Bij Mazda de Binckhorst Den Haag wordt je zeker genaaid.. had daar ooit een topic over geopend die niet meer terug te vinden is helaas....quote:Op maandag 23 januari 2006 11:53 schreef Herkauwer het volgende:
Niet echt naaien maar toch een klein beetje
Bijvoorbeeld, Mazda dealer in Den Haag ¤75 per uur... en in Arnhem ¤45..... Als je dus iets gedaan moet hebben en je kan nog rijden is het goedkoper om naar de andere kant van het land te rijden
Ik ga er ook zeker nooit meer heen...... Heb een kleinere garage op de hoek zitten voor veel minder... Ze hebben alleen de onderdelen niet altijd op voorraad en daar moet je dan even op wachten... Maar verder is het een stuk goedkoper en dichterbij.quote:Op maandag 23 januari 2006 12:16 schreef Scalley het volgende:
[..]
Bij Mazda de Binckhorst Den Haag wordt je zeker genaaid.. had daar ooit een topic over geopend die niet meer terug te vinden is helaas....
Ja, Jetcars is IMO samen met J&F de slechtse dealer.quote:Op maandag 23 januari 2006 12:10 schreef Bond het volgende:
Jetcars is toch ook zo'n schade bedrijf waar je de ergste verhalen ove rhoord?
Mazda Nederland is dacht ik zelf de dealer van Den Haagquote:Op maandag 23 januari 2006 12:00 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Belachelijk dat Mazda Nederland daar geen afspraken over maakt met hun leden.![]()
Klopt, het is zelfs de importeur.quote:Op maandag 23 januari 2006 13:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mazda Nederland is dacht ik zelf de dealer van Den HaagOf ik had poep in mn ogen toen ik op de Binckhorst was, dat kan ook natuurlijk
Dealersquote:Op maandag 23 januari 2006 12:30 schreef Tommy_Corleone het volgende:
[..]
Ja, Jetcars is IMO samen met J&F de slechtse dealer.
Bij Mazda lijkt dat sowieso een probleem te zijn. Bij de dealer in leeuwarden werd ik wereldvreemd aangekeken toen ik een proefrit wilde maken in de nieuwe MX-5, gezien dat een quote: "net als de RX-8 zeer exclusieve" auto is waar schijnbaar ook nog geen folders en prijslijsten voor waren. Die kon ik vervolgens wel weer krijgen bij de dealer in Groningen, maar daar wederom geen proefrit mogelijk wegens de exclusiviteit...quote:Op maandag 23 januari 2006 12:00 schreef Damzkieee het volgende:
Belachelijk dat Mazda Nederland daar geen afspraken over maakt met hun leden.![]()
zou niet weten waarom dat zou moeten, importeur en dealer zijn vaak verschillende bedrijfen dus kan en mag een dealer zelf zijn prijsen bepalen! Is ook weer een stukje concurrentie erbij!quote:Op maandag 23 januari 2006 12:00 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
UIt een ouder topic:quote:Op maandag 23 januari 2006 14:10 schreef Paladijn het volgende:
En on-topic, Hofman in Leek doet zeer, zeer moeilijk over de duur van de garantie. De standaard 6 maanden BOVAG garantie werd bij mij omgezet naar 3 maanden met de mededeling dat de 6 maanden niet mogelijk was. Ik kwam er naderhand achter dat je daar als koper apart mee in moet stemmen en dat een collega tegen hetzelfde was aangelopen bij Hofman. Nou heb ik in de daaropvolgende 3-6 maanden geen problemen gehad met mijn auto, maar het geeft je geen lekker gevoel bij een handelaar.
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 09:19 schreef Saabmobiel het volgende:
[..]
Een kameraad van me restaureerde klassiekers. Het viel hem op dat auto's welke bij Hofman vandaan kwamen meer aan geplamuurd was dan dat er aan gelast was. Sommige plaatdelen bestonden uit roest samengehouden door plamuur....
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 08:50 schreef user-x het volgende:
[..]
ssssst.....
maat van me heeft daar ooit eens een MG-B gekocht.
niks dan ellende met dat ding.
Gewoon uitkijken dus, maar dat moet je altijd als je een oudere otoo kooptquote:Op vrijdag 29 juli 2005 09:04 schreef Hyperdude het volgende:
Mij viel bij Hofman op dat een groot deel van wat er staat er wel heel recent is overgespoten (ex-USA).
Dat was iig zo in 2003/2004 (bem er toen een paar keer wezen kijken)
Het ziet er dus allemaal mooi uit, maar je moet wel ff goed verder kijken dan alleen een glimmende laklaag.
ff snel laten overspuiten (in Polen??) kost niet veel en levert gewoon winst op.
Opel kopen=lopen, dat weet iedereen; beetje flauw daar Hofman de schuld van te gevenquote:Op maandag 23 januari 2006 20:15 schreef Alexxxxx het volgende:
Mn broer en zn vriendin hebben een Opel Frontera bij Hofman in Leek gekocht.. Met garantie.. maar toch alles betalen, terwil dat ding bijkans van ellende uit elkaar dondert
Alleen jammer dat de Opel Frontera gewoon een Isuzu met een ander logo isquote:Op maandag 23 januari 2006 20:17 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Opel kopen=lopen, dat weet iedereen; beetje flauw daar Hofman de schuld van te geven![]()
Jeps. Auto Joure, de Autofarm, Autobedrijf zantema (Raerd) en Vakgarage Hofstra (Jirnsum) kopen samen in. De goedkopere wagens gaan naar de Autofarm en Autojoure. De iets duurderen gaan naar Hofstra en de z.g.n. top gaat naar Zantema. Je vind dit in hun prijzen terug.quote:Op maandag 23 januari 2006 20:28 schreef Alexxxxx het volgende:
Hier in Fryslân hebben Auto Joure en Autofarm Sybrandabuorren ook nogal een reputatie.. Het zijn zusterbedrijven... Mn zus en zwager hebben daar een auto gekocht, een Toyota Carina E, en die was binnen twee weken kapotHeeft iemand hier ervaringen met die bedrijven?
"Wij bieden deze auto's aan in onze twee verdiepingen, goed verlichte schowroom."quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:56 schreef Spooky4u het volgende:
Heb ff gezocht, maar nog niets gevonden.
Ben laatst een site tegengekomen met in mijn ogen relatief goedkope BMW's
het gaat hier om www.vincentkelder.nl
Ik had destijds snel(binnen twee weken) een auto nodig ivm. mijn werk, was al verknocht aan de Rover 600 en zag daar een mooi model (uit '99 zelfs, een van de laatst gebouwden) voor een redelijke prijs staan. Er zat/zit geen roest op de bekende plekken bij de R600/Accord, de electronica was in orde en er bleek zelfs ABS als extra op te zitten (niet bekend bij de verkoper _o-). Een redelijk nieuwe auto dus en ik was ook redelijk op de hoogte van de punten waar ik op moest letten.quote:Op maandag 23 januari 2006 19:45 schreef Hyperdude het volgende:
Gewoon uitkijken dus, maar dat moet je altijd als je een oudere otoo koopt
Auto Joure is berucht jaquote:Op maandag 23 januari 2006 20:28 schreef Alexxxxx het volgende:
Alleen jammer dat de Opel Frontera gewoon een Isuzu met een ander logo is![]()
en nu weer verder over foute handelaren
Hier in Fryslân hebben Auto Joure en Autofarm Sybrandabuorren ook nogal een reputatie.. Het zijn zusterbedrijven... Mn zus en zwager hebben daar een auto gekocht, een Toyota Carina E, en die was binnen twee weken kapotHeeft iemand hier ervaringen met die bedrijven?
Zolang het onderbouwd wordt lijkt het me geen probleem... je hoort dezelfde verhalen anders wel via je kennissenkring... die is bij internet alleen wat groterquote:Op dinsdag 24 januari 2006 07:53 schreef FunnyName het volgende:
Gevaarlijk Topic dit.
Als ik zie hoe veel mensen hier hun posts vol baggeren met onzin, vooral door hun mening totaal niet te staven met onderbouwingen .. (ik noem geen namen en heb het niet specifiek over dit onderwerp)
Dan kan je een hoop schade aanrichten bij bedrijven die misschien een keer de fout in zijn gegaan, maar verder misschien best redelijke midden/klein bedrijven zijn. Ik hoop dat iedereen die hier een klacht post, dit wel overwogen en duidelijk onderbouwd zal doen.![]()
Die moeten er toch wel ergens zijn? Alhoewel het me sterk lijkt met die verhalen, maar anders kan dat bedrijf nooit zo lang aan de gang zijn....?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:40 schreef Paladijn het volgende:
Wie weet zijn er ook tevreden klanten bij Jet cars *proest*.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |