Is dat zo schokkend dan?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:10 schreef es70 het volgende:
[..]
Goftedomme, ik klikte. En ik had net zo'n lekker muziekje aan, krijg je zoiets te verwerken
.
*lezen isquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Op de FOK!wiki over de ttk wedtrijd kan je de inzendingen teruglezen.
En de SC van de wedstrijd vind je hier, waar je natuurlijk altijd ook met vragen terecht kunt.
Ja, Dr. Hook met Sharing the night together en wat er onder die link zit is nogal een wereld van verschil, shocking...quote:
Toen ik op de fiets naar 't werk was, leek 't nog avondquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Bij mij leek de avond vanochtend al te beginnen toen ik op school kwam en het nog donker was.
Jij maakte het toch juist gezellig?quote:
Doeiquote:
Dat nummer ken ik niet eensquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:16 schreef es70 het volgende:
[..]
Ja, Dr. Hook met Sharing the night together en wat er onder die link zit is nogal een wereld van verschil, shocking...
Avondquote:
Je hebt de zondag overleefd zo te zien?quote:
Hey Jagquote:
Uhmm zondagquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:21 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Je hebt de zondag overleefd zo te zien?
Toen je 's middags nog een keer ging slapen omdat je dusdanig brak was dat je slaap tekort kwam?quote:
Maar toen ik terug kwam was jij er ook nog steedsquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:22 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Toen je 's middags nog een keer ging slapen omdat je dusdanig brak was dat je slaap tekort kwam?
V
Helemaal niet geslapenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:20 schreef Jaguarized het volgende:
SpeedyNog een beetje kunnen slapen vannacht?
owquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:22 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
De dag na zaterdag
En voor maandag
Ja toen ja. kater.quote:
weggeweest ben ik niet, erg rustig was ik welquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:24 schreef Jaguarized het volgende:
PindahOok weer terug van weggeweest?
Niet dat ik weet: toen ik wegging was ie er nog, in de nachtbagger was ie actief en nu is ie dr nog steedsquote:
Ik ben er meestal wel.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:24 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Maar toen ik terug kwam was jij er ook nog steedsNou ja goed, ja ging wel goed zeg maar verder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |