Lekker, maar ik denk dat Johan zich zo wel meldt hoorquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:26 schreef sigme het volgende:
Hoi!
Ik heb nog niet gegeten, en wel een Gulden Draak op. [afbeelding]
Ik verwacht dispensatie voor alle type en denkfouten
Allemachtig, dit bier komt hard aan (10,5 %)
Poeh, en wat gaat hij doen?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:30 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Lekker, maar ik denk dat Johan zich zo wel meldt hoor
Veel bier in de aanbieding bij de C1000, Grolsch was ook iets van 5,60 de kratquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:24 schreef Tafkahs het volgende:
onder Drugshond zou dit topic noot gesloten zijn, Jupiler spotgoedkoop!
Wat heb je uit?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:32 schreef sigme het volgende:
[..]
Poeh, en wat gaat hij doen?
Ik ben echt lallig. Ik ga maar een pizza bellen denk ik..
Wie nog indiscrete vragen wil stellen: nu doen!
Vooral racisme voeden, onlogisch en onnodig fel reageren mbt tot buitenlandse missies, Amerika's reet likken (vooralsnog symbolisch, maar als het vorm mocht krijgen, dan is hij waarschijnlijk de eerste), dat soort dingen. Hoezo?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:33 schreef Yildiz het volgende:
Wie is die van Baalen, uit de VVD?
Mag ik een persoonsbeschrijving, wat ie doet enzo?
http://www.parlement.com/9291000/bio/02288quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:33 schreef Yildiz het volgende:
Wie is die van Baalen, uit de VVD?
Mag ik een persoonsbeschrijving, wat ie doet enzo?
waar krijg ik die patchquote:
ik niet snap nietquote:
je telefoon?quote:
quote:
...zei hij bescheidenquote:literatuur
Interview met Robert Vuijsje, "Ik vind mezelf wel rechts genoeg" in: Nieuwe Revu (52), 15-22 december 2004
redelijk welbespraakte liberaal, wat gepreoccupeerd met het leger (is reservist), heeft ooit 'schandaal' aan de broek gehad omdat hij door VN-artikel werd beschuldigd van het schrijven van fan-brief aan leider facsistische club.. Artikel zat er van a tot z naast, na drie onderzoeken werd van Baalen gezuiverd van alle blaam.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:35 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Vooral racisme voeden, onlogisch en onnodig fel reageren mbt tot buitenlandse missies, Amerika's reet likken (vooralsnog symbolisch, maar als het vorm mocht krijgen, dan is hij waarschijnlijk de eerste), dat soort dingen. Hoezo?
Nouja, hij was vandaag in het nieuws, hij verdedigde namelijk dat bepaalde documenten met informatie over de 'missie Afghanistan' geheim moeten blijven onder het mom 'wat geheim is, moet geheim blijven'.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:35 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Vooral racisme voeden, onlogisch en onnodig fel reageren mbt tot buitenlandse missies, Amerika's reet likken (vooralsnog symbolisch, maar als het vorm mocht krijgen, dan is hij waarschijnlijk de eerste), dat soort dingen. Hoezo?
Ik heb hem dacht ik wel eens een paar keer in de tram gezien.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:41 schreef sigme het volgende:
Beste revival in de politiek? Hans van Baalen !
ook overtuigd NS-reiziger trouwens
jawel, maar geen geschikt medium. Ik lal.quote:
Ja, precies, zo'n type is het. En dat noemt zich dan zonder problemen volksvertegenwoordiger.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:40 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Nouja, hij was vandaag in het nieuws, hij verdedigde namelijk dat bepaalde documenten met informatie over de 'missie Afghanistan' geheim moeten blijven onder het mom 'wat geheim is, moet geheim blijven'.
Ghe. Heb ik meer bier op?quote:
quote:
Met meer variatie..quote:
Mijn bronnen zeggen wat andersquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:59 schreef MrX1982 het volgende:
Dat was 35 minuten geleden. Mutant heeft allang gegeten althans dat hoop ik.
Ze heeft iig een mooi afgetrained lichaampjequote:
Je hebt een directe webcam verbinding naar het huis van Mutant?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:59 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Mijn bronnen zeggen wat anders
Was dat maar waarquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:00 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Je hebt een directe webcam verbinding naar het huis van Mutant?
Ik keek niet, ik luister. Maar ze was altijd wel een lekker stuk.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:00 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ze heeft iig een mooi afgetrained lichaampje![]()
Half uurquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:01 schreef Monidique het volgende:
Dan wachten we een uur. Is goed.
Erger nog, de franse nepvrouwquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:02 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik keek niet, ik luister. Maar ze was altijd wel een lekker stuk.
Daarna kregen we die Venus & lookalike.
Je hebt een uur de tijd om erachter te komen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:57 schreef MrX1982 het volgende:
Ik hoop dat ik nog weet hoe het moet. Lang niet gespeeld.
Ik pak mijn strategy guide erbijquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:03 schreef Mutant01 het volgende:
Je hebt een uur de tijd om erachter te komen.
Die telt niet. Die dee het met een vrouw, toch? Ergo..quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:02 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Erger nog, de franse nepvrouw![]()
Op zich heb ik daar niks op tegen, tis zelfs wel een fetish van me, lesbo's. Maar zij was echt een bouwvakkert zoals ze eruit zagquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:04 schreef sigme het volgende:
[..]
Die telt niet. Die dee het met een vrouw, toch? Ergo..
Oh,ik ook niet, hoewel ik het na een paar keer wel gezien had. Maar die morismo.. die was meer vent dan ik.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:10 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Op zich heb ik daar niks op tegen, tis zelfs wel een fetish van me, lesbo's. Maar zij was echt een bouwvakkert zoals ze eruit zag![]()
ik ga eerst eens kijken hoe het allemaal werktquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:15 schreef MrX1982 het volgende:
DionysuZ doe je straks ook mee met civ?
Of 3.quote:
Ja maak me helemaal gekquote:
ookquote:
Dat is wel handig. Tutorial spelenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:16 schreef DionysuZ het volgende:
ik ga eerst eens kijken hoe het allemaal werkt
Nee, twee lesbo's en sigme. Hoger ga ik niet.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:17 schreef Tafkahs het volgende:
hoor ik daar 4 ?
Leuk. Waarom moeten wij dat eigenlijk weten? Je weet toch mannen visueel zijn ingesteld.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:23 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee, twee lesbo's en sigme. Hoger ga ik niet.
Ook wel een van die lesbo's gedaan, ook nog wel in combi met mijn vriendje.
Maarik vind dat je gereedschap tekort komt, in deze combinaties.
Ik ga maar eens die pizza bellen. Hij bezorgt niet, duim maar voor mijn heelhuids heenenweer fietsen.
sucksex en smakelijk etenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:23 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee, twee lesbo's en sigme. Hoger ga ik niet.
Ook wel een van die lesbo's gedaan, ook nog wel in combi met mijn vriendje.
Maarik vind dat je gereedschap tekort komt, in deze combinaties.
Ik ga maar eens die pizza bellen. Hij bezorgt niet, duim maar voor mijn heelhuids heenenweer fietsen.
Mijn dag is weer goed hoor. Heerlijk als vrouwen ranzige praat bezigenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:24 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Leuk. Waarom moeten wij dat eigenlijk weten? Je weet toch mannen visueel zijn ingesteld.
Uitgebreiderquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:19 schreef DionysuZ het volgende:
ben nog n update aant draaien.
lijkt het n beetje op civ 1?
de heer zij geloofd en geprezen was het vóór de tijd van digitale fotografie.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:24 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Leuk. Waarom moeten wij dat eigenlijk weten? Je weet toch mannen visueel zijn ingesteld.
Verzamel eerst maar eens wat meer notes.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:29 schreef MrX1982 het volgende:
Ga toch mensen bannen.
Die moet ik gemist hebben... had het te maken met gereedschap tekort komen?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:31 schreef sigme het volgende:
KlowJow, ik had nog een vraag aan je openstaan..
Ongeveer 26.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:33 schreef sigme het volgende:
Nee, niet echt, dat is niet leeftijdsafhankelijk..
Hoe oud ben jij (ongeveer)?
Ja? Ik wil je anders wel een foto doen toekomen van mijn gescheurde dr Oetlul pizzadoos hoorquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:26 schreef sigme het volgende:
[..]
de heer zij geloofd en geprezen was het vóór de tijd van digitale fotografie.
Hmm nu even nietquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:31 schreef kLowJow het volgende:
Verzamel eerst maar eens wat meer notes.
Ik kan hier slechts bevestigend op antwoorden. Ik wist het echter niet.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:36 schreef sigme het volgende:
Ah, dank. Ik 33, maar dat weet je wel, toch?
niet te moeilijk doen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:40 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik kan hier slechts bevestigend op antwoorden. Ik wist het echter niet.
Soms, de rest is Civ-venquote:
nerdsquote:
met een laptop op schoot?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:14 schreef du_ke het volgende:
Oh ik ga ook weer lui op de bank liggen.
Ik.Wil.Aandacht!quote:
? Dat is er toch allemaal, altijd?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:25 schreef DionysuZ het volgende:
bier, seks, geld
Plaatje hebben, van twee dronken tieten?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:25 schreef DionysuZ het volgende:
bier, seks, geld
hihi, die Sigme tochquote:
dat zal er vast zijn allemaal altijd, maar niet allemaal in mijn bezitquote:
dat zeg ik. Bier,slechte opvoeding, lichte zeden..quote:
Ghe. Had je maar meisje moeten wordenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:29 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
dat zal er vast zijn allemaal altijd, maar niet allemaal in mijn bezit
Jij moet vaker bier drinken jijquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:30 schreef sigme het volgende:
[..]
dat zeg ik. Bier,slechte opvoeding, lichte zeden..
[afbeelding]
Voor een lap-dance ben ik best bereid thuis te blijven hoor.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:38 schreef sigme het volgende:
Juist niet, dan wordt het effect minder.
En laat jij me ook maar alleen.. mánnen
Ik zei toch toch het prima bier is.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:26 schreef sigme het volgende:
Hoi!
Ik heb nog niet gegeten, en wel een Gulden Draak op. [afbeelding]
Ik verwacht dispensatie voor alle type en denkfouten
Allemachtig, dit bier komt hard aan (10,5 %)
Nee, dan zouden we elkaar toch eerst eens moeten treffen op een pol-meet ofzoquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:51 schreef sigme het volgende:
Ik ben dronken, niet hormonaal..
Nog niet zo dronken dat ik mn tieten 'Harries' ga noemen![]()
elkaar treffen op meets is altij wel leuk, daar hoeven zelfs geen Jopen of Harries voor bij te zijn. Ok, tis altijd aangenaam naturrlijk maar het hoeft niet.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:52 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Nee, dan zouden we elkaar toch eerst eens moeten treffen op een pol-meet ofzo
Oh.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:51 schreef sigme het volgende:
Nog niet zo dronken dat ik mn tieten 'Harries' ga noemen![]()
Watch & learn, boyquote:
En dat na 1 biertje ?!?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:51 schreef sigme het volgende:
hijs wel eens sneller geweest jaquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:00 schreef sigme het volgende:
what took you so long?
is de boel bij jullie ook zo traag?
Nee hoor.... god-speedquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:00 schreef sigme het volgende:
what took you so long?
is de boel bij jullie ook zo traag?
Jopen is ook heel lekker!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:55 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
elkaar treffen op meets is altij wel leuk, daar hoeven zelfs geen Jopen of Harries voor bij te zijn. Ok, tis altijd aangenaam naturrlijk maar het hoeft niet.
nee bedanktquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:31 schreef sigme het volgende:
[..]
Ghe. Had je maar meisje moeten worden.
Zal wel een smurf voorrecht zijn ofzoquote:
Geen eten, Gulden Draak.quote:
He, da's dubbel voordeel: je betaalt je bier niet en je hebt minder nodigquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:02 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
nee bedanktdan had ik minder goed tegen bier gekund
quote:Dekker: hypotheekrente in stand houden
Uitgegeven: 17 januari 2006 16:21
Laatst gewijzigd: 17 januari 2006 16:24
DEN HAAG - Minister Dekker (VROM) wil de hypotheekrenteaftrek voorlopig in stand houden. Afschaffing zal de woningmarkt niet versoepelen en zorgt voor wantrouwen onder burgers, stelde de bewindsvrouw dinsdag tijdens het mondelinge vragenuurtje in de Tweede Kamer.
De minister reageerde op vragen van GroenLinks-Kamerlid Van Gent, die opperde de regeling rond de hypotheekrenteaftrek aan te passen ten gunste van de jonge starters op de woningmarkt. Door de stijging van de huizenprijzen afgelopen jaar komt deze groep nog moeilijker aan een woningen dan voorheen.
Vertrouwen
Maar sleutelen aan de hypotheekrenteaftrek wil Dekker nu niet. "Het gaat dit kabinet om het langdurig vertrouwen van de burger. De hypotheekrenteaftrek is een belangrijk instrument hiervoor."
De bewindsvrouw herhaalde nog eens een eerdere belofte aan de Kamer met minister Zalm (Financiën) te bekijken op welke manier het Rijk de starters kan helpen. Dat zou volgens Dekker bijvoorbeeld kunnen via een aparte regeling voor de overdrachtsbelasting voor deze groep.
Kritiek
De huidige hypotheekrenteaftrek stuit bij verscheidene partijen - veelal in linkse hoek - geregeld op kritiek omdat vooral huizenbezitters met een hoog inkomen en een hoge hypotheek profiteren van de regeling. Dekker pleitte anderhalf jaar geleden wel voor een "fundamenteel onderzoek" naar de hypotheekrenteaftrek door het volgende kabinet.
Maar maar... een biertje is toch ook eten (soort van pap) ?!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:03 schreef sigme het volgende:
Geen eten, Gulden Draak.
(Ja, makkelijk meisje, he?)
maar bier is lekker. dus als je er minder van kunt verdragen is dat niet goedquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:05 schreef sigme het volgende:
[..]
He, da's dubbel voordeel: je betaalt je bier niet en je hebt minder nodig![]()
At5 kan het in 5 minuten, maar daar mag de scherpe dame die daarvoor is aangesteld ook niet doorvragen..quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:04 schreef Drugshond het volgende:
Vandaag is Cohen te gast bij Nova - Over die problematiek in A'dam.
Hoeveel zendtijd heeft hij eigenlijk nodig om alles te bespreken. ?!
Gimmie gimmie gimmiequote:
en je hebt veel meer mogelijkheden om met jezelf te spelenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:05 schreef sigme het volgende:
[..]
He, da's dubbel voordeel: je betaalt je bier niet en je hebt minder nodig![]()
Nee, nou hoeft het niet meer, je épouse had toch al iets lopenquote:
maar niet het eten dat bodem legt tegen bier..quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:06 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Maar maar... een biertje is toch ook eten (soort van pap) ?!
een wattuh????? wtf is dat nou weer?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:07 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Nee, nou hoeft het niet meer, je épouse had toch al iets lopen![]()
So?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:07 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Nee, nou hoeft het niet meer, je épouse had toch al iets lopen![]()
O, hoi, DoG ..quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:08 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
een wattuh????? wtf is dat nou weer?
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:06 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
en je hebt veel meer mogelijkheden om met jezelf te spelen![]()
liefste /partner. Fraans, weetjewelquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:08 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
een wattuh????? wtf is dat nou weer?
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:07 schreef sigme het volgende:
[..]
maar niet het eten dat bodem legt tegen bier..
Het is wel een oefening in slikken, brinta is nuttiger dan bier
Zwaai hier Cohen uit...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:08 schreef pberends het volgende:
Cohen hitst die Marokkaanse jongeren gewoon op voor extra zendtijd. Tja, de burgemeesters worden tegenwoordig gekozen he.
Das nou net een taal die ik niet beheersquote:
met biertjes?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:06 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
en je hebt veel meer mogelijkheden om met jezelf te spelen![]()
Je vraagt je af of het alternatief beter is.. Waarschijnlijk wel, maar dat is omdat Cohen zo'n ongelooflijke leuter isquote:
ookquote:
Ik hou óók erg van Guinness. Maar nu drink ik Cú Dhub.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:10 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dit werkt altijd wel hoor om je maag goed te vullen, na twee a drie pints heb ik meestal geen honger meer.
Ik slik iets grofs inquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:12 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
ook
Maar had het meer over als vrouwspersoon zijnde.
Vrouwen hebben sowieso veel meer mogelijkheden op sexueel vlak
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:12 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik hou óók erg van Guinness. Maar nu drink ik Cú Dhub.
De uitvoering, de uitvoering.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:15 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik slik iets grofs in.
Oh ja, hebben vrouwen meer mogelijkheden denk je? Meer mogelijkheden om sex te halen of meer mogelijkheden bij de uitvoering?
awel, ik laat de uitvoering graag aan anderen over, nog zo'n voordeel van het meisjesdomquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:16 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
De uitvoering, de uitvoering.
meisjes zijn liefquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:20 schreef sigme het volgende:
[..]
awel, ik laat de uitvoering graag aan anderen over, nog zo'n voordeel van het meisjesdom![]()
Hee, er is markt voor een Tux vibo, dus why not.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:21 schreef Drugshond het volgende:
Biertjes met een trilfunctie. Zou er een markt voor zijn ?!
Wantrouwen? Je méént het!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:05 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
and its goes on and on, and on, and ..................
[..]
Nee. Je moet de dingen gescheiden houden. Hoe wil je nuttig drinken & trillen tegelijk?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:21 schreef Drugshond het volgende:
Biertjes met een trilfunctie. Zou er een markt voor zijn ?!
Nah, ik hou niet zo van meisjes.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:21 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
meisjes zijn lief
kan zelfs nooit kwaad worden op me ex.
Post 'm anders in: De "mode" 2006/2007 is weer binnen!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:25 schreef Yildiz het volgende:
[afbeelding]
Judge dredd - look?
[afbeelding]!
Goffer, ik las dat mensen die n huis willen huren al soms 10 jaar op de lijst kunnen staan.quote:
Geboren? Mooi, na het geboortecertificaat ook gelijk even inschrijven voor de tertiaire school, en de woningbouw- / huurverenigingen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:27 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Goffer, ik las dat mensen die n huis willen huren al soms 10 jaar op de lijst kunnen staan.
Nee, goed geregeld.
En waarom willen ze huren, omdat ze nevernooitnie een hypotheek kunnen krijgen. Dat terwijl de huurlasten vaak net zo hoog zijn als de maandelijkse hypo lasten maar goedquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:27 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Goffer, ik las dat mensen die n huis willen huren al soms 10 jaar op de lijst kunnen staan.
Nee, goed geregeld.
Nouja, 1 had er te hoge studielasten voor ofzoiets.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:29 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
En waarom willen ze huren, omdat ze nevernooitnie een hypotheek kunnen krijgen. Dat terwijl de huurlasten vaak net zo hoog zijn als de maandelijkse hypo lasten maar goed
Mijn hypotheek is €150 per maand. Brutoquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:29 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
En waarom willen ze huren, omdat ze nevernooitnie een hypotheek kunnen krijgen. Dat terwijl de huurlasten vaak net zo hoog zijn als de maandelijkse hypo lasten maar goed
Ach, punt is dat beide maandelijks betaald moeten worden anders trapt de deurwaarder je eruit. Met een koopwoning zie je tenminste nog wat terug aan eventuele verbeteringen van het huis.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:32 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Nouja, 1 had er te hoge studielasten voor ofzoiets.
Ik zou gewoon huren omdat je je dan niet vastnageld aan iets als n hypotheek.
Eigenlijk.
Daar heb ik hier niet eens een parkeerplaats voorquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:34 schreef sigme het volgende:
[..]
Mijn hypotheek is €150 per maand. Bruto![]()
Ik denk dan ook dat het andere schulden zijn. Ik dacht namelijk ook dat het niet meegenomen werd.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:35 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ach, punt is dat beide maandelijks betaald moeten worden anders trapt de deurwaarder je eruit. Met een koopwoning zie je tenminste nog wat terug aan eventuele verbeteringen van het huis.
Wist trouwens niet eens dat de stufi schuld wordt meegenomen in de aanvraag voor een hypotheek.
De parkeervergunning hier doet €40 per kwartaal, met een bezoekerspas van €10 per jaar.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:36 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Daar heb ik hier niet eens een parkeerplaats voor
Hier in Rotterdam doen parkeerplaatsen ( semioverdekt ) al zo'n 30000 (plus maandelijks nog erfpacht )quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:41 schreef sigme het volgende:
[..]
De parkeervergunning hier doet €40 per kwartaal, met een bezoekerspas van €10 per jaar.
Maar ik moet zeggen dat ik ook onwelvoegelijke reacties kreeg van notarissen, hier, op mij offerteverzoek voor een transactie van 45.000 euro.
uw garagebox..
Huis! Huis! Domoren!
Ik ben een boffert..quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:42 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Hier in Rotterdam doen parkeerplaatsen ( semioverdekt ) al zo'n 30000 (plus maandelijks nog erfpacht )
Geen idee wat vergunningen doen voor de openbare weg.
Geen digitale foto's en ook al geen filmquote:
niet te filmen is de rotterdamse uitdrukking (ik heb er gewoond hoor, meer in vlaardingen)quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:45 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Geen digitale foto's en ook al geen film![]()
ik weet ik weet, maar ik vond hem te mooi om te laten liggenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:48 schreef sigme het volgende:
[..]
niet te filem is de rotterdamse uitdrukking (ik hen er gewoond hoor, meer in vlaardingen)
digitale foto's heb ik wel... alleen niet uit de tijd dat ik het met mn meisjes deed..![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:49 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
ik weet ik weet, maar ik vond hem te mooi om te laten liggen![]()
Ik heb een schijthekel aan Civ, ken het niet echt ofzoquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:53 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik mág jou wel, DoG. Ik waardeer je steun aan mijn dronkenschap, hier en nu. De rest laat het mooi afweten.
Ik ben aan het werkquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:53 schreef sigme het volgende:
Ik mág jou wel, DoG. Ik waardeer je steun aan mijn dronkenschap, hier en nu. De rest laat het mooi afweten.
De civvers zijn civven, die hebben een geldig excuus.. er zijn meer afwezigen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:54 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ik heb een schijthekel aan Civ, ken het niet echt ofzo
Ja, jij heb nu een druk leventje gekregenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:56 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik ben aan het werk[ Op de achtergrond ]
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:57 schreef sigme het volgende:
[..]
De civvers zijn civven, die hebben een geldig excuus.. er zijn meer afwezigen.
Nou ja, weet ik wat ik aan ze heb, als ik dronken ben.
Dronken meiden spreken vaak de pijnlijke waarheid.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:57 schreef sigme het volgende:
Nou ja, weet ik wat ik aan ze heb, als ik dronken ben.
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:56 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik ben aan het werk[ Op de achtergrond ]
Zouden ze me daarvoor mod hebben gemaakt ?
Zo zou iedereen moeten zijn, dat zou een mooie wereld gevenquote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:58 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ach dronkaardje toch![]()
Ik weet hoe je je voelt, ik voel dat regelmatig![]()
Nee hoor, ik ga toevallig redelijk losjes om met collegaatjes, maar die hoeven dan niet eens zat te zijn. Wel een feit dat ik onlangs bijna papa was voor de tweede en derde keer.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:02 schreef sigme het volgende:
[..]
Doe je? Ik kreeg de indruk dat jij de een na de ander met jong schopt verleid, dronken en wel.
Ja, awel, ik grijp straks mn liefste wel hoor, medelijden is niet nodigquote:
Oh ja, dat vroeg ik me af, hoe oud is je kind (jongen? meisje?)quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:04 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ga toevallig redelijk losjes om met collegaatjes, maar die hoeven dan niet eens zat te zijn. Wel een feit dat ik onlangs bijna papa was voor de tweede en derde keer.
Ach meiske tochquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:59 schreef sigme het volgende:
Dat je blauw bent, alla. Maar dat je mij, dronken & behoeftig, alleen laat,.
Meisje , 10 jaar oud, ze heet Linn Helenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:06 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh ja, dat vroeg ik me af, hoe oud is je kind (jongen? meisje?)
Ook niet als we nu al medelijden zouden hebben met je liefste.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:05 schreef sigme het volgende:
Ja, awel, ik grijp straks mn liefste wel hoor, medelijden is niet nodig
Mijn nichtje is net zo oud. Ze wordt nu genietbaar.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:07 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Meisje , 10 jaar oud, ze heet Linn Helen
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:06 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Net zo "grappig" als de jostiband en het ledenbestand van de SP, ja.
Ik zie haar te weinig om te kunnen zeggen of het een onhandelbaar kind is geworden, ze was wel hyper, maar ja wat wil je met van die oudersquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:08 schreef sigme het volgende:
[..]
Mijn nichtje is net zo oud. Ze wordt nu genietbaar.
Had je al bijna door dat ik geen standaardmeisje ben?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:06 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ach meiske toch![]()
Gelukkig ben je dronken, dan zijn vrouwen nog leuk. Het wordt een ander verhaal als ze een kater hebben. Dan is het 'Hell on Earth'.
Dan niet hoor.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:06 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Net zo "grappig" als de jostiband en het ledenbestand van de SP, ja.
Eieren zijn idd belangrijkquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:10 schreef sigme het volgende:
Had je al bijna door dat ik geen standaardmeisje ben?
Ik bak morgen eitjes, haal frituurhapjes, geef een extra kopje
Zie je haar wel af en toe? Of moet ik een ruilproject opstarten, de vader van mijn nichtje is naar Wales verhuist, onlangs..quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:09 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ik zie haar te weinig om te kunnen zeggen of het een onhandelbaar kind is geworden, ze was wel hyper, maar ja wat wil je met van die ouders![]()
Als je maar onthoud dat ik zelden kater afreageer. Als ik halfdood ben kruip ik kermend in een hoekje. En als ik nog kan, ga ik een ander vertroetelen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:11 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Eieren zijn idd belangrijk![]()
Bier ook trouwens
Ik zie haar ongeveer 3 a 4 keer per jaar, en dan telkens zo'n dag of 10. In mei ben ik er 3 weken, dan is de nationale feestdag enzo en gaat me ex-schoonzusje trouwenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:14 schreef sigme het volgende:
[..]
Zie je haar wel af en toe? Of moet ik een ruilproject opstarten, de vader van mijn nichtje is naar Wales verhuist, onlangs..
On speaking terms met de familie dus.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:16 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ik zie haar ongeveer 3 a 4 keer per jaar, en dan telkens zo'n dag of 10. In mei ben ik er 3 weken, dan is de nationale feestdag enzo en gaat me ex-schoonzusje trouwen
Ja hoor, we zijn op hele goede voet uit elkaar gegaan, we doen elkaar ook nog steeds. Was meer dat haar relatie met haar vriendin te lastig was mbt tot de opvoeding van Linn Helen en met mij.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:18 schreef sigme het volgende:
[..]
On speaking terms met de familie dus.![]()
Je bent wel een beetje vroeg DHquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:19 schreef Drugshond het volgende:
O ja als mod is het natuurlijk geen probleem om de eerste post voor POL-SC te schrijven.
Beetje zielig voor Johan , maar ook dat is marktwerking.
Au.. het zal je fetish maar zijn.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:19 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ja hoor, we zijn op hele goede voet uit elkaar gegaan, we doen elkaar ook nog steeds. Was meer dat haar relatie met haar vriendin te lastig was mbt tot de opvoeding van Linn Helen en met mij.
Mooi dan laat ik je ff foto zien,quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:23 schreef sigme het volgende:
[..]
Au.. het zal je fetish maar zijn.
Maar serieus: heel goed.
Ondertussen is de marsmannenfilm afgelopen, mijnglas bijna leeg en de fles halfvol/ halfleeg.
Ik denk dat ik zo naar bed ga.
OhOh.. de elektirsche deken staat nog niet aan... ik blijf nog wel even online
Leuke meisjesquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:26 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Mooi dan laat ik je ff foto zien,
Ja het zijn schatjesquote:
Een bi meid bekeren... Dan moet je wel echt van goede huize komen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:28 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Het is mede doordat mijn ex voordat ik haar leerde kennen al bi was en daardoor ben ik van een normale jongen die wel van vrouwen met elkaar houd, geworden tot wat ik nu ben.
Ze werd dus full time lesbo. Toen we bij elkaar waren ( zefs tijdens ons huwelijk ) was ze nog biquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:33 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Een bi meid bekeren... Dan moet je wel echt van goede huize komen.![]()
En je bent.. bij je moeder wonende alcoholistische caterhoer?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:28 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Het is mede doordat mijn ex voordat ik haar leerde kennen al bi was en daardoor ben ik van een normale jongen die wel van vrouwen met elkaar houd, geworden tot wat ik nu ben.
Ja, maar ben wel gestopt met rokenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:36 schreef sigme het volgende:
[..]
En je bent.. bij je moeder wonende alcoholistische caterhoer?
-sorry, kinderen en dronkaards enzo![]()
Vooral doorgaan zo!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:38 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ja, maar ben wel gestopt met roken
Ik had de stap naar het altaar dan nooit genomen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:35 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Ze werd dus full time lesbo. Toen we bij elkaar waren ( zefs tijdens ons huwelijk ) was ze nog bi
We trouwden pas toen Linn Helen 3 was hoor.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:45 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik had de stap naar het altaar dan nooit genomen.
Maar goed als je schoonfamilie met een afgezaagde riot-gun in je rug zit te prikken "en nu ja zeggen omdat mijn dochter zwanger is". Zou ik ook volmondig "ja" zeggen.
Tis sapphic, dus internet.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:52 schreef sigme het volgende:
![]()
DoG, is Sharonxxb05038 een privepersoon of gewoon een lekker internetplaatje?
Dat eerste versta ik niet, het tweede wel.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:54 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Tis sapphic, dus internet.
De prive foto's gooi ik niet in een open dir
Ja, dat doe ik jou tere hartje niet aan.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:57 schreef Drugshond het volgende:
[..]
(dat zou wel een feest worden).
Ik zie geen bierflesjequote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:58 schreef sigme het volgende:
Dat eerste versta ik niet, het tweede wel.
Sorry hoor, een open dir bekijk ik, zo ben ik.
Voor de SC:
[afbeelding]
Gelijk heb je hoor lieverd, de rest is wel beveiligd en staat ook niet op de xs4all serverquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:58 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat eerste versta ik niet, het tweede wel.
Sorry hoor, een open dir bekijk ik, zo ben ik.
Ja, dat doe ik jouw tere hartje niet aan.quote:
Ik ben wel de laatste die je moet gaan verbeteren, dan blijf je bezigquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:01 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik jouw tere hartje niet aan.
Ik ben wel nieuwsgierig, van aard, maar geen hacker. Wel was Yildiz ooit nog aangenaam verrast doordat mijn foto niet op een open dit bleek te staan.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:00 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Gelijk heb je hoor lieverd, de rest is wel beveiligd en staat ook niet op de xs4all server
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:01 schreef sigme het volgende:
Ja, dat doe ik jouw tere hartje niet aan.
Ik verbeterde je niet, ik citeerde je. Met een kleine toevoeging mijnerzijdsquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:02 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ik ben wel de laatste die je moet gaan verbeteren, dan blijf je bezig![]()
Ok, dan is het goedquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:04 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik verbeterde je niet, ik citeerde je. Met een kleine toevoeging mijnerzijds.
alsof ik eraan dacht foto's te makenquote:
Tot later, maar niet vandaag. Het was me een genoegen, DoG.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:06 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ok, dan is het goed.
Maar goed, ik gaat ff doesjen, de boiler is vol, en dan ff tv kijken ofzo. Weltruste Sigme en Drugshond wellicht tot later.
Dacht je de Taliban verdreven te hebben...quote:USAID Paper Details Security Crisis in Iraq
The activities of religious extremists against secular Iraqis were also noted by USAID. The paper describes how in the southern part of Iraq, which is dominated by Shiites, "social liberties have been curtailed dramatically by roving bands of self-appointed religious-moral police." In cities, women's dress codes are enforced and barbers who remove facial hair have been killed, and liquor stores and clubs have been bombed.
http://www.sdu.nl/staatscourant/vandaag/voorpag.htmquote:Zwitserland zoekt meer toenadering tot Europese Unie
'Er zijn genoeg krachten in dit land die de EU willen.' Dat zegt de Zwitserse president Moritz Leuenberger vandaag in een gesprek met de Staatscourant. Volgens de president zet in ieder geval zijn socialistische partij zich actief in voor een lidmaatschap van de EU. Of Zwitserland zelf ooit bereid zou zijn toe te treden tot de EU hangt volgens Leuenberger in hoge mate af van het antwoord op de vraag wat een eventueel lidmaatschap betekent voor de directe democratie van Zwitserland. Deze is voor het Zwitserse volk zo'n vanzelfsprekendheid, dat de Zwitsers haar nooit willen opgeven. Daarnaast spelen volgens president Leuenberger ook financiële redenen een rol: volgens hem betaalt Zwitserland nu al honderden miljoenen euro's aan de nieuwe EU-landen. Het is de vraag wat daar bijkomt als Zwitserland zou toetreden tot de EU. Deze vraag zal bij een volksraadpleging zeker centraal komen staan. Een alternatief voor het EU-lidmaatschap vormen bilaterale betrekkingen met de EU. Nu al onderschrijft Zwitserland Schengen/Dublin en het vrije verkeer van personen tussen de EU en Zwitserland.
Is dat nou leuk, na een biertje al zat zijn?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:03 schreef sigme het volgende:
[..]
Geen eten, Gulden Draak.
(Ja, makkelijk meisje, he?)
ja, dat is leuk. ik heb laatst een aantal, meer bier gewend zijnde heren onder tafel gedronken, tenminste, ik stond de volgende dag een stuk rechter dan zijquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:26 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Is dat nou leuk, na een biertje al zat zijn?
niet nodig. ik heb 1 hand vrijquote:Je mag deze vraag ook morgen beantwoorden.
Eenhandig?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:34 schreef sigme het volgende:
Ik ga mijn liefste bij de kladden grijpen..
Truste!
http://www.overheidsportal.nl/content.htm#06quote:Weisglas: 150 Kamerleden is niet te veel
Voorzitter Weisglas van de Tweede Kamer vindt dat 150 Tweede Kamerleden op zestien miljoen inwoners "echt niet te veel is, ook niet in vergelijking met andere Europese landen." Hij schrijft dat in zijn weekboek in een reactie op CDA-fractievoorzitter Verhagen, die in de kerstvakantie met het idee kwam om de Kamer te verkleinen tot honderd leden.
"Ook VVD-fractievoorzitter Van Aartsen deed dat voorstel al eens," aldus Weisglas. De Kamervoorzitter vindt dat de Tweede Kamer er beter aan doet om de eigen werkwijze te veranderen.
"Minder moties en minder Kamervragen maken die instrumenten scherper en effectiever. Debatten moeten meer op hoofdlijnen worden gevoerd."
Weisglas verdedigt ook dat een minderheid van dertig Kamerleden, veelal de oppositie, een spoeddebat kan aanvragen. De meerderheid kan zo een debat niet "procedureel" blokkeren. Bovendien vindt Weisglas dat de afgelopen jaren "niet heel veel overbodige debatten zijn gehouden."
Hmm, ware het niet dat TK-leden eigenlijk als stemvee gebruikt worden en vooral niet geacht worden een eigen mening te hebben.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:41 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
http://www.overheidsportal.nl/content.htm#06
Ja steden aanvallen is vrij moeilijk. Ik was net begonnen aan Hamburg maar lukte niet directquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:49 schreef Monidique het volgende:
Ik zag dat-ie wat pikemen had staan?
quote:Op woensdag 18 januari 2006 01:24 schreef Iblardi het volgende:
Nee? Dan krijgt Floripas die een libertarier z'n bed uit is geslopen om van andermans cookies gebruikt te maken geen repsons?
Eenzaam.
Stoer was dat he? Vooral die vent die een spermacel had nagebouwd om 'm in z'n aquarium te laten zwemmenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:59 schreef Drugshond het volgende:
Hitsige vrouwen op TV (docu) op Ned 3.
- De grote sperma race -
Dat verbaast me, "Harrie".quote:Op woensdag 18 januari 2006 07:59 schreef sigme het volgende:
[..]
[afbeelding]
Het spijt me, vechtprinses..Kom vooral weer eens langs
!
Een goedemorgen, allen.
Ik heb geen kater!
Waarom?quote:Op woensdag 18 januari 2006 09:06 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Dat verbaast me, "Harrie".
Absinth en Stroh Rum werken wel snel. Waarvan laatst genoemde nog niet eens lekker is.quote:Op woensdag 18 januari 2006 09:24 schreef RichardQuest het volgende:
Maar goed, ik ben niet zo'n fan van sterk bier. Om vlug dronken te worden zijn betere middeltjes.
Met Civ 4 kan je niet zo veel steden hebben. Het is althans onverstandig.quote:Op woensdag 18 januari 2006 09:13 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Tijdens CIV heb ik altijd last van het "overstreched empire"-syndroom. Als ik gigantisch veel steden uit de grond stamp is er altijd wel een vijand of een zooi barbaren te vinden die er een stel vernietigd, zonder dat ik in afdoende turns mijn leger op sterkte krijg zodat ik een tegenaanval kan beginnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |