Oh ja? Wat dacht je van 20% van de transfersom waar Samaras nu afstand van doet? 20% van 8.5 miljoen is 1.7 miljoen euro.quote:Op zondag 29 januari 2006 14:57 schreef zjroentje het volgende:
Alleen het kwart van de transfersom is relevant.
Dat krijgt Heerenveen nu al. Ik heb het over het aandeel dat Heerenveen eventueel in de toekomst kan krijgen.quote:Op zondag 29 januari 2006 15:02 schreef cultheld het volgende:
[..]
Oh ja? Wat dacht je van 20% van de transfersom waar Samaras nu afstand van doet? 20% van 8.5 miljoen is 1.7 miljoen euro.
Ah ok, dan wel inderdaad. Maar Riemer heeft dus de perfecte deal afgesloten. SCH krijgt 100% van die 7,5 miljoen en ook nog eens 25% van een eventuele transfer. Bovendien zou City maar zo eens UEFA Cup voetbal kunnen halen.quote:Op zondag 29 januari 2006 15:06 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dat krijgt Heerenveen nu al. Ik heb het over het aandeel dat Heerenveen eventueel in de toekomst kan krijgen.
Lijkt me een kansloze zaak, die was te duur voor HSV en West Ham.quote:Op zondag 29 januari 2006 13:27 schreef Dylan Dog het volgende:
En nu Zigic?
Wij zijn rijkerquote:Op zondag 29 januari 2006 16:27 schreef methodmich het volgende:
[..]
Lijkt me een kansloze zaak, die was te duur voor HSV en West Ham.
Waarom? Dat andere geld is ook welkom en het kan raar lopen.quote:Op zondag 29 januari 2006 14:57 schreef zjroentje het volgende:
Alleen het kwart van de transfersom is relevant.
Ging om salaris. Lijkt me sterk dat ze qua salaris meer kunnen bieden dan die clubs in ons belastingklimaat.quote:
quote:Coach: Samaras moet zijn plaats verdienen
LONDEN (ANP/RTR) - Georgios Samaras is niet bij voorbaat verzekerd van een plaats in het eerste elftal van Manchester City. Coach Stuart Pearce waarschuwde de van Heerenveen overgekomen aanvaller dat hij zijn plek in de hoofdmacht moet verdienen. De Griek krijgt woensdag in de wedstrijd tegen Newcastle United de kans zijn trainer te overtuigen.
,,Hij zal moeten vechten voor zijn plaats. Hij moet mij met zijn optreden in de ploeg dwingen hem te selecteren'', zegt Pearce op de website van Manchester City. ,,Hij is twintig jaar. We hebben het gevoel dat we iemand hebben gekregen op het beste moment van zijn carričre, iemand die volwassen wordt en daarmee ook beter en beter zal worden.''
Samaras riep bij zijn overgang naar Engeland tevergeefs de hulp in van de arbitragecommissie van de KNVB. Nadat Manchester City het transferbedrag had verhoogd, ging Heerenveen alsnog akkoord met zijn vertrek.
Je bedoelt z'n coole coltrui.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:21 schreef Beschouw het volgende:
Zal Samaras in Engeland ook met een witte nekbrace spelen?
Puur dankzij jouw verhalen dan denk ik, want verder vragen velen zich af waarom City al die moeite doet.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:01 schreef MaxPower het volgende:
Bij City denken de supporters dat ze de Griekse Rooney hebben binnengehaald.Ze zijn helemaal door het dolle heen. (Misschien had ik me niet op hun msgboard moeten registreren
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |