Ik had een aantal van mijn schaapjes herstart. Kennelijk bleven WU vast zitten. En toch geeft de boinc site dat een aantal pc's van mij al een tijdje geen verbinding meer hebben gemaaktquote:Op maandag 16 januari 2006 22:58 schreef mcintosh het volgende:
zo te zien heeft devzero weer even wat geleegd
Ja, Maggie gaat lekkerquote:En Croga, Timmo en Maggie alledrie boven de 2000 punten, heel netjes!
heb ik geprobeerd, heb toen niet echt verschil gemerkt. Zal het binnenkort weer eens proberenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:01 schreef aswin het volgende:
Via de Rosetta@home FAQ kwam ik op dit bericht op tweakers.
[..]
Hiermee zou je dus voor meer dan 10 dagen, wat effectief ongeveer 5 a 6 dagen werk is, kunnen sparen. Heeft iemand dit al geprobeerd? Of werkt dit al niet meer, want dit was 12 oktober 2005 gepost.
quote:Op maandag 16 januari 2006 23:45 schreef devzero het volgende:
Ja, Maggie gaat lekkerJammer dat Croga haar binnenkort in gaat halen.
Nou 2x per dag de stats hoeft ook niet hoorquote:Op dinsdag 17 januari 2006 09:38 schreef Eronymus het volgende:
Zal ik dan maar de stats hier neergooien?
Duhh komt omdat bij die vorig GEEN datum staat hequote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:39 schreef devzero het volgende:
[..]
Nou 2x per dag de stats hoeft ook niet hoorEn wat mij betreft hoeven alleen de fokschaap user stats hier gepost wordne (dus de eerste 2 lijstjes).
dat is idd netjesquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
cureseekers hebben super flush gedaan van 40k , super
Juist. En daarom is nu de tijd gekomen om het eens ter discussie te stellenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:47 schreef Eronymus het volgende:
en waarom kom je daar nu pas mee... die hele zooi is al hele tijd zo gedaan...![]()
FAD is als project gestopt. Vandaar dat er mee gestopt is....quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
hoezo zijn we ooit eigenlijk gestopt met fad , heb hier nooit aan meegedaan , maar het wekt wel mijn interesse waarom er gestopt is
volgens mij haalde ik FAD en FAH door elkaar heen , want ik heb zelf wel gefadquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:28 schreef Croga het volgende:
[..]
FAD is als project gestopt. Vandaar dat er mee gestopt is....
Folding zijn we niet mee gestopt, heeft 18 leden, waarvan misschien de helft actief? Het is best een zwaar project om te draaien, jobs kunnen erg lang duren, en het puntenaantal staat vast, ongeacht de tijd die je er over doet. Daarom ben ik daarmee gestopt en een heleboel anderen ook, maar er wordt nog wel gecrunched door ons daarquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
volgens mij haalde ik FAD en FAH door elkaar heen , want ik heb zelf wel gefad
De meesten van ons hebben maar 1 putertje, zo ook ik, en alle beetjes helpen!quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:49 schreef Anoukk het volgende:
Ja ik heb zelf maar 1 computertje, maar die staat zoveel mogelijk aan voor dit project dus ik doe mijn best![]()
je gaat best lekker hoor en we zijn met zijn allen blij met je , waren er maar meer zo als jij meedenkt en graastquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:49 schreef Anoukk het volgende:
Ja ik heb zelf maar 1 computertje, maar die staat zoveel mogelijk aan voor dit project dus ik doe mijn best![]()
Leukquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
voor de stats liefhebbers die graag ieder uur een update willen zien
http://rah.lospetitos.net/stats.php
Ik zie dat het je gelukt is om een geoptimaliseerde versie van boinc te compileren voor die dual opteron systemen. Nog steeds geen 14K score, maar wel boven 10K. Dat wordt nog spannendquote:Op dinsdag 17 januari 2006 02:08 schreef Maggie het volgende:
[..]
![]()
tvt: terug - vindt - teleurstelling
Wat is veel en heb je er last van?quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:27 schreef DjDev het volgende:
Hallo
Ik gebruik nu een geoptimaliseerde versie van BOINC maar nu gebruikt BOINC erg veel geheugen...Is dit op te lossen?
wat is veel bij mij was het 60 voor en 90 na optimalisatie clientquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:27 schreef DjDev het volgende:
Hallo
Ik gebruik nu een geoptimaliseerde versie van BOINC maar nu gebruikt BOINC erg veel geheugen...Is dit op te lossen?
90MB per proces (2 Processen)quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:02 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Wat is veel en heb je er last van?
Misschien beinvloed het opsparen van de jobs het geheugengebruik?quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:03 schreef DjDev het volgende:
[..]
90MB per proces (2 Processen)
En ja ik heb er last van..Ik ben maar ff teruggegaan naar de normale versie...
-edit-
Hmmm...Nu zijn de processen 85MB per stuk...Met de geoptimaliseerde versie ging m'n pc erg langzaam ()
heb er geen last van maar heb er dan ook 2gb aan geheugenquote:Op donderdag 19 januari 2006 20:03 schreef DjDev het volgende:
[..]
90MB per proces (2 Processen)
En ja ik heb er last van..Ik ben maar ff teruggegaan naar de normale versie...
-edit-
Hmmm...Nu zijn de processen 85MB per stuk...Met de geoptimaliseerde versie ging m'n pc erg langzaam ()
Ik zal het eens verminderen...quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:07 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Misschien beinvloed het opsparen van de jobs het geheugengebruik?
Das zondequote:
quote:
prijs verschil is erg groot , dus je levert er altijd geld op in en verschil is minimaal , wacht nog even 2 maanden dan komt de amd 4200+quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:38 schreef mcintosh het volgende:
k zit er over te denken een snellere processor te kopen![]()
ik heb nu ongeveer 1,5 maand de AMD 64 3400+ (socket 754), en die ga ik dan verkopen, dus als er interesse is...
dat wou ik net zeggen!quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:21 schreef devzero het volgende:
Wees dan wel consequent en zet het of hier wel neer of niet, maar dan ook niet in "dat andere" topic
1 |
1 |
Ik heb zelf geen idee, volgens mij kan devzero je verder helpen, heb hem nog niet gezien op irc... Misschien heb je alvast wat aan deze linkjes:quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:16 schreef LeisureSuitLarry het volgende:
[..]
1. Denk er aan dat de url om aan te melden bij rosetta http://boinc.bakerlab.org/rosetta is (zie wiki)quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:16 schreef LeisureSuitLarry het volgende:
Daarnaast heb ik wel dit gedaan:
1 boinc_cmd --host localhost --passwd <YOUR PASSWORD> --project_attach http://setiathome.berkeley.edu xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Geeft bij mij "retval: 0" terugquote:En dit heeft ook resultaat, maar dit
1
2boinc_cmd --host localhost --passwd <YOUR PASSWORD> --lookup_account
http://setiathome.berkeley.edu YourEmail YourSetiPassword
Het belangrijkste is dat je je aanmeldt, hiervoor heb je de juiste account key nodig (van hier). Daarna run je de boinc_cmdquote:Hoe kan ik nou mijn systeem aan het werk zetten, want ik begrijp het niet helemaal.
1 |
Ja zeg, om 7:36 ga ik niet irc-enquote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:36 schreef Eronymus het volgende:
heb hem nog niet gezien op irc...
Queue staat nu op 0.2 dagquote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:17 schreef Eronymus het volgende:
DjDev: Ik heb hier 31 en 29MB maar is dit niet afhankelijk van de soort job waarmee je bezig bent?
Nu alles weer goed met queue?? Had al willen vragen waar je hem op hebt staan? 2 dagen, 10 dagen? en heb je wel update gedaan bij boinc na instellingen aanpassen op website? Soms moet je even geduld hebben, jobs uitdelen gaat soms moeizaam.
ow en devzero wat valt me dat weer tegen niet eens op irc bent zo vroeg.... slapen is zonde van je tijd!!!![]()
Is dat goed?quote:Geeft bij mij "retval: 0" terug(met de juiste rosetta url ti)
Ja, die key heb ik gebruiktquote:Het belangrijkste is dat je je aanmeldt, hiervoor heb je de juiste account key nodig (van hier). Daarna run je de boinc_cmd
[ code verwijderd ]
Als ik die probeer te installeren, geeft ie aan dat hij het pakket niet kan vinden. Maar ik heb dan ook alleen de sarge main packages in mn sources.list staan.quote:Overigens werkt boincmgr wel bij mij ook gewoon en ik kan er gewoon mee met de boinc client connecten en een project toevoegen (mits ik het juiste password uit gui_rpc_auth.cfg invoer). Werkt dat niet bij jou?
Hier hetzelfde probleem, nog 1 job in de que en met 1-tje bezig. Ik zal dan ook maar 4500 punten kunnen flushen de 24e...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 07:30 schreef mcintosh het volgende:
Damn, die laatste jobs zijn hard gegaan zeg! Heb er nog maar 5 in de rij... wil dus ook zeggen dat ik maar 5200 punten zal kunnen flushen... jammer ...
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:00 schreef gateway het volgende:
WOw veel mesnen die de jobs al ophebben..... Ergens in dit topic of in de vorige las ik iets over het ophalen van nieuwe, waarbij ie maar een paar "al klaar zijnde"jobs verzend....Dan haalt ie weer nieuwe binnen dus, end kan je pc lekker verder grazen....
Anders staat ie nu maybe 4 dagen niks te doen..... das ook zonde!!
Of ga tijdelijk FAH draaien ipv RAH..... of Seti.....
Dus ik begin over een uur of wat aan Folding@home aangezien ik al een keer jobs heb binnen gehaald zonder te flushen, dat kan maar 1 keer...quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:50 schreef mcintosh het volgende:
Ik heb besloten dat als ik vóór de flush datum zonder werk kom te zitten op Rosetta, dat ik dan even Folding@home ga draaien voor de rest van de tijd tot de flush.
Ter info![]()
o dat wist ik niet...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:37 schreef mcintosh het volgende:
[..]
[..]
Dus ik begin over een uur of wat aan Folding@home aangezien ik al een keer jobs heb binnen gehaald zonder te flushen, dat kan maar 1 keer...
Ik heb geen flauw ideequote:
Kun je in /var/lib/boinc-client/stdoutdae.txt of stderrdae.tx zien of er iets fout gaat? Je ziet met top geen rosetta programmaas?quote:Er is nu in ieder geval iets gebeurd want als ik get_state doe dan krijg ik wat bij Projects, maar de rest van de onderdelen blijft leeg.
na nieuwe installatie van de client is het nu 30mbquote:Op donderdag 19 januari 2006 19:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
wat is veel bij mij was het 60 voor en 90 na optimalisatie client
als je door gaat tot de 14e dan wordt het pas een leuke flushquote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
het laatste uur zijn we onder de 100k grens doorgegaan qua verschil met Grutte Pier [Wa Oars]
ondertussen heb ik 3k in het spaarschaap zitten voor de flush en heb nog 30 units te gaan dan is het voederbakje van de schaap leeggegeten , maar dan is het bijna de 14de
ja denk dat we aardig bovenaan staan met die flushes van ons , doen er nog meer teams van dpc mee aan de 14de of is het een fokschaap activiteitquote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:17 schreef mcintosh het volgende:
[..]
als je door gaat tot de 14e dan wordt het pas een leuke flush
Ik heb 5100 punten, en daar komt niks meer bij, kan geen werk meer binnen halen zonder te flushen, dus nu vouw ik maar een beetje thuis
gij bedoeld 24ste beste m_a_wquote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ja denk dat we aardig bovenaan staan met die flushes van ons , doen er nog meer teams van dpc mee aan de 14de of is het een fokschaap activiteit
ziet er goed uitquote:[15:54:01] Finished a frame (1)
Das toch best heel lang of nietquote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:42 schreef zakjapannertje het volgende:
zo, bezig een Mac G3 te testen met F@H,
[..]
ziet er goed uit(iets meer dan anderhalf uur over de eerste frame)
inderdaad de 24ste waarde mcintosh , zelf ga ik weer op dag productie draaien en volgende keer als we weer zelf een flush gaan organiseren , sparen we wel weerquote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:37 schreef mcintosh het volgende:
[..]
gij bedoeld 24ste beste m_a_w
En voor zover ik weet doen alleen wij er aan mee.
Er zijn wel mensen/teams die de volgende keer dat Burnhard flusht ook mee willen flushen, denk dat ik me daar ook maar bij aan sluit
jaquote:
quote:Op zondag 22 januari 2006 00:25 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
ja400 MHz en zonder Altivec, en ik las op het F@H forum dat Tinkers niet voor de Mac was geoptimaliseerd eigenlijk, dus het kan ook met die dingen lang duren, vooral met deze 239 punter, 400 frames in totaal zou een kleine maand betekenen dus ik zal veel geduld nodig moeten hebben
Nou respect hoor, succes ermeequote:Op zondag 22 januari 2006 00:30 schreef zakjapannertje het volgende:
jep, dat had ik alvast ingesteld gelukkigen met het geheugen van 128 MB en Tiger plus F@H doet ie het best goed eigenlijk, met internetten en chatten ed. kortom het doel waarvoor ik het wil gebruiken
![]()
Hoe doen ze dat eigenlijk?quote:Op zondag 22 januari 2006 17:24 schreef mcintosh het volgende:
Devzero en Maggie gaan behoorlijk tekeer zeg.... zelfs de nummer 2 in de DPC overall stats komt nu in zicht!! Zal niet lang meer duren voor we de nummer 1 positie in de inhaalstats zien verschijnen!!
When do you get them...
days user
12 Grutte Pier [Wa Oars]
108 Los Alcoholicos
Ik weet er het fijne niet van, devzero heeft wat pc's op zijn werk die meedoen, maar van Maggie weet ik het eigenlijk niet...quote:Op zondag 22 januari 2006 17:36 schreef DjDev het volgende:
[..]
Hoe doen ze dat eigenlijk?
Hebben ze erg veel pc's ofzo?
die assimeleert zijn hele straat , even pctje repareren bij de buren , voorwaarde gratis schaapje op de pcquote:Op zondag 22 januari 2006 17:38 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Ik weet er het fijne niet van, devzero heeft wat pc's op zijn werk die meedoen, maar van Maggie weet ik het eigenlijk niet...
quote:Op zondag 22 januari 2006 20:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
die assimeleert zijn hele straat , even pctje repareren bij de buren , voorwaarde gratis schaapje op de pc
Ah zulke dingen zijn wel handig ja, waar koop je die en voor hoeveelquote:Op zondag 22 januari 2006 21:01 schreef Eronymus het volgende:
enkele schaapjes van devzero en nog een paar andere...
stoere bakken!quote:Op zondag 22 januari 2006 21:01 schreef Eronymus het volgende:
dev heeft ook wat comps op maggie's naam gezet, of is dit geheime info??![]()
quote:Op zondag 22 januari 2006 21:01 schreef Eronymus het volgende:
dev heeft ook wat comps op maggie's naam gezet, of is dit geheime info??![]()
quote:Op zondag 22 januari 2006 17:24 schreef mcintosh het volgende:
Devzero en Maggie gaan behoorlijk tekeer zeg....
quote:
quote:
door [DPC]FOKschaap~ voor je nickname te zettenquote:Op maandag 23 januari 2006 11:56 schreef LeisureSuitLarry het volgende:
Ik zit nu bij Rosetta in het Team van Dutch Power Cows, hoe kan ik een subteam joinen?
Done that, maar is er dan ook een plek waar je de stats van het subteam kunt bekijken?quote:Op maandag 23 januari 2006 12:06 schreef valing het volgende:
[..]
door [DPC]FOKschaap~ voor je nickname te zetten
voor de stats liefhebbers die graag ieder uur een update willen zienquote:Op maandag 23 januari 2006 12:12 schreef LeisureSuitLarry het volgende:
[..]
Done that, maar is er dan ook een plek waar je de stats van het subteam kunt bekijken?
de laatste statsrun van wilco is rond 21.15/22.15quote:Op maandag 23 januari 2006 11:34 schreef aswin het volgende:
Een klein vraagje over de flush van morgen de 24e, kan ik morgenochten om 0.05 mijn puntjes gaan uploaden, zodat mijn computers vanaf dat moment weer kunnen gaan grazen zodat mijn dagscore nog hoger wordt. Of moet ik mijn puntjes later flushen, en wat is dan het eerste moment dat de puntjes voor de 24e gaan meetellen?
Je kan inderdaad vanaf 00.00 uur straks flushen om je client meteen weer van werk te voorzien zodat de punten tot ongeveer 20.00 uur nog meegenomen wordenquote:Op maandag 23 januari 2006 11:34 schreef aswin het volgende:
Een klein vraagje over de flush van morgen de 24e, kan ik morgenochten om 0.05 mijn puntjes gaan uploaden, zodat mijn computers vanaf dat moment weer kunnen gaan grazen zodat mijn dagscore nog hoger wordt. Of moet ik mijn puntjes later flushen, en wat is dan het eerste moment dat de puntjes voor de 24e gaan meetellen?
euhm?? we flsuhen toch pas op woensdag??? dan kan je toch niet al op dinsdag 00:05 gaan versturen???quote:Op maandag 23 januari 2006 14:41 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Je kan inderdaad vanaf 00.00 uur straks flushen om je client meteen weer van werk te voorzien zodat de punten tot ongeveer 20.00 uur nog meegenomen worden
24ste is morgenquote:Op maandag 23 januari 2006 15:22 schreef gateway het volgende:
[..]
euhm?? we flsuhen toch pas op woensdag??? dan kan je toch niet al op dinsdag 00:05 gaan versturen???
pstt we flushen de 24ste zodat we de 25e in de stats komen.... want woensdag 25 is de speciale dag.quote:Op maandag 23 januari 2006 15:22 schreef gateway het volgende:
[..]
euhm?? we flsuhen toch pas op woensdag??? dan kan je toch niet al op dinsdag 00:05 gaan versturen???
wat is de officiele datum dat fokschaap entree maakte in rosetta , want dan hebben we een reken datum , van 200 dagen grazen , of nationale schaapscheerdersdagenquote:Op maandag 23 januari 2006 16:18 schreef Eronymus het volgende:
[..]
pstt we flushen de 24ste zodat we de 25e in de stats komen.... want woensdag 25 is de speciale dag.![]()
en bij deze wil ik alvast alle schaapjes bedanken die gaan meeflushen!!!nog heeel even volhouden he!
goeie vraag... nou flushen is het niet verzenden van je jobs zodra die uitgerekend zijn, om ze op te sparen en gezamelijk op een uitgekozen dag tegelijk te versturen zodat FOKschaap hopelijk 1e in de daily stats komt te staan.quote:Op maandag 23 januari 2006 16:30 schreef LeisureSuitLarry het volgende:
Ehm. Even een FokSchaapNoobVraagje, maar wat is flushen en hoe doe ik dat met mn linux commandline tooltje?
dit komt uit Boinc client vragen/antwoorden topicquote:1. stop de boinc-client(s) (bij mij zijn dat er nogal wat 8) )
2. wijzig/verhoog <work_buf_min_days>xx</work_buf_min_days> in het bestand global_prefs.xml. Houdt daarbij rekening max. houdbaarheid van een WU.
3. start de boinc-client(s) en laat ze hun workbuffer aanvullen (ik heb ze een dag de tijd gegeven).
4. stop de boinc-client(s) en wijzig <user_network_request>1</user_network_request> in client_state.xml in de waarde 3, zodat het netwerk op disabled staat en er dus geen uploads/updates plaats kunnen vinden.
5. start de boinc-client(s) en laat ze xx dagen met rust.
6. stop de boinc-client(s) op de dag voor flushday zo vroeg mogelijk en maak de wijzigingen uit stap 2 & 4 weer ongedaan .(ik heb 03:00 GMT+1aangehouden i.v.m. de universal-time waarop berkely/SETI werkt).
7. start de boinc-client(s) en geniet van een snelstijgend dagtotaal.
quote:
Sorry voor mijn verkeerdebijdrage!! ik met datum en dagen in de knoop!!quote:Op maandag 23 januari 2006 16:18 schreef Eronymus het volgende:
[..]
pstt we flushen de 24ste zodat we de 25e in de stats komen.... want woensdag 25 is de speciale dag.![]()
en bij deze wil ik alvast alle schaapjes bedanken die gaan meeflushen!!!nog heeel even volhouden he!
ik had gister met beide pc's samen iets meer dan 4k .... maar de pc thuis loopt nog, maar kan ik vanaf hier niet zien in BAM, maar houd ut maar op 4k.quote:Op maandag 23 januari 2006 17:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
beter nu er achter komen dan woensdag , hoeveel ga jij ongeveer flushen
, mcintosh was rond de 5k dat hij zei
, ik zo rond de 3,5k
* gateway rond de 4k
wie bied er meer
goede reden om niet te gaan folden , traage jobs waarin geen vooruitgang zit en de organisatie puur winst maakt en weinig terug stort in de non profit organisaties , krijg hierbij het zelfde idee als bij moeders voor moedersquote:Op maandag 23 januari 2006 19:39 schreef mcintosh het volgende:
Damn
Folding@home is al 12 uur bezig met een job, en zit nú pas op de helft.. en dan wil ik wedden dat het gewoon een job is van 56 punten ofzo...
Ja ik maak deze job af en dan ga ik weer snel terug naar Rosettaquote:Op maandag 23 januari 2006 20:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
goede reden om niet te gaan folden , traage jobs waarin geen vooruitgang zit en de organisatie puur winst maakt en weinig terug stort in de non profit organisaties , krijg hierbij het zelfde idee als bij moeders voor moeders
Ik heb ongeveer 4k gegraasd, het was ongeveer 4,5k maar door een foutje heb ik al 500 punten van het weekend gestort... Nu (over 2,5 uur dus) dus 4k en als ik dan nog een dagje kan grazen, nog ongeveer 800 erbij...quote:Op maandag 23 januari 2006 18:10 schreef gateway het volgende:
[..]
ik had gister met beide pc's samen iets meer dan 4k .... maar de pc thuis loopt nog, maar kan ik vanaf hier niet zien in BAM, maar houd ut maar op 4k.
Go aheadquote:
strange heb 08.40 geflusht en ik zie mijn 3,5 k nog niet terug , terwijl telschaap hem al wel zietquote:Op dinsdag 24 januari 2006 09:50 schreef Eronymus het volgende:
Momenteel al bijna dezelfde score die we gisteren in totaal hadden.![]()
en we hebben al 3 dagen op een rij de #1 daily
en we hebben een Milestones 450.000, gaat lekker![]()
bij http://stats.wilc0.com/new/ is de laatste update van 04:30 en dat komt overeen met vorige link van tadah stats (waar de update tijd van 10:01staat, zal daar wel niet kloppen).quote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
strange heb 08.40 geflusht en ik zie mijn 3,5 k nog niet terug , terwijl telschaap hem al wel ziet
http://live.fokschaap.nl/telschaap.php
Proficiat en een heel groot welkom bij de schaapjes.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:41 schreef LeisureSuitLarry het volgende:
Woohoo, ik sta er ook in!
Normaal zitten we daily op ongeveer 15k tegenwoordig, dus hopelijk komen we tot aan de 40k vandaagquote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
woehoe nieuwe statsrun we zitten op 25k
van de site van wilc0quote:Wanneer je deze grafiek op een website of forum wil plaatsen, verzoek ik je
vriendelijk hem zelf even te uploaden. Bedankt!
Ehm..ff opmerking..Ik wil niet onvriendelijk zijn maar misschien zou je weer eens de Wiki kunnen lezen. Het staat er namelijk, net zoals de vorige keer dat je wat vroeg, gewoon allemaal in.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:11 schreef DjDev het volgende:
Ehm..ff vraagje..Hoe lang kan je een job bewaren?
staat in boinc zelf, bij work tab, de report deadline... voor die tijd moet je hem af en verzonden hebben.... (dat is ong 4 weken na binnenhalen van job)quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:11 schreef DjDev het volgende:
Ehm..ff vraagje..Hoe lang kan je een job bewaren?
34k zitten we nu , dus kan nog vanalles gebeurenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:45 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Normaal zitten we daily op ongeveer 15k tegenwoordig, dus hopelijk komen we tot aan de 40k vandaag
heb er even een url van gemaaktquote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:22 schreef Maggie het volgende:
Morpheus@work...misschien is het handig om dat (verontrustende) grafiekje even ergens anders te hosten;
[..]
van de site van wilc0
't gaat nr 2 worden in MegaFlushTop100quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
34k zitten we nu , dus kan nog vanalles gebeuren
jepz, of er moet een wonder gebeuren.... en dat kan, want de wonderen zijn de wereld nog niet uitquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:04 schreef Eronymus het volgende:
[..]
't gaat nr 2 worden in MegaFlushTop100![]()
hoorde gerommel achter in het topic , ging even kijken en zag ditquote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:39 schreef gateway het volgende:
ja het is idd wel erg stil..... laten we het maar op stile voor de storm houden
hmmzz... ja maar een kijken.....quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
gefeliciteerd allen , wat een geweldig resultaat , schaapjes zijn nu weer kaal , ik ga denk ik over op 1x in de 2 dagen scheren
Yeahquote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:59 schreef Fjolle het volgende:
Oke en bij deze willen we de reden van deze megaflush bekend maken:
Eronymus is geslaagd met een 7 voor zijn afstuderen en krijgt morgen zijn diploma.
Namens alle schaapjes driemaal hoera: HOERA, HOERA, HOERA![]()
![]()
En een dikkevan Fjolle (die sinds vrijdag een schaap-tatoo op haar ruggetje heeft, zie foto.)
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:59 schreef Fjolle het volgende:
Eronymus is geslaagd met een 7 voor zijn afstuderen en krijgt morgen zijn diploma.
![]()
En een dikkevan Fjolle (die sinds vrijdag een schaap-tatoo op haar ruggetje heeft, zie foto.)
morgen wel bewijs op de foto zetten van je diploma hoor , anders trekken we de flush terugquote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:08 schreef Eronymus het volgende:
[..]
Yeahmorgen in pak (iemand ooit een schaapje met pak aan gezien?) en dan papiertje halen...
![]()
en dan is het Ir Eronymus.... mogen jullie me aanspreken met weledelgestrenge
heer Eronymus of gewoon hey jij daar Eron![]()
pic ruggetje
jepz jepzquote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:59 schreef Fjolle het volgende:
![]()
die van mij staan ook niet full time aan hoorquote:Op donderdag 26 januari 2006 10:40 schreef gateway het volgende:
pfff, iedereen met een boel pc's en 24/7 aan... hoe kan ik daar nou tegenop met 2 pc'tjes die niet eens 24/7 aan zijn???
maar ik graas/spaar/scheer wel door hoor
Fokschaap is voor mij toch vrnl een gezellig initiatief. Als underdog in de enge tweakers wereld zijn we toch 1 team tegen de rest van de nerdsquote:Op donderdag 26 januari 2006 10:40 schreef gateway het volgende:
pfff, iedereen met een boel pc's en 24/7 aan... hoe kan ik daar nou tegenop met 2 pc'tjes die niet eens 24/7 aan zijn???
Goed gesprokenquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Fokschaap is voor mij toch vrnl een gezellig initiatief. Als underdog in de enge tweakers wereld zijn we toch 1 team tegen de rest van de nerdsJuist de vele mensen met maar een paar pcs zorgen ervoor dat we 1 stonden bij FAD!
Precies, en daarom staat mijn peeceetje gezellig 24/7 aanquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Fokschaap is voor mij toch vrnl een gezellig initiatief. Als underdog in de enge tweakers wereld zijn we toch 1 team tegen de rest van de nerdsJuist de vele mensen met maar een paar pcs zorgen ervoor dat we 1 stonden bij FAD!
de Cureseekers zijn duidelijk in spaarstand.quote:Op donderdag 26 januari 2006 16:42 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Precies, en daarom staat mijn peeceetje gezellig 24/7 aan
Nu de vele mensen nog, ten opzichte van FAD zijn we zo'n 75% kleiner geworden!
En toch staan we regelematig nummer 1, stel je voor dat alle Fadders waren overgegaan
Hmmzz jij kunt mensen wel overtuigenquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar ik ook hoor, ik ookquote:Op donderdag 26 januari 2006 20:05 schreef valing het volgende:
[..]
de Cureseekers zijn duidelijk in spaarstand.
minderz......quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
heb al mijn huidige jobs gecanceld
want om de 2 zat er na een paar uur een error tussen![]()
Krijig je die fouten ook als je de default (niet geoptimaliseerde) client draait?quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
heb al mijn huidige jobs gecanceld
want om de 2 zat er na een paar uur een error tussen![]()
+2 scherpquote:Op vrijdag 27 januari 2006 02:37 schreef devzero het volgende:
[..]
Krijig je die fouten ook als je de default (niet geoptimaliseerde) client draait?
heb het getest , maar zelfde probleem , waren allemaal units van abinito nog wat met verloop datum van 1.2.2006 , denk dat ze al eerder gecanceld waren door iemand , nu lopen de units weer gewoon doorquote:Op vrijdag 27 januari 2006 02:37 schreef devzero het volgende:
[..]
Krijig je die fouten ook als je de default (niet geoptimaliseerde) client draait?
Had ik gisteravond ook opeens last van, maar nu werkt alles weer normaal. Mijn peeceetjes zijn dan ook weer hard aan het grazenquote:Op donderdag 26 januari 2006 23:12 schreef gateway het volgende:
[..]
minderz......
(hmmz en bij mij laden fok pagina;s traag omdat ie heeel lang doet over de smileys!! en de helft doet het niet, wat? geen 1!!! en bij multimedia op tabblad geavanceerd staat alles aangevinkt!)
Als dat net zoiets is als die string die ik nog steeds van je krijg, kunnen ze lang wachten.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:13 schreef mcintosh het volgende:
Ehm, ik kwam even melden dat er nog wel een paar plekken in het team vrij zijn....
En het eerste nieuwe lid ( sorry dev ) dat de 500.000 punten haalt krijgt van mij een opblaasschaap
Had je die nog niet ontvangen??!!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:30 schreef Fjolle het volgende:
[..]
Als dat net zoiets is als die string die ik nog steeds van je krijg, kunnen ze lang wachten.![]()
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 07:27 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Had je die nog niet ontvangen??!!
Ik had vannacht nog een broodje schaapquote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:13 schreef mcintosh het volgende:
Ehm, ik kwam even melden dat er nog wel een paar plekken in het team vrij zijn....
En het eerste nieuwe lid ( sorry dev ) dat de 500.000 punten haalt krijgt van mij een opblaasschaap
moet vast wel lukken tochquote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:10 schreef Eronymus het volgende:
Gaan we vandaag langs Grutte Pier [Wa Oars] ????
Het verschil om 10:30 was 3,5k![]()
Je hebt gelijk, dat is niet goed, ik hou daar ook helemaal niet van eigenlijk...quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:16 schreef gateway het volgende:
[..]
das niet netjes mcintosh.....Iets beloven en dan niet nakomen....
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:49 schreef Fjolle het volgende:
We hebben plek 3 te pakken............
en hij zet um er dubbel neer terwijl ik maar 1 keer heb gedaan zonder [url] [/url] omdat dat niet wilquote:Op zondag 29 januari 2006 18:06 schreef gateway het volgende:
[url=http://stats.wilc0.com/new/subteam.php?name=[DPC]FOKschaap]http://stats.wilc0.com/new/subteam.php?name=[DPC]FOKschaap[/url]
Grr hij wil nie klikbaar worden!!
ja dat had ik gezien, maar hij wil nie.....quote:Op zondag 29 januari 2006 18:07 schreef squeez het volgende:
Heel fijn, je vergeet alleen 'name=[DPC]FOKschaap' er achter te zetten.![]()
aha..... ik ga ff wat proberenquote:Op zondag 29 januari 2006 18:16 schreef squeez het volgende:
Komt door de BB tags. Omdat jullie een [ en een ] in je teamname hebben zitten raakt ie in de war. Hij denk dat je bij [DPC]Fokschaap de [url] tag al af wil sluiten.
het id werkt, allen waarschijnlijk de link naar de doorlink verkeerd getyptedquote:
klopt wij jattenquote:Op zondag 29 januari 2006 18:01 schreef squeez het volgende:
![]()
Ik dacht, ik kom eens gezellig buurten bij de schaapjes. En wat zie ik? Jullie posten hier mijn stats!![]()
Ik weet niet of jullie hier net als op GoT RML oid hebben, maar als dat het geval is kan ik heel makkelijk een speciale pagina voor jullie maken hoor.
(sterker nog, ik heb 't nieuwe script zo geschreven dat hij heel eenvoudig meerdere soorten outputs kan geven)
En wat voor jullie misschien ook wel interresant is: ik werk niet meer verder aan de 'atm very basic' stats, maar aan een nieuwe site. Hier verschijnen dus de nieuwe features op, zoals bijvoorbeeld mijlpalen van subteamusers. Jullie link is voorlopig [url=http://stats.wilc0.com/new/subteam.php?name=[DPC]FOKschaap]deze[/url].
Ik hoor 't wel.![]()
klopt hier had ik problemen mee daarom heb ik de linkjes in de stats geschrapt:quote:Op zondag 29 januari 2006 18:16 schreef squeez het volgende:
Komt door de BB tags. Omdat jullie een [ en een ] in je teamname hebben zitten raakt ie in de war. Hij denk dat je bij [DPC]Fokschaap de [url] tag al af wil sluiten.
Gaat redelijk he...... plaatsje 3 nu op naar 2quote:Op zondag 29 januari 2006 22:55 schreef E-Jey het volgende:
En hoe gaat het hier? Zit er nog een FP posting in? Dat levert pas een hoop nieuwe leden opTeminste dat was de vorige keren wel het geval
![]()
Zeg, jullie komen toch niet in de problemen als ik de oude stats-site straks weg doe en die nieuwe er voor in de plaats zet?quote:Op zondag 29 januari 2006 19:16 schreef valing het volgende:
[..]
klopt wij jattenjouw stats
alleen de RML werkt hier niet, dus ik heb een script gemaakt dat de RML omzet naar gewoon en BB tags zodat het hier ook gepost kan worden![]()
[..]
klopt hier had ik problemen mee daarom heb ik de linkjes in de stats geschrapt:
Ik heb er niet veel verstand van hoor, maar uitlijnen met spaties gaat dat wel lukken? Volgens mij 'wist' Fok! overbodige spaties..quote:Op maandag 30 januari 2006 18:21 schreef squeez het volgende:
[..]
Zeg, jullie komen toch niet in de problemen als ik de oude stats-site straks weg doe en die nieuwe er voor in de plaats zet?
Misschien dan toch slim om een speciale stats-versie voor jullie te maken. Misschien is het wel een idee om de stats in courier new te zetten en dan uit te lijnen met spaties.
Valing gebruikt jouw rml-stats en herschrijft dit naar foks "bb" formaat ( zie http://www.fokschaap.nl/rml.php ). Aan zijn script te zien gebruikt hij jouw "nieuwe" stats ( http://stats.wilc0.com/new/rml.php ). Dus overschakelen lijkt me geen probleem.quote:Op maandag 30 januari 2006 18:21 schreef squeez het volgende:
Zeg, jullie komen toch niet in de problemen als ik de oude stats-site straks weg doe en die nieuwe er voor in de plaats zet?
end aar zijn we je heeld ankbaar voorquote:Op maandag 30 januari 2006 19:36 schreef devzero het volgende:
Dat zou best kunnen. Het zijn niet mijn scripts, ik hosts ze alleen
klopt voor de stats binnen het subteam gebruik ik die link deze niet meerquote:Op maandag 30 januari 2006 19:17 schreef squeez het volgende:
Ik heb alleen het vage vermoeden dat hij ook [url=http://stats.wilc0.com/teams.php?name=[DPC]FOKschaap]http://stats.wilc0.com/teams.php?name=[DPC]FOKschaap[/url] gebruikt...
Zie die statsquote:[message=25117753,noline]_mcintosh_ schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 06:20[/message]:
Ik zeg rond middernacht nog op irc: "dt kan ons best een plek gaan kosten"
"Nou dat zal wel meevallen toch" wordt er geantwoord ...
Ik kan jullie vertellen dat ik blij ben dat het ons een plek scheelt, wat een geweld zeg, respect!
Ik flush mijn 3500 puntjes mee, maar die vallen in het niet, top gedaan mensen
Ik betwijfel of we ons plaatsje vandaag afstaan aan de friezen. Maar we zien wel, gemiddeld produceren we toch meer per dagquote:
Ja verschil is miniem, en als er niet al teveel meer bij komt, wat ik niet verwacht zal het morgen wel weer rechtgetrokken zijn, maar voor om uiteindelijk de nummer 1 positie te behalen hebben nog wat meer power nodig!!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 06:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik betwijfel of we ons plaatsje vandaag afstaan aan de friezen. Maar we zien wel, gemiddeld produceren we toch meer per dag![]()
Wie zijn da die ufluids gaan crunchen in Fokschaap's naamquote:31-01 14:15 - djurre
kunnen djurre , djurre79 en fokschaap samengevoegd worden in [DPC]FOKschaap
tis sobquote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:03 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Wie zijn da die ufluids gaan crunchen in Fokschaap's naam
bron
Oh zo, ik zat de stats van Ufluids toevallig te bekijken en zag ik die reply, dacht dat het alleen ufluids pagina wasquote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
tis sob
djurre en djurre79 zijn ikke en fokschaap is een stille user die al 3 maanden neits geflusht heeft
op mijn werk komt sob wel door de proxy en boinc niet
thuis boinc ik en op het werk sob ik
springen we gelijk 60 plaatsen omhoogquote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:37 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Oh zo, ik zat de stats van Ufluids toevallig te bekijken en zag ik die reply, dacht dat het alleen ufluids pagina was
Ehm, fokschaap ben ik zelf trouwensvoeg maar samen inderdaad
![]()
quote:_mcintosh_ schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 06:20:
Kijk iedereen gaan
Ik zeg rond middernacht nog op irc: "dt kan ons best een plek gaan kosten"
"Nou dat zal wel meevallen toch" wordt er geantwoord ...
Ik kan jullie vertellen dat ik blij ben dat het ons een plek scheelt, wat een geweld zeg, respect!
Ik flush mijn 3500 puntjes mee, maar die vallen in het niet, top gedaan mensen
I'm not at liberty to sayquote:Op dinsdag 31 januari 2006 18:10 schreef supersnol het volgende:Betrapt!
Van wie ben jij een kloon dan??
wat jij bedoelenquote:
En wie staat er boven aan in ons team ??quote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
@mcintosh , al onze stats zijn nu samengevoegd in [DPC]FOKschaap op sob , we zijn binnen gekomen op positie 104 , met 4,7 miljoen punten
euhm euhm ikkequote:Op dinsdag 31 januari 2006 20:16 schreef mcintosh het volgende:
[..]
En wie staat er boven aan in ons team ??
aha nieuwe versie??quote:Op woensdag 1 februari 2006 13:48 schreef valing het volgende:
laat maar
Kun je ook nog even posten:quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:02 schreef devzero het volgende:www.fokschaap.nl en aanverwante fokschaap sites zijn sinds net ook bereikbaar via IPv6. Voor mensen die alleen IPv4 gebruiken zou dit geen problemen moeten geven. Gebruik je IPv6, laat dan even weten als fokschaap.nl slechter bereikbaar of trager is dan voorheen. Ik heb net het AAAA RR aangepast in de DNS, dus het kan even duren voor alles gepropageerd is.
Waarom IPv6?
Iemand moet toch de 1ste zijn [afbeelding]
wie dat wil weten: Wat is IPv6?quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:10 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Kun je ook nog even posten:wat is Ipv6?
-uitleg- [afbeelding]
De mensen voor wie het bedoelt is, weten wel wat ipv6 isquote:Op woensdag 1 februari 2006 21:10 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Kun je ook nog even posten:wat is Ipv6?
-uitleg- [afbeelding]
ja ok, maar ik dnk ik geef ff wat achtergrond info....quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:34 schreef devzero het volgende:
[..]
De mensen voor wie het bedoelt is, weten wel wat ipv6 is
Dat is de beoogde "opvolger" van IPv4, het 'huidige' internet. Verder is er zat te vinden via google.
psies theoretisch mogelijkheid , om iedere koelkast een ipadres te gevenquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:31 schreef gateway het volgende:
[..]
ja ok, maar ik dnk ik geef ff wat achtergrond info....
koelkast hoeft nog net niet, maar mijn auto bvis wel handig: als ik dan binnen zit, kan ik hem via inet vast starten zodat ie lekker warm is als ik erbij komquote:Op woensdag 1 februari 2006 22:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
psies theoretisch mogelijkheid , om iedere koelkast een ipadres te geven
quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:03 schreef gateway het volgende:
[..]
Maareuh? was de flush van gisteren niet echt goed?? heb weinig vreugdekreten oid gezien?
Precies, met z'n allen kunnen we daar hetzelfde doen als bij FADquote:Op donderdag 2 februari 2006 10:40 schreef Fjolle het volgende:
Nu allen overstappen naar r@h en daar even leuke dingen doen.![]()
Hetzelfde en hopelijk nog meer!!! Dus oude FAD leden van FOKSCHAAP : Help mee en zet je ongebruikte CPU tijd weer in voor het goede doel!!quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:23 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Precies, met z'n allen kunnen we daar hetzelfde doen als bij FAD
Helpt Allen Mee
Alleen jammer dat de actieve leden deze berichten slechts lezen.quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:33 schreef gateway het volgende:
[..]
Hetzelfde en hopelijk nog meer!!! Dus oude FAD leden van FOKSCHAAP : Help mee en zet je ongebruikte CPU tijd weer in voor het goede doel!!
nee het is wel iets wat goed werkt tijdens de downtime , soort schaapjes tellenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:36 schreef Eronymus het volgende:
r@h wat is dat nou weer vooriets....kunnen we dat etuh?
zo moeilijk zou het toch niet lijken stampede bepalenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:30 schreef mcintosh het volgende:
We zijn weer online
Stampede laat nog wel even op zich wachten , en tot die tijd doen we gewoon wat we kunnen
3 plaatsen gestegenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zo moeilijk zou het toch niet lijken stampede bepalen
ps sob zijn we +3 gestegen vandaag van 100 naar 97
dan gaan we stuk harder , zit binnen een miljoen gems , een plaats of 20quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:05 schreef mcintosh het volgende:
[..]
3 plaatsen gestegen
Zal ik ff een weekje SOB-en
Ik werk eerst nog even mijn Rosetta queue af, zijn wat grotere jobs, en heb er nog zo'n 80, dus kan nog wel een week durenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
dan gaan we stuk harder , zit binnen een miljoen gems , een plaats of 20
blijf wel door producerenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:20 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Ik werk eerst nog even mijn Rosetta queue af, zijn wat grotere jobs, en heb er nog zo\'n 80, dus kan nog wel een week duren
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
vind een fokschaap beheerder het leuk om ook sob op de website te plaatsen
als je je inlognaam even doorgeeft laat ik je onder fokschaap plaatsenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:46 schreef valing het volgende:
[..]
![]()
ik zal mijn thuisserver ook meteen op SoB zetten aangezien hij niet aan de systeemeisen van de andere projecten kan voldoen
even een weetje per sob cycle krijg je een vast aantal punten , hoelang je er ook over doetquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:46 schreef valing het volgende:
[..]
![]()
ik zal mijn thuisserver ook meteen op SoB zetten aangezien hij niet aan de systeemeisen van de andere projecten kan voldoen
Ik heb de hele tijd al zitten scheren hoorquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
hoi hoi , kom je ons weer helpen scheren
*blaaaaaaaaaaaaaaaaaat*quote:Op zondag 5 februari 2006 09:46 schreef Fjolle het volgende:
En alle schaapjes de pootjes in de lucht.
Nu blaten we samen luid:
Proficiat Eronymus.
quote:Op zondag 5 februari 2006 11:17 schreef gateway het volgende:
[..]
*blaaaaaaaaaaaaaaaaaat*
Eronymus gefeliciteerd jongen!!
quote:Op zondag 5 februari 2006 21:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
zag dat valling net is toegevoegd aan sob dpc fokschaap team , alle puntjes tellen mee
heb de map weggegooit met de project instellingen, pc nieuw gestart, en nu gaat ie weer files ophalen? naja let's hope it works weer!quote:Op maandag 6 februari 2006 09:23 schreef gateway het volgende:
grrr.... Desktop zegt: Boinc manager was not able to connect to a boinc client.....
Heb al programma afgesloten en nieuw aangedaan, zonder resultaat. Heb ook al op nieuw localhost ingevuld, ook zonder resultaat......
Hebhet aleens eerder gehad, bij me vriendin op de pc, end aar wou ie gewoonweg nie tmeer. Heb hier hier ook weleesn gehad, maar weet niet meer hoe op te lossen??? Nieuwe install???
Heb je al eens vanaf een cmd window geprobeerd om met de hand de client te starten? Misschien krijg je dan fouten waar je iets mee kuntquote:Op maandag 6 februari 2006 09:23 schreef gateway het volgende:
grrr.... Desktop zegt: Boinc manager was not able to connect to a boinc client.....
BOINC niet door je pc laten opstarten en gui_rpc_auth.cfg leeggooienquote:Op maandag 6 februari 2006 09:23 schreef gateway het volgende:
Heb al programma afgesloten en nieuw aangedaan, zonder resultaat. Heb ook al op nieuw localhost ingevuld, ook zonder resultaat......
Hebhet aleens eerder gehad, bij me vriendin op de pc, end aar wou ie gewoonweg nie tmeer. Heb hier hier ook weleesn gehad, maar weet niet meer hoe op te lossen??? Nieuwe install???
Nou...eigenlijk nog nietquote:Op maandag 6 februari 2006 18:56 schreef mcintosh het volgende:
zo te zien is devzero weer volledig op sterkte
Ohquote:
Moeilijk in te schatten. Ik gebruik "rest" tijd op een aantal nodes op een paar clusters hier dus het kan gebeuren dat ik weer alles draai en toch minder punten heb dan vandaag.quote:Op maandag 6 februari 2006 22:02 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Oh
Nou dan ben ik benieuwd wat de score wordt als je wél weer op sterkte bent![]()
hmmzz... zal het onthoudenquote:Op maandag 6 februari 2006 19:30 schreef DjDev het volgende:
[..]
BOINC niet door je pc laten opstarten en gui_rpc_auth.cfg leeggooien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |