Die eerste van mij zin ergens op internet gelezen, de kleine een zin uit het heelal van jouw hart van turks fruit de musicalquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Voor de liefhebbers, mijn sign is natuurlijk gewoon spam voor de TTK-wedstrijd van FOK!, maar dat even terzijde.
En dat houdt in... ?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Voor de liefhebbers, mijn sign is natuurlijk gewoon spam voor de TTK-wedstrijd van FOK!, maar dat even terzijde.
Turks fruitquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:47 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Die eerste van mij zin ergens op internet gelezen, de kleine een zin uit het heelal van jouw hart van turks fruit de musical
een nadere toelichting zou in dit geval wenselijk zijn.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat de wedstrijd? Gewoon, als je van schrijven, dichten of kunst maken houdt, dan kan je gewoon meedoen. Elke maand een nieuw onderwerp, details staan op de klikbare link in mijn sig.quote:
Even gelezen: ik ben niet zo creatief dus das niets voor mijquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat de wedstrijd? Gewoon, als je van schrijven, dichten of kunst maken houdt, dan kan je gewoon meedoen. Elke maand een nieuw onderwerp, details staan op de klikbare link in mijn sig.
hmm ok. klinkt leuk.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat de wedstrijd? Gewoon, als je van schrijven, dichten of kunst maken houdt, dan kan je gewoon meedoen. Elke maand een nieuw onderwerp, details staan op de klikbare link in mijn sig.
Nee helaas, misschien een idee voor MUZ?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:51 schreef VASND het volgende:
[..]
hmm ok. klinkt leuk.
geen muziek deel?
De musical was ook echt superquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:48 schreef VASND het volgende:
[..]
Turks fruitmooi boek
[..]
een nadere toelichting zou in dit geval wenselijk zijn.
En dat is het ook: hadden ze maar beter op moeten lettenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:51 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
zolang het rechtvaardig is, is het prima
er is vast nog wel wat bezit te verkopen in geval van geen geld op de rekeningquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:53 schreef Gizmore het volgende:
[..]
En dat is het ook: hadden ze maar beter op moeten lettenOf als ie geen familie meer heeft gewoon van zn rekening afplukken
Mja, het probleem is dan, welke stijlen e.d. toelaten? allround jury samenstellen enzo.. maar is zoiets er nog niet?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee helaas, misschien een idee voor MUZ?
Tsja, dat zou je dan met geïnteresseerden en mods moeten kijken, maar op zich is het wel een tof idee.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:54 schreef VASND het volgende:
[..]
Mja, het probleem is dan, welke stijlen e.d. toelaten? allround jury samenstellen enzo.. maar is zoiets er nog niet?![]()
Thx, miss ga ik er werk van maken volgende weekquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Tsja, dat zou je dan met geïnteresseerden en mods moeten kijken, maar op zich is het wel een tof idee.
Het was vast een uitkeringstrekker die na de herkeuring niets meer zou krijgenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:54 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
er is vast nog wel wat bezit te verkopen in geval van geen geld op de rekening![]()
ja, gewoon jezelf opknopen op zolder is een stuk beter, economisch gezien.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:57 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Het was vast een uitkeringstrekker die na de herkeuring niets meer zou krijgen![]()
Maar goed, had ie toch wel wat beters kunnen verzinnen dan voor een trein te springen he
Precies, maar aangezien zelfmoord toch meestal een laatste schreeuw naar aandacht is, is dat ook niet altijd even reeel hequote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:58 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, gewoon jezelf opknopen op zolder is een stuk beter, economisch gezien.
volgend onderwerp.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:02 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Precies, maar aangezien zelfmoord toch meestal een laatste schreeuw naar aandacht is, is dat ook niet altijd even reeel heMaar goed, genoeg over dat onderwerp
waar vind ik voorbeelden?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zie ze daar al staan kijken.. 500 transacties van 1 cent..quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:03 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
volgend onderwerp.
ik heb 1 cent overgemaakt naar postbankrekening 1...![]()
whehe.. volgens mij maken ze het regelmatig mee dat er iemand eventjes 'probeert of 't werkt'.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:05 schreef VASND het volgende:
[..]
Ik zie ze daar al staan kijken.. 500 transacties van 1 cent..![]()
Mooi werk dat Nu sous la pluiquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Op de FOK!wiki over de ttk wedtrijd kan je de inzendingen teruglezen.
En de SC van de wedstrijd vind je hier, waar je natuurlijk altijd ook met vragen terecht kunt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |