Iets met ei, boterham, tomaat, kruiden en slaquote:
he gelukkig, dan blijft die optie openquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:27 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ooh, jij mag dat ook wel doen hoor.![]()
ei is niet echt gezondquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:29 schreef VASND het volgende:
[..]
Iets met ei, boterham, tomaat, kruiden en sla![]()
dat klinkt wel lekkerquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:29 schreef VASND het volgende:
[..]
Ik nietquote:
ooh.. nu wil ik dat ook wel eigenlijk.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:41 schreef D.Rose het volgende:
ik krijg zojuist telefonisch de bevestiging dat we gaan Maccen
dat moet je dan zelf maar ff regelenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:42 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ooh.. nu wil ik dat ook wel eigenlijk.![]()
nah, de aardappels staan al op.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:44 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dat moet je dan zelf maar ff regelen
Geen zinquote:
een nepperdquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:51 schreef classpc het volgende:
O, hij speelde voor dood.
Nu doet dat kreng het weer.
Minderquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:45 schreef classpc het volgende:
Jippie![]()
De laptop is gecrashed
Hij staat gewoon op mijn schoot, en opeens een bluescreen. Dan een reboot, en dan een melding dat 'ie geen schijf kan vinden.
Hij deed het zolang hij op het bureau stond. Toen ik hem ging verplaatsen ging het mis.![]()
Nu wordt het om de beurt op internet
Tis vast een vrouw.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:51 schreef classpc het volgende:
Nu doet ie het weer? Hmmz vreemdquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:51 schreef classpc het volgende:
ik heb italiaanse schotel gegeten van avikoquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:29 schreef VASND het volgende:
[..]
Macaroni, ook gezondquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:26 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
ik heb italiaanse schotel gegeten van aviko
Ik ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |