We hoeven ook geen oorlog te winnen. Alleen een finaleplaats in de Uefacup, de Gatoradecup en bij de eerste vijf eindigenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:49 schreef Eilanden het volgende:
En nu? Met Bruggink win je volgens mij echt de oorlog niet en van Nilson moet ik het ook nog maar zien...
Riemer is dan ook de beste voorzitter van Nederland.quote:Op zondag 29 januari 2006 11:55 schreef Dylan Dog het volgende:
Wat heeft Heerenveen een geweldige deal gesloten zeg! Hulde!
Nu Harry niet meer actief is idd!quote:Op zondag 29 januari 2006 11:57 schreef cultheld het volgende:
Riemer is dan ook de beste voorzitter van Nederland.
Wiequote:Op zondag 29 januari 2006 13:02 schreef H.Flick het volgende:
Misschien kan Heerenveen nu 12 miljoen ophoesten voor Babel.
Ik heb Riemer een stuk hoger als voorzitter.quote:Op zondag 29 januari 2006 12:11 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Nu Harry niet meer actief is idd!
Weinig, deze deal zegt dan ook meer over de idiote transfers die tegenwoordig mogelijk zijn dan over Samaras. Op dit moment lijkt hij me niet meer dan 1,5 of 2 miljoen waard. In de prijscategorie Nigel de Jong zeg maar.quote:Op zondag 29 januari 2006 01:32 schreef PBateman1978 het volgende:
7.5 miljoen euro, wat heeft die Samaras nou eigenlijk gepresteerd ?
Wie is dat nou weer.quote:Op zondag 29 januari 2006 13:27 schreef Dylan Dog het volgende:
En nu Zigic?
Als je enigszins over rekencapaciteiten beschikt, dan begrijp je dat deze deal beduidend beter is.quote:Op zondag 29 januari 2006 13:56 schreef zjroentje het volgende:
Heerenveen had toch een bod van 8.5 miljoen van ManCity afgewezen?
quote:De Friese club ontvangt de 7,5 miljoen euro afkoopsom helemaal, omdat de Griekse spits afziet van zijn contractuele aandeel in de afkoopsom van twintig procent. Daarnaast ontvangt Heerenveen een half miljoen extra per seizoen dat Manchester City zich plaatst voor de UEFA Cup, en een miljoen bij plaatsing voor Champions League. En mocht Samaras worden doorverkocht krijgt de Friese club een kwart van die transfersom.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |