leg je meetlat eens anderomquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
21,5 in ruststand en 43,2 wanneer 't moet.
milimeters zeker?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:14 schreef CasB het volgende:
Groeier...van een middelmaatje naar een middelmaatje
Jaja, en mijne is een knoeierquote:Op woensdag 18 januari 2006 01:05 schreef Maisnon het volgende:
Een loeier. Kabaal dat er vanaf komt joh, niet te hardenik stoor me er behoorlijk aan.
Af en toe een sproeier.
Waarom dat nu weer?quote:Op woensdag 18 januari 2006 02:17 schreef Brunette het volgende:
Gehehe alle kerels in dit topic willen gelóven dat ze een ''groeier'' hebben
ik ook.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:01 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
[..]
ik zelf heb een groeier![]()
nu jullie
Wat heiden6 betreft kan ik het bevestigen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 02:17 schreef Brunette het volgende:
Gehehe veel kerels in dit topic willen gelóven dat ze een ''groeier'' hebben
quote:Op woensdag 18 januari 2006 08:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Wat heiden6 betreft kan ik het bevestigen.De transformatie is best indrukwekkend.
![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2006 08:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Wat heiden6 betreft kan ik het bevestigen.De transformatie is best indrukwekkend.
![]()
![]()
Gerekend in mm?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
21,5 in ruststand en 43,2 wanneer 't moet.
wat zal jij dan bleek wegtrekken danquote:21,5 in ruststand en 43,2 wanneer 't moet
De meeste blanke mannen hebben dan ook een groeier, bij donkere mannen zie je weer meer bloeiers...quote:Op woensdag 18 januari 2006 02:17 schreef Brunette het volgende:
Gehehe veel kerels in dit topic willen gelóven dat ze een ''groeier'' hebben
Een paar extra sokken bij het uitgaan...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:17 schreef Allantois het volgende:
...maar wat is nou het essentiele verschil tussen "veel plus weinig" en "weinig plus veel"?
Alleen als ik haar stevig neuk.quote:
Hoe kom je erbij dat de meesten dat hebben?quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:54 schreef Donnie.Darko het volgende:
Zoals de meesten, een groeier.
Bij velen moet er nog veel groeienquote:
Moet je nog wel de kans krijgen dat te kunnen laten zienquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:23 schreef Serious_Sven het volgende:
Ja maar bij een groeier heb je tenminste nog een verassing als hij in slappe toestand tegenvalt.![]()
ook combinatie van beidequote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:03 schreef Sport_Life het volgende:
Combinatie van beide.
/edit; wel de goede,![]()
Bij een bloeier is de penis slap vrij groot, maar in erectie niet veel groter.
Bij een groeier is de penis slap vrij klein, maar is hij stijf veel groter.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |