quote:Bij een bloeier is de penis slap vrij groot, maar in erectie niet veel groter.
ik zelf heb een groeierquote:Bij een groeier is de penis slap vrij klein, maar is hij stijf veel groter.
Jij bent neger?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:17 schreef Allantois het volgende:
...maar wat is nou het essentiele verschil tussen "veel plus weinig" en "weinig plus veel"?
Veel plus weinig heeft tenminste wat te laten zien in zijn zwenbroek en staat niet voor aap als hij slap is en zijn onderbroek uit trekt.
Nee, was ik maar een neger, dan zou ik het wel wetenquote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:35 schreef heiden6 het volgende:
Ik heb duidelijk een groeier. Hij lijkt vrij klein als 'ie hangt, maar dat is slechts om een verrassingseffect te bewerkstelligen.
Als ik even in het algemeen spreek, dus niet van persoon tot persoon, maar algemene ervaring dan kan je zeggen dat....quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:17 schreef Allantois het volgende:
...maar wat is nou het essentiele verschil tussen "veel plus weinig" en "weinig plus veel"?
Veel plus weinig heeft tenminste wat te laten zien in zijn zwenbroek en staat niet voor aap als hij slap is en zijn onderbroek uit trekt.
Ik vind de woorden uit de OP een stuk leuker eerlijk gezegd. 'Bloedlul' en 'vleeslul' vind ik weerzinwekkende termen. Dan denk ik eerder aan de slager.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:42 schreef 14.gif het volgende:
Dit is toch gewoon een vleeslul vs een bloedlul topic, of zie ik het verkeerd?![]()
Een neger met een groeier?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]! Zulks een mooi excuus
![]()
![]()
.
Ohja, groeier.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |