Ja ik heb een AMD 64 3400+ , die is volgens mij ook wel omhoog te schroeven, maar heb er een redelijk goedkoop mobo onder zitten, een Asus k8su ofzo.quote:Op zondag 15 januari 2006 00:06 schreef Croga het volgende:
[..]
Ik wil nog naar de 2740 (het maximum wat mijn moederbord aan kan tenzij ik écht ga hobbyen) maar dat proberen we wel als ik zeker weet dat ie op deze snelheid stabiel draait....
Goedkoop moederbord?? Ik draai op een Asrock 939Dual-SATA2 omdat ik persé AGP én PCI-express wilde hebben. Dit moederbord kan de VCore (het voltage van de core van je CPU) niet verder dan 0,05 volt verhogen. Daarnaast is de VCore brak waardoor hij standaard 0,025 volt te laag draait.quote:Op zondag 15 januari 2006 00:19 schreef mcintosh het volgende:
Ja ik heb een AMD 64 3400+ , die is volgens mij ook wel omhoog te schroeven, maar heb er een redelijk goedkoop mobo onder zitten, een Asus k8su ofzo.
Zal eens een keer gaan kijken of ik mijn score omhoog kan krijgen
Goed werk mister, op GOT hebben ze inmiddels lucht gekregen van de op handen zijnde MF, dus laten we ze niet teleur stellenquote:Op zondag 15 januari 2006 12:44 schreef DjDev het volgende:
Ik blijf lekker door scheren
En nu met 2 Pc's
Binnekort misschien 3
Zou het mogelijk zijn om meerdere cliënts te installeren op 1 PC ?quote:Op zondag 15 januari 2006 14:19 schreef Eronymus het volgende:
Nou ik denk dat de flush zal tegenvallen.... het lukt nu ook hier en bij GW niet meer om jobs bij te laden zonder te flushen.... waarschijnlijk hebben ze bij Rosetta wat aangepast. Bij projects tab blijft ie nu op schedular request pending staan bij 't update doen.
Zelfs het aantal jobs wat ik hier binnenkrijg is erg laag en zeker niet genoeg tot 24ste... waar is die goeie ouwe tijd waar we 195 jobs binnen kregen......
Heeft iemand dit al eens geprobeerd?quote:Megaflix schreef op zondag 15 januari 2006 @ 14:19:
Je weet dat er manieren zijn om je wu-queue langer te maken? je zorgt eerst dat je er ik weet niet hoeveel in je queue hebt staan. (network suspended). Die crunch je allemaal. Dan dit doen (voorzichtig!): Je zet je netwerk op Always, dan druk je op Update om je project te updaten. Hij gaat de wu's die klaar zijn Uploaden, maar hij rapporteert ze nog niet. Hij haalt wel nieuwe binnen. Zodra de nieuwe binnen zijn moet je meteen je client weer op Network Suspended zetten.
Let wel: dit kun je maar 1 keer doen, want als je het nog eens probeert, dan gaat hij de wu's van je eerste lading rapporteren, en upload hij de tweede batch (zonder te rapporteren).
Dacht dat GW heeft dit 1 keer gedaan... (onbedoeld dan wel) was toen gelukt. Maar dan heb je nog steeds 't probleem dat je waarschijnlijk niet genoeg jobs binnen haald om 't tot 24ste te halen..... het valt wel te proberen. Ow en ipv 10 dagen kun je hem ook nog eens op 15 dagen zetten (via bestand zelf... en niet op website).quote:Op zondag 15 januari 2006 14:26 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Heeft iemand dit al eens geprobeerd?
ik niet, ga het vanavond metd eze pc eens proberenquote:Op zondag 15 januari 2006 14:26 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Heeft iemand dit al eens geprobeerd?
Die 15 dagen heb ik zelf inderdaad weleens geprobeerd, volgens mij haalde het niet veel uit, maar het kan geen kwaad om te proberen, dus zal ik dat ook doen.quote:Op zondag 15 januari 2006 14:31 schreef Eronymus het volgende:
[..]
Dacht dat GW heeft dit 1 keer gedaan... (onbedoeld dan wel) was toen gelukt. Maar dan heb je nog steeds 't probleem dat je waarschijnlijk niet genoeg jobs binnen haald om 't tot 24ste te halen..... het valt wel te proberen. Ow en ipv 10 dagen kun je hem ook nog eens op 15 dagen zetten (via bestand zelf... en niet op website).
Als het allemaal niet lukt, moeten we even een andere datum afspreken waarop we de tot dan gereed zijnde jobs flushen, dan hebben we er nog iets aanquote:Op zondag 15 januari 2006 14:33 schreef Croga het volgende:
Het probleem met Rosetta is dat er regelmatig tekort aan WU is. Dat betekend dus dat ze WUs aanmaken en klaar zetten aan de hand van wat gerapporteerd is.
Volgens mij is het zo dat de huidige client eerst rapporteerd en daarna pas werk op haalt. Dit om te zorgen dat er niet teveel units bij de clients blijven hangen, terwijl ze gewoon de resultaten willen hebben.
Ben bang dat MFs niet echt makkelijk meer gaan zijn. Tenzij je een keer met al je clients voor 10 dagen WUs kunt ophalen....
Als in?quote:
Hij reageert helemaal niet meer en na een tijdje zegt ie dat hij niet kan verbinden met localhost (quote:Op zondag 15 januari 2006 21:16 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Als in?
Wat staat er bij je berichten?
Hmm, volgens mij heeft gateway ook zo'n soort probleem... we zitten op IRCquote:Op zondag 15 januari 2006 21:20 schreef DjDev het volgende:
[..]
Hij reageert helemaal niet meer en na een tijdje zegt ie dat hij niet kan verbinden met localhost ()
Ik dacht ook dat ik het niet ging halen en wilde weer gewoon weer mijn puntjes normaal gaan sturen. Toen ik mijn 'netwerkverbind altijd beschikbaar' instelde kreeg elke pc echter weer een stuk of 20 nieuwe jobs binnen, zonder dat er iets upgeload was. Dus ik ga nou maar weer proberen om te blijven sparen en kijk hoe ver ik kan komen..quote:Op zondag 15 januari 2006 21:28 schreef mcintosh het volgende:
Lijkt me handig als iedereen die meeflusht even laat weten of ie de datum gaat halen... zo niet dan moeten we een andere datum prikken.
Ik ga het denk ik net niet halen... ik kom denk ik 2 dagen tekort.
ik heb hem op 10 dagen staan en heb nu 64 units gekregen van 1:21 , die hij gemiddeld in 50 minuten afwerkt , kortom snel gerekend 2,5 dag werkquote:Op zondag 15 januari 2006 21:28 schreef mcintosh het volgende:
Lijkt me handig als iedereen die meeflusht even laat weten of ie de datum gaat halen... zo niet dan moeten we een andere datum prikken.
Ik ga het denk ik net niet halen... ik kom denk ik 2 dagen tekort.
als het goed is is het met de volgende connectie bijgewerktquote:Op maandag 16 januari 2006 04:03 schreef devzero het volgende:
Loopt rosetta achter met registreren van resultaten? Bij de paar schaapjes die ik nog heb draaien, krijg ik allemaal te zien dat ze wel resultaten uploaden, maar ik vind niets terug bij "my results".
Iemand ook last hiervan?
Als er nog jobs op ''downloading staan, en je netwerk is suspended dan gaat ie die niet meer binnen halen. Probleem is dat BOINC na 4 minuten weer verbinding wil maken, en in die 4 minuten waren mijn jobs ook nog niet allemaal gedownload. Ik heb dus ook op 'suspend' geklikt en bij mij staan er ook nog 3 op downloaden, niks aan te doenquote:Op maandag 16 januari 2006 10:47 schreef Fjolle het volgende:
Mmmm er blijven een hoop jobs op downloading staan, terwijl er ook een hoop nieuwe bijkomen.
Nahja, we zien wel. Mijn queue red het zo nog wel ff.
is dit zo voldoende of wil je meer eropquote:Op zondag 15 januari 2006 22:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
Valling , kun jij in je RML programmatuur inbouwen dat we ook een historische rml kunnen maken , voor het geval dat we te laat zijn met opvragen ervan , anders is alleen de actuele rml op te vragen
quote:Op maandag 16 januari 2006 17:05 schreef Eronymus het volgende:
Yep er zijn erg weinig jobs die je momenteel binnenkrijgt... meer users minder jobs te verdelen....
die van gisteren 15-01-2006, had je ook zelf kunnen proberen door url aan te passen....
die was er al langer ik had hem alleen niet hier gepostquote:Op maandag 16 januari 2006 17:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
sorry had nog niet gezien dat je al een stringparamater had ingebouwd![]()
ff testenquote:Op maandag 16 januari 2006 20:18 schreef valing het volgende:
[..]
die was er al langer ik had hem alleen niet hier gepost![]()
en dan nog even wat sluip reclame voor mn fokschaap icon![]()
[afbeelding]
Kwestie van op 'eigenschappen' klikken van het plaatjequote:Op maandag 16 januari 2006 22:07 schreef Croga het volgende:
[..]
Het is mischien slim om er een URL bij te zetten voor mensen die graag willen meehelpen....?
nou 5000 per dag, alleen toevallig de laatste 2 dagen, normaal is het ongeveer 2000-3000 punten...quote:Op maandag 16 januari 2006 23:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
nog maar 134000 verschil met de frieze schapen elke dag lopen we wel 5-8k op ze in
Die punten stijgnig is er gewoon omdat ik er bij ben gekomenquote:Op maandag 16 januari 2006 23:18 schreef mcintosh het volgende:
[..]
nou 5000 per dag, alleen toevallig de laatste 2 dagen, normaal is het ongeveer 2000-3000 punten...
kijk uit straks , krijgen frieze huur moordenaarschapen die je proberen weg te jagenquote:Op maandag 16 januari 2006 23:26 schreef DjDev het volgende:
[..]
Die punten stijgnig is er gewoon omdat ik er bij ben gekomen
We zullen het zien op de flush datumquote:Op maandag 16 januari 2006 23:26 schreef DjDev het volgende:
[..]
Die punten stijgnig is er gewoon omdat ik er bij ben gekomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |