Ja, hallo... Zo ver was ik natuurlijk ook al..quote:
Thanx!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 02:09 schreef bpm het volgende:
Ga es opzoek naar de Triumph Spitfire.....succes:D
ja, jouw toyota wil TS ws nietquote:Op vrijdag 29 juli 2005 08:22 schreef Tjabbo het volgende:
Moet het een oldtimer zijn?
quote:
ssssst.....quote:Op vrijdag 29 juli 2005 08:42 schreef Saabmobiel het volgende:
Dan weet je zeker dat je aan ¤ 3500,- niet genoeg hebt (om 'm rijklaar te maken/op NL kenteken te zetten)
Zonde! Hij heeft echt leuk spul staan, maar het werk dat er achter weg komt is gewoon niet normaal meer. Volgens mij koop je standaard 3/4 autoquote:Op vrijdag 29 juli 2005 08:50 schreef user-x het volgende:
[..]
ssssst.....
maat van me heeft daar ooit eens een MG-B gekocht.
niks dan ellende met dat ding.
oja, had even over "oldtimer" heen gelezen.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 08:58 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Nee piemol
Een MX-5 is zeker als oldtimer te krijgen.
Een kameraad van me restaureerde klassiekers. Het viel hem op dat auto's welke bij Hofman vandaan kwamen meer aan geplamuurd was dan dat er aan gelast was. Sommige plaatdelen bestonden uit roest samengehouden door plamuur....quote:Op vrijdag 29 juli 2005 09:04 schreef Hyperdude het volgende:
Mij viel bij Hofman op dat een groot deel van wat er staat er wel heel recent is overgespoten (ex-USA).
Dat was iig zo in 2003/2004 (bem er toen een paar keer wezen kijken)
Precies, net of ze die hele otoo ff in een bak verf hebben gehangen.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 09:19 schreef Saabmobiel het volgende:
[..]
Een kameraad van me restaureerde klassiekers. Het viel hem op dat auto's welke bij Hofman vandaan kwamen meer aan geplamuurd was dan dat er aan gelast was. Sommige plaatdelen bestonden uit roest samengehouden door plamuur....
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 09:23 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Precies, net of ze die hele otoo ff in een bak verf hebben gehangen.
Mooi!quote:
Dat prefereer ik wel jaquote:Op vrijdag 29 juli 2005 08:22 schreef Tjabbo het volgende:
Moet het een oldtimer zijn?
Is een Fiat 124 Spider wat?quote:
De 124 Spider vind ik zeker een mooi wagentje, maar ik denk niet dat die binnen mijn budget valt. Ik denk dat ik het beste op zoek kan gaan naar een leuke Spitfire.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:47 schreef Frezer het volgende:
[..]
Is een Fiat 124 Spider wat?
[afbeelding]
Of een Alfa Spider?
[afbeelding]
Mooie auto idd. Ken iemand die als hobby die dingen opknapt. Maar kun je zoiets in redelijke staat wel kopen onder de 7500 euro ?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 12:52 schreef Jim.Beam het volgende:
Fiat Spider 2000 pininfarina!![]()
[afbeelding]
M'n vader heeft er een en die dingen rijden geweldig, en flink veel pit.
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 19:57 schreef -Jay-20- het volgende:
[..]
De 124 Spider vind ik zeker een mooi wagentje, maar ik denk niet dat die binnen mijn budget valt. Ik denk dat ik het beste op zoek kan gaan naar een leuke Spitfire.
Idd, als ik zo vlug over marktplaats kijk zitten de Fiat 124 Spiders tussen de 4000 en 7000 Euronen. Een beetje boven budget dus. (De Alfa Spiders zijn nog iets duurder)quote:Op zaterdag 30 juli 2005 13:01 schreef Shaman het volgende:
[..]
Mooie auto idd. Ken iemand die als hobby die dingen opknapt. Maar kun je zoiets in redelijke staat wel kopen onder de 7500 euro ?
Zo praat men er wel over ja, maar een Fransoos roest net zo hard of misschien wel minder hard dan een oude Opel, Ford, VW enz...quote:Op zaterdag 30 juli 2005 16:00 schreef Googolplexian het volgende:
Heb je trouwens al gedacht aan de Franse opties? Niet dat deze minder roesten of betrouwbaarder zijn (op z'n zachts uitgedrukt) maar de meesten hebben zeker aparte lijnen en karakter:
quote:
Tot nu toe valt alleen nog maar die Simca/Talbot binnen dat budget.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 16:29 schreef Saabmobiel het volgende:
[..]
Maar gaat niet lukken met het budget van TS.
Het gaat mij inderdaad niet om het wegenbelasting vrij rijden, al is dat natuurlijk mooi meegenomenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 16:00 schreef Googolplexian het volgende:
Het wordt hoe dan ook een project van meer investeren. Ik wil je er niet van af lullen maar wees wel bereid om meer geld uit te geven als je wilt blijven rijden.
Indien het je gaat om "geen wegenbelasting" en "oldtimer's verzekering" bedenk dan dat het inmiddels 2005 is en een auto uit 1980 al volstaatIk ga er echter van uit dat het je om meer dan dat gaat.
Heb je trouwens al gedacht aan de Franse opties? Niet dat deze minder roesten of betrouwbaarder zijn (op z'n zachts uitgedrukt) maar de meesten hebben zeker aparte lijnen en karakter:
Peugeot 504 cabrio
[afbeelding]
of een Duitser:
[afbeelding]
Ik weet niet of deze auto's voor jouw budget te krijgen zijn maar ik weet wel dat de verhouding Minder geld bij aanschaf omgekeerd evenredig is aan Reparatie- en onderskosten.
Bedankt voor de mededeling. Ik was er al uit.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 09:35 schreef dekilo het volgende:
Voor dat bedrag koop je alleen een strontbak.
Je wilt goud rijden en kunt maar zilver betalen.
Is dat dan niet normaal ? Iedereen droomt wel eens van dingen die hij/zij toch nooit kan betalen.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 09:35 schreef dekilo het volgende:
Je wilt goud rijden en kunt maar zilver betalen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |