ik ben echt nieuwsgierig hoorquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:38 schreef Ynske het volgende:
dan is het maar weer overduidelijk dat de VTM geen objectieve beelden uitzend
dat van die eerste vrouw vind ik niet op inetquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:38 schreef Wolkje het volgende:
[..]
Zijn zoontje is vernoemd naar zijn eerste vrouw geloof ik.
En toen ging guusje ook dood een paar maanden later![]()
het gaat dus om een goede vriendin niet zijn vriendinquote:uusje kreeg vorig jaar, na twee miskramen, samen met grote liefde Dinand zoontje Dean Maddy Woesthoff. Het kereltje werd vernoemd naar Maddy, een goede vriendin van Dinand, die eerder ook aan kanker overleed. Het stel trouwde in september vorig jaar in Las Vega
Dan dien ik een klacht in wegens oneigenlijk machtsmisbruik bij de administrators.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:42 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Verander zo de tt hoor
Heb liever dire straits TT's
Ik heb t gevolgd op internet en op de nl tv.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:42 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik ben echt nieuwsgierig hoor![]()
waar heb je dit gelezen/gehoord
en nee, ik verkies deze topictitel
zo'n mooi liedje, prrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrachtig
ik kon het ook idd niet meer vinden, maar had eerder zoiets gelezen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:42 schreef Ynske het volgende:
het gaat dus om een goede vriendin niet zijn vriendin
Tja, daar zijn het nou eenmaal administrators voorquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:43 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dan dien ik een klacht in wegens oneigenlijk machtsmisbruik bij de administrators.![]()
nu, dat zag ik ons koentje echt niet doenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:43 schreef Ynske het volgende:
Ik heb t gevolgd op internet en op de nl tv.
waarin ik hem echt lelijk tekeer heb horen gaan tegen partner etc
Zeg ik gewoon dat er kankerkachel stondquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:43 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dan dien ik een klacht in wegens oneigenlijk machtsmisbruik bij de administrators.![]()
mij staat iets bij van zijn broer, is die omgekomen? of herinner ik me dat verkeerdquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:45 schreef petitlapin het volgende:
[..]
nu, dat zag ik ons koentje echt niet doen![]()
zo zie je maar hoe iemand zich kan vergissen in mensen![]()
Krijg ik nog een ban ook.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:47 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Zeg ik gewoon dat er kankerkachel stond
koen en kris ( bedoel je waarschinlijk) vormen nog steeds clouseauquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:47 schreef Ynske het volgende:
mij staat iets bij van zijn broer, is die omgekomen? of herinner ik me dat verkeerd
jah bedoelde krisquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:48 schreef petitlapin het volgende:
[..]
koen en kris ( bedoel je waarschinlijk) vormen nog steeds clouseau
die verkeert in goede gezondheid, maar is wel niet mee naar dakar. die is hun nieuwe livecd aan het producen
quote:
Je weet maar nooit, onlangs is mijn kloon het nog overkomen.quote:
kan goed zijn, maar ik zou echt niet weten wie het isquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:48 schreef Ynske het volgende:
jah bedoelde kris
maar dan was dat iemand anders die dood was
Zita.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:51 schreef petitlapin het volgende:
[..]
kan goed zijn, maar ik zou echt niet weten wie het is![]()
het enige wat in me opkomt ... ze hebben wel een liedje ' zonder jou tikt de klok even snel' en dat gaat over een overleden vriend, maar dat was geen bekend persoon ...
koen heeft nu trouwens wel een dochtertje van één jaar : Zita, en zijn vrouw is zwanger van de tweede
Gewoon alle klonen bannen zo gauw ze bekend worden. Dat scheelt minimaal één FA.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:49 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je weet maar nooit, onlangs is mijn kloon het nog overkomen.![]()
ik vind dat wel een mooie naam ( al zou ik mijn eigen kleine niet zo noemen)quote:
maar goed dat t zijn vrouw is hequote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:51 schreef petitlapin het volgende:
[..]
kan goed zijn, maar ik zou echt niet weten wie het is![]()
het enige wat in me opkomt ... ze hebben wel een liedje ' zonder jou tikt de klok even snel' en dat gaat over een overleden vriend, maar dat was geen bekend persoon ...
koen heeft nu trouwens wel een dochtertje van één jaar : Zita, en zijn vrouw is zwanger van de tweede
klinkt als een brommertjequote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:52 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik vind dat wel een mooie naam ( al zou ik mijn eigen kleine niet zo noemen)
Of een hamster. Of was dat met een 's'?quote:
Ik kende inderdaad een hond die zo heette.quote:
Je gaat voor de verandering zelf koken?quote:
quote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan wil je er niet dood gevonden worden
@Q, als je van de IKEA richting de stad rijd met de auto, kom je dan bij jou flats in de buurt?
ik hoop dat als je de naam van mijne kleine hoort, je ne mening niet verkondigtquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:53 schreef Plato1980 het volgende:
Ik kende inderdaad een hond die zo heette.![]()
de hond van een niet nader te noemen fok!ster ookquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:53 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik kende inderdaad een hond die zo heette.![]()
zeg wil je eerlijkheid of dat mensen je in je gezicht voorliegenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:56 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik hoop dat als je de naam van mijne kleine hoort, je ne mening niet verkondigt![]()
zeg dan maar gewoon 'mooi' ... ok![]()
in deze kwestie mag je gewoon liegenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:57 schreef Ynske het volgende:
zeg wil je eerlijkheid of dat mensen je in je gezicht voorliegen
wat wordt dr naam dan?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:56 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik hoop dat als je de naam van mijne kleine hoort, je ne mening niet verkondigt![]()
Op een internetforum? Maakt het uit?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
zeg wil je eerlijkheid of dat mensen je in je gezicht voorliegen
Als ik een konijn ken dat zo heet zal ik dat zeker zeggen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:56 schreef petitlapin het volgende:
[..]
niet lelijk, maar niet de naam van mijne kleinequote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:35 schreef Bar_en_Mar het volgende:
ik kreeg net een mailtje jongen geboren.... Pedo![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:00 schreef Ynske het volgende:
Maar Petit
ik mag hopen dat je niet zo'n blunder ondergaat
[..]
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:00 schreef Ynske het volgende:
Maar Petit
ik mag hopen dat je niet zo'n blunder ondergaat
nah dat vind ik niet voor te lachen voor zo'n kindquote:
Dat krijg je er van als mensen hun kind zo nodig een originele naam willen geven.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:02 schreef Ynske het volgende:
[..]
nah dat vind ik niet voor te lachen voor zo'n kind
en er is zelfs nog nagevraagd of t niet toevallig Pedro moest zijn, maar nee hoor echt Pedo
dan kun je m beter Kutkind noemenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:03 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat krijg je er van als mensen hun kind zo nodig een originele naam willen geven.
Forlani is niet mijn ding. Wel aantrekkelijk, maar komt me te breekbaar over.quote:
Ik breek graag...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
Forlani is niet mijn ding. Wel aantrekkelijk, maar komt me te breekbaar over.
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
Forlani is niet mijn ding. Wel aantrekkelijk, maar komt me te breekbaar over.
ik zal het dan maar houden bij een niet zo spectaculaire en redelijk traditionele naamquote:
Jezus of Evaquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:09 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik zal het dan maar houden bij een niet zo spectaculaire en redelijk traditionele naam![]()
Klaartjequote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:09 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik zal het dan maar houden bij een niet zo spectaculaire en redelijk traditionele naam![]()
die hebben teveel naar de kindertv gekeken op de 3quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:10 schreef Godlike02 het volgende:
Bekende van me hebben dit weekend een kind gekregen
De naam: Zap![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:10 schreef Godlike02 het volgende:
Bekende van me hebben dit weekend een kind gekregen
De naam: Zap![]()
jongen neem ik aanquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:11 schreef petitlapin het volgende:
[..]
![]()
en is dat een jongen of een meisje ?![]()
Ze zaten alleen maar in de kroegquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:10 schreef Ynske het volgende:
[..]
die hebben teveel naar de kindertv gekeken op de 3
nee, maar je moet niet gokken hoor, nog een anderhalve maand ... da's niet zo lang hé. ik zal het mijn vent wel laten posten, want ik lig dan nog 5 dagen in het ziekenhuis ( als alles goed gaan)quote:
wrom dat dan?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:15 schreef petitlapin het volgende:
[..]
nee, maar je moet niet gokken hoor, nog een anderhalve maand ... da's niet zo lang hé. ik zal het mijn vent wel laten posten, want ik lig dan nog 5 dagen in het ziekenhuis ( als alles goed gaan)
Waarom dat?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:15 schreef petitlapin het volgende:
[..]
nee, maar je moet niet gokken hoor, nog een anderhalve maand ... da's niet zo lang hé. ik zal het mijn vent wel laten posten, want ik lig dan nog 5 dagen in het ziekenhuis ( als alles goed gaan)
Bekendquote:
heb je het over de vijf dagen ?quote:
Wat raar, echt geldverspilling als je bedenkt wat een ziekenhuisopname per dag kost.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:16 schreef petitlapin het volgende:
[..]
heb je het over de vijf dagen ?
dat is standaard in belgië. Dus minstens vijf dagen, voor iedereen, als er geen complicaties zijn.
En de Walen dus tien?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:16 schreef petitlapin het volgende:
[..]
dat is standaard in belgië. Dus minstens vijf dagen, voor iedereen, als er geen complicaties zijn.
tja ... zo gaat dat nu eenmaal in belgië, 5 dagen. Bovendien vind ik het een goede maatregel. Wij krijgen thuis geen hulp zoals in nederland. en ik zou graag in het ziekenhuis door de verpleegsters willen leren hoe ik met de beeb moet omgaan.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:18 schreef Plato1980 het volgende:
Wat raar, echt geldverspilling als je bedenkt wat een ziekenhuisopname per dag kost.
het zou me niets verbazen dat die tien dagen blijven liggenquote:
hier beval je thuisquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:16 schreef petitlapin het volgende:
[..]
Daar denken de belgen dus anders over dan de nederlandersquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:18 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wat raar, echt geldverspilling als je bedenkt wat een ziekenhuisopname per dag kost.
Wat alle vooroordelen nog maar een keer bevestigt.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:20 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Daar denken de belgen dus anders over dan de nederlanders
Kunnen belgen denken?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:20 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Daar denken de belgen dus anders over dan de nederlanders
thuisbevallingquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:20 schreef Ynske het volgende:
hier beval je thuis
of poliklinisch en ga je na 2 uur met babietje naar huis mits er geen complicaties zijn
anders kan het zijn dat je langer moet blijven
Niks mis mee, ik vond het wel comfortabel dat ik na mijn geboorte niet meteen de auto in moest.quote:
het is niet elke dag even gemakkelijk, maar we doen ons bestquote:
Zeker in de winter geboren?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:24 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Niks mis mee, ik vond het wel comfortabel dat ik na mijn geboorte niet meteen de auto in moest.
Inderdaad en door thuis geboren te worden hoefde ik niet de kou in.quote:
heel mooie naam, ik zou direct ja zeggenquote:
Kan je beter in de zon geboren wordenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:27 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Inderdaad en door thuis geboren te worden hoefde ik niet de kou in.![]()
Iddquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:28 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Kan je je kind beter Marmot noemen
Schuld van m'n ouders.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:29 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Kan je beter in de zon geboren worden![]()
Ik ben geboren tijdens sesamstraat...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:29 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ja, maar om daarom nou nog zes maanden te blijven zitten...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:29 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
verkeerd getimed met verwekkenquote:
Zij waren ookal niet echt bekwaam in de kunst van t neuken?quote:
Precies, verkeerd op de kalender geschreven.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |