door [DPC]FOKschaap~ voor je nickname te zettenquote:Op maandag 23 januari 2006 11:56 schreef LeisureSuitLarry het volgende:
Ik zit nu bij Rosetta in het Team van Dutch Power Cows, hoe kan ik een subteam joinen?
Done that, maar is er dan ook een plek waar je de stats van het subteam kunt bekijken?quote:Op maandag 23 januari 2006 12:06 schreef valing het volgende:
[..]
door [DPC]FOKschaap~ voor je nickname te zetten
voor de stats liefhebbers die graag ieder uur een update willen zienquote:Op maandag 23 januari 2006 12:12 schreef LeisureSuitLarry het volgende:
[..]
Done that, maar is er dan ook een plek waar je de stats van het subteam kunt bekijken?
de laatste statsrun van wilco is rond 21.15/22.15quote:Op maandag 23 januari 2006 11:34 schreef aswin het volgende:
Een klein vraagje over de flush van morgen de 24e, kan ik morgenochten om 0.05 mijn puntjes gaan uploaden, zodat mijn computers vanaf dat moment weer kunnen gaan grazen zodat mijn dagscore nog hoger wordt. Of moet ik mijn puntjes later flushen, en wat is dan het eerste moment dat de puntjes voor de 24e gaan meetellen?
Je kan inderdaad vanaf 00.00 uur straks flushen om je client meteen weer van werk te voorzien zodat de punten tot ongeveer 20.00 uur nog meegenomen wordenquote:Op maandag 23 januari 2006 11:34 schreef aswin het volgende:
Een klein vraagje over de flush van morgen de 24e, kan ik morgenochten om 0.05 mijn puntjes gaan uploaden, zodat mijn computers vanaf dat moment weer kunnen gaan grazen zodat mijn dagscore nog hoger wordt. Of moet ik mijn puntjes later flushen, en wat is dan het eerste moment dat de puntjes voor de 24e gaan meetellen?
euhm?? we flsuhen toch pas op woensdag??? dan kan je toch niet al op dinsdag 00:05 gaan versturen???quote:Op maandag 23 januari 2006 14:41 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Je kan inderdaad vanaf 00.00 uur straks flushen om je client meteen weer van werk te voorzien zodat de punten tot ongeveer 20.00 uur nog meegenomen worden
24ste is morgenquote:Op maandag 23 januari 2006 15:22 schreef gateway het volgende:
[..]
euhm?? we flsuhen toch pas op woensdag??? dan kan je toch niet al op dinsdag 00:05 gaan versturen???
pstt we flushen de 24ste zodat we de 25e in de stats komen.... want woensdag 25 is de speciale dag.quote:Op maandag 23 januari 2006 15:22 schreef gateway het volgende:
[..]
euhm?? we flsuhen toch pas op woensdag??? dan kan je toch niet al op dinsdag 00:05 gaan versturen???
wat is de officiele datum dat fokschaap entree maakte in rosetta , want dan hebben we een reken datum , van 200 dagen grazen , of nationale schaapscheerdersdagenquote:Op maandag 23 januari 2006 16:18 schreef Eronymus het volgende:
[..]
pstt we flushen de 24ste zodat we de 25e in de stats komen.... want woensdag 25 is de speciale dag.![]()
en bij deze wil ik alvast alle schaapjes bedanken die gaan meeflushen!!!nog heeel even volhouden he!
goeie vraag... nou flushen is het niet verzenden van je jobs zodra die uitgerekend zijn, om ze op te sparen en gezamelijk op een uitgekozen dag tegelijk te versturen zodat FOKschaap hopelijk 1e in de daily stats komt te staan.quote:Op maandag 23 januari 2006 16:30 schreef LeisureSuitLarry het volgende:
Ehm. Even een FokSchaapNoobVraagje, maar wat is flushen en hoe doe ik dat met mn linux commandline tooltje?
dit komt uit Boinc client vragen/antwoorden topicquote:1. stop de boinc-client(s) (bij mij zijn dat er nogal wat 8) )
2. wijzig/verhoog <work_buf_min_days>xx</work_buf_min_days> in het bestand global_prefs.xml. Houdt daarbij rekening max. houdbaarheid van een WU.
3. start de boinc-client(s) en laat ze hun workbuffer aanvullen (ik heb ze een dag de tijd gegeven).
4. stop de boinc-client(s) en wijzig <user_network_request>1</user_network_request> in client_state.xml in de waarde 3, zodat het netwerk op disabled staat en er dus geen uploads/updates plaats kunnen vinden.
5. start de boinc-client(s) en laat ze xx dagen met rust.
6. stop de boinc-client(s) op de dag voor flushday zo vroeg mogelijk en maak de wijzigingen uit stap 2 & 4 weer ongedaan .(ik heb 03:00 GMT+1aangehouden i.v.m. de universal-time waarop berkely/SETI werkt).
7. start de boinc-client(s) en geniet van een snelstijgend dagtotaal.
quote:
Sorry voor mijn verkeerdebijdrage!! ik met datum en dagen in de knoop!!quote:Op maandag 23 januari 2006 16:18 schreef Eronymus het volgende:
[..]
pstt we flushen de 24ste zodat we de 25e in de stats komen.... want woensdag 25 is de speciale dag.![]()
en bij deze wil ik alvast alle schaapjes bedanken die gaan meeflushen!!!nog heeel even volhouden he!
ik had gister met beide pc's samen iets meer dan 4k .... maar de pc thuis loopt nog, maar kan ik vanaf hier niet zien in BAM, maar houd ut maar op 4k.quote:Op maandag 23 januari 2006 17:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
beter nu er achter komen dan woensdag , hoeveel ga jij ongeveer flushen
, mcintosh was rond de 5k dat hij zei
, ik zo rond de 3,5k
* gateway rond de 4k
wie bied er meer
goede reden om niet te gaan folden , traage jobs waarin geen vooruitgang zit en de organisatie puur winst maakt en weinig terug stort in de non profit organisaties , krijg hierbij het zelfde idee als bij moeders voor moedersquote:Op maandag 23 januari 2006 19:39 schreef mcintosh het volgende:
Damn
Folding@home is al 12 uur bezig met een job, en zit nú pas op de helft.. en dan wil ik wedden dat het gewoon een job is van 56 punten ofzo...
Ja ik maak deze job af en dan ga ik weer snel terug naar Rosettaquote:Op maandag 23 januari 2006 20:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
goede reden om niet te gaan folden , traage jobs waarin geen vooruitgang zit en de organisatie puur winst maakt en weinig terug stort in de non profit organisaties , krijg hierbij het zelfde idee als bij moeders voor moeders
Ik heb ongeveer 4k gegraasd, het was ongeveer 4,5k maar door een foutje heb ik al 500 punten van het weekend gestort... Nu (over 2,5 uur dus) dus 4k en als ik dan nog een dagje kan grazen, nog ongeveer 800 erbij...quote:Op maandag 23 januari 2006 18:10 schreef gateway het volgende:
[..]
ik had gister met beide pc's samen iets meer dan 4k .... maar de pc thuis loopt nog, maar kan ik vanaf hier niet zien in BAM, maar houd ut maar op 4k.
Go aheadquote:
strange heb 08.40 geflusht en ik zie mijn 3,5 k nog niet terug , terwijl telschaap hem al wel zietquote:Op dinsdag 24 januari 2006 09:50 schreef Eronymus het volgende:
Momenteel al bijna dezelfde score die we gisteren in totaal hadden.![]()
en we hebben al 3 dagen op een rij de #1 daily
en we hebben een Milestones 450.000, gaat lekker![]()
bij http://stats.wilc0.com/new/ is de laatste update van 04:30 en dat komt overeen met vorige link van tadah stats (waar de update tijd van 10:01staat, zal daar wel niet kloppen).quote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
strange heb 08.40 geflusht en ik zie mijn 3,5 k nog niet terug , terwijl telschaap hem al wel ziet
http://live.fokschaap.nl/telschaap.php
Proficiat en een heel groot welkom bij de schaapjes.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:41 schreef LeisureSuitLarry het volgende:
Woohoo, ik sta er ook in!
Normaal zitten we daily op ongeveer 15k tegenwoordig, dus hopelijk komen we tot aan de 40k vandaagquote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
woehoe nieuwe statsrun we zitten op 25k
van de site van wilc0quote:Wanneer je deze grafiek op een website of forum wil plaatsen, verzoek ik je
vriendelijk hem zelf even te uploaden. Bedankt!
Ehm..ff opmerking..Ik wil niet onvriendelijk zijn maar misschien zou je weer eens de Wiki kunnen lezen. Het staat er namelijk, net zoals de vorige keer dat je wat vroeg, gewoon allemaal in.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:11 schreef DjDev het volgende:
Ehm..ff vraagje..Hoe lang kan je een job bewaren?
staat in boinc zelf, bij work tab, de report deadline... voor die tijd moet je hem af en verzonden hebben.... (dat is ong 4 weken na binnenhalen van job)quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:11 schreef DjDev het volgende:
Ehm..ff vraagje..Hoe lang kan je een job bewaren?
34k zitten we nu , dus kan nog vanalles gebeurenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:45 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Normaal zitten we daily op ongeveer 15k tegenwoordig, dus hopelijk komen we tot aan de 40k vandaag
heb er even een url van gemaaktquote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:22 schreef Maggie het volgende:
Morpheus@work...misschien is het handig om dat (verontrustende) grafiekje even ergens anders te hosten;
[..]
van de site van wilc0
't gaat nr 2 worden in MegaFlushTop100quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
34k zitten we nu , dus kan nog vanalles gebeuren
jepz, of er moet een wonder gebeuren.... en dat kan, want de wonderen zijn de wereld nog niet uitquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:04 schreef Eronymus het volgende:
[..]
't gaat nr 2 worden in MegaFlushTop100![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |