Go aheadquote:
strange heb 08.40 geflusht en ik zie mijn 3,5 k nog niet terug , terwijl telschaap hem al wel zietquote:Op dinsdag 24 januari 2006 09:50 schreef Eronymus het volgende:
Momenteel al bijna dezelfde score die we gisteren in totaal hadden.![]()
en we hebben al 3 dagen op een rij de #1 daily
en we hebben een Milestones 450.000, gaat lekker![]()
bij http://stats.wilc0.com/new/ is de laatste update van 04:30 en dat komt overeen met vorige link van tadah stats (waar de update tijd van 10:01staat, zal daar wel niet kloppen).quote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
strange heb 08.40 geflusht en ik zie mijn 3,5 k nog niet terug , terwijl telschaap hem al wel ziet
http://live.fokschaap.nl/telschaap.php
Proficiat en een heel groot welkom bij de schaapjes.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:41 schreef LeisureSuitLarry het volgende:
Woohoo, ik sta er ook in!
Normaal zitten we daily op ongeveer 15k tegenwoordig, dus hopelijk komen we tot aan de 40k vandaagquote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
woehoe nieuwe statsrun we zitten op 25k
van de site van wilc0quote:Wanneer je deze grafiek op een website of forum wil plaatsen, verzoek ik je
vriendelijk hem zelf even te uploaden. Bedankt!
Ehm..ff opmerking..Ik wil niet onvriendelijk zijn maar misschien zou je weer eens de Wiki kunnen lezen. Het staat er namelijk, net zoals de vorige keer dat je wat vroeg, gewoon allemaal in.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:11 schreef DjDev het volgende:
Ehm..ff vraagje..Hoe lang kan je een job bewaren?
staat in boinc zelf, bij work tab, de report deadline... voor die tijd moet je hem af en verzonden hebben.... (dat is ong 4 weken na binnenhalen van job)quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:11 schreef DjDev het volgende:
Ehm..ff vraagje..Hoe lang kan je een job bewaren?
34k zitten we nu , dus kan nog vanalles gebeurenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:45 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Normaal zitten we daily op ongeveer 15k tegenwoordig, dus hopelijk komen we tot aan de 40k vandaag
heb er even een url van gemaaktquote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:22 schreef Maggie het volgende:
Morpheus@work...misschien is het handig om dat (verontrustende) grafiekje even ergens anders te hosten;
[..]
van de site van wilc0
't gaat nr 2 worden in MegaFlushTop100quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
34k zitten we nu , dus kan nog vanalles gebeuren
jepz, of er moet een wonder gebeuren.... en dat kan, want de wonderen zijn de wereld nog niet uitquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:04 schreef Eronymus het volgende:
[..]
't gaat nr 2 worden in MegaFlushTop100![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |