ik ben echt nieuwsgierig hoorquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:38 schreef Ynske het volgende:
dan is het maar weer overduidelijk dat de VTM geen objectieve beelden uitzend
dat van die eerste vrouw vind ik niet op inetquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:38 schreef Wolkje het volgende:
[..]
Zijn zoontje is vernoemd naar zijn eerste vrouw geloof ik.
En toen ging guusje ook dood een paar maanden later![]()
het gaat dus om een goede vriendin niet zijn vriendinquote:uusje kreeg vorig jaar, na twee miskramen, samen met grote liefde Dinand zoontje Dean Maddy Woesthoff. Het kereltje werd vernoemd naar Maddy, een goede vriendin van Dinand, die eerder ook aan kanker overleed. Het stel trouwde in september vorig jaar in Las Vega
Dan dien ik een klacht in wegens oneigenlijk machtsmisbruik bij de administrators.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:42 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Verander zo de tt hoor
Heb liever dire straits TT's
Ik heb t gevolgd op internet en op de nl tv.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:42 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik ben echt nieuwsgierig hoor![]()
waar heb je dit gelezen/gehoord
en nee, ik verkies deze topictitel
zo'n mooi liedje, prrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrachtig
ik kon het ook idd niet meer vinden, maar had eerder zoiets gelezen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:42 schreef Ynske het volgende:
het gaat dus om een goede vriendin niet zijn vriendin
Tja, daar zijn het nou eenmaal administrators voorquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:43 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dan dien ik een klacht in wegens oneigenlijk machtsmisbruik bij de administrators.![]()
nu, dat zag ik ons koentje echt niet doenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:43 schreef Ynske het volgende:
Ik heb t gevolgd op internet en op de nl tv.
waarin ik hem echt lelijk tekeer heb horen gaan tegen partner etc
Zeg ik gewoon dat er kankerkachel stondquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:43 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dan dien ik een klacht in wegens oneigenlijk machtsmisbruik bij de administrators.![]()
mij staat iets bij van zijn broer, is die omgekomen? of herinner ik me dat verkeerdquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:45 schreef petitlapin het volgende:
[..]
nu, dat zag ik ons koentje echt niet doen![]()
zo zie je maar hoe iemand zich kan vergissen in mensen![]()
Krijg ik nog een ban ook.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:47 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Zeg ik gewoon dat er kankerkachel stond
koen en kris ( bedoel je waarschinlijk) vormen nog steeds clouseauquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:47 schreef Ynske het volgende:
mij staat iets bij van zijn broer, is die omgekomen? of herinner ik me dat verkeerd
jah bedoelde krisquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:48 schreef petitlapin het volgende:
[..]
koen en kris ( bedoel je waarschinlijk) vormen nog steeds clouseau
die verkeert in goede gezondheid, maar is wel niet mee naar dakar. die is hun nieuwe livecd aan het producen
quote:
Je weet maar nooit, onlangs is mijn kloon het nog overkomen.quote:
kan goed zijn, maar ik zou echt niet weten wie het isquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:48 schreef Ynske het volgende:
jah bedoelde kris
maar dan was dat iemand anders die dood was
Zita.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:51 schreef petitlapin het volgende:
[..]
kan goed zijn, maar ik zou echt niet weten wie het is![]()
het enige wat in me opkomt ... ze hebben wel een liedje ' zonder jou tikt de klok even snel' en dat gaat over een overleden vriend, maar dat was geen bekend persoon ...
koen heeft nu trouwens wel een dochtertje van één jaar : Zita, en zijn vrouw is zwanger van de tweede
Gewoon alle klonen bannen zo gauw ze bekend worden. Dat scheelt minimaal één FA.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:49 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je weet maar nooit, onlangs is mijn kloon het nog overkomen.![]()
ik vind dat wel een mooie naam ( al zou ik mijn eigen kleine niet zo noemen)quote:
maar goed dat t zijn vrouw is hequote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:51 schreef petitlapin het volgende:
[..]
kan goed zijn, maar ik zou echt niet weten wie het is![]()
het enige wat in me opkomt ... ze hebben wel een liedje ' zonder jou tikt de klok even snel' en dat gaat over een overleden vriend, maar dat was geen bekend persoon ...
koen heeft nu trouwens wel een dochtertje van één jaar : Zita, en zijn vrouw is zwanger van de tweede
klinkt als een brommertjequote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:52 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik vind dat wel een mooie naam ( al zou ik mijn eigen kleine niet zo noemen)
Of een hamster. Of was dat met een 's'?quote:
Ik kende inderdaad een hond die zo heette.quote:
Je gaat voor de verandering zelf koken?quote:
quote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan wil je er niet dood gevonden worden
@Q, als je van de IKEA richting de stad rijd met de auto, kom je dan bij jou flats in de buurt?
ik hoop dat als je de naam van mijne kleine hoort, je ne mening niet verkondigtquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:53 schreef Plato1980 het volgende:
Ik kende inderdaad een hond die zo heette.![]()
de hond van een niet nader te noemen fok!ster ookquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:53 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik kende inderdaad een hond die zo heette.![]()
zeg wil je eerlijkheid of dat mensen je in je gezicht voorliegenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:56 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik hoop dat als je de naam van mijne kleine hoort, je ne mening niet verkondigt![]()
zeg dan maar gewoon 'mooi' ... ok![]()
in deze kwestie mag je gewoon liegenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:57 schreef Ynske het volgende:
zeg wil je eerlijkheid of dat mensen je in je gezicht voorliegen
wat wordt dr naam dan?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:56 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik hoop dat als je de naam van mijne kleine hoort, je ne mening niet verkondigt![]()
Op een internetforum? Maakt het uit?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
zeg wil je eerlijkheid of dat mensen je in je gezicht voorliegen
Als ik een konijn ken dat zo heet zal ik dat zeker zeggen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:56 schreef petitlapin het volgende:
[..]
niet lelijk, maar niet de naam van mijne kleinequote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:35 schreef Bar_en_Mar het volgende:
ik kreeg net een mailtje jongen geboren.... Pedo![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:00 schreef Ynske het volgende:
Maar Petit
ik mag hopen dat je niet zo'n blunder ondergaat
[..]
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:00 schreef Ynske het volgende:
Maar Petit
ik mag hopen dat je niet zo'n blunder ondergaat
nah dat vind ik niet voor te lachen voor zo'n kindquote:
Dat krijg je er van als mensen hun kind zo nodig een originele naam willen geven.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:02 schreef Ynske het volgende:
[..]
nah dat vind ik niet voor te lachen voor zo'n kind
en er is zelfs nog nagevraagd of t niet toevallig Pedro moest zijn, maar nee hoor echt Pedo
dan kun je m beter Kutkind noemenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:03 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat krijg je er van als mensen hun kind zo nodig een originele naam willen geven.
Forlani is niet mijn ding. Wel aantrekkelijk, maar komt me te breekbaar over.quote:
Ik breek graag...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
Forlani is niet mijn ding. Wel aantrekkelijk, maar komt me te breekbaar over.
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
Forlani is niet mijn ding. Wel aantrekkelijk, maar komt me te breekbaar over.
ik zal het dan maar houden bij een niet zo spectaculaire en redelijk traditionele naamquote:
Jezus of Evaquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:09 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik zal het dan maar houden bij een niet zo spectaculaire en redelijk traditionele naam![]()
Klaartjequote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:09 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik zal het dan maar houden bij een niet zo spectaculaire en redelijk traditionele naam![]()
die hebben teveel naar de kindertv gekeken op de 3quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:10 schreef Godlike02 het volgende:
Bekende van me hebben dit weekend een kind gekregen
De naam: Zap![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:10 schreef Godlike02 het volgende:
Bekende van me hebben dit weekend een kind gekregen
De naam: Zap![]()
jongen neem ik aanquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:11 schreef petitlapin het volgende:
[..]
![]()
en is dat een jongen of een meisje ?![]()
Ze zaten alleen maar in de kroegquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:10 schreef Ynske het volgende:
[..]
die hebben teveel naar de kindertv gekeken op de 3
nee, maar je moet niet gokken hoor, nog een anderhalve maand ... da's niet zo lang hé. ik zal het mijn vent wel laten posten, want ik lig dan nog 5 dagen in het ziekenhuis ( als alles goed gaan)quote:
wrom dat dan?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:15 schreef petitlapin het volgende:
[..]
nee, maar je moet niet gokken hoor, nog een anderhalve maand ... da's niet zo lang hé. ik zal het mijn vent wel laten posten, want ik lig dan nog 5 dagen in het ziekenhuis ( als alles goed gaan)
Waarom dat?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:15 schreef petitlapin het volgende:
[..]
nee, maar je moet niet gokken hoor, nog een anderhalve maand ... da's niet zo lang hé. ik zal het mijn vent wel laten posten, want ik lig dan nog 5 dagen in het ziekenhuis ( als alles goed gaan)
Bekendquote:
heb je het over de vijf dagen ?quote:
Wat raar, echt geldverspilling als je bedenkt wat een ziekenhuisopname per dag kost.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:16 schreef petitlapin het volgende:
[..]
heb je het over de vijf dagen ?
dat is standaard in belgië. Dus minstens vijf dagen, voor iedereen, als er geen complicaties zijn.
En de Walen dus tien?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:16 schreef petitlapin het volgende:
[..]
dat is standaard in belgië. Dus minstens vijf dagen, voor iedereen, als er geen complicaties zijn.
tja ... zo gaat dat nu eenmaal in belgië, 5 dagen. Bovendien vind ik het een goede maatregel. Wij krijgen thuis geen hulp zoals in nederland. en ik zou graag in het ziekenhuis door de verpleegsters willen leren hoe ik met de beeb moet omgaan.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:18 schreef Plato1980 het volgende:
Wat raar, echt geldverspilling als je bedenkt wat een ziekenhuisopname per dag kost.
het zou me niets verbazen dat die tien dagen blijven liggenquote:
hier beval je thuisquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:16 schreef petitlapin het volgende:
[..]
Daar denken de belgen dus anders over dan de nederlandersquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:18 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wat raar, echt geldverspilling als je bedenkt wat een ziekenhuisopname per dag kost.
Wat alle vooroordelen nog maar een keer bevestigt.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:20 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Daar denken de belgen dus anders over dan de nederlanders
Kunnen belgen denken?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:20 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Daar denken de belgen dus anders over dan de nederlanders
thuisbevallingquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:20 schreef Ynske het volgende:
hier beval je thuis
of poliklinisch en ga je na 2 uur met babietje naar huis mits er geen complicaties zijn
anders kan het zijn dat je langer moet blijven
Niks mis mee, ik vond het wel comfortabel dat ik na mijn geboorte niet meteen de auto in moest.quote:
het is niet elke dag even gemakkelijk, maar we doen ons bestquote:
Zeker in de winter geboren?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:24 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Niks mis mee, ik vond het wel comfortabel dat ik na mijn geboorte niet meteen de auto in moest.
Inderdaad en door thuis geboren te worden hoefde ik niet de kou in.quote:
heel mooie naam, ik zou direct ja zeggenquote:
Kan je beter in de zon geboren wordenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:27 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Inderdaad en door thuis geboren te worden hoefde ik niet de kou in.![]()
Iddquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:28 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Kan je je kind beter Marmot noemen
Schuld van m'n ouders.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:29 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Kan je beter in de zon geboren worden![]()
Ik ben geboren tijdens sesamstraat...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:29 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ja, maar om daarom nou nog zes maanden te blijven zitten...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:29 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
verkeerd getimed met verwekkenquote:
Zij waren ookal niet echt bekwaam in de kunst van t neuken?quote:
Precies, verkeerd op de kalender geschreven.quote:
Ik heb het twee weken kunnen rekken maar de zon niet geredquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:30 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, maar om daarom nou nog zes maanden te blijven zitten...
bevallen in de auto op de snelwegquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:31 schreef petitlapin het volgende:
ik heb gewoon echt schrik dat we te laat in het ziekenhuis gaan belanden.
mijn vent gaat zo nerveus zijn, ik hoop dat hij op tijd thuis gaat zijn, dat we er zonder auto-ongeluk geraken en dat hij niet flauwvalt of zo tijdens het gebeuren :'
Gezien het feit dat ik er ben viel dat best mee.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:31 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Zij waren ookal niet echt bekwaam in de kunst van t neuken?
als ik iets NIET wil, is het nog twee weken langer moeten wachten, dan klop en sleur ik haar er zelf eigenhandig uitquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:32 schreef Godlike02 het volgende:
Ik heb het twee weken kunnen rekken maar de zon niet gered
Geboorteplaats: hectometerpaaltje 438 aan de weg tussen ...quote:
Nederlandsche vertaling: Schijt echt in mn broek dat we te laat komen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:31 schreef petitlapin het volgende:
mijn vent gaat zo nerveus zijn, ik hoop dat hij op tijd thuis gaat zijn, dat we er zonder auto-ongeluk geraken en dat hij niet flauwvalt of zo tijdens het gebeuren :'
Pak je tent in en ga er nu vast heenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:31 schreef petitlapin het volgende:
mijn vent gaat zo nerveus zijn, ik hoop dat hij op tijd thuis gaat zijn, dat we er zonder auto-ongeluk geraken en dat hij niet flauwvalt of zo tijdens het gebeuren
als het moet, dan moet hetquote:
Dat dacht mijn moeder ookquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:33 schreef petitlapin het volgende:
[..]
als ik iets NIET wil, is het nog twee weken langer moeten wachten, dan klop en sleur ik haar er zelf eigenhandig uit![]()
ik kan beter een handleiding van vroedvrouwen voor mijn vent kopen, dat hij weet wat te doen. Niet panikeren en huilen, maar trekken en sleurenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:34 schreef Godlike02 het volgende:
Pak je tent in en ga er nu vast heen
Doet hij niet mee aan de puf cursus?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:37 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik kan beter een handleiding van vroedvrouwen voor mijn vent kopen, dat hij weet wat te doen. Niet panikeren en huilen, maar trekken en sleuren![]()
Ik heb opeens hele rare beelden voor ogen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:37 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik kan beter een handleiding van vroedvrouwen voor mijn vent kopen, dat hij weet wat te doen. Niet panikeren en huilen, maar trekken en sleuren![]()
Doet me denken aan de Hollandsche herder die ik had . . .quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:51 schreef petitlapin het volgende:
ik volg geen cursus om te puffen, komaan zeg, ik adem al 28 jaarquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:38 schreef Godlike02 het volgende:
Doet hij niet mee aan de puf cursus?
Ja, voor jou. Denk toch eens aan hemquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:40 schreef petitlapin het volgende:
ik ga puffen met mijn onweerstaanbare naturel, dat wordt een fluitje van een cent![]()
Ik voel een ruggeprik aankomenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:40 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik volg geen cursus om te puffen, komaan zeg, ik adem al 28 jaar![]()
ik ga puffen met mijn onweerstaanbare naturel, dat wordt een fluitje van een cent![]()
Als hij ziet dat het gat zo groot kan worden dan ligt hij al KOquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:40 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, voor jou. Denk toch eens aan hem.
Ja, of een keizersnede zou ook zo maar kunnen.quote:
koen wouters is getrouwd met een zekere valérie, haar achternaam ontsnapt ze ... maar voor diegenen die het gevolgd hebben : ze was één van de verleidsters in de eerste reeks van temptation island ... ze wou toen jorrit, of hoe noemde hij, afsnoepen van arazina of zoquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:38 schreef ThunderChild het volgende:
Doet me denken aan de Hollandsche herder die ik had . . .![]()
Is 'ie nog steeds getrouwd met die Carolyn ??
als hij van de misselijkheid maar niet overgeeft op de kleine.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:41 schreef Godlike02 het volgende:
Als hij ziet dat het gat zo groot kan worden dan ligt hij al KO
15 hechtingen tussen de lipjes schijnt nog minder prettig te zijn!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:41 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, of een keizersnede zou ook zo maar kunnen.![]()
Dan heb je de doop alvast gehadquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:43 schreef petitlapin het volgende:
[..]
als hij van de misselijkheid maar niet overgeeft op de kleine.
dat zou ik zo'n afknapper vinden![]()
Mijn ex deed ook mee aan temptation islandquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:41 schreef petitlapin het volgende:
[..]
koen wouters is getrouwd met een zekere valérie, haar achternaam ontsnapt ze ... maar voor diegenen die het gevolgd hebben : ze was één van de verleidsters in de eerste reeks van temptation island ... ze wou toen jorrit, of hoe noemde hij, afsnoepen van arazina of zo![]()
dat lukte niet, en dan is ze maar voor het grof geld gegaan bij koen wouters![]()
ik ook hoor, uiteraard, waarom pijn lijden als het anders kan.quote:
je bent een doosquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:40 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik volg geen cursus om te puffen, komaan zeg, ik adem al 28 jaar![]()
De slet.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:45 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Mijn ex deed ook mee aan temptation island![]()
In Nederland mag dat geloof ik niet.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:45 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik ook hoor, uiteraard, waarom pijn lijden als het anders kan.
mijn gynaecoloog ( en mijn moeder) hebben beiden gezegd dat zo'n puflessen bij de meerderheid van de vrouwen 0,0 opbrengtquote:
Als meisjesnaam is Dawg trouwens ook leuk!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:45 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik ook hoor, uiteraard, waarom pijn lijden als het anders kan.
echt zoiets niet doen, en wel verlangen om een ruggeprik zonder medische noodzaakquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:47 schreef petitlapin het volgende:
[..]
mijn gynaecoloog ( en mijn moeder) hebben beiden gezegd dat zo'n puflessen bij de meerderheid van de vrouwen 0,0 opbrengt
op de moment zelf zijn die vrouwen alles vergeten, en puffen ze zo verkeerd als maar kan. Ik ga dan maar op mijn instinct en de instructies van de vroedvrouw zelf afgaan.
Of Platolike, als eerbetoon aan ons.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:47 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Als meisjesnaam is Dawg trouwens ook leuk!
Dat is ook een teefje
jullie mogen blijven gokken of suggesties doen hoorquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:47 schreef Godlike02 het volgende:
Als meisjesnaam is Dawg trouwens ook leuk!
Dat is ook een teefje
Idd... Hoer dat t is... Maar ik heb dr vergeven, goede gozer als ik benquote:
Bijnaquote:
Het was een tipquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:48 schreef petitlapin het volgende:
[..]
jullie mogen blijven gokken of suggesties doen hoor![]()
maar ik geef de naam pas vrij als ze er is![]()
Die naam is voorbehouden aan hollanders en speciale mensenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:48 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Of Platolike, als eerbetoon aan ons.![]()
in belgië bevalt zowat elke vrouw met een ruggeprik, het is standaard.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:48 schreef Ynske het volgende:
fecht zoiets niet doen, en wel verlangen om een ruggeprik
zoals gister tegen Saartje raats gezegd werdquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:49 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Bijna
nog even oefenen en je komt er wel!
Het kind komt uit een doos
Dat betekend nog niet dat het zelf ook een doos is
hebben jullie eigenlijk kraamzorg?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:50 schreef petitlapin het volgende:
[..]
in belgië bevalt zowat elke vrouw met een ruggeprik, het is standaard.
alleen als je te laat bent, wordt het geweigerd, dan heeft het geen nut meer
en daarom wil ik dus echt op tijd zijn.
en nee, ik volg geen puflessen, het wordt echt als nutteloos ervaren, ik heb me wel degelijk geïnformeerd
Noem die naam alsjeblieft niet.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
zoals gister tegen Saartje raats gezegd werd
dat er zo'n grote doos in zo'n tenger lijfje past
Oog om oogquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:48 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Idd... Hoer dat t is... Maar ik heb dr vergeven, goede gozer als ik ben
dat vind ik zo raarquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:52 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Lees je in![]()
Nee daarom liggen ze 5 dagen in het ziekenhuis!
quote:
Ze is lesbisch.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:52 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Doet nog steeds pijn dat je gedumpt bent?
Kus er op![]()
Ja het is ook bewezen dat ik mooie kindjes maakquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:53 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat vind ik zo raar
t is bewezen dat je beter in je eigen omgeving samen met kraamzorg kunt wennen aan je kindje dan in het ziekenhuis te blijven hangen en thuis er nog alleen voor staan
das t consultatiebureau hierquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:53 schreef petitlapin het volgende:
[..]
![]()
de eerste maand komt er een verpleegster van 'kind en gezin' eens aan je deur kloppen om te kijken of je geen zuipende of kettingrokende moeder bent, geen klop krijgt van je vent, en de pamper van je kind niet rond haar hoofd zit of zo, die kijkt maar eens een secondje in de wieg.
en om de zoveel maand moet je naar een dokter gaan van 'kind en gezin' die weegt/meet/onderzoekt ...
maar ja, dan ben ik al niet meer in belgie dus zoveel kan ik niet gaan.
Voorjekijkendoordrinkenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:53 schreef JoeyT het volgende:
kenker wat een onderwerpen... Zoals de jeugd van tegenwoordig zou zeggen...![]()
ze is een aandachtsgeile****quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:54 schreef petitlapin het volgende:
[..]
??? wat heb je tegen dat mens ?
ik verkies ruimschoots de laatste optie ... dus ja ...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:53 schreef Ynske het volgende:
dat vind ik zo raar
t is bewezen dat je beter in je eigen omgeving samen met kraamzorg kunt wennen aan je kindje dan in het ziekenhuis te blijven hangen en thuis er nog alleen voor staan
Hier mag elke 'mongool' een kind krijgenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:54 schreef Ynske het volgende:
[..]
das t consultatiebureau hier
toch vind ik de situatie hier beter geregeld met de kraamzorg thuis
en dan. in t ziekenjhuis weten hoe te voeden, baden etcquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:55 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik verkies ruimschoots de laatste optie ... dus ja ...![]()
Mag niet meer drinken... Heb me volgespotenquote:
Bekijk haar posthistorie maar eens.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:54 schreef petitlapin het volgende:
[..]
??? wat heb je tegen dat mens ?
vertel!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:55 schreef Ynske het volgende:
ze is een aandachtsgeile****
die drama loopt te stampen
dat mag in belgië ookquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:55 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hier mag elke 'mongool' een kind krijgen![]()
Daar zouden ze is iets aan moeten doen
Ben ik nou de enige die haar niet kentquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:56 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Bekijk haar posthistorie maar eens.![]()
Op de één of andere manier heb ik het niet zo op vrouwelijke users wiens naam met een S begint.![]()
phiiiew ( veegt zweet van haar voorhoofd af), gelukkig begint klein in het frans niet met een squote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:56 schreef Plato1980 het volgende:
Bekijk haar posthistorie maar eens.![]()
Op de één of andere manier heb ik het niet zo op vrouwelijke users wiens naam met een S begint.![]()
ga naar USSC en ondervindquote:
Neequote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:57 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ben ik nou de enige die haar niet kent![]()
sararaatsquote:
ik ken geen britt, maar als naam : neequote:
http://forum.fok.nl/user/history/118453quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:57 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ben ik nou de enige die haar niet kent![]()
ja, ik ga me dagen bezighouden met dat allemaal te lezenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:00 schreef Plato1980 het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/118453
Ik kan het topic over Lucille helaas niet vinden.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:01 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ja, ik ga me dagen bezighouden met dat allemaal te lezen![]()
USSC is voldoendequote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:01 schreef petitlapin het volgende:
[..]
Gewoon vijf dagen eerder inchecken in dat ziekenhuis en je laptop meequote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:01 schreef petitlapin het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat ze het niet gaat wordenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
ga naar USSC en ondervind
ze wilde US mod worden en dacht dat ze nog kans maakte ook
enneh ze is Lesbisch en zat achtger Greet Claessens, ene Britt, onze Lucille en per toeval achter Martijn van Fokradio aan
Bedoel je deze?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:02 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik kan het topic over Lucille helaas niet vinden.![]()
quote:Op zondag 24 april 2005 02:06 schreef sararaats het volgende:
tis al goed
LUCILLE LUCILLE LUCILLE
en natuurlijk SlimShady
wellus Ghostbuster heeft zijn modrechten al alleen zijn kleurtje nog nietquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:04 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat ze het niet gaat worden![]()
Is nog niks over bekend
hey ja, ik neem gewoon mijn laptop mee naar het ziekenhuis, en ik kan mijn bevalling hier gewoon live uit de doeken doen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:02 schreef Litpho het volgende:
Gewoon vijf dagen eerder inchecken in dat ziekenhuis en je laptop mee.
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
wellus Ghostbuster heeft zijn modrechten al alleen zijn kleurtje nog niet
Heb je wat te doen . . .quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:01 schreef petitlapin het volgende:
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
Bedoel je deze?
Ik adoreer.....
en in voornaamste deze post?
[..]
Het kwijlen is ook wel een hintquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:05 schreef petitlapin het volgende:
[..]
hey ja, ik neem gewoon mijn laptop mee naar het ziekenhuis, en ik kan mijn bevalling hier gewoon live uit de doeken doen.
weten jullie direct over hoeveel hechtingen we spreken, en als ik een ruggeprik heb gehad, zal dat wel te merken zijn aan mijn schrijfstijl![]()
ziet er oud uit voor haar leeftijdquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:07 schreef Plato1980 het volgende:
http://fotoboek.fok.nl/sararaats
Haar fotoboek is ook leuk.![]()
Goed idee !! Kunnen we live meepuffen . . .quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:05 schreef petitlapin het volgende:
hey ja, ik neem gewoon mijn laptop mee naar het ziekenhuis, en ik kan mijn bevalling hier gewoon live uit de doeken doen.
weten jullie direct over hoeveel hechtingen we spreken, en als ik een ruggeprik heb gehad, zal dat wel te merken zijn aan mijn schrijfstijl![]()
jah maar dan moet ik te ver zoekenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:06 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
![]()
Volgens mij bestaat er nog een vreemder topic van haar.![]()
en lelijk en harigquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:09 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ziet er oud uit voor haar leeftijd![]()
Ja, daar had ik dus ook geen zin in.quote:
quote:Op maandag 25 april 2005 21:04 schreef sararaats het volgende:
[..]
oh niets
ik respecteer de mede-users en zou normaal niet vloeken op fora
maar vannacht heeft een of andere greppelslet het bloed onder mijn nagels gehaald
vandaar
greppelsletquote:
Ze heeft nog veel meer van die briljante posts.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:11 schreef petitlapin het volgende:
[..]
greppelslet
dat woord moet ik onthouden![]()
Gezelligquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:09 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Goed idee !! Kunnen we live meepuffen . . .![]()
tis een medebelgquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:11 schreef petitlapin het volgende:
[..]
greppelslet
dat woord moet ik onthouden![]()
Of een passage van de Fok! bijbel naspelen . . .quote:
serieus, ik heb dat woord nog nooit gehoord.quote:
Ik dacht eerst altijd dat die Sara een kloon was.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:15 schreef petitlapin het volgende:
[..]
serieus, ik heb dat woord nog nooit gehoord.
ook alles wat tyfus - klere - zeikerig - enzovoort is ... dat is echt typisch nederlands. vlamingen gebruiken die woorden niet.
Ik ook niet hoor!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:15 schreef petitlapin het volgende:
[..]
serieus, ik heb dat woord nog nooit gehoord.
ook alles wat tyfus - klere - zeikerig - enzovoort is ... dat is echt typisch nederlands. vlamingen gebruiken die woorden niet.
Volgens mij zelfs Hollands, die woorden komen vooral uit het westen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:15 schreef petitlapin het volgende:
toch niet van mijquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:18 schreef Plato1980 het volgende:
Ik dacht eerst altijd dat die Sara een kloon was.
"Kanker" is vooral Haags geloof ik.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:19 schreef Frezer het volgende:
[..]
Volgens mij zelfs Hollands, die woorden komen vooral uit het westen.
Of jij bent een kloon van haar, dat kan natuurlijk ook.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:20 schreef petitlapin het volgende:
[..]
toch niet van mij![]()
bij deze ontken ik met klem
ik heb nog nooit van dat mens gehoord ...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:20 schreef Plato1980 het volgende:
Of jij bent een kloon van haar, dat kan natuurlijk ook.
Tyfus wordt hier ook niet gebruikt, zeikerig wel.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:20 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
"Kanker" is vooral Haags geloof ik.
Gewoon je @fok adres gebruikenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:23 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik heb nog nooit van dat mens gehoord ...![]()
trouwens, als ik het goed heb begrepen was sabrina82 een kloon van jou ??? gij kleinen deugniet. Ik doe zulke dingen niet, echt niet. hoe geraken jullie trouwens aan mailadressen om zoveel kloons erop na te houden. ik ben petitlapin and that's it![]()
Het was voor 50% een kloon van mij en voor 50% van iemand anders.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:23 schreef petitlapin het volgende:
trouwens, als ik het goed heb begrepen was sabrina82 een kloon van jou ??? gij kleinen deugniet. Ik doe zulke dingen niet, echt niet. hoe geraken jullie trouwens aan mailadressen om zoveel kloons erop na te houden. ik ben petitlapin and that's it![]()
Pats maar met je Modt status!quote:
ik begrijp je niet ... maar 't is nie nodig, ik heb geen zin er een kloon op na te houdenquote:
euhm, hoezo ?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:25 schreef Plato1980 het volgende:
Het was voor 50% een kloon van mij en voor 50% van iemand anders.![]()
Kloonpoulenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:25 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het was voor 50% een kloon van mij en voor 50% van iemand anders.![]()
Ik zat met iemand te chatten en toen besloten we die kloon aan te maken.quote:
mensen toch, wat een lumineus ideequote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:27 schreef Plato1980 het volgende:
Ik zat met iemand te chatten en toen besloten we die kloon aan te maken.![]()
Ja, we delen de kosten en het is beter voor het milieu.quote:
Ook samen douchen?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:28 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, we delen de kosten en het is beter voor het milieu.![]()
Inderdaad.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:28 schreef petitlapin het volgende:
[..]
mensen toch, wat een lumineus idee![]()
quote:
Me nog niet op gegevenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:29 schreef Frezer het volgende:
[..], en waarom dat dan niet? De server zit vol?
Reminds mequote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:32 schreef Godlike02 het volgende:
Niks te kijken!
Dan doe ik er niet aan mee
Ik pats graag met mijn stokje
Bij sommige providers kun je een vrijwel oneindig aantal aliassen aanmaken. In zo'n geval kun je blijven doorklonen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:23 schreef petitlapin het volgende:
hoe geraken jullie trouwens aan mailadressen om zoveel kloons erop na te houden. ik ben petitlapin and that's it![]()
Het is niet de bedoeling dat het een stokje wordt op dat moment.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:32 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Niks te kijken!
Dan doe ik er niet aan mee
Ik pats graag met mijn stokje
Waarom niet?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:35 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het is niet de bedoeling dat het een stokje wordt op dat moment.![]()
Geil ben ik altijd met die ava van je!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:42 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Waarom wel? Heb je soms plannen?![]()
komaan, laat godlike je dan toch inwijden in de niet-plato-nische liefdequote:
Ja, het is een echte pornoster.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:42 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Geil ben ik altijd met die ava van je!
Hoe bevalt het?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:42 schreef melismay het volgende:
We moesten allemaal overwerken vanavond, maar we zijn op zich best goed opgeschoten
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:42 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Geil ben ik altijd met die ava van je!
Zo kom ik wel in de hemel bij Godt terecht.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:45 schreef Frezer het volgende:
[..]! De volgende keer een minder Godtvrezend persoon kiezen voor je avatar Plato!
Mooi zo, en krijgen jullie nog veel rare vragenquote:
Soms zegt een smiley meer dan 1.000 woorden.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:53 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
waarom de woorden typen als de smileys al voor zich spreken??
Genoegquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mooi zo, en krijgen jullie nog veel rare vragen![]()
Tiepmiep,quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:55 schreef Plato1980 het volgende:
Maar goed, ik ga even wat anders doen. heb mijn streefgetal voor vandaag weer bereikt.![]()
Ze zijn idd wel érg doorzichtig!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:57 schreef GF het volgende:
Dat wordt batsen!
Voorbeeld?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:53 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Soms zegt een smiley meer dan 1.000 woorden.![]()
Ik neem aan dat batsen hetzelfde betekent als ballen?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:57 schreef GF het volgende:
Dat wordt batsen!
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:02 schreef Mokster het volgende:
"het was weer bal vannacht!"
Denk het wel. In deze regio betekent batsen zoiets als 'iemand klappen in het gezicht geven'.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:02 schreef Mokster het volgende:
Ik neem aan dat batsen hetzelfde betekent als ballen?
Als in "het was weer bal vannacht!"
Ik was in een hele andere richting aan het denken,quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:06 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Denk het wel. In deze regio betekent batsen zoiets als 'iemand klappen in het gezicht geven'.
Dat was ook mijn eerste idee... Maar toen ik een stukje terugkeek kwam ik dus op deze betekenis uit...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:06 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Denk het wel. In deze regio betekent batsen zoiets als 'iemand klappen in het gezicht geven'.
Ja, is toch prima als niet alle neuzen in dezelfde richting wijzen?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:09 schreef marcb1974 het volgende:
Dus in verschillende regio's gebeuren verschillende dingen
Het is toch gesprek van de dag in deze reeks, dus je had niet eens terug hoeven lezenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:09 schreef Mokster het volgende:
Dat was ook mijn eerste idee... Maar toen ik een stukje terugkeek kwam ik dus op deze betekenis uit...
Je kan er creatief gebruik van maken. Iedere keer in een andere regio met hetzelfde woord iets gaan doenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:11 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Ja, is toch prima als niet alle neuzen in dezelfde richting wijzen?
tja, douchen vergeet je ook zomaarquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:20 schreef marcb1974 het volgende:
Douchen, ik wist dat ik nog iets doen moest
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:20 schreef marcb1974 het volgende:
Douchen, ik wist dat ik nog iets doen moest
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:25 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
hij zal het geurtje wel lekker vinden
ik hoef het niet te weten... heb al genoeg ervaring gehad met een zweetluchtquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:28 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik hoop dat 't dan 't zweet + axe (deo) is ofzo
Zo erg is het nou ook weer niet hoorquote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zo erg is het nou ook weer niet hoor![]()
Ben 3 maanden geleden nog geweest![]()
hoe voorspel kan een antwoord zijnquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zo erg is het nou ook weer niet hoor![]()
Ben 3 maanden geleden nog geweest![]()
Daar vroeg ie om hoorquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:33 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
hoe voorspel kan een antwoord zijn![]()
Ik doe alleen aan V-V-Mquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:37 schreef PhaE het volgende:
[..]
Hmph.
Zat net te denken aan een trio met jou, Mokster en ik![]()
Sorryquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:40 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
dat kan wel zijn, had echter toch van jou iets originelers verwacht!
Nog niet Q..quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:45 schreef QyRoZ het volgende:
Vol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |