Natuurlijk. Maar dat kan je ook fatsoenlijk oplossen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:34 schreef Mangoworks2002 het volgende:
niet meer dan terecht: Positie verbetering....
Hoe kan je dat 'fatsoenlijk' oplossen, als Heerenveen weigert mee te werken?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:47 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Natuurlijk. Maar dat kan je ook fatsoenlijk oplossen.
Nou, dat heeft ze vast diep geraakt.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:02 schreef SCH het volgende:
De club raakte deze winter ook al Klaas-Jan Huntelaar kwijt
Hij zal wel op doel komen bij MC en dat een betere positie vinden ofzo?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:15 schreef Radegast het volgende:
Positieverbetering? Qua geld alleen dan, sportief toch niet?
Ik denk niet dat dat een valide argument is voor de arbitragecommissie.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:18 schreef Suijk het volgende:
En qua competitie ook wel. Iedere buitenlander speelt liever in Engeland dan in Nederland.
Niet zulke moeilijke vragen stellen suijkiequote:Na zo'n arbitragezaak is er gelijk een uitspraak? En is er nog 'hoger beroep' mogelijk voor SCH?
Lekker belangrijk wat Georgios vindt. Heerenveen pakt in 3 weken ongeveer tweederde van de begroting terug. Niet slecht.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:16 schreef SCH het volgende:
en dat een betere positie vinden
Verstoorde arbeidsverhouding.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:19 schreef SCH het volgende:
Ik denk niet dat dat een valide argument is voor de arbitragecommissie.
Nee, zo moet Heerenveen het spelen. Hij is al weg...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:46 schreef SCH het volgende:
Ach, als hij het zo wil spelen.
Jawel, het gaat om geld alleen. Kom op SCH, 17 miljoen kan Heerenveen gewoon niet laten lopen. Sorry.quote:Het gaat niet alleen maar om geld mijn vriend.
En Robbie Fowlerquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:37 schreef Radegast het volgende:
Wat hebben ze nu aan spitsen bij City? Vassell en Andrew Cole, tja een basisplaat voor Samaras zit er niet in denk ik.
Werkte dat ook bij De Boertjes? Nee.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:42 schreef Bayer het volgende:
[..]
Verstoorde arbeidsverhouding.
Dag Georgios.
Arbitragezaak, vanwege positieverbetering. Lijkt me aardige jurisprudentie.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:15 schreef Bayer het volgende:
[..]
Heeft geen moer met de boertjes te maken.
Denk het wel - goeie voetballer maar niet voor die arrogante en egoistische ajacieden. Wij kunnen mensen met inzet wel gebruiken.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:16 schreef Bayer het volgende:
[..]
Ja, en die gaat het bij jullie wél doen.
Van Samaras zeg ik; hij kan meteen weg. Hij heeft gelijk. (De Boertjes destijds trouwens ook hoor..)quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:17 schreef MaxPower het volgende:
Arbitragezaak, vanwege positieverbetering. Lijkt me aardige jurisprudentie.
Deze zin snap ik niet. Wat is waarom te doen?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:22 schreef Bayer het volgende:
En ga nou niet zeggen dat het er niet om te doen was hé, Riemer & Co zijn niet gek.
8 miljoen pakken op Samaras is briljant.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:24 schreef MaxPower het volgende:
Deze zin snap ik niet.
Dat zeg ik.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:39 schreef MaxPower het volgende:
Het is veel geld ja.
Ja dat zal best maar we doen nog op drie fronten mee en je zult dit toch moeten compenseren op de 1 of andere manier, per direct.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:42 schreef Bayer het volgende:
[..]
Dat zeg ik.
Met die 9 van Klaas-Jan is dat gewoon tweederde van de begroting. Heerenveen heeft het uitstekend gedaan. Lullig voor de supporters, dat wel. Maar als ze 17 miljoen Euro laten lopen had je het bestuur het volgend seizoen voor kut uitgemaakt. Heerenveen is een blijver, en ook een speler. Komt allemaal goed.
ja - competitie (play offs), beker en europeesquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:44 schreef TerroRobbie het volgende:
3 fronten?
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:45 schreef cultheld het volgende:
Heerenveen houdt maar 7 miljoen over aan de transfer van Huntelaar hoor.
Vanwege die sjaak die beweert dat Heerenveen er 9 aan over houdt.quote:
Je snapt er geen reet van, maar goed.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:45 schreef cultheld het volgende:
Heerenveen houdt maar 7 miljoen over aan de transfer van Huntelaar hoor.
1,5 miljoen naar PSV + opleidingskostenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:47 schreef Bayer het volgende:
[..]
Je snapt er geen reet van, maar goed.
Mjah, Ajax heeft de spelers teveel betaald. ....quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:52 schreef cultheld het volgende:
1,5 miljoen naar PSV + opleidingskosten
Ow de play offs, is dat tegenwoordig ook een front. En Europees is ook onzin natuurrlijk Heerenveen wint echt niet de Uefa cup, ook niet met Samaras en Huntelaar erbij.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:45 schreef SCH het volgende:
[..]
ja - competitie (play offs), beker en europees
Dure opleiding, 5 tonquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:52 schreef cultheld het volgende:
[..]
1,5 miljoen naar PSV + opleidingskosten
Als je het zo zegt, speelt bijna niemand ergens voor. Ze doen toch nog gewoon mee en willen in al die wedstrijden een representatief elftal op de been brengen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:15 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ow de play offs, is dat tegenwoordig ook een front. En Europees is ook onzin natuurrlijk Heerenveen wint echt niet de Uefa cup, ook niet met Samaras en Huntelaar erbij.
Volgens mij is dat een redelijke schatting hoor.quote:
playoffs is geen front, Heerenveen strijdt elk seizoen om Europees te halen dus ook dit seizoen. De beker is (was) dit seizoen ook een vrij realistisch doel. En tegen Steaua hadden we nog best een kansje. Nu niet meer uiteraard.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:15 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ow de play offs, is dat tegenwoordig ook een front. En Europees is ook onzin natuurrlijk Heerenveen wint echt niet de Uefa cup, ook niet met Samaras en Huntelaar erbij.
Noem het de competitie, in ieder geval de strijd om Europees voetbal te halen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:15 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ow de play offs, is dat tegenwoordig ook een front.
*zucht* zeg ik dat dan, ik zeg dat we nog meedoen en dat is net zo'n feit als dat jij een domme brabo bentquote:En Europees is ook onzin natuurrlijk Heerenveen wint echt niet de Uefa cup, ook niet met Samaras en Huntelaar erbij.
Hoezo??? Ik denk dat we nog steeds kans maken hoor. Prima team!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:37 schreef MaxPower het volgende:
En tegen Steaua hadden we nog best een kansje. Nu niet meer uiteraard.
Beetje zielig eigenlijk. Je tekent toch met volle verstand een contract, en als je werkgever je daar aan houd, dan heb je gewoon pechquote:Aangeslagen Samaras meldt zich ziek
door onze redactie
Aangeslagen Samaras meldt zich ziek
HEERENVEEN - Georgios Samaras heeft zich vandaag ziek gemeld bij SC Heerenveen. De aanvaller is te zeer aangeslagen door de uitspraak van de arbitragecommissie van de KNVB, die een streep haalde door zijn transfer naar Manchester City.
Samaras kan het emotioneel niet opbrengen om trainingsarbeid voor Heerenveen te verrichten. De Griek zal voorlopig niet op de training verschijnen.
SC Heerenveen geeft Samaras vrijaf voor de competitiewedstrijd zaterdag tegen RBC in Roosendaal. "Hij voelt zich zodanig dat hij niet kan spelen. Je moet er rekening mee houden dat het een jongen van 20 jaar is die in een vreemd land zit waar nu allemaal dingen met hem gebeuren. Daar moet je begrip voor opbrengen”, aldus Heerenveen-directeur Yme Kuiper. Of Samaras donderdag de bekerwedstrijd in Heerenveen tegen Ajax wel meespeelt, is nog niet duidelijk.
quote:Heerenveen geeft Samaras vrijaf (2)
H e r h a l i n g in juiste rubriek en meer informatie
HEERENVEEN (ANP) - SC Heerenveen heeft Georgios Samaras vrijaf gegeven voor de competitiewedstrijd zaterdag tegen RBC in Roosendaal. Volgens directeur Yme Kuiper van de Friese club heeft de Griekse spits aangegeven niet te kunnen spelen omdat hij de afgeketste tranfer naar Manchester City nog niet heeft verwerkt.
Samaras wil graag naar de Engelse Premier Leagueclub, maar de arbitragecommissie van voetbalbond KNVB stelde woensdag dat Heerenveen hem niet hoeft te verkopen. De speler heeft nog een contract voor 2,5 jaar in Friesland en Heerenveen wilde na het verlies van Klaas Jan Huntelaar aan Ajax niet tussentijds ook nog de tweede talentvolle aanvaller weg zien gaan.
,,Hij voelt zich zodanig dat hij niet kan spelen. Je moet er rekening mee houden dat het een jongen van 20 jaar is die in een vreemd land zit waar nu allemaal dingen met hem gebeuren. Daar moet je begrip voor opbrengen'', aldus Kuiper. Of Samaras donderdag de bekerwedstrijd in Heerenveen tegen Ajax wel meespeelt, is nog niet duidelijk.
Ik denk dat Heerenveen hem een beetje in bescherming neemt, is wel typerend voor de club en ook wel goed, heb je voor de rest van het seizoen het meest aan.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:43 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Kijk, dan wordt het een heel ander verhaal....
Zo zijn wijquote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Heerenveen gaat er in ieder geval goed mee om.
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Zo zijn wij![]()
Zelf lijk ik ook op de club, altijd aardig en politiek correct![]()
We hoeven ook geen oorlog te winnen. Alleen een finaleplaats in de Uefacup, de Gatoradecup en bij de eerste vijf eindigenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:49 schreef Eilanden het volgende:
En nu? Met Bruggink win je volgens mij echt de oorlog niet en van Nilson moet ik het ook nog maar zien...
Riemer is dan ook de beste voorzitter van Nederland.quote:Op zondag 29 januari 2006 11:55 schreef Dylan Dog het volgende:
Wat heeft Heerenveen een geweldige deal gesloten zeg! Hulde!
Nu Harry niet meer actief is idd!quote:Op zondag 29 januari 2006 11:57 schreef cultheld het volgende:
Riemer is dan ook de beste voorzitter van Nederland.
Wiequote:Op zondag 29 januari 2006 13:02 schreef H.Flick het volgende:
Misschien kan Heerenveen nu 12 miljoen ophoesten voor Babel.
Ik heb Riemer een stuk hoger als voorzitter.quote:Op zondag 29 januari 2006 12:11 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Nu Harry niet meer actief is idd!
Weinig, deze deal zegt dan ook meer over de idiote transfers die tegenwoordig mogelijk zijn dan over Samaras. Op dit moment lijkt hij me niet meer dan 1,5 of 2 miljoen waard. In de prijscategorie Nigel de Jong zeg maar.quote:Op zondag 29 januari 2006 01:32 schreef PBateman1978 het volgende:
7.5 miljoen euro, wat heeft die Samaras nou eigenlijk gepresteerd ?
Wie is dat nou weer.quote:Op zondag 29 januari 2006 13:27 schreef Dylan Dog het volgende:
En nu Zigic?
Als je enigszins over rekencapaciteiten beschikt, dan begrijp je dat deze deal beduidend beter is.quote:Op zondag 29 januari 2006 13:56 schreef zjroentje het volgende:
Heerenveen had toch een bod van 8.5 miljoen van ManCity afgewezen?
quote:De Friese club ontvangt de 7,5 miljoen euro afkoopsom helemaal, omdat de Griekse spits afziet van zijn contractuele aandeel in de afkoopsom van twintig procent. Daarnaast ontvangt Heerenveen een half miljoen extra per seizoen dat Manchester City zich plaatst voor de UEFA Cup, en een miljoen bij plaatsing voor Champions League. En mocht Samaras worden doorverkocht krijgt de Friese club een kwart van die transfersom.
Oh ja? Wat dacht je van 20% van de transfersom waar Samaras nu afstand van doet? 20% van 8.5 miljoen is 1.7 miljoen euro.quote:Op zondag 29 januari 2006 14:57 schreef zjroentje het volgende:
Alleen het kwart van de transfersom is relevant.
Dat krijgt Heerenveen nu al. Ik heb het over het aandeel dat Heerenveen eventueel in de toekomst kan krijgen.quote:Op zondag 29 januari 2006 15:02 schreef cultheld het volgende:
[..]
Oh ja? Wat dacht je van 20% van de transfersom waar Samaras nu afstand van doet? 20% van 8.5 miljoen is 1.7 miljoen euro.
Ah ok, dan wel inderdaad. Maar Riemer heeft dus de perfecte deal afgesloten. SCH krijgt 100% van die 7,5 miljoen en ook nog eens 25% van een eventuele transfer. Bovendien zou City maar zo eens UEFA Cup voetbal kunnen halen.quote:Op zondag 29 januari 2006 15:06 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dat krijgt Heerenveen nu al. Ik heb het over het aandeel dat Heerenveen eventueel in de toekomst kan krijgen.
Lijkt me een kansloze zaak, die was te duur voor HSV en West Ham.quote:Op zondag 29 januari 2006 13:27 schreef Dylan Dog het volgende:
En nu Zigic?
Wij zijn rijkerquote:Op zondag 29 januari 2006 16:27 schreef methodmich het volgende:
[..]
Lijkt me een kansloze zaak, die was te duur voor HSV en West Ham.
Waarom? Dat andere geld is ook welkom en het kan raar lopen.quote:Op zondag 29 januari 2006 14:57 schreef zjroentje het volgende:
Alleen het kwart van de transfersom is relevant.
Ging om salaris. Lijkt me sterk dat ze qua salaris meer kunnen bieden dan die clubs in ons belastingklimaat.quote:
quote:Coach: Samaras moet zijn plaats verdienen
LONDEN (ANP/RTR) - Georgios Samaras is niet bij voorbaat verzekerd van een plaats in het eerste elftal van Manchester City. Coach Stuart Pearce waarschuwde de van Heerenveen overgekomen aanvaller dat hij zijn plek in de hoofdmacht moet verdienen. De Griek krijgt woensdag in de wedstrijd tegen Newcastle United de kans zijn trainer te overtuigen.
,,Hij zal moeten vechten voor zijn plaats. Hij moet mij met zijn optreden in de ploeg dwingen hem te selecteren'', zegt Pearce op de website van Manchester City. ,,Hij is twintig jaar. We hebben het gevoel dat we iemand hebben gekregen op het beste moment van zijn carrière, iemand die volwassen wordt en daarmee ook beter en beter zal worden.''
Samaras riep bij zijn overgang naar Engeland tevergeefs de hulp in van de arbitragecommissie van de KNVB. Nadat Manchester City het transferbedrag had verhoogd, ging Heerenveen alsnog akkoord met zijn vertrek.
Je bedoelt z'n coole coltrui.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:21 schreef Beschouw het volgende:
Zal Samaras in Engeland ook met een witte nekbrace spelen?
Puur dankzij jouw verhalen dan denk ik, want verder vragen velen zich af waarom City al die moeite doet.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:01 schreef MaxPower het volgende:
Bij City denken de supporters dat ze de Griekse Rooney hebben binnengehaald.Ze zijn helemaal door het dolle heen. (Misschien had ik me niet op hun msgboard moeten registreren
quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:43 schreef MaxPower het volgende:
Overigens doen de Grieken aardig mee met ophemelen. Kwam Dr. Daggla ook nog tegen op greeksoccer.com
Hij heeft zich dan ook onwijs ontwikkeld..quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:46 schreef MaxPower het volgende:
Wel leuk, dat oude topic over Samaras... Eerst vond je het een gemiddelde speler, maar de laatste maanden was het een topper.![]()
quote:Op zondag 19 februari 2006 19:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
Voor de fans: nu in actie te zien op de BBC in de wedstrijd tegen Aston Villa.
Genoegquote:Op maandag 6 maart 2006 05:05 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Wat zou hij daar bij Man City aan salaris krijgen?
Die eerste had hij moeten afgeven.quote:
quote:Op maandag 6 maart 2006 05:05 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
2.1 miljoen euro bruto per jaar.quote:Op maandag 6 maart 2006 05:05 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
quote:Samaras: "Ik kan hier een nieuwe start maken"
27 september 2007
Georgios Samaras wil er alles aan doen om alsnog te slagen bij Manchester City. De Griekse spits kreeg deze zomer te horen dat hij niet in de plannen van de nieuwe manager Sven-Göran Eriksson paste, waarna een transfer onvermijdelijk leek. Samaras bleef echter en probeert zich nu terug te knokken in het eerste elftal.
Samaras kwam in de competitie nog niet in actie, maar kreeg afgelopen dinsdag een kans in de Carling Cup-wedstrijd tegen Norwich. De voormalig spits van Heerenveen greep deze kans met beide handen aan, door de winnende goal te maken.
Nu bovendien Valeri Bojinov in de lappenmand zit en nieuweling Rolando Bianchi kampt met aanpassingsproblemen, hoopt Samaras zijn basisplaats te behouden. "Andere spelers zouden, in mijn situatie, waarschijnlijk al lang weg zijn geweest. Zo zit ik echter niet in elkaar, ik wil hier vechten voor mijn plaats. Ik kan hier een nieuwe start maken, daar ben ik van overtuigd."
Manchester City is deze zomer een nieuwe weg in geslagen. Coach Eriksson heeft de speelstijl wat aangepast en dat bevalt Samaras wel. "We spelen nu meer echt voetbal, het combinatiespel loopt beter. Dit lijkt meer op het type voetbal dat ik gewend bent vanuit Nederland", zegt hij in de Manchester Evening Post.
quote:Samaras op huurbasis naar Celtic
GLASGOW - Georgios Samaras wordt bij Celtic ploeggenoot van Jan Vennegoor of Hesselink. De Griekse oud-aanvaller van Heerenveen speelt de rest van dit seizoen op huurbasis voor de Schotse club. Samaras is eigendom van Manchester City, waar hij weinig aan spelen toekwam.
„Ik hoop hier Celtic te helpen, maar ook een vaste plaats af te dwingen in het Griekse team voor het EK in juni”, aldus de 22-jarige Samaras op de website van zijn nieuwe club.
quote:Oranje schoenen Samaras frustreert Celtic
Georgios Samaras luisterde zijn debuut bij Celtic op met een treffer, maar liep toch balend van het veld. De Griek haalde de woede van de Schotse supporters op zijn hals door met oranje schoenen het veld te betreden.
Een groot taboe bij Celtic, aangezien oranje de kleur van de protestanten is. "Samaras, durf met zulke schoenen nooit het Paradijs (bijnaam Celtic-stadion Parkhead) te betreden", klonk één van de vele dreigementen op de clubsite.
In Schotland was de spits, die overkwam van Manchester City, voorpaginanieuws door zijn schoenkeuze. Hem werd verweten dat hij een grove fout gemaakt heeft.
Ach ja, die Schotten.... Arthur Numan vertelde ooit het verhaal dat hij een groene onderbroek had gedragen naar een training bij Rangers in zijn begintijd. Werden ze ook al woedend over.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 12:26 schreef Suijk het volgende:
Toch fijn dat 'ie zich een beetje heeft verdiept in de club waar hij komt te spelen.
En van Bronckhorst die You'll never walk alone als lievelingsnummer hadquote:Op dinsdag 5 februari 2008 19:44 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ach ja, die Schotten.... Arthur Numan vertelde ooit het verhaal dat hij een groene onderbroek had gedragen naar een training bij Rangers in zijn begintijd. Werden ze ook al woedend over.
Pas 22, maar toch al bij de nodige clubs gespeeld. Zal hij door Rehagel worden geselecteerd?quote:Samaras hoopt op Celtic: 'Ik wil niet meer naar City'
Georgios Samaras heeft het naar zijn zin bij Celtic. De van Manchester City gehuurde Griek wil dan ook in Glasgow blijven voetballen. Een terugkeer naar City wijst hij van de hand.
Samaras wordt sinds januari tot het einde van het seizoen gehuurd door Celtic. Coach Gordon Strachan gebruikte de voormalig speler van SC Heerenveen in twaalf competitieduels, waarvan vijf als basisspeler. Scoren deed hij viermaal.
Dat zijn heel andere cijfers dan in de eerste seizoenshelft bij Manchester City. Coach Sven-Göran Eriksson liet Samaras destijds vijf keer opdraven, waarvan twee keer in de basis. Doelpunten maakte hij niet. 'Het enige wat ik weet, is dat ik niet terugga naar Manchester City. Dat is duidelijk. Ik wil daar niet meer heen', vertelt Samaras in The Manchester Evening News.
'Ik ben blij dat ik bij Celtic ben en ik hoop dat ik komende zomer naar het EK kan. Dáárom wil ik Celtic aan de titel helpen. Maar wat er in de zomer gaat gebeuren, dat weet ik nog niet. Bij Celtic blijven heeft mijn voorkeur.' De Schotten hebben echter nog niet laten weten of ze bereid zijn de optie in het huurcontract van de vijftienvoudig international te lichten, waarmee Samaras voor zo'n vier miljoen euro kan worden gekocht.
De 22-jarige Samaras maakte zaterdag nog de winnende treffer tegen Aberdeen, maar hij moet vooralsnog Scott McDonald en Jan Vennegoor of Hesselink voor zich dulden in coach Strachans pikorde. 'Nu ben ik tevreden met mijn situatie. Maar in de toekomst wil ik de eerste spits bij deze club zijn.'
Bron.
Ja, in het Ethniki rendeert ie uitstekend. Al denk ik niet dat ie op een basisplaats kan rekenen. Onbetwiste nummer 1 is inmiddels Gkekas.quote:Op dinsdag 22 april 2008 15:39 schreef RayMania het volgende:
[..]
Pas 22, maar toch al bij de nodige clubs gespeeld. Zal hij door Rehagel worden geselecteerd?
Speelt Griekenland een soort 4-3-3 waardoor er één centrumspits nodig is?quote:Op donderdag 24 april 2008 15:16 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, in het Ethniki rendeert ie uitstekend. Al denk ik niet dat ie op een basisplaats kan rekenen. Onbetwiste nummer 1 is inmiddels Gkekas.
Ligt er een beetje aan. Hij is flink aan het expirimenteren geweest, maar ze spelen wsl maar met 1 echte spits (Gkekas) en 1 er heel kort achter (Limperopoulos). Verder heeft ie nog de beschikking over Salpiggidis en Charisteas. Die denk ik ook nog voor hem staan in de hierarchie.quote:Op donderdag 24 april 2008 15:20 schreef RayMania het volgende:
[..]
Speelt Griekenland een soort 4-3-3 waardoor er één centrumspits nodig is?
Ik zie het ook en ik ben nuchterquote:Op zondag 27 april 2008 12:48 schreef De_Ananas het volgende:
Ben ik nu bezopen of zie ik DAM als moderator?![]()
quote:'Feyenoord denkt voorzichtig aan Samaras'
Datum: 4-jun-2008 14:45
Van Jan Vennegoor of Hesselink kreeg Feyenoord nul op het rekest en bovendien is Celtic niet van plan haar spits te laten gaan, maar Georgios Samaras (foto) is misschien wel een optie. Mits Feyenoord tegemoet kan komen aan zijn salariseisen.
Samaras speelt momenteel op huurbasis voor Celtic nadat hij bij Manchester City niet geheel uit de verf kwam. Celtic heeft een optie tot koop bedongen, maar het blijft onduidelijk of de Griek volgend seizoen nog voor de Schotse club speelt.
Feyenoords nieuwe trainer Gertjan Verbeek kent de kwaliteiten van Samaras nog van hun gezamenlijke periode bij SC Heerenveen en ziet in hem een geschikte versterking voor Feyenoord, bericht The Times. Samaras zelf lijkt het weinig te kunnen schelen waar hij komt te spelen. Zolang zijn nieuwe werkgever hem maar een basisplaats en een salaris van ruim anderhalf miljoen euro per seizoen garandeert.
Ook Werder Bremen wordt aan de spits gelinkt. (KVN)
Griekse spelling is met een k.quote:Op zondag 27 april 2008 12:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Is het Gkekas en niet het gebruikte Gekas?
Ik hoop voor Samaras dat hij in Schotland kan blijven, bij City zien ze het niet meer in hem zitten.
Dan zal hij wel naar een grote zandbak in Afrika of het Midden-Oosten gaan.quote:Samaras zelf lijkt het weinig te kunnen schelen waar hij komt te spelen. Zolang zijn nieuwe werkgever hem maar een basisplaats en een salaris van ruim anderhalf miljoen euro per seizoen garandeert.
Maar die kunnen hem natuurlijk geen basisplaats garanderen.quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
Werder zal niet slecht betalen hoor.
Dat dus, een beetje club kan een speler die eigenlijk nog niets bewezen heeft geen basisplaats garanderen.quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:20 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Maar die kunnen hem natuurlijk geen basisplaats garanderen.
dailymirrorquote:Hull City boss Phil Brown is making a shock bid to rescue Manchester City striker Georgios Samaras from the scrapheap - by offering him a Premier League lifeline.
Brown is keen to take the Greek forward on loan for the season.
Samaras is back at City after a loan at Celtic. Former City midfielder Geovanni is flying back from Brazil to try his luck with the Tigers.
Bericht op RTV Oost is echter niet terug te vinden.quote:Georgios Samaras ziet af van overstap naar FC Twente
Geplaatst op 06-07-2008 13:26 door Bas Dingemanse - Bron: RTV Oost
FC Twente hoeft niet te rekenen op de komst van Manchester City-spits Georgios Samaras. Volgens RTV Oost stond de Griek op het punt om een contract te tekenen bij de Tukkers, maar hij haakte op het laatste moment af om nog onbekende redenen. Dat Samaras vertrekt bij de Engelse middenmotor lijkt overigens zeker, maar zijn toekomst is nog ongewis.
Eerder ging het gerucht dat de ploeg van Steve McClaren zich had versterkt met zowel Samaras als PSV-middenvelder Ismaïl Aissati, maar eerstgenoemde haakt nu dus af.
quote:Samaras to complete Celtic switch
By Simon Austin
Greek striker Georgios Samaras is set to sign a three-year contract with Scottish champions Celtic. The 23-year-old impressed Bhoys boss Gordon Strachan when he was on loan from Manchester City last season. City bought Samaras from Dutch side Heerenveen for £6m in January 2006 and will make a substantial loss in offloading the Greek international.
Celtic have also been given permission to speak to defender Gabriel Tamas by French side Auxerre.
Samaras scored six goals for Celtic last season, although he failed to break up the first-choice strike partnership of Scott McDonald and Jan Vennegoor of Hesselink. He played for Greece at Euro 2008 and was then given clearance not to travel with the rest of the Manchester City squad to Germany for pre-season training.
He was signed by former City boss Stuart Pearce and went on to score only 12 goals for the club. Samaras quickly fell out of favour when Sven-Goran Eriksson replaced Pearce as manager last summer, making only five league appearances last season before moving to Glasgow in the January transfer window.
Stoke, Hull, Lazio, Besiktas, Feyenoord and Werder Bremen were also reported to have been interested in landing the forward.
7 goals in 4 wedstrijden niet genoeg?quote:Op maandag 22 september 2008 12:31 schreef DeVinger het volgende:
Kerel gaat mie los. Blijf het een vette speler vinden, alleen moet hij meer gaan scoren. Wie weet dit seizoen.
Vind hem nog steeds een speler voor de Spaanse competitie.
Dat vind je van elke speler of nietquote:Op maandag 22 september 2008 12:31 schreef DeVinger het volgende:
Kerel gaat mie los. Blijf het een vette speler vinden, alleen moet hij meer gaan scoren. Wie weet dit seizoen.
Vind hem nog steeds een speler voor de Spaanse competitie.
Want?quote:Op maandag 22 september 2008 12:34 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat vind je van elke speler of niet
Dat zei je net ook over Gregory van der Wiel maar ik neem aan dat dat bericht in het verkeerde topic was gepostquote:
Kerel is mie scherp he, dat heb je goed aangenomen danquote:Op maandag 22 september 2008 12:39 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat zei je net ook over Gregory van der Wiel maar ik neem aan dat dat bericht in het verkeerde topic was gepost
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |