ik ben echt nieuwsgierig hoorquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:38 schreef Ynske het volgende:
dan is het maar weer overduidelijk dat de VTM geen objectieve beelden uitzend
dat van die eerste vrouw vind ik niet op inetquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:38 schreef Wolkje het volgende:
[..]
Zijn zoontje is vernoemd naar zijn eerste vrouw geloof ik.
En toen ging guusje ook dood een paar maanden later![]()
het gaat dus om een goede vriendin niet zijn vriendinquote:uusje kreeg vorig jaar, na twee miskramen, samen met grote liefde Dinand zoontje Dean Maddy Woesthoff. Het kereltje werd vernoemd naar Maddy, een goede vriendin van Dinand, die eerder ook aan kanker overleed. Het stel trouwde in september vorig jaar in Las Vega
Dan dien ik een klacht in wegens oneigenlijk machtsmisbruik bij de administrators.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:42 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Verander zo de tt hoor
Heb liever dire straits TT's
Ik heb t gevolgd op internet en op de nl tv.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:42 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik ben echt nieuwsgierig hoor![]()
waar heb je dit gelezen/gehoord
en nee, ik verkies deze topictitel
zo'n mooi liedje, prrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrachtig
ik kon het ook idd niet meer vinden, maar had eerder zoiets gelezen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:42 schreef Ynske het volgende:
het gaat dus om een goede vriendin niet zijn vriendin
Tja, daar zijn het nou eenmaal administrators voorquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:43 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dan dien ik een klacht in wegens oneigenlijk machtsmisbruik bij de administrators.![]()
nu, dat zag ik ons koentje echt niet doenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:43 schreef Ynske het volgende:
Ik heb t gevolgd op internet en op de nl tv.
waarin ik hem echt lelijk tekeer heb horen gaan tegen partner etc
Zeg ik gewoon dat er kankerkachel stondquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:43 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dan dien ik een klacht in wegens oneigenlijk machtsmisbruik bij de administrators.![]()
mij staat iets bij van zijn broer, is die omgekomen? of herinner ik me dat verkeerdquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:45 schreef petitlapin het volgende:
[..]
nu, dat zag ik ons koentje echt niet doen![]()
zo zie je maar hoe iemand zich kan vergissen in mensen![]()
Krijg ik nog een ban ook.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:47 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Zeg ik gewoon dat er kankerkachel stond
koen en kris ( bedoel je waarschinlijk) vormen nog steeds clouseauquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:47 schreef Ynske het volgende:
mij staat iets bij van zijn broer, is die omgekomen? of herinner ik me dat verkeerd
jah bedoelde krisquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:48 schreef petitlapin het volgende:
[..]
koen en kris ( bedoel je waarschinlijk) vormen nog steeds clouseau
die verkeert in goede gezondheid, maar is wel niet mee naar dakar. die is hun nieuwe livecd aan het producen
quote:
Je weet maar nooit, onlangs is mijn kloon het nog overkomen.quote:
kan goed zijn, maar ik zou echt niet weten wie het isquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:48 schreef Ynske het volgende:
jah bedoelde kris
maar dan was dat iemand anders die dood was
Zita.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:51 schreef petitlapin het volgende:
[..]
kan goed zijn, maar ik zou echt niet weten wie het is![]()
het enige wat in me opkomt ... ze hebben wel een liedje ' zonder jou tikt de klok even snel' en dat gaat over een overleden vriend, maar dat was geen bekend persoon ...
koen heeft nu trouwens wel een dochtertje van één jaar : Zita, en zijn vrouw is zwanger van de tweede
Gewoon alle klonen bannen zo gauw ze bekend worden. Dat scheelt minimaal één FA.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:49 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je weet maar nooit, onlangs is mijn kloon het nog overkomen.![]()
ik vind dat wel een mooie naam ( al zou ik mijn eigen kleine niet zo noemen)quote:
maar goed dat t zijn vrouw is hequote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:51 schreef petitlapin het volgende:
[..]
kan goed zijn, maar ik zou echt niet weten wie het is![]()
het enige wat in me opkomt ... ze hebben wel een liedje ' zonder jou tikt de klok even snel' en dat gaat over een overleden vriend, maar dat was geen bekend persoon ...
koen heeft nu trouwens wel een dochtertje van één jaar : Zita, en zijn vrouw is zwanger van de tweede
klinkt als een brommertjequote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:52 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik vind dat wel een mooie naam ( al zou ik mijn eigen kleine niet zo noemen)
Of een hamster. Of was dat met een 's'?quote:
Ik kende inderdaad een hond die zo heette.quote:
Je gaat voor de verandering zelf koken?quote:
quote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan wil je er niet dood gevonden worden
@Q, als je van de IKEA richting de stad rijd met de auto, kom je dan bij jou flats in de buurt?
ik hoop dat als je de naam van mijne kleine hoort, je ne mening niet verkondigtquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:53 schreef Plato1980 het volgende:
Ik kende inderdaad een hond die zo heette.![]()
de hond van een niet nader te noemen fok!ster ookquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:53 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik kende inderdaad een hond die zo heette.![]()
zeg wil je eerlijkheid of dat mensen je in je gezicht voorliegenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:56 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik hoop dat als je de naam van mijne kleine hoort, je ne mening niet verkondigt![]()
zeg dan maar gewoon 'mooi' ... ok![]()
in deze kwestie mag je gewoon liegenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:57 schreef Ynske het volgende:
zeg wil je eerlijkheid of dat mensen je in je gezicht voorliegen
wat wordt dr naam dan?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:56 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik hoop dat als je de naam van mijne kleine hoort, je ne mening niet verkondigt![]()
Op een internetforum? Maakt het uit?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
zeg wil je eerlijkheid of dat mensen je in je gezicht voorliegen
Als ik een konijn ken dat zo heet zal ik dat zeker zeggen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:56 schreef petitlapin het volgende:
[..]
niet lelijk, maar niet de naam van mijne kleinequote:
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 22:35 schreef Bar_en_Mar het volgende:
ik kreeg net een mailtje jongen geboren.... Pedo![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:00 schreef Ynske het volgende:
Maar Petit
ik mag hopen dat je niet zo'n blunder ondergaat
[..]
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:00 schreef Ynske het volgende:
Maar Petit
ik mag hopen dat je niet zo'n blunder ondergaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |