oftewel een plaats waar mensen elkaar ontmoeten, en waar je gezelschap vindt. Dat betekent dus dat deze nieuwe slowchat voor iedereen toegankelijk is, en niet alleen toebehoort aan de oude 'kliek' . Gewoon gezellig met elkaar kletsen dus met ruimte voor ieders bijdrage. En ook met nadruk op gezellig, het bashen, klagen en zeuren behoort tot de verleden tijd. Ook gaan we strenger letten op postopkrikken, en daar gaan we ook op modereren. Dit zal dus een plek zijn waar je ook regelmatig de modjes tegenkomt. Voor pronken met postaantallen hebben we een apart topic lopen, dus ook dat is absoluut niet gewenst.quote:U hebt gezocht op lounge:
RESULTAAT (maximaal 20 woorden)
lounge (de ~ (m.), ~s)
1 hal van een hotel => lobby
2 gezelschapszaal op een boot
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Als ik je wel goed kende, dan was je zeker een stuk minder verlegen.
Tenminste bij bekenden ben je toch veel meer relaxt.
Bij de goeie mensen kun je wel relaxed zijn hoor, dat moet wel.quote:
Hoe weet jij dat nouquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:25 schreef VASND het volgende:
[..]
Bij de goeie mensen kun je wel relaxed zijn hoor, dat moet wel.![]()
Ik hou niet van opvallende OP'squote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:27 schreef indahnesia.com het volgende:
wat een hoop kleine lettertjes in de OP
Dat denk ik, weet het natuurlijk nooit, maar ik denk het wel.quote:
Tijd voor een meetingquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:28 schreef VASND het volgende:
[..]
Dat denk ik, weet het natuurlijk nooit, maar ik denk het wel.![]()
Ik kan het ook zo lezen, zet je tekengrootte in je browser op extragroot.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:29 schreef es70 het volgende:
Bengeltje. Ik had net besloten dat ik niet oud was, moet je natuurlijk niet de OP zo klein maken dat ik er een vergrootglas bij nodig heb
.
Interessant leesvoer, nietwaar...
Als het vrienden zijn, voel je je zeker op je gemak, dus ben je minder verlegen,quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:28 schreef VASND het volgende:
[..]
Dat denk ik, weet het natuurlijk nooit, maar ik denk het wel.![]()
Dat scheelt net niksquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik kan het ook zo lezen, zet je tekengrootte in je browser op extragroot.
heel interessant.
Jij voelt je dan meteen op je gemakquote:
Weet ik nietquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:36 schreef es70 het volgende:
[..]
Jij voelt je dan meteen op je gemak.
quote:
Welke>>quote:
pubquote:
Succesquote:
Nopequote:
Tot straksquote:
Jammer, ik ook niet, maar dat wist je alquote:
nee hoorquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:46 schreef VASND het volgende:
poep, nu iedereen al aan het eten?
Nog gefeliciteerd met je award johquote:
quote:
Ik? award? waar?quote:
Klinkt lekker hollands, ik weet niet wat er hier op het menu staat maar iig eten we meestal rond 18:30.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:56 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]wij eten pas om 18.00uur ofzo spinazie met een eitje, saucijs. en dubbelvla
Hoi Q.quote:
Zoietsquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:06 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
krijg ik ook dubbele punten?
ja, die losse is primaquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:15 schreef es70 het volgende:
[..]
Zoiets. Indahnesia:com.
Of wil je liever gewoon een losse? : Alsjeblieft.
Graag gedaanquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:16 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, die losse is primadank je!
Iets gezondsquote:
Oh, moest het gezond zijnquote:
Goed ideequote:
Nehquote:
Iets met ei, boterham, tomaat, kruiden en slaquote:
he gelukkig, dan blijft die optie openquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:27 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ooh, jij mag dat ook wel doen hoor.![]()
ei is niet echt gezondquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:29 schreef VASND het volgende:
[..]
Iets met ei, boterham, tomaat, kruiden en sla![]()
dat klinkt wel lekkerquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:29 schreef VASND het volgende:
[..]
Ik nietquote:
ooh.. nu wil ik dat ook wel eigenlijk.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:41 schreef D.Rose het volgende:
ik krijg zojuist telefonisch de bevestiging dat we gaan Maccen
dat moet je dan zelf maar ff regelenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:42 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ooh.. nu wil ik dat ook wel eigenlijk.![]()
nah, de aardappels staan al op.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:44 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dat moet je dan zelf maar ff regelen
Geen zinquote:
een nepperdquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:51 schreef classpc het volgende:
O, hij speelde voor dood.
Nu doet dat kreng het weer.
Minderquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:45 schreef classpc het volgende:
Jippie![]()
De laptop is gecrashed
Hij staat gewoon op mijn schoot, en opeens een bluescreen. Dan een reboot, en dan een melding dat 'ie geen schijf kan vinden.
Hij deed het zolang hij op het bureau stond. Toen ik hem ging verplaatsen ging het mis.![]()
Nu wordt het om de beurt op internet
Tis vast een vrouw.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:51 schreef classpc het volgende:
Nu doet ie het weer? Hmmz vreemdquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:51 schreef classpc het volgende:
ik heb italiaanse schotel gegeten van avikoquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:29 schreef VASND het volgende:
[..]
Macaroni, ook gezondquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:26 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
ik heb italiaanse schotel gegeten van aviko
Ik ookquote:
Met jou altijdquote:
Moet ookquote:
gamma?quote:
Zeker weten?quote:
Zeggen ze allemaal, maar ondertussenquote:
Ok. ik dacht al.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:01 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Nouja bij voorkeur niet alleen bij hoge nood
wat?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:03 schreef VASND het volgende:
[..]
Ok. ik dacht al.
Hoge nood? klinkt eh.. **
Hey Giz, -edit eens nietquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:07 schreef Gizmore het volgende:
Damn, gewoon vandaag op te terugweg dik 5 kwartier extra in de trein gezeten
Zovan: ik sta op klappen, schnelquote:
Sorry, ik zit ijs te eten nu ook dus kan niet zo lang tiiken want neem steeds een hapquote:
Ijsquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:12 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Sorry, ik zit ijs te eten nu ook dus kan niet zo lang tiiken want neem steeds een hap
Wat voor ijs?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:17 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Lekker men, maar nu wel al bijna op
quote:
egoistische mensen die springersquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:07 schreef Gizmore het volgende:
Damn, gewoon vandaag op te terugweg dik 5 kwartier extra in de trein gezeten
-edit-
Had weer zo'n idioot het geweldige idee om voor een trein te springen, dus had 5 kwartier langer reistijd: ofwel dubbel zolang dusScheelde wel dat ik niet alleen zat, maar toch: wordt je niet vrolijk van he
Zohee dat is snelquote:
Eigen ijs > ander ijs.quote:
Zelfgemaakt ijsquote:
Joh, weet je wel niet hoe die mensen de maatschappij schaden? Kost miljoenen aan misgelopen inkomsten enzoquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:22 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
egoistische mensen die springers![]()
Ik ben niet zo snelquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:23 schreef VASND het volgende:
[..]
Zohee dat is snel
[..]
Eigen ijs > ander ijs.
Ik merk het, maargoed.quote:
Had ik toestemming moeten hebben?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:26 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ik let ook nooit op signs eigenlijk maar viel me nu op
Ik heb t gemaakt in van die Tupperware vormpjes die we nog hadden liggenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zelfgemaakt ijs.
Mijn moeder (ja ik woon thuis) heeft zo'n ijsmaakpan en die maakt 's zomers ook altijd ijs
.
precies, pas geleden had ik iemand in de trein die aan de noodrem moest gaan hangen. Om niets uiteraard.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:24 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Joh, weet je wel niet hoe die mensen de maatschappij schaden? Kost miljoenen aan misgelopen inkomsten enzo
Dat kan ook zo heerlijk lang duren hequote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:28 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
precies, pas geleden had ik iemand in de trein die aan de noodrem moest gaan hangen. Om niets uiteraard.![]()
Ik kijk er nooit naquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:26 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ik let ook nooit op signs eigenlijk maar viel me nu op
Mag t hopen: eigenlijk zou die gek ons allemaal een schadevergoeding na moeten laten wegens gedorven inkomstenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:33 schreef indahnesia.com het volgende:
tja, en dan krijgt de NS de schuld meestal, terwijl het toch echt die dooie is die de schuldige is. Claimen wordt wel wat moeilijker naar 't schijnt
Ik kijk er wel eens naar, dr zitten soms wel juweeltjes tussenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:35 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ik ook niet maar t viel nu op ik las het en dacht hey dat heb ik eens gepost
De nabestaanden een claim sturenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:35 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Mag t hopen: eigenlijk zou die gek ons allemaal een schadevergoeding na moeten laten wegens gedorven inkomstenOf tenminste, dat meisje waar ik mee terugreed kwam dus te laat voor dr werk daardoor
Hard maar rechtvaardigquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:37 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
De nabestaanden een claim sturen![]()
Zo kom je nog eens wat tegenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:35 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ik ook niet maar t viel nu op ik las het en dacht hey dat heb ik eens gepost
zo hoort hetquote:
Die eerste van mij zin ergens op internet gelezen, de kleine een zin uit het heelal van jouw hart van turks fruit de musicalquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Voor de liefhebbers, mijn sign is natuurlijk gewoon spam voor de TTK-wedstrijd van FOK!, maar dat even terzijde.
En dat houdt in... ?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Voor de liefhebbers, mijn sign is natuurlijk gewoon spam voor de TTK-wedstrijd van FOK!, maar dat even terzijde.
Turks fruitquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:47 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Die eerste van mij zin ergens op internet gelezen, de kleine een zin uit het heelal van jouw hart van turks fruit de musical
een nadere toelichting zou in dit geval wenselijk zijn.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat de wedstrijd? Gewoon, als je van schrijven, dichten of kunst maken houdt, dan kan je gewoon meedoen. Elke maand een nieuw onderwerp, details staan op de klikbare link in mijn sig.quote:
Even gelezen: ik ben niet zo creatief dus das niets voor mijquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat de wedstrijd? Gewoon, als je van schrijven, dichten of kunst maken houdt, dan kan je gewoon meedoen. Elke maand een nieuw onderwerp, details staan op de klikbare link in mijn sig.
hmm ok. klinkt leuk.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat de wedstrijd? Gewoon, als je van schrijven, dichten of kunst maken houdt, dan kan je gewoon meedoen. Elke maand een nieuw onderwerp, details staan op de klikbare link in mijn sig.
Nee helaas, misschien een idee voor MUZ?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:51 schreef VASND het volgende:
[..]
hmm ok. klinkt leuk.
geen muziek deel?
De musical was ook echt superquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:48 schreef VASND het volgende:
[..]
Turks fruitmooi boek
[..]
een nadere toelichting zou in dit geval wenselijk zijn.
En dat is het ook: hadden ze maar beter op moeten lettenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:51 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
zolang het rechtvaardig is, is het prima
er is vast nog wel wat bezit te verkopen in geval van geen geld op de rekeningquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:53 schreef Gizmore het volgende:
[..]
En dat is het ook: hadden ze maar beter op moeten lettenOf als ie geen familie meer heeft gewoon van zn rekening afplukken
Mja, het probleem is dan, welke stijlen e.d. toelaten? allround jury samenstellen enzo.. maar is zoiets er nog niet?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee helaas, misschien een idee voor MUZ?
Tsja, dat zou je dan met geïnteresseerden en mods moeten kijken, maar op zich is het wel een tof idee.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:54 schreef VASND het volgende:
[..]
Mja, het probleem is dan, welke stijlen e.d. toelaten? allround jury samenstellen enzo.. maar is zoiets er nog niet?![]()
Thx, miss ga ik er werk van maken volgende weekquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Tsja, dat zou je dan met geïnteresseerden en mods moeten kijken, maar op zich is het wel een tof idee.
Het was vast een uitkeringstrekker die na de herkeuring niets meer zou krijgenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:54 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
er is vast nog wel wat bezit te verkopen in geval van geen geld op de rekening![]()
ja, gewoon jezelf opknopen op zolder is een stuk beter, economisch gezien.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:57 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Het was vast een uitkeringstrekker die na de herkeuring niets meer zou krijgen![]()
Maar goed, had ie toch wel wat beters kunnen verzinnen dan voor een trein te springen he
Precies, maar aangezien zelfmoord toch meestal een laatste schreeuw naar aandacht is, is dat ook niet altijd even reeel hequote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:58 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, gewoon jezelf opknopen op zolder is een stuk beter, economisch gezien.
volgend onderwerp.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:02 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Precies, maar aangezien zelfmoord toch meestal een laatste schreeuw naar aandacht is, is dat ook niet altijd even reeel heMaar goed, genoeg over dat onderwerp
waar vind ik voorbeelden?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zie ze daar al staan kijken.. 500 transacties van 1 cent..quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:03 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
volgend onderwerp.
ik heb 1 cent overgemaakt naar postbankrekening 1...![]()
whehe.. volgens mij maken ze het regelmatig mee dat er iemand eventjes 'probeert of 't werkt'.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:05 schreef VASND het volgende:
[..]
Ik zie ze daar al staan kijken.. 500 transacties van 1 cent..![]()
Mooi werk dat Nu sous la pluiquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Op de FOK!wiki over de ttk wedtrijd kan je de inzendingen teruglezen.
En de SC van de wedstrijd vind je hier, waar je natuurlijk altijd ook met vragen terecht kunt.
Goftedomme, ik kliktequote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:35 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik wel eigenlijk: tjek die van mij![]()
Dat zag ikquote:
Is dat zo schokkend dan?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:10 schreef es70 het volgende:
[..]
Goftedomme, ik klikte. En ik had net zo'n lekker muziekje aan, krijg je zoiets te verwerken
.
*lezen isquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Op de FOK!wiki over de ttk wedtrijd kan je de inzendingen teruglezen.
En de SC van de wedstrijd vind je hier, waar je natuurlijk altijd ook met vragen terecht kunt.
Ja, Dr. Hook met Sharing the night together en wat er onder die link zit is nogal een wereld van verschil, shocking...quote:
Toen ik op de fiets naar 't werk was, leek 't nog avondquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Bij mij leek de avond vanochtend al te beginnen toen ik op school kwam en het nog donker was.
Jij maakte het toch juist gezellig?quote:
Doeiquote:
Dat nummer ken ik niet eensquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:16 schreef es70 het volgende:
[..]
Ja, Dr. Hook met Sharing the night together en wat er onder die link zit is nogal een wereld van verschil, shocking...
Avondquote:
Je hebt de zondag overleefd zo te zien?quote:
Hey Jagquote:
Uhmm zondagquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:21 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Je hebt de zondag overleefd zo te zien?
Toen je 's middags nog een keer ging slapen omdat je dusdanig brak was dat je slaap tekort kwam?quote:
Maar toen ik terug kwam was jij er ook nog steedsquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:22 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Toen je 's middags nog een keer ging slapen omdat je dusdanig brak was dat je slaap tekort kwam?
V
Helemaal niet geslapenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:20 schreef Jaguarized het volgende:
SpeedyNog een beetje kunnen slapen vannacht?
owquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:22 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
De dag na zaterdag
En voor maandag
Ja toen ja. kater.quote:
weggeweest ben ik niet, erg rustig was ik welquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:24 schreef Jaguarized het volgende:
PindahOok weer terug van weggeweest?
Niet dat ik weet: toen ik wegging was ie er nog, in de nachtbagger was ie actief en nu is ie dr nog steedsquote:
Ik ben er meestal wel.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:24 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Maar toen ik terug kwam was jij er ook nog steedsNou ja goed, ja ging wel goed zeg maar verder.
Grapjasquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:22 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
De dag na zaterdag
En voor maandag
Ik heb nog wel geslapen, ook niet lang, 5 uurtjes ofzo.quote:
nachtbaggerquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:26 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Niet dat ik weet: toen ik wegging was ie er nog, in de nachtbagger was ie actief en nu is ie dr nog steeds
Toen was ik natuurlijk allang weer mn bed uitquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:26 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik ben er meestal wel.Maar niet na 23.00.
Tenminste, niet altijd, wel op weekenden enzo.
Dat dacht ik al.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:25 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
weggeweest ben ik niet, erg rustig was ik wel![]()
he bahquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:26 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Pcies
Weinig posten en veel zuipen
Als ik 's ochtends om 04.40 de tv aan doe is er niks anders op dan van die dating programma's en hitsige tieners. RTL4, 5, 7, SBS...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:28 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Toen was ik natuurlijk allang weer mn bed uitAnders zou ik die nacht erna niet kunnen slapen en das helemaal kut want dan is er echt niks op tv
Ik heb alleen de eerste 8 Lounge topics gemistquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:28 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat dacht ik al.Ik denk, zal ik je nog mailen....
![]()
daar ging ik al vanuit natuurlijkquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:29 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat is toevallig wel hoge kwaliteitsbagger he![]()
Dat nummer is dan ook uit de oudheidquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:20 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat nummer ken ik niet eensMaar goed, neem aan dat t wel een aardig verschil is ja, ook al zit dat nummer nog aan de rustige kant van mijn repertoire
Zit ook een stuk bij dat deze richting op gaat: Promo ft Lenny Dee - I Called You
Kijk, op dat punt dacht ik: " Zal ik hem mailen of komt ie vanzelf.." En toen was je er al.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:29 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik heb alleen de eerste 8 Lounge topics gemist![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:30 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Kijk, op dat punt dacht ik: " Zal ik hem mailen of komt ie vanzelf.." En toen was je er al.![]()
jesus.. da's inderdaad graftakken-herrie zeg.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:30 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat nummer is dan ook uit de oudheid(maar wel heel mooi, wordt nu ook in een reclame gebruikt van een of andere energieboer). Ik klikte weer
. Niet mijn muziek dus...
nopquote:
Als je toevallig ook nog weet welke energieboer, dan kan ik er op lettenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:30 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat nummer is dan ook uit de oudheid(maar wel heel mooi, wordt nu ook in een reclame gebruikt van een of andere energieboer). Ik klikte weer
. Niet mijn muziek dus...
das idd wel kutquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:27 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik heb nog wel geslapen, ook niet lang, 5 uurtjes ofzo.En dan werd ik ook nog wakker om 02.00. Das al helemaal kut.
Nehquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:31 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
en nu val je niet om van de slaap?
Inderdaad. Ik kon in de trein m'n ogen ook niet openhouden richting Utrecht.quote:
Kwestie van smaak (en ik ben niet eens een Lonsdale dragende boer)quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:31 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jesus.. da's inderdaad graftakken-herrie zeg.![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:33 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik kon in de trein m'n ogen ook niet openhouden richting Utrecht.![]()
Koffie, lees: espresso, doet wonderen.quote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:31 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jesus.. da's inderdaad graftakken-herrie zeg.![]()
Das handig he: heb ik ook wel eens, kan ik snachts niet slapen en dan zit ik de hele dag erna half te slapenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:33 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik kon in de trein m'n ogen ook niet openhouden richting Utrecht.![]()
Kwestie van smaak inderdaad ... of de .mp3 was zo slecht van kwaliteitquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:33 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Kwestie van smaak (en ik ben niet eens een Lonsdale dragende boer)
in sommige dingen druk ik me vrij direct uitquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:34 schreef es70 het volgende:
[..]
How rude
. Ik breng het een stuk vriendelijker
.
Das waar, maar dat maakt mij op zich niet zoveel uit. Hoewel het wel een stuk beleefder staat natuurlijkquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:34 schreef es70 het volgende:
[..]
How rude
. Ik breng het een stuk vriendelijker
.
Allebei denk ikquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:34 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Kwestie van smaak inderdaad ... of de .mp3 was zo slecht van kwaliteit![]()
Ik las: "Das hendig he".quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:34 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Das handig he: heb ik ook wel eens, kan ik snachts niet slapen en dan zit ik de hele dag erna half te slapen
Ach thats me.quote:
niet al te laat, net voor middernacht. Bedankt voor het vragenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:36 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
aan.... "Goedenmorgen Jeroen, hoe laat was het gisteravond?"![]()
Da's een goeiequote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:32 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Als je toevallig ook nog weet welke energieboer, dan kan ik er op lettenDeze was een stukkie erger he
Maar goed, is een van de weinige samples die ik terug kon vinden.
Ook niet altijd mijn muziek, gewoon af en toe is wel leuk voor een (half) uurtje
Ik ook alquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:29 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
he bah
ik heb zondag weinig gepost en weinig gezopen
Zal Nuon wel zijn, die hebben wel vaker rare reclames. Ik heb de reclame gezien, maar ik weet niet zeker van welke energieboer die is.. dat is dus geen goede reclame.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:37 schreef es70 het volgende:
[..]
Da's een goeie. Die met die zwerver die voor de kachel ligt te slapen en de nachtwaker die de kachel een graadje hoger zet ipv hem de straat op te schoppen...
Nuon volgens mijquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:37 schreef es70 het volgende:
[..]
Da's een goeie. Die met die zwerver die voor de kachel ligt te slapen en de nachtwaker die de kachel een graadje hoger zet ipv hem de straat op te schoppen...
Ik zie ze al rekenen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:37 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
niet al te laat, net voor middernacht. Bedankt voor het vragen
![]()
nuon, checkquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:38 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Zal Nuon wel zijn, die hebben wel vaker rare reclames. Ik heb de reclame gezien, maar ik weet niet zeker van welke energieboer die is.. dat is dus geen goede reclame.
Ik ben er net weer en ik ga weer.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:40 schreef indahnesia.com het volgende:
hey Jag, je gaat nog steeds op vakantie zie ik?
nee, ik ga op 25 februariquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:41 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik ben er net weer en ik ga weer.Jij nog steeds voor 24 februari?
Wat een rust dan hierquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:41 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik ben er net weer en ik ga weer.Jij nog steeds voor 24 februari?
25 februari voor 4 weken en dan in juni voor een half jaartje ofzo?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:42 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nee, ik ga op 25 februari![]()
en als het goed is in de 1e helft Juni voor 'wat langer dan alleen een vakantie'... whehehe.![]()
Je zult me nog missen.quote:
Ik hoop voor je dat je vanavond kunt slapenquote:
die 4 weken klopt, maar dat half jaartje is aan de magere kant.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:43 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
25 februari voor 4 weken en dan in juni voor een half jaartje ofzo?
* Jaguarized noteert slaapplek op Bali
Het gaat niet om de energieboer, maar om de muziek erachterquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:38 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Zal Nuon wel zijn, die hebben wel vaker rare reclames. Ik heb de reclame gezien, maar ik weet niet zeker van welke energieboer die is.. dat is dus geen goede reclame.
Zou het?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:43 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
gewoon op bed gaan liggen, slaap je zo..
Ik dacht dat jij je huis op Bali had?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:44 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
die 4 weken klopt, maar dat half jaartje is aan de magere kant.![]()
![]()
en op Bali kom ik niet zo vaak trouwens, maar je zit dan redelijk in de buurt, is maar 50 minuten vliegen, rechtstreekse verbinding van Bali naar Yogyakarta.![]()
Dan moeten wij snel eens afspreken.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:45 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Sorry
Ik mis nooit mensen op internet
Echte emoties bewaar ik voor mijn social life
je hebt geen emotiesquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:45 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Sorry
Ik mis nooit mensen op internet
Echte emoties bewaar ik voor mijn social life
Nee, da's een kennis van me, maar als je me mailt, regel ik wel een plekkie hoor.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:45 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij je huis op Bali had?
Ok, even de plannen opnieuw dan?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:47 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Nee, da's een kennis van me, maar als je me mailt, regel ik wel een plekkie hoor.
En operatief laten verwijderen kost ook al zo veel geld.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:48 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat is die metalen plaat voor mijn kop die in de weg zit
Zuid-Bali vlakbij het toeristengebied en Oost-Bali, ergens tussen een palmboom en een stuk strand.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:47 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ok, even de plannen opnieuw dan?
Waar op Bali zit ie trouwens?
mag ik je verlossen? ik doe 't gratis voor Fokkersquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:48 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat is die metalen plaat voor mijn kop die in de weg zit
Ze hebben me chronisch op gegevenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:48 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En operatief laten verwijderen kost ook al zo veel geld.
Och germ. Heb je er al een R&P topic over geopend?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:50 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ze hebben me chronisch op gegeven![]()
Ah ok, ik neem aan dat die 4 weken ook op Yogyakarta zijn?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:49 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Zuid-Bali vlakbij het toeristengebied en Oost-Bali, ergens tussen een palmboom en een stuk strand.
Mijn plan:
- 4 weken vakantie startende 25 februari
- vertrek uit Nederland 1e helft juni.
Of ik terugkom? Vast wel, voor een week of drie, als vakantie wellicht.Vertrek is nog niet definitief, maar komt wel goed.
![]()
Waarom er over praten als ze je toch niet kunnen helpen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:51 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Och germ. Heb je er al een R&P topic over geopend?![]()
Jep, dan ga ik 'm huis afmaken. Dan hoef ik dat later niet meer te laten doen...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:52 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ah ok, ik neem aan dat die 4 weken ook op Yogyakarta zijn?
me loert ff voor prijzen vliegtickets
En de crew steunt elkaar altijd, in goede en slechte tijden.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:53 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Waarom er over praten als ze je toch niet kunnen helpen.
Ik ben maar crew geworden![]()
dank jequote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:44 schreef VASND het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je vanavond kunt slapen![]()
hmmz dan maar proberen straks.quote:
If you can't beat them, join them!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:53 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Waarom er over praten als ze je toch niet kunnen helpen.
Ik ben maar crew geworden![]()
Plaat voor je kop was een pre!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:55 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
If you can't beat them, join them!
Queenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:55 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
If you can't beat them, join them!
je moet Amsterdam- Jakarta doen. Ik regel dan wel een binnenlandse vlucht voor iets van 45 euro.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:57 schreef Jaguarized het volgende:
Indah, is het normaal dat ik ticketprijzen krijg van 2000 euro en hoger voor een tripje Amsterdam - Yogyakarta?
Even loeren.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:58 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
je moet Amsterdam- Jakarta doen. Ik regel dan wel een binnenlandse vlucht voor iets van 45 euro.![]()
Nee joh.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:02 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
o ja, niet in februari komen he..![]()
mocht je interesse hebben voor dit jaar, dan mail me maar ffies kort. Stuur ik je morgen een overzichtje met datums als de Ramadan (dan moet je er niet zijn, moeilijk reizen), en de hoogseizoenen (dan is het 200 euro duurder vliegen)quote:
Dit jaar gaat niet lukken, wellicht volgend jaar.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:07 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
mocht je interesse hebben voor dit jaar, dan mail me maar ffies kort. Stuur ik je morgen een overzichtje met datums als de Ramadan (dan moet je er niet zijn, moeilijk reizen), en de hoogseizoenen (dan is het 200 euro duurder vliegen)
ik ga eens tv kijken
![]()
En dan krijg je meteen de 100%?quote:Uitsluitend op de volgende boekingsklassen kunnen Miles worden gespaard: A, B, C, D, F, H, K, M, Q, Y.
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:13 schreef buzzer het volgende:
Alles goed hier ?
Ik heb het even retedruk, dus ik post niet zo bar veel, maar ik ben er wel
Roosters voor periode 3 moeten gemaakt worden?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:13 schreef buzzer het volgende:
Alles goed hier ?
Ik heb het even retedruk, dus ik post niet zo bar veel, maar ik ben er wel
je hebt het helemaal goed geradenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:33 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Roosters voor periode 3 moeten gemaakt worden?
Ik zeg "Avond" terug!quote:
Ah nice, hoeveel cd's moet je nog en heb je al gedaan?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:49 schreef buzzer het volgende:
[..]
je hebt het helemaal goed geradenen de toetsroosters, de open dag moet geregeld worden, een onderwijsconferentie... dus ik vermaak me wel. En ik ben ook nog even met mijn computer bezig met een flinke reorganisatie. Ik ben mn cd collectie aan het rippen tussendoor.
niet echt iets bijzonders hierquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hai qu.
Is er nog wat bijzonders gebeurd vandaag?
Precies!quote:
Je nam ze gewoon van me af.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:52 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Precies!Dan weet ik zeker dat ik niets fouts zeg!
Een woord is de tederste aanraking van het oor dat luistert.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je nam ze gewoon van me af.![]()
Wat heb ik je aangedaan, dat je zo gemeen doet.
bij mij?quote:
waar heb je die vandaan gejatquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:55 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Een woord is de tederste aanraking van het oor dat luistert.
Das mooi.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:55 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Een woord is de tederste aanraking van het oor dat luistert.
En hij woont nog wel zo centraal.quote:
ik zit nu op de helft van de honderd... maar mijn mp3 schijven raken vol, dus ik moet een nieuwe partitie aansprekenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:50 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ah nice, hoeveel cd's moet je nog en heb je al gedaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |