Noem het de competitie, in ieder geval de strijd om Europees voetbal te halen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:15 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ow de play offs, is dat tegenwoordig ook een front.
*zucht* zeg ik dat dan, ik zeg dat we nog meedoen en dat is net zo'n feit als dat jij een domme brabo bentquote:En Europees is ook onzin natuurrlijk Heerenveen wint echt niet de Uefa cup, ook niet met Samaras en Huntelaar erbij.
Hoezo??? Ik denk dat we nog steeds kans maken hoor. Prima team!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:37 schreef MaxPower het volgende:
En tegen Steaua hadden we nog best een kansje. Nu niet meer uiteraard.
Beetje zielig eigenlijk. Je tekent toch met volle verstand een contract, en als je werkgever je daar aan houd, dan heb je gewoon pechquote:Aangeslagen Samaras meldt zich ziek
door onze redactie
Aangeslagen Samaras meldt zich ziek
HEERENVEEN - Georgios Samaras heeft zich vandaag ziek gemeld bij SC Heerenveen. De aanvaller is te zeer aangeslagen door de uitspraak van de arbitragecommissie van de KNVB, die een streep haalde door zijn transfer naar Manchester City.
Samaras kan het emotioneel niet opbrengen om trainingsarbeid voor Heerenveen te verrichten. De Griek zal voorlopig niet op de training verschijnen.
SC Heerenveen geeft Samaras vrijaf voor de competitiewedstrijd zaterdag tegen RBC in Roosendaal. "Hij voelt zich zodanig dat hij niet kan spelen. Je moet er rekening mee houden dat het een jongen van 20 jaar is die in een vreemd land zit waar nu allemaal dingen met hem gebeuren. Daar moet je begrip voor opbrengen”, aldus Heerenveen-directeur Yme Kuiper. Of Samaras donderdag de bekerwedstrijd in Heerenveen tegen Ajax wel meespeelt, is nog niet duidelijk.
quote:Heerenveen geeft Samaras vrijaf (2)
H e r h a l i n g in juiste rubriek en meer informatie
HEERENVEEN (ANP) - SC Heerenveen heeft Georgios Samaras vrijaf gegeven voor de competitiewedstrijd zaterdag tegen RBC in Roosendaal. Volgens directeur Yme Kuiper van de Friese club heeft de Griekse spits aangegeven niet te kunnen spelen omdat hij de afgeketste tranfer naar Manchester City nog niet heeft verwerkt.
Samaras wil graag naar de Engelse Premier Leagueclub, maar de arbitragecommissie van voetbalbond KNVB stelde woensdag dat Heerenveen hem niet hoeft te verkopen. De speler heeft nog een contract voor 2,5 jaar in Friesland en Heerenveen wilde na het verlies van Klaas Jan Huntelaar aan Ajax niet tussentijds ook nog de tweede talentvolle aanvaller weg zien gaan.
,,Hij voelt zich zodanig dat hij niet kan spelen. Je moet er rekening mee houden dat het een jongen van 20 jaar is die in een vreemd land zit waar nu allemaal dingen met hem gebeuren. Daar moet je begrip voor opbrengen'', aldus Kuiper. Of Samaras donderdag de bekerwedstrijd in Heerenveen tegen Ajax wel meespeelt, is nog niet duidelijk.
Ik denk dat Heerenveen hem een beetje in bescherming neemt, is wel typerend voor de club en ook wel goed, heb je voor de rest van het seizoen het meest aan.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:43 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Kijk, dan wordt het een heel ander verhaal....
Zo zijn wijquote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Heerenveen gaat er in ieder geval goed mee om.
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Zo zijn wij![]()
Zelf lijk ik ook op de club, altijd aardig en politiek correct![]()
We hoeven ook geen oorlog te winnen. Alleen een finaleplaats in de Uefacup, de Gatoradecup en bij de eerste vijf eindigenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:49 schreef Eilanden het volgende:
En nu? Met Bruggink win je volgens mij echt de oorlog niet en van Nilson moet ik het ook nog maar zien...
Riemer is dan ook de beste voorzitter van Nederland.quote:Op zondag 29 januari 2006 11:55 schreef Dylan Dog het volgende:
Wat heeft Heerenveen een geweldige deal gesloten zeg! Hulde!
Nu Harry niet meer actief is idd!quote:Op zondag 29 januari 2006 11:57 schreef cultheld het volgende:
Riemer is dan ook de beste voorzitter van Nederland.
Wiequote:Op zondag 29 januari 2006 13:02 schreef H.Flick het volgende:
Misschien kan Heerenveen nu 12 miljoen ophoesten voor Babel.
Ik heb Riemer een stuk hoger als voorzitter.quote:Op zondag 29 januari 2006 12:11 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Nu Harry niet meer actief is idd!
Weinig, deze deal zegt dan ook meer over de idiote transfers die tegenwoordig mogelijk zijn dan over Samaras. Op dit moment lijkt hij me niet meer dan 1,5 of 2 miljoen waard. In de prijscategorie Nigel de Jong zeg maar.quote:Op zondag 29 januari 2006 01:32 schreef PBateman1978 het volgende:
7.5 miljoen euro, wat heeft die Samaras nou eigenlijk gepresteerd ?
Wie is dat nou weer.quote:Op zondag 29 januari 2006 13:27 schreef Dylan Dog het volgende:
En nu Zigic?
Als je enigszins over rekencapaciteiten beschikt, dan begrijp je dat deze deal beduidend beter is.quote:Op zondag 29 januari 2006 13:56 schreef zjroentje het volgende:
Heerenveen had toch een bod van 8.5 miljoen van ManCity afgewezen?
quote:De Friese club ontvangt de 7,5 miljoen euro afkoopsom helemaal, omdat de Griekse spits afziet van zijn contractuele aandeel in de afkoopsom van twintig procent. Daarnaast ontvangt Heerenveen een half miljoen extra per seizoen dat Manchester City zich plaatst voor de UEFA Cup, en een miljoen bij plaatsing voor Champions League. En mocht Samaras worden doorverkocht krijgt de Friese club een kwart van die transfersom.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |