Zal tof zijn! ik ben er ook op uit, ben toch vrij dus dat komt even heel goed uitquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:46 schreef Mauro het volgende:
[..]
Nou, ik ben morgen zowieso vroeg op.
En ik zorg ervoor dat ik de camera en statief mee neem naar mijn werk!
Kijken of er leuke foto's gemaakt kunnen worden van die parelmoeren lucht
Whehe.. Nee...quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:36 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ja maarwaarom wens je mod succes? Bij een bevalling?
Waar dan wel bijquote:
Subje, hoe heb je de aansluitingen geregeld van dat dingquote:
Niet huilen hoor...quote:
Dan weet ik al genoegquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:04 schreef Esto het volgende:
[..]
Niet huilen hoor...![]()
Kweet niet of ik het mag zeggen, maar *mompelt iets over sollicitatiegesprek enzo
Ik heb al een aparte kraan voor de wasmachine in mijn keuken. Ik heb een Y-stuk gekocht zodat ik zowel de wasmachine als de vaatwasser op die kraan kan aansluiten. Voor de afvoer moet ik nog even klussen zodat er twee pijpjes op komen. Daarvoor ga ik een gat boren in de huidige afvoer en daar een nieuwe pijp aan bevestigen. Tot die tijd verwissel ik gewoon de slangen naar gelang welk apparaat ik nodig heb.quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Subje, hoe heb je de aansluitingen geregeld van dat dingGa je dat allemaal mooi wegwerken? Of gewoon zo op de kraan en de afvoer van de gootsteen
ALs het fout gaat, dan hebben ze bij Interpolis nog wat "Mannetjes die helpen bij waterschade"quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:40 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ik heb al een aparte kraan voor de wasmachine in mijn keuken. Ik heb een Y-stuk gekocht zodat ik zowel de wasmachine als de vaatwasser op die kraan kan aansluiten. Voor de afvoer moet ik nog even klussen zodat er twee pijpjes op komen. Daarvoor ga ik een gat boren in de huidige afvoer en daar een nieuwe pijp aan bevestigen. Tot die tijd verwissel ik gewoon de slangen naar gelang welk apparaat ik nodig heb.
Ik kan heus wel een beetje klussen hoor!quote:Op woensdag 18 januari 2006 15:44 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
ALs het fout gaat, dan hebben ze bij Interpolis nog wat "Mannetjes die helpen bij waterschade"![]()
Hooooooi!quote:
Heeeeeeel goedquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:07 schreef Esto het volgende:
[..]
Hooooooi!
Vertel vertel!!! Hoe is het gegaan?
quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:08 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Heeeeeeel goedHeb er een goed gevoel voor
En mocht ik aangenomen worden. Mag ik maandag al beginnen
Woeiiiquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:08 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Heeeeeeel goedHeb er een goed gevoel voor
En mocht ik aangenomen worden. Mag ik maandag al beginnen
Feli!!quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:31 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Aangenomen!!!![]()
AANGENOMEN!!!!!!!
Kreeg net een mailtje
FEESTquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:31 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Aangenomen!!!![]()
AANGENOMEN!!!!!!!
Kreeg net een mailtje
*Modjuh vast houdquote:
Jij bent toch modje?quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:34 schreef _moder8or_ het volgende:
Ja Mauro. Verander de TT naar feli hier Modjeof andere OP
Verkoopmedewerker Business to Consumerquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:36 schreef Mauro het volgende:
[..]
Jij bent toch modje?
Dan heb je toch de rechten om de TT aan te passen
Maar wat ga je doen?
Mooi!quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:36 schreef _moder8or_ het volgende:
Taart is al besteldZekers de weten!!
Wabliefquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:37 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Verkoopmedewerker Business to Consumer
quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:37 schreef Esto het volgende:
[..]
Mooi!
Kunnen we een taart gevecht houden![]()
![]()
Uhhhhhh......quote:
Morgen iedereen verzamelen in Rotterdamquote:Op woensdag 18 januari 2006 17:06 schreef SpeedyGJ het volgende:
Feli modjeen nu op naar de taart
en ik ben terug, zonsondergang viel me erg tegen
![]()
Dan laat ik het wel zettenquote:Op woensdag 18 januari 2006 17:12 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Morgen iedereen verzamelen in Rotterdam
Jammer at hij zo donker is inderdaad. Wel een mooi shot verder met die ¿paal?quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:23 schreef SpeedyGJ het volgende:
[afbeelding]oke dit probleem heb ik nou altijd, helpt een UV filter hierbij?
Doe maar, kan al niet te veel geld missen dus jaquote:
ik zie een paar problemen, waar wilde jeUV voor nodig hebben dan.... zal niet al teveel effect hebben op het overall plaatjequote:Op woensdag 18 januari 2006 17:23 schreef SpeedyGJ het volgende:
[afbeelding]oke dit probleem heb ik nou altijd, helpt een UV filter hierbij?
Het gaat mij voornamelijk om die zonquote:Op woensdag 18 januari 2006 17:27 schreef Re het volgende:
[..]
ik zie een paar problemen, waar wilde jeUV voor nodig hebben dan.... zal niet al teveel effect hebben op het overall plaatje
Misschien omdat de zon gewoon heel erg fel is?quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:27 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Het gaat mij voornamelijk om die zon
Jah duhquote:Op woensdag 18 januari 2006 17:32 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Misschien omdat de zon gewoon heel erg fel is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |