Oh ja? Wat dacht je van 20% van de transfersom waar Samaras nu afstand van doet? 20% van 8.5 miljoen is 1.7 miljoen euro.quote:Op zondag 29 januari 2006 14:57 schreef zjroentje het volgende:
Alleen het kwart van de transfersom is relevant.
Dat krijgt Heerenveen nu al. Ik heb het over het aandeel dat Heerenveen eventueel in de toekomst kan krijgen.quote:Op zondag 29 januari 2006 15:02 schreef cultheld het volgende:
[..]
Oh ja? Wat dacht je van 20% van de transfersom waar Samaras nu afstand van doet? 20% van 8.5 miljoen is 1.7 miljoen euro.
Ah ok, dan wel inderdaad. Maar Riemer heeft dus de perfecte deal afgesloten. SCH krijgt 100% van die 7,5 miljoen en ook nog eens 25% van een eventuele transfer. Bovendien zou City maar zo eens UEFA Cup voetbal kunnen halen.quote:Op zondag 29 januari 2006 15:06 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dat krijgt Heerenveen nu al. Ik heb het over het aandeel dat Heerenveen eventueel in de toekomst kan krijgen.
Lijkt me een kansloze zaak, die was te duur voor HSV en West Ham.quote:Op zondag 29 januari 2006 13:27 schreef Dylan Dog het volgende:
En nu Zigic?
Wij zijn rijkerquote:Op zondag 29 januari 2006 16:27 schreef methodmich het volgende:
[..]
Lijkt me een kansloze zaak, die was te duur voor HSV en West Ham.
Waarom? Dat andere geld is ook welkom en het kan raar lopen.quote:Op zondag 29 januari 2006 14:57 schreef zjroentje het volgende:
Alleen het kwart van de transfersom is relevant.
Ging om salaris. Lijkt me sterk dat ze qua salaris meer kunnen bieden dan die clubs in ons belastingklimaat.quote:
quote:Coach: Samaras moet zijn plaats verdienen
LONDEN (ANP/RTR) - Georgios Samaras is niet bij voorbaat verzekerd van een plaats in het eerste elftal van Manchester City. Coach Stuart Pearce waarschuwde de van Heerenveen overgekomen aanvaller dat hij zijn plek in de hoofdmacht moet verdienen. De Griek krijgt woensdag in de wedstrijd tegen Newcastle United de kans zijn trainer te overtuigen.
,,Hij zal moeten vechten voor zijn plaats. Hij moet mij met zijn optreden in de ploeg dwingen hem te selecteren'', zegt Pearce op de website van Manchester City. ,,Hij is twintig jaar. We hebben het gevoel dat we iemand hebben gekregen op het beste moment van zijn carričre, iemand die volwassen wordt en daarmee ook beter en beter zal worden.''
Samaras riep bij zijn overgang naar Engeland tevergeefs de hulp in van de arbitragecommissie van de KNVB. Nadat Manchester City het transferbedrag had verhoogd, ging Heerenveen alsnog akkoord met zijn vertrek.
Je bedoelt z'n coole coltrui.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:21 schreef Beschouw het volgende:
Zal Samaras in Engeland ook met een witte nekbrace spelen?
Puur dankzij jouw verhalen dan denk ik, want verder vragen velen zich af waarom City al die moeite doet.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:01 schreef MaxPower het volgende:
Bij City denken de supporters dat ze de Griekse Rooney hebben binnengehaald.Ze zijn helemaal door het dolle heen. (Misschien had ik me niet op hun msgboard moeten registreren
quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:43 schreef MaxPower het volgende:
Overigens doen de Grieken aardig mee met ophemelen. Kwam Dr. Daggla ook nog tegen op greeksoccer.com
Hij heeft zich dan ook onwijs ontwikkeld..quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:46 schreef MaxPower het volgende:
Wel leuk, dat oude topic over Samaras... Eerst vond je het een gemiddelde speler, maar de laatste maanden was het een topper.![]()
quote:Op zondag 19 februari 2006 19:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
Voor de fans: nu in actie te zien op de BBC in de wedstrijd tegen Aston Villa.
Genoegquote:Op maandag 6 maart 2006 05:05 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Wat zou hij daar bij Man City aan salaris krijgen?
Die eerste had hij moeten afgeven.quote:
quote:Op maandag 6 maart 2006 05:05 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
2.1 miljoen euro bruto per jaar.quote:Op maandag 6 maart 2006 05:05 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
quote:Samaras: "Ik kan hier een nieuwe start maken"
27 september 2007
Georgios Samaras wil er alles aan doen om alsnog te slagen bij Manchester City. De Griekse spits kreeg deze zomer te horen dat hij niet in de plannen van de nieuwe manager Sven-Göran Eriksson paste, waarna een transfer onvermijdelijk leek. Samaras bleef echter en probeert zich nu terug te knokken in het eerste elftal.
Samaras kwam in de competitie nog niet in actie, maar kreeg afgelopen dinsdag een kans in de Carling Cup-wedstrijd tegen Norwich. De voormalig spits van Heerenveen greep deze kans met beide handen aan, door de winnende goal te maken.
Nu bovendien Valeri Bojinov in de lappenmand zit en nieuweling Rolando Bianchi kampt met aanpassingsproblemen, hoopt Samaras zijn basisplaats te behouden. "Andere spelers zouden, in mijn situatie, waarschijnlijk al lang weg zijn geweest. Zo zit ik echter niet in elkaar, ik wil hier vechten voor mijn plaats. Ik kan hier een nieuwe start maken, daar ben ik van overtuigd."
Manchester City is deze zomer een nieuwe weg in geslagen. Coach Eriksson heeft de speelstijl wat aangepast en dat bevalt Samaras wel. "We spelen nu meer echt voetbal, het combinatiespel loopt beter. Dit lijkt meer op het type voetbal dat ik gewend bent vanuit Nederland", zegt hij in de Manchester Evening Post.
quote:Samaras op huurbasis naar Celtic
GLASGOW - Georgios Samaras wordt bij Celtic ploeggenoot van Jan Vennegoor of Hesselink. De Griekse oud-aanvaller van Heerenveen speelt de rest van dit seizoen op huurbasis voor de Schotse club. Samaras is eigendom van Manchester City, waar hij weinig aan spelen toekwam.
„Ik hoop hier Celtic te helpen, maar ook een vaste plaats af te dwingen in het Griekse team voor het EK in juni”, aldus de 22-jarige Samaras op de website van zijn nieuwe club.
quote:Oranje schoenen Samaras frustreert Celtic
Georgios Samaras luisterde zijn debuut bij Celtic op met een treffer, maar liep toch balend van het veld. De Griek haalde de woede van de Schotse supporters op zijn hals door met oranje schoenen het veld te betreden.
Een groot taboe bij Celtic, aangezien oranje de kleur van de protestanten is. "Samaras, durf met zulke schoenen nooit het Paradijs (bijnaam Celtic-stadion Parkhead) te betreden", klonk één van de vele dreigementen op de clubsite.
In Schotland was de spits, die overkwam van Manchester City, voorpaginanieuws door zijn schoenkeuze. Hem werd verweten dat hij een grove fout gemaakt heeft.
Ach ja, die Schotten.... Arthur Numan vertelde ooit het verhaal dat hij een groene onderbroek had gedragen naar een training bij Rangers in zijn begintijd. Werden ze ook al woedend over.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 12:26 schreef Suijk het volgende:
Toch fijn dat 'ie zich een beetje heeft verdiept in de club waar hij komt te spelen.
En van Bronckhorst die You'll never walk alone als lievelingsnummer hadquote:Op dinsdag 5 februari 2008 19:44 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ach ja, die Schotten.... Arthur Numan vertelde ooit het verhaal dat hij een groene onderbroek had gedragen naar een training bij Rangers in zijn begintijd. Werden ze ook al woedend over.
Pas 22, maar toch al bij de nodige clubs gespeeld. Zal hij door Rehagel worden geselecteerd?quote:Samaras hoopt op Celtic: 'Ik wil niet meer naar City'
Georgios Samaras heeft het naar zijn zin bij Celtic. De van Manchester City gehuurde Griek wil dan ook in Glasgow blijven voetballen. Een terugkeer naar City wijst hij van de hand.
Samaras wordt sinds januari tot het einde van het seizoen gehuurd door Celtic. Coach Gordon Strachan gebruikte de voormalig speler van SC Heerenveen in twaalf competitieduels, waarvan vijf als basisspeler. Scoren deed hij viermaal.
Dat zijn heel andere cijfers dan in de eerste seizoenshelft bij Manchester City. Coach Sven-Göran Eriksson liet Samaras destijds vijf keer opdraven, waarvan twee keer in de basis. Doelpunten maakte hij niet. 'Het enige wat ik weet, is dat ik niet terugga naar Manchester City. Dat is duidelijk. Ik wil daar niet meer heen', vertelt Samaras in The Manchester Evening News.
'Ik ben blij dat ik bij Celtic ben en ik hoop dat ik komende zomer naar het EK kan. Dáárom wil ik Celtic aan de titel helpen. Maar wat er in de zomer gaat gebeuren, dat weet ik nog niet. Bij Celtic blijven heeft mijn voorkeur.' De Schotten hebben echter nog niet laten weten of ze bereid zijn de optie in het huurcontract van de vijftienvoudig international te lichten, waarmee Samaras voor zo'n vier miljoen euro kan worden gekocht.
De 22-jarige Samaras maakte zaterdag nog de winnende treffer tegen Aberdeen, maar hij moet vooralsnog Scott McDonald en Jan Vennegoor of Hesselink voor zich dulden in coach Strachans pikorde. 'Nu ben ik tevreden met mijn situatie. Maar in de toekomst wil ik de eerste spits bij deze club zijn.'
Bron.
Ja, in het Ethniki rendeert ie uitstekend. Al denk ik niet dat ie op een basisplaats kan rekenen. Onbetwiste nummer 1 is inmiddels Gkekas.quote:Op dinsdag 22 april 2008 15:39 schreef RayMania het volgende:
[..]
Pas 22, maar toch al bij de nodige clubs gespeeld. Zal hij door Rehagel worden geselecteerd?
Speelt Griekenland een soort 4-3-3 waardoor er één centrumspits nodig is?quote:Op donderdag 24 april 2008 15:16 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, in het Ethniki rendeert ie uitstekend. Al denk ik niet dat ie op een basisplaats kan rekenen. Onbetwiste nummer 1 is inmiddels Gkekas.
Ligt er een beetje aan. Hij is flink aan het expirimenteren geweest, maar ze spelen wsl maar met 1 echte spits (Gkekas) en 1 er heel kort achter (Limperopoulos). Verder heeft ie nog de beschikking over Salpiggidis en Charisteas. Die denk ik ook nog voor hem staan in de hierarchie.quote:Op donderdag 24 april 2008 15:20 schreef RayMania het volgende:
[..]
Speelt Griekenland een soort 4-3-3 waardoor er één centrumspits nodig is?
Ik zie het ook en ik ben nuchterquote:Op zondag 27 april 2008 12:48 schreef De_Ananas het volgende:
Ben ik nu bezopen of zie ik DAM als moderator?![]()
quote:'Feyenoord denkt voorzichtig aan Samaras'
Datum: 4-jun-2008 14:45
Van Jan Vennegoor of Hesselink kreeg Feyenoord nul op het rekest en bovendien is Celtic niet van plan haar spits te laten gaan, maar Georgios Samaras (foto) is misschien wel een optie. Mits Feyenoord tegemoet kan komen aan zijn salariseisen.
Samaras speelt momenteel op huurbasis voor Celtic nadat hij bij Manchester City niet geheel uit de verf kwam. Celtic heeft een optie tot koop bedongen, maar het blijft onduidelijk of de Griek volgend seizoen nog voor de Schotse club speelt.
Feyenoords nieuwe trainer Gertjan Verbeek kent de kwaliteiten van Samaras nog van hun gezamenlijke periode bij SC Heerenveen en ziet in hem een geschikte versterking voor Feyenoord, bericht The Times. Samaras zelf lijkt het weinig te kunnen schelen waar hij komt te spelen. Zolang zijn nieuwe werkgever hem maar een basisplaats en een salaris van ruim anderhalf miljoen euro per seizoen garandeert.
Ook Werder Bremen wordt aan de spits gelinkt. (KVN)
Griekse spelling is met een k.quote:Op zondag 27 april 2008 12:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Is het Gkekas en niet het gebruikte Gekas?
Ik hoop voor Samaras dat hij in Schotland kan blijven, bij City zien ze het niet meer in hem zitten.
Dan zal hij wel naar een grote zandbak in Afrika of het Midden-Oosten gaan.quote:Samaras zelf lijkt het weinig te kunnen schelen waar hij komt te spelen. Zolang zijn nieuwe werkgever hem maar een basisplaats en een salaris van ruim anderhalf miljoen euro per seizoen garandeert.
Maar die kunnen hem natuurlijk geen basisplaats garanderen.quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
Werder zal niet slecht betalen hoor.
Dat dus, een beetje club kan een speler die eigenlijk nog niets bewezen heeft geen basisplaats garanderen.quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:20 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Maar die kunnen hem natuurlijk geen basisplaats garanderen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |