abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56663054
Slimme careermove.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_56663141
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 19:44 schreef methodmich het volgende:

[..]

Ach ja, die Schotten.... Arthur Numan vertelde ooit het verhaal dat hij een groene onderbroek had gedragen naar een training bij Rangers in zijn begintijd. Werden ze ook al woedend over.
En van Bronckhorst die You'll never walk alone als lievelingsnummer had
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.
pi_57295204
2 goals in 235 minuten
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_58228365
quote:
Samaras hoopt op Celtic: 'Ik wil niet meer naar City'

Georgios Samaras heeft het naar zijn zin bij Celtic. De van Manchester City gehuurde Griek wil dan ook in Glasgow blijven voetballen. Een terugkeer naar City wijst hij van de hand.

Samaras wordt sinds januari tot het einde van het seizoen gehuurd door Celtic. Coach Gordon Strachan gebruikte de voormalig speler van SC Heerenveen in twaalf competitieduels, waarvan vijf als basisspeler. Scoren deed hij viermaal.

Dat zijn heel andere cijfers dan in de eerste seizoenshelft bij Manchester City. Coach Sven-Göran Eriksson liet Samaras destijds vijf keer opdraven, waarvan twee keer in de basis. Doelpunten maakte hij niet. 'Het enige wat ik weet, is dat ik niet terugga naar Manchester City. Dat is duidelijk. Ik wil daar niet meer heen', vertelt Samaras in The Manchester Evening News.

'Ik ben blij dat ik bij Celtic ben en ik hoop dat ik komende zomer naar het EK kan. Dáárom wil ik Celtic aan de titel helpen. Maar wat er in de zomer gaat gebeuren, dat weet ik nog niet. Bij Celtic blijven heeft mijn voorkeur.' De Schotten hebben echter nog niet laten weten of ze bereid zijn de optie in het huurcontract van de vijftienvoudig international te lichten, waarmee Samaras voor zo'n vier miljoen euro kan worden gekocht.

De 22-jarige Samaras maakte zaterdag nog de winnende treffer tegen Aberdeen, maar hij moet vooralsnog Scott McDonald en Jan Vennegoor of Hesselink voor zich dulden in coach Strachans pikorde. 'Nu ben ik tevreden met mijn situatie. Maar in de toekomst wil ik de eerste spits bij deze club zijn.'

Bron.
Pas 22, maar toch al bij de nodige clubs gespeeld. Zal hij door Rehagel worden geselecteerd?
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_58229977
4 miljoen euro; voor hoeveel ging hij weg bij Heerenveen? 11 ofzo toch?
pi_58231433
Voor wat hij tot nu toe heeft laten zien is 4 miljoen veel te veel. In de wedstrijd tegen Aberdeen was hij dramatisch, ondanks zijn doelpunt. Zijn balaanname en handelingssnelheid zijn veel te laag.
  donderdag 24 april 2008 @ 15:16:05 #187
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_58279703
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 15:39 schreef RayMania het volgende:

[..]

Pas 22, maar toch al bij de nodige clubs gespeeld. Zal hij door Rehagel worden geselecteerd?
Ja, in het Ethniki rendeert ie uitstekend. Al denk ik niet dat ie op een basisplaats kan rekenen. Onbetwiste nummer 1 is inmiddels Gkekas.
-
pi_58279808
quote:
Op donderdag 24 april 2008 15:16 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Ja, in het Ethniki rendeert ie uitstekend. Al denk ik niet dat ie op een basisplaats kan rekenen. Onbetwiste nummer 1 is inmiddels Gkekas.
Speelt Griekenland een soort 4-3-3 waardoor er één centrumspits nodig is?
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  donderdag 24 april 2008 @ 15:39:43 #189
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_58280241
quote:
Op donderdag 24 april 2008 15:20 schreef RayMania het volgende:

[..]

Speelt Griekenland een soort 4-3-3 waardoor er één centrumspits nodig is?
Ligt er een beetje aan. Hij is flink aan het expirimenteren geweest, maar ze spelen wsl maar met 1 echte spits (Gkekas) en 1 er heel kort achter (Limperopoulos). Verder heeft ie nog de beschikking over Salpiggidis en Charisteas. Die denk ik ook nog voor hem staan in de hierarchie.
Hij had gewoon niet zo snel naar de PL moeten gaan. Maar ja, dit krijg je er dus van.

Maar niets is zeker onder "Vasilias" Otto . Misschien speelt ie wel gewoon alles.
-
pi_58336740
Is het Gkekas en niet het gebruikte Gekas?

Ik hoop voor Samaras dat hij in Schotland kan blijven, bij City zien ze het niet meer in hem zitten.
That's all folks!
pi_58336890
Ben ik nu bezopen of zie ik DAM als moderator?
pi_58337034
quote:
Op zondag 27 april 2008 12:48 schreef De_Ananas het volgende:
Ben ik nu bezopen of zie ik DAM als moderator?
Ik zie het ook en ik ben nuchter
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_58337104
DAM als mod
wel goed voor quotes
pi_59120512
quote:
'Feyenoord denkt voorzichtig aan Samaras'
Datum: 4-jun-2008 14:45

Van Jan Vennegoor of Hesselink kreeg Feyenoord nul op het rekest en bovendien is Celtic niet van plan haar spits te laten gaan, maar Georgios Samaras (foto) is misschien wel een optie. Mits Feyenoord tegemoet kan komen aan zijn salariseisen.

Samaras speelt momenteel op huurbasis voor Celtic nadat hij bij Manchester City niet geheel uit de verf kwam. Celtic heeft een optie tot koop bedongen, maar het blijft onduidelijk of de Griek volgend seizoen nog voor de Schotse club speelt.

Feyenoords nieuwe trainer Gertjan Verbeek kent de kwaliteiten van Samaras nog van hun gezamenlijke periode bij SC Heerenveen en ziet in hem een geschikte versterking voor Feyenoord, bericht The Times. Samaras zelf lijkt het weinig te kunnen schelen waar hij komt te spelen. Zolang zijn nieuwe werkgever hem maar een basisplaats en een salaris van ruim anderhalf miljoen euro per seizoen garandeert.

Ook Werder Bremen wordt aan de spits gelinkt. (KVN)
  woensdag 4 juni 2008 @ 19:03:12 #195
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_59123976
quote:
Op zondag 27 april 2008 12:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Is het Gkekas en niet het gebruikte Gekas?

Ik hoop voor Samaras dat hij in Schotland kan blijven, bij City zien ze het niet meer in hem zitten.
Griekse spelling is met een k. .
-
  woensdag 4 juni 2008 @ 19:03:42 #196
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_59123994
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 16:35 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]
Dan mag ie meteen oprotten .
-
pi_59124377
quote:
Samaras zelf lijkt het weinig te kunnen schelen waar hij komt te spelen. Zolang zijn nieuwe werkgever hem maar een basisplaats en een salaris van ruim anderhalf miljoen euro per seizoen garandeert.
Dan zal hij wel naar een grote zandbak in Afrika of het Midden-Oosten gaan.
pi_59124431
Werder zal niet slecht betalen hoor.
  woensdag 4 juni 2008 @ 19:20:09 #199
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_59124447
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 19:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
Werder zal niet slecht betalen hoor.
Maar die kunnen hem natuurlijk geen basisplaats garanderen.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_59124490
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 19:20 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Maar die kunnen hem natuurlijk geen basisplaats garanderen.
Dat dus, een beetje club kan een speler die eigenlijk nog niets bewezen heeft geen basisplaats garanderen.
  woensdag 4 juni 2008 @ 19:33:35 #201
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_59124924
Zal wel gewoon bij Celtic blijven.
  woensdag 4 juni 2008 @ 19:36:42 #202
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_59125033
Denk dat ie het beste naar de BL kan.
-
pi_59863015
quote:
Hull City boss Phil Brown is making a shock bid to rescue Manchester City striker Georgios Samaras from the scrapheap - by offering him a Premier League lifeline.

Brown is keen to take the Greek forward on loan for the season.

Samaras is back at City after a loan at Celtic. Former City midfielder Geovanni is flying back from Brazil to try his luck with the Tigers.

dailymirror

[ Bericht 53% gewijzigd door Gordon_Shumway op 03-07-2008 12:34:38 ]
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_59925035
quote:
Georgios Samaras ziet af van overstap naar FC Twente
Geplaatst op 06-07-2008 13:26 door Bas Dingemanse - Bron: RTV Oost

FC Twente hoeft niet te rekenen op de komst van Manchester City-spits Georgios Samaras. Volgens RTV Oost stond de Griek op het punt om een contract te tekenen bij de Tukkers, maar hij haakte op het laatste moment af om nog onbekende redenen. Dat Samaras vertrekt bij de Engelse middenmotor lijkt overigens zeker, maar zijn toekomst is nog ongewis.

Eerder ging het gerucht dat de ploeg van Steve McClaren zich had versterkt met zowel Samaras als PSV-middenvelder Ismaïl Aissati, maar eerstgenoemde haakt nu dus af.
Bericht op RTV Oost is echter niet terug te vinden.
pi_60116576
quote:
Samaras to complete Celtic switch
By Simon Austin

Greek striker Georgios Samaras is set to sign a three-year contract with Scottish champions Celtic. The 23-year-old impressed Bhoys boss Gordon Strachan when he was on loan from Manchester City last season. City bought Samaras from Dutch side Heerenveen for £6m in January 2006 and will make a substantial loss in offloading the Greek international.

Celtic have also been given permission to speak to defender Gabriel Tamas by French side Auxerre.

Samaras scored six goals for Celtic last season, although he failed to break up the first-choice strike partnership of Scott McDonald and Jan Vennegoor of Hesselink. He played for Greece at Euro 2008 and was then given clearance not to travel with the rest of the Manchester City squad to Germany for pre-season training.

He was signed by former City boss Stuart Pearce and went on to score only 12 goals for the club. Samaras quickly fell out of favour when Sven-Goran Eriksson replaced Pearce as manager last summer, making only five league appearances last season before moving to Glasgow in the January transfer window.

Stoke, Hull, Lazio, Besiktas, Feyenoord and Werder Bremen were also reported to have been interested in landing the forward.
pi_60116620
Weer een paar ton opleidingsvergoeding deze kant op?
  dinsdag 15 juli 2008 @ 11:42:21 #207
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_60116722
Als temperamentvolle, Griekse mooiboy in de Schotse modder ploeteren. Ik zie het nog steeds niet.
  zondag 31 augustus 2008 @ 20:19:01 #208
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_61273496
2 wedstrijden, 3 goals. .
Vennegoor heeft er een concurrent by. .
-
pi_61603398
+2.
3 wedstrijden, 5 goals. .
-
pi_61603474
De TT kan inmiddels ook wel veranderd worden, in Schotland is hij inmiddels errrrrrrrrrrrug hot.
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')