quote:Bij een bloeier is de penis slap vrij groot, maar in erectie niet veel groter.
ik zelf heb een groeierquote:Bij een groeier is de penis slap vrij klein, maar is hij stijf veel groter.
Jij bent neger?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:17 schreef Allantois het volgende:
...maar wat is nou het essentiele verschil tussen "veel plus weinig" en "weinig plus veel"?
Veel plus weinig heeft tenminste wat te laten zien in zijn zwenbroek en staat niet voor aap als hij slap is en zijn onderbroek uit trekt.
Nee, was ik maar een neger, dan zou ik het wel wetenquote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:35 schreef heiden6 het volgende:
Ik heb duidelijk een groeier. Hij lijkt vrij klein als 'ie hangt, maar dat is slechts om een verrassingseffect te bewerkstelligen.
Als ik even in het algemeen spreek, dus niet van persoon tot persoon, maar algemene ervaring dan kan je zeggen dat....quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:17 schreef Allantois het volgende:
...maar wat is nou het essentiele verschil tussen "veel plus weinig" en "weinig plus veel"?
Veel plus weinig heeft tenminste wat te laten zien in zijn zwenbroek en staat niet voor aap als hij slap is en zijn onderbroek uit trekt.
Ik vind de woorden uit de OP een stuk leuker eerlijk gezegd. 'Bloedlul' en 'vleeslul' vind ik weerzinwekkende termen. Dan denk ik eerder aan de slager.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:42 schreef 14.gif het volgende:
Dit is toch gewoon een vleeslul vs een bloedlul topic, of zie ik het verkeerd?![]()
Een neger met een groeier?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]! Zulks een mooi excuus
![]()
![]()
.
Ohja, groeier.
Ze blijven grappig, die Vlamingen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:01 schreef Genjuro het volgende:
een bloedlul hebben komt bij ons van bloedneuken aka maandstondpoepen
vleespoepen is het gewone
en strontpoeper is een heaumeau
in belgië is poepen dus neuken en niet de neger uitlaten
21,5 in ruststand en 43,2 wanneer 't moetquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:04 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Een neger met een groeier?
Dude.![]()
Van mij is het overigens een combinatie van beide die zich perfect uit.![]()
Hinnik je ook?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
21,5 in ruststand en 43,2 wanneer 't moet.
Veel plezier ermeequote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
leg je meetlat eens anderomquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
milimeters zeker?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:14 schreef CasB het volgende:
Groeier...van een middelmaatje naar een middelmaatje
Jaja, en mijne is een knoeierquote:Op woensdag 18 januari 2006 01:05 schreef Maisnon het volgende:
Een loeier. Kabaal dat er vanaf komt joh, niet te hardenik stoor me er behoorlijk aan.
Af en toe een sproeier.
Waarom dat nu weer?quote:Op woensdag 18 januari 2006 02:17 schreef Brunette het volgende:
Gehehe alle kerels in dit topic willen gelóven dat ze een ''groeier'' hebben
ik ook.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:01 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
[..]
ik zelf heb een groeier![]()
nu jullie
Wat heiden6 betreft kan ik het bevestigen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 02:17 schreef Brunette het volgende:
Gehehe veel kerels in dit topic willen gelóven dat ze een ''groeier'' hebben
quote:Op woensdag 18 januari 2006 08:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Wat heiden6 betreft kan ik het bevestigen.De transformatie is best indrukwekkend.
![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2006 08:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Wat heiden6 betreft kan ik het bevestigen.De transformatie is best indrukwekkend.
![]()
![]()
Gerekend in mm?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
wat zal jij dan bleek wegtrekken danquote:21,5 in ruststand en 43,2 wanneer 't moet
De meeste blanke mannen hebben dan ook een groeier, bij donkere mannen zie je weer meer bloeiers...quote:Op woensdag 18 januari 2006 02:17 schreef Brunette het volgende:
Gehehe veel kerels in dit topic willen gelóven dat ze een ''groeier'' hebben
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |