nog niet hier
Wow.quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:04 schreef Mauro het volgende:
index.html staat in de active directory.
Maar hij staat nu ongeveer 400 mb te downloaden voor verdere installatie
Dat doe je goed joh!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:47 schreef Ymke het volgende:
Ik heb vanavond mn rechterkuitspier gescheurd , gezond he? dat sporten![]()
Ik ben nu sjago , maar heb wel de aankomende tijd heel veel tijd om te Fokken , ik mag de eerste 48 niet op mn been staan . Lig dus maar wat op de bank te hangen en pijn te hebben
Jongen doe het niet.... Je staat nu op het punt onheil op je af te roepen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:32 schreef Mauro het volgende:
[..]
Mijn normale pc heeft tijdelijk zijn monitor gedoneerd aan dit ouwe brik. Een P3 500MHz welke ik als server ga inrichten om mijn site te hosten.
Waarom niet?quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:05 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Jongen doe het niet.... Je staat nu op het punt onheil op je af te roepen.![]()
We hebben hier een zelfde configuratie en die kan het echt niet aan.. Gelukkig is het een test omgeving, maar nee, meer dood dan levend.![]()
Server kan de IIS niet aan in combinatie met SQL2000 en ASP pagina's.quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:35 schreef Mauro het volgende:
[..]
Waarom niet?
Draai er nu windows server op, en plesk webmin.
Draait goed!
Moet alleen de inhoud van mijn site nog gaan maken
Hey Piequote:Op woensdag 18 januari 2006 11:59 schreef PieDobbelJoe het volgende:
Heyyyyy ...fotografen ....ook een goeiedagse middag
Succesquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:12 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Hey Pie
@all: Nog een half uurtje en ik ga er vandoor
Voor de meeste mensen nietquote:Op woensdag 18 januari 2006 11:51 schreef dane het volgende:
Hallo, lang niet meer gepost, maar ik kijk toch regelmatig in het fotografie topic. Ik wil weer s meedoen met een wedstrijd. Maar die foto die ik wil insturen heb ik niet NU gemaakt. De foto heb ik in oktober geloof ik gemaakt, maar sluit aan bij het onderwerp. Is dat een probleem?
MIddagquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:06 schreef Esto het volgende:
Goedemiddag allemaal!
Mod, succes en ik duim voor je!![]()
Hoi!!quote:
Ja maarquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:18 schreef Esto het volgende:
[..]
Hoi!!
Weet niet wat je gemist zou moeten hebben?hehe
Nou, ik ben morgen zowieso vroeg op.quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:51 schreef SpeedyGJ het volgende:
Oke misschien heeft deze post even wat met het weer te maken, maar mocht dit komen sta dan vooral even vroeg op![]()
[afbeelding]
Parelmoerwolken maken kou mogelijk zichtbaar
18 januari 2006 - In de stratosfeer bevindt zich op dit moment een gebied met erg koude lucht, dat naar onze omgeving koerst. De voorspellingen geven aan dat het hier donderdag (19 jan) 's ochtends vroeg wel -86.8 graden kan worden op een hoogte van 22 kilometer.
Mocht het opklaren in de nacht van woensdag op donderdag dan is een half uur tot een kwartier voor zonsopkomst (ca 08:37) het beste moment om te kijken. De parelmoerwolken hangen dan al volop in de zon, terwijl het aan de grond nog donker is.
Bron: KNMI
Kortom, ik ga zeker met mijn statief erop af, ik ben erg benieuwd hoe dit eruit ziet, mocht het opklaren![]()
en dan laat ik het wel weten als ik een aantal geschoten heb
Wow, jij moet helderziend zijn!quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:32 schreef Schanulleke het volgende:
Wat een blijheid.
Nieuwe vaatwasser?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |