bevallen in de auto op de snelwegquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:31 schreef petitlapin het volgende:
ik heb gewoon echt schrik dat we te laat in het ziekenhuis gaan belanden.
mijn vent gaat zo nerveus zijn, ik hoop dat hij op tijd thuis gaat zijn, dat we er zonder auto-ongeluk geraken en dat hij niet flauwvalt of zo tijdens het gebeuren :'
Gezien het feit dat ik er ben viel dat best mee.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:31 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Zij waren ookal niet echt bekwaam in de kunst van t neuken?
als ik iets NIET wil, is het nog twee weken langer moeten wachten, dan klop en sleur ik haar er zelf eigenhandig uitquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:32 schreef Godlike02 het volgende:
Ik heb het twee weken kunnen rekken maar de zon niet gered
Geboorteplaats: hectometerpaaltje 438 aan de weg tussen ...quote:
Nederlandsche vertaling: Schijt echt in mn broek dat we te laat komen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:31 schreef petitlapin het volgende:
mijn vent gaat zo nerveus zijn, ik hoop dat hij op tijd thuis gaat zijn, dat we er zonder auto-ongeluk geraken en dat hij niet flauwvalt of zo tijdens het gebeuren :'
Pak je tent in en ga er nu vast heenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:31 schreef petitlapin het volgende:
mijn vent gaat zo nerveus zijn, ik hoop dat hij op tijd thuis gaat zijn, dat we er zonder auto-ongeluk geraken en dat hij niet flauwvalt of zo tijdens het gebeuren
als het moet, dan moet hetquote:
Dat dacht mijn moeder ookquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:33 schreef petitlapin het volgende:
[..]
als ik iets NIET wil, is het nog twee weken langer moeten wachten, dan klop en sleur ik haar er zelf eigenhandig uit![]()
ik kan beter een handleiding van vroedvrouwen voor mijn vent kopen, dat hij weet wat te doen. Niet panikeren en huilen, maar trekken en sleurenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:34 schreef Godlike02 het volgende:
Pak je tent in en ga er nu vast heen
Doet hij niet mee aan de puf cursus?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:37 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik kan beter een handleiding van vroedvrouwen voor mijn vent kopen, dat hij weet wat te doen. Niet panikeren en huilen, maar trekken en sleuren![]()
Ik heb opeens hele rare beelden voor ogen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:37 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik kan beter een handleiding van vroedvrouwen voor mijn vent kopen, dat hij weet wat te doen. Niet panikeren en huilen, maar trekken en sleuren![]()
Doet me denken aan de Hollandsche herder die ik had . . .quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:51 schreef petitlapin het volgende:
koen heeft nu trouwens wel een dochtertje van één jaar : Zita, en zijn vrouw is zwanger van de tweede
ik volg geen cursus om te puffen, komaan zeg, ik adem al 28 jaarquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:38 schreef Godlike02 het volgende:
Doet hij niet mee aan de puf cursus?
Ja, voor jou. Denk toch eens aan hemquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:40 schreef petitlapin het volgende:
ik ga puffen met mijn onweerstaanbare naturel, dat wordt een fluitje van een cent![]()
Ik voel een ruggeprik aankomenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:40 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik volg geen cursus om te puffen, komaan zeg, ik adem al 28 jaar![]()
ik ga puffen met mijn onweerstaanbare naturel, dat wordt een fluitje van een cent![]()
Als hij ziet dat het gat zo groot kan worden dan ligt hij al KOquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:40 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, voor jou. Denk toch eens aan hem.
Ja, of een keizersnede zou ook zo maar kunnen.quote:
koen wouters is getrouwd met een zekere valérie, haar achternaam ontsnapt ze ... maar voor diegenen die het gevolgd hebben : ze was één van de verleidsters in de eerste reeks van temptation island ... ze wou toen jorrit, of hoe noemde hij, afsnoepen van arazina of zoquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:38 schreef ThunderChild het volgende:
Doet me denken aan de Hollandsche herder die ik had . . .![]()
Is 'ie nog steeds getrouwd met die Carolyn ??
als hij van de misselijkheid maar niet overgeeft op de kleine.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:41 schreef Godlike02 het volgende:
Als hij ziet dat het gat zo groot kan worden dan ligt hij al KO
15 hechtingen tussen de lipjes schijnt nog minder prettig te zijn!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:41 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, of een keizersnede zou ook zo maar kunnen.![]()
Dan heb je de doop alvast gehadquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:43 schreef petitlapin het volgende:
[..]
als hij van de misselijkheid maar niet overgeeft op de kleine.
dat zou ik zo'n afknapper vinden![]()
Mijn ex deed ook mee aan temptation islandquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:41 schreef petitlapin het volgende:
[..]
koen wouters is getrouwd met een zekere valérie, haar achternaam ontsnapt ze ... maar voor diegenen die het gevolgd hebben : ze was één van de verleidsters in de eerste reeks van temptation island ... ze wou toen jorrit, of hoe noemde hij, afsnoepen van arazina of zo![]()
dat lukte niet, en dan is ze maar voor het grof geld gegaan bij koen wouters![]()
ik ook hoor, uiteraard, waarom pijn lijden als het anders kan.quote:
je bent een doosquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:40 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik volg geen cursus om te puffen, komaan zeg, ik adem al 28 jaar![]()
De slet.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:45 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Mijn ex deed ook mee aan temptation island![]()
In Nederland mag dat geloof ik niet.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:45 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik ook hoor, uiteraard, waarom pijn lijden als het anders kan.
mijn gynaecoloog ( en mijn moeder) hebben beiden gezegd dat zo'n puflessen bij de meerderheid van de vrouwen 0,0 opbrengtquote:
Als meisjesnaam is Dawg trouwens ook leuk!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:45 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik ook hoor, uiteraard, waarom pijn lijden als het anders kan.
echt zoiets niet doen, en wel verlangen om een ruggeprik zonder medische noodzaakquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:47 schreef petitlapin het volgende:
[..]
mijn gynaecoloog ( en mijn moeder) hebben beiden gezegd dat zo'n puflessen bij de meerderheid van de vrouwen 0,0 opbrengt
op de moment zelf zijn die vrouwen alles vergeten, en puffen ze zo verkeerd als maar kan. Ik ga dan maar op mijn instinct en de instructies van de vroedvrouw zelf afgaan.
Of Platolike, als eerbetoon aan ons.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:47 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Als meisjesnaam is Dawg trouwens ook leuk!
Dat is ook een teefje
jullie mogen blijven gokken of suggesties doen hoorquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:47 schreef Godlike02 het volgende:
Als meisjesnaam is Dawg trouwens ook leuk!
Dat is ook een teefje
Idd... Hoer dat t is... Maar ik heb dr vergeven, goede gozer als ik benquote:
Bijnaquote:
Het was een tipquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:48 schreef petitlapin het volgende:
[..]
jullie mogen blijven gokken of suggesties doen hoor![]()
maar ik geef de naam pas vrij als ze er is![]()
Die naam is voorbehouden aan hollanders en speciale mensenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:48 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Of Platolike, als eerbetoon aan ons.![]()
in belgië bevalt zowat elke vrouw met een ruggeprik, het is standaard.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:48 schreef Ynske het volgende:
fecht zoiets niet doen, en wel verlangen om een ruggeprik
zoals gister tegen Saartje raats gezegd werdquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:49 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Bijna
nog even oefenen en je komt er wel!
Het kind komt uit een doos
Dat betekend nog niet dat het zelf ook een doos is
hebben jullie eigenlijk kraamzorg?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:50 schreef petitlapin het volgende:
[..]
in belgië bevalt zowat elke vrouw met een ruggeprik, het is standaard.
alleen als je te laat bent, wordt het geweigerd, dan heeft het geen nut meer
en daarom wil ik dus echt op tijd zijn.
en nee, ik volg geen puflessen, het wordt echt als nutteloos ervaren, ik heb me wel degelijk geïnformeerd
Noem die naam alsjeblieft niet.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
zoals gister tegen Saartje raats gezegd werd
dat er zo'n grote doos in zo'n tenger lijfje past
Oog om oogquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:48 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Idd... Hoer dat t is... Maar ik heb dr vergeven, goede gozer als ik ben
dat vind ik zo raarquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:52 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Lees je in![]()
Nee daarom liggen ze 5 dagen in het ziekenhuis!
quote:
Ze is lesbisch.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:52 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Doet nog steeds pijn dat je gedumpt bent?
Kus er op![]()
Ja het is ook bewezen dat ik mooie kindjes maakquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:53 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat vind ik zo raar
t is bewezen dat je beter in je eigen omgeving samen met kraamzorg kunt wennen aan je kindje dan in het ziekenhuis te blijven hangen en thuis er nog alleen voor staan
das t consultatiebureau hierquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:53 schreef petitlapin het volgende:
[..]
![]()
de eerste maand komt er een verpleegster van 'kind en gezin' eens aan je deur kloppen om te kijken of je geen zuipende of kettingrokende moeder bent, geen klop krijgt van je vent, en de pamper van je kind niet rond haar hoofd zit of zo, die kijkt maar eens een secondje in de wieg.
en om de zoveel maand moet je naar een dokter gaan van 'kind en gezin' die weegt/meet/onderzoekt ...
maar ja, dan ben ik al niet meer in belgie dus zoveel kan ik niet gaan.
Voorjekijkendoordrinkenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:53 schreef JoeyT het volgende:
kenker wat een onderwerpen... Zoals de jeugd van tegenwoordig zou zeggen...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |