Dat krijg je er van als mensen hun kind zo nodig een originele naam willen geven.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:02 schreef Ynske het volgende:
[..]
nah dat vind ik niet voor te lachen voor zo'n kind
en er is zelfs nog nagevraagd of t niet toevallig Pedro moest zijn, maar nee hoor echt Pedo
dan kun je m beter Kutkind noemenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:03 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat krijg je er van als mensen hun kind zo nodig een originele naam willen geven.
Forlani is niet mijn ding. Wel aantrekkelijk, maar komt me te breekbaar over.quote:
Ik breek graag...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
Forlani is niet mijn ding. Wel aantrekkelijk, maar komt me te breekbaar over.
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
Forlani is niet mijn ding. Wel aantrekkelijk, maar komt me te breekbaar over.
ik zal het dan maar houden bij een niet zo spectaculaire en redelijk traditionele naamquote:
Jezus of Evaquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:09 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik zal het dan maar houden bij een niet zo spectaculaire en redelijk traditionele naam![]()
Klaartjequote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:09 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik zal het dan maar houden bij een niet zo spectaculaire en redelijk traditionele naam![]()
die hebben teveel naar de kindertv gekeken op de 3quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:10 schreef Godlike02 het volgende:
Bekende van me hebben dit weekend een kind gekregen
De naam: Zap![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:10 schreef Godlike02 het volgende:
Bekende van me hebben dit weekend een kind gekregen
De naam: Zap![]()
jongen neem ik aanquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:11 schreef petitlapin het volgende:
[..]
![]()
en is dat een jongen of een meisje ?![]()
Ze zaten alleen maar in de kroegquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:10 schreef Ynske het volgende:
[..]
die hebben teveel naar de kindertv gekeken op de 3
nee, maar je moet niet gokken hoor, nog een anderhalve maand ... da's niet zo lang hé. ik zal het mijn vent wel laten posten, want ik lig dan nog 5 dagen in het ziekenhuis ( als alles goed gaan)quote:
wrom dat dan?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:15 schreef petitlapin het volgende:
[..]
nee, maar je moet niet gokken hoor, nog een anderhalve maand ... da's niet zo lang hé. ik zal het mijn vent wel laten posten, want ik lig dan nog 5 dagen in het ziekenhuis ( als alles goed gaan)
Waarom dat?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:15 schreef petitlapin het volgende:
[..]
nee, maar je moet niet gokken hoor, nog een anderhalve maand ... da's niet zo lang hé. ik zal het mijn vent wel laten posten, want ik lig dan nog 5 dagen in het ziekenhuis ( als alles goed gaan)
Bekendquote:
heb je het over de vijf dagen ?quote:
Wat raar, echt geldverspilling als je bedenkt wat een ziekenhuisopname per dag kost.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:16 schreef petitlapin het volgende:
[..]
heb je het over de vijf dagen ?
dat is standaard in belgië. Dus minstens vijf dagen, voor iedereen, als er geen complicaties zijn.
En de Walen dus tien?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:16 schreef petitlapin het volgende:
[..]
dat is standaard in belgië. Dus minstens vijf dagen, voor iedereen, als er geen complicaties zijn.
tja ... zo gaat dat nu eenmaal in belgië, 5 dagen. Bovendien vind ik het een goede maatregel. Wij krijgen thuis geen hulp zoals in nederland. en ik zou graag in het ziekenhuis door de verpleegsters willen leren hoe ik met de beeb moet omgaan.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:18 schreef Plato1980 het volgende:
Wat raar, echt geldverspilling als je bedenkt wat een ziekenhuisopname per dag kost.
het zou me niets verbazen dat die tien dagen blijven liggenquote:
hier beval je thuisquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:16 schreef petitlapin het volgende:
[..]
Daar denken de belgen dus anders over dan de nederlandersquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:18 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wat raar, echt geldverspilling als je bedenkt wat een ziekenhuisopname per dag kost.
Wat alle vooroordelen nog maar een keer bevestigt.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:20 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Daar denken de belgen dus anders over dan de nederlanders
Kunnen belgen denken?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:20 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Daar denken de belgen dus anders over dan de nederlanders
thuisbevallingquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:20 schreef Ynske het volgende:
hier beval je thuis
of poliklinisch en ga je na 2 uur met babietje naar huis mits er geen complicaties zijn
anders kan het zijn dat je langer moet blijven
Niks mis mee, ik vond het wel comfortabel dat ik na mijn geboorte niet meteen de auto in moest.quote:
het is niet elke dag even gemakkelijk, maar we doen ons bestquote:
Zeker in de winter geboren?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:24 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Niks mis mee, ik vond het wel comfortabel dat ik na mijn geboorte niet meteen de auto in moest.
Inderdaad en door thuis geboren te worden hoefde ik niet de kou in.quote:
heel mooie naam, ik zou direct ja zeggenquote:
Kan je beter in de zon geboren wordenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:27 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Inderdaad en door thuis geboren te worden hoefde ik niet de kou in.![]()
Iddquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:28 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Kan je je kind beter Marmot noemen
Schuld van m'n ouders.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:29 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Kan je beter in de zon geboren worden![]()
Ik ben geboren tijdens sesamstraat...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:29 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ja, maar om daarom nou nog zes maanden te blijven zitten...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:29 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
verkeerd getimed met verwekkenquote:
Zij waren ookal niet echt bekwaam in de kunst van t neuken?quote:
Precies, verkeerd op de kalender geschreven.quote:
Ik heb het twee weken kunnen rekken maar de zon niet geredquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:30 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, maar om daarom nou nog zes maanden te blijven zitten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |