ik weet niet echt of het hier hoort...
Maasland (alfa romeo) Den Haag
toen mijn oma overleden was, erfden wij een leuke alfa 145je. na 2 weken ging die stuk, dus wij brachten em naar de dealer waar mijn oma hem had gekocht, Maasland in Den Haag. die hadden het dus 'gemaakt'. iig voor eventjes, een paar dagen later was hij alweer stuk. Maasland zei dat de auto niet goed meer was (terwijl hij pas 22K op de teller had in 5 jaar) en dat het wel erg veel zou gaan kosten. hij wou hem wel kopen voor 2000 (voor een auto uit 2000 met dus 22K op de teller). hij had iig mooi verhaaltje opgehangen tegen me moeder want die was flink aan het twijlelen (het was immers de 3e auto). ik zei dat als ze hem voor 2000 verkocht dat ze gek in haar kop was. uiteindelijk de auto daar weggehaald en naar een kennis gebracht in hillegom (BMW dealer). het koste 400 euro om hem te maken (ik weet niet meer precies wat het was), ook zei hij dat de auto in perfecte staat was, en anders wou zijn vrouw hem wel hebben. sindsdien rijdt hij al bijna een jaar zonder problemen.
Maasland ziet er prachtig uit, maar wat mij betreft zijn het behoorlijke naaiers
[ Bericht 1% gewijzigd door CittaR op 17-01-2006 15:16:51 ]