gij bedoeld 24ste beste m_a_wquote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ja denk dat we aardig bovenaan staan met die flushes van ons , doen er nog meer teams van dpc mee aan de 14de of is het een fokschaap activiteit
ziet er goed uitquote:[15:54:01] Finished a frame (1)
Das toch best heel lang of nietquote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:42 schreef zakjapannertje het volgende:
zo, bezig een Mac G3 te testen met F@H,
[..]
ziet er goed uit(iets meer dan anderhalf uur over de eerste frame)
inderdaad de 24ste waarde mcintosh , zelf ga ik weer op dag productie draaien en volgende keer als we weer zelf een flush gaan organiseren , sparen we wel weerquote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:37 schreef mcintosh het volgende:
[..]
gij bedoeld 24ste beste m_a_w
En voor zover ik weet doen alleen wij er aan mee.
Er zijn wel mensen/teams die de volgende keer dat Burnhard flusht ook mee willen flushen, denk dat ik me daar ook maar bij aan sluit
jaquote:
quote:Op zondag 22 januari 2006 00:25 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
ja400 MHz en zonder Altivec, en ik las op het F@H forum dat Tinkers niet voor de Mac was geoptimaliseerd eigenlijk, dus het kan ook met die dingen lang duren, vooral met deze 239 punter, 400 frames in totaal zou een kleine maand betekenen dus ik zal veel geduld nodig moeten hebben
Nou respect hoor, succes ermeequote:Op zondag 22 januari 2006 00:30 schreef zakjapannertje het volgende:
jep, dat had ik alvast ingesteld gelukkigen met het geheugen van 128 MB en Tiger plus F@H doet ie het best goed eigenlijk, met internetten en chatten ed. kortom het doel waarvoor ik het wil gebruiken
![]()
Hoe doen ze dat eigenlijk?quote:Op zondag 22 januari 2006 17:24 schreef mcintosh het volgende:
Devzero en Maggie gaan behoorlijk tekeer zeg.... zelfs de nummer 2 in de DPC overall stats komt nu in zicht!! Zal niet lang meer duren voor we de nummer 1 positie in de inhaalstats zien verschijnen!!
When do you get them...
days user
12 Grutte Pier [Wa Oars]
108 Los Alcoholicos
Ik weet er het fijne niet van, devzero heeft wat pc's op zijn werk die meedoen, maar van Maggie weet ik het eigenlijk niet...quote:Op zondag 22 januari 2006 17:36 schreef DjDev het volgende:
[..]
Hoe doen ze dat eigenlijk?
Hebben ze erg veel pc's ofzo?
die assimeleert zijn hele straat , even pctje repareren bij de buren , voorwaarde gratis schaapje op de pcquote:Op zondag 22 januari 2006 17:38 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Ik weet er het fijne niet van, devzero heeft wat pc's op zijn werk die meedoen, maar van Maggie weet ik het eigenlijk niet...
quote:Op zondag 22 januari 2006 20:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
die assimeleert zijn hele straat , even pctje repareren bij de buren , voorwaarde gratis schaapje op de pc
Ah zulke dingen zijn wel handig ja, waar koop je die en voor hoeveelquote:Op zondag 22 januari 2006 21:01 schreef Eronymus het volgende:
enkele schaapjes van devzero en nog een paar andere...
stoere bakken!quote:Op zondag 22 januari 2006 21:01 schreef Eronymus het volgende:
dev heeft ook wat comps op maggie's naam gezet, of is dit geheime info??![]()
quote:Op zondag 22 januari 2006 21:01 schreef Eronymus het volgende:
dev heeft ook wat comps op maggie's naam gezet, of is dit geheime info??![]()
quote:Op zondag 22 januari 2006 17:24 schreef mcintosh het volgende:
Devzero en Maggie gaan behoorlijk tekeer zeg....
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |