abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34580831
Alleen het kwart van de transfersom is relevant.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_34581009
quote:
Op zondag 29 januari 2006 14:57 schreef zjroentje het volgende:
Oh ja? Wat dacht je van 20% van de transfersom waar Samaras nu afstand van doet? 20% van 8.5 miljoen is 1.7 miljoen euro.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_34581100
quote:
Op zondag 29 januari 2006 15:02 schreef cultheld het volgende:

[..]

Oh ja? Wat dacht je van 20% van de transfersom waar Samaras nu afstand van doet? 20% van 8.5 miljoen is 1.7 miljoen euro.
Dat krijgt Heerenveen nu al. Ik heb het over het aandeel dat Heerenveen eventueel in de toekomst kan krijgen.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_34581208
quote:
Op zondag 29 januari 2006 15:06 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Dat krijgt Heerenveen nu al. Ik heb het over het aandeel dat Heerenveen eventueel in de toekomst kan krijgen.
Ah ok, dan wel inderdaad. Maar Riemer heeft dus de perfecte deal afgesloten. SCH krijgt 100% van die 7,5 miljoen en ook nog eens 25% van een eventuele transfer. Bovendien zou City maar zo eens UEFA Cup voetbal kunnen halen.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_34581907
Geweldig dit, had niet beter gekund
pi_34582048
Die 25% is van de winst die City boekt bij doorverkoop. Dus bij verkoop van 15 miljoen aan Chelsea krijgt Heerenveen 25% van 7,5 (15 -7,5 =7,5).

Overigens was het eerste bod van City zeker geen 8,5 zoals zjroentje beweert. Op de zitting kwam een bod van 3 tot 5 miljoen ter sprake.
pi_34584018
quote:
Op zondag 29 januari 2006 13:27 schreef Dylan Dog het volgende:
En nu Zigic?
Lijkt me een kansloze zaak, die was te duur voor HSV en West Ham.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_34588647
quote:
Op zondag 29 januari 2006 16:27 schreef methodmich het volgende:

[..]

Lijkt me een kansloze zaak, die was te duur voor HSV en West Ham.
Wij zijn rijker

Maar we gaan niet zo'n dure kopen denk ik. Alves is bijna een zekerheidje inmiddels volgens de Scandinavische pers.
pi_34588671
quote:
Op zondag 29 januari 2006 14:57 schreef zjroentje het volgende:
Waarom? Dat andere geld is ook welkom en het kan raar lopen.
pi_34621690
quote:
Op zondag 29 januari 2006 18:43 schreef SCH het volgende:

[..]

Wij zijn rijker
Ging om salaris. Lijkt me sterk dat ze qua salaris meer kunnen bieden dan die clubs in ons belastingklimaat.
www.thuisuiteten.nl
pi_34647099
quote:
Coach: Samaras moet zijn plaats verdienen

LONDEN (ANP/RTR) - Georgios Samaras is niet bij voorbaat verzekerd van een plaats in het eerste elftal van Manchester City. Coach Stuart Pearce waarschuwde de van Heerenveen overgekomen aanvaller dat hij zijn plek in de hoofdmacht moet verdienen. De Griek krijgt woensdag in de wedstrijd tegen Newcastle United de kans zijn trainer te overtuigen.

,,Hij zal moeten vechten voor zijn plaats. Hij moet mij met zijn optreden in de ploeg dwingen hem te selecteren'', zegt Pearce op de website van Manchester City. ,,Hij is twintig jaar. We hebben het gevoel dat we iemand hebben gekregen op het beste moment van zijn carričre, iemand die volwassen wordt en daarmee ook beter en beter zal worden.''

Samaras riep bij zijn overgang naar Engeland tevergeefs de hulp in van de arbitragecommissie van de KNVB. Nadat Manchester City het transferbedrag had verhoogd, ging Heerenveen alsnog akkoord met zijn vertrek.
pi_34657196
Het grappige is dus wel dat in Engeland vrijwel geen hond hem kent. Hij heeft dus niks te verliezen.
www.thuisuiteten.nl
pi_34660186
Bij City denken de supporters dat ze de Griekse Rooney hebben binnengehaald. Ze zijn helemaal door het dolle heen. (Misschien had ik me niet op hun msgboard moeten registreren
pi_34662357
De Griekse Rooney. Dan weten ze straks niet wat ze zien.
That's all folks!
pi_34663418
Zal Samaras in Engeland ook met een witte nekbrace spelen?
pi_34663472
nekbrace?
pi_34663518
Ik snap niet dat hij bij City door de medische keuring is gekomen. Hebben ze daar een blinde clubarts?
pi_34664596
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 22:21 schreef Beschouw het volgende:
Zal Samaras in Engeland ook met een witte nekbrace spelen?
Je bedoelt z'n coole coltrui.
That's all folks!
pi_34664789
Coole coltrui? Ik dacht dat het verband was.
pi_34664870
pi_34668134
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 22:55 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Je bedoelt z'n coole coltrui.
'Cool' nog wel.
pi_34684670
quote:
Op dinsdag 31 januari 2006 21:01 schreef MaxPower het volgende:
Bij City denken de supporters dat ze de Griekse Rooney hebben binnengehaald. Ze zijn helemaal door het dolle heen. (Misschien had ik me niet op hun msgboard moeten registreren
Puur dankzij jouw verhalen dan denk ik, want verder vragen velen zich af waarom City al die moeite doet.
www.thuisuiteten.nl
pi_34690597
Uiteraard heb ik ze een beetje gek gemaakt
pi_34690638
Wie wilden hem vorig seizoen nog huren.
pi_34690973
Ik heb nooit zoveel in Samaras gezien en ik denk nog steeds dat ik gelijk heb
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: