dat wou ik net zeggen!quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:21 schreef devzero het volgende:
Wees dan wel consequent en zet het of hier wel neer of niet, maar dan ook niet in "dat andere" topic
1 |
1 |
Ik heb zelf geen idee, volgens mij kan devzero je verder helpen, heb hem nog niet gezien op irc... Misschien heb je alvast wat aan deze linkjes:quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:16 schreef LeisureSuitLarry het volgende:
[..]
1. Denk er aan dat de url om aan te melden bij rosetta http://boinc.bakerlab.org/rosetta is (zie wiki)quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:16 schreef LeisureSuitLarry het volgende:
Daarnaast heb ik wel dit gedaan:
1 boinc_cmd --host localhost --passwd <YOUR PASSWORD> --project_attach http://setiathome.berkeley.edu xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Geeft bij mij "retval: 0" terugquote:En dit heeft ook resultaat, maar dit
1
2boinc_cmd --host localhost --passwd <YOUR PASSWORD> --lookup_account
http://setiathome.berkeley.edu YourEmail YourSetiPassword
Het belangrijkste is dat je je aanmeldt, hiervoor heb je de juiste account key nodig (van hier). Daarna run je de boinc_cmdquote:Hoe kan ik nou mijn systeem aan het werk zetten, want ik begrijp het niet helemaal.
1 |
Ja zeg, om 7:36 ga ik niet irc-enquote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:36 schreef Eronymus het volgende:
heb hem nog niet gezien op irc...
Queue staat nu op 0.2 dagquote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:17 schreef Eronymus het volgende:
DjDev: Ik heb hier 31 en 29MB maar is dit niet afhankelijk van de soort job waarmee je bezig bent?
Nu alles weer goed met queue?? Had al willen vragen waar je hem op hebt staan? 2 dagen, 10 dagen? en heb je wel update gedaan bij boinc na instellingen aanpassen op website? Soms moet je even geduld hebben, jobs uitdelen gaat soms moeizaam.
ow en devzero wat valt me dat weer tegen niet eens op irc bent zo vroeg.... slapen is zonde van je tijd!!!![]()
Is dat goed?quote:Geeft bij mij "retval: 0" terug(met de juiste rosetta url ti)
Ja, die key heb ik gebruiktquote:Het belangrijkste is dat je je aanmeldt, hiervoor heb je de juiste account key nodig (van hier). Daarna run je de boinc_cmd
[ code verwijderd ]
Als ik die probeer te installeren, geeft ie aan dat hij het pakket niet kan vinden. Maar ik heb dan ook alleen de sarge main packages in mn sources.list staan.quote:Overigens werkt boincmgr wel bij mij ook gewoon en ik kan er gewoon mee met de boinc client connecten en een project toevoegen (mits ik het juiste password uit gui_rpc_auth.cfg invoer). Werkt dat niet bij jou?
Hier hetzelfde probleem, nog 1 job in de que en met 1-tje bezig. Ik zal dan ook maar 4500 punten kunnen flushen de 24e...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 07:30 schreef mcintosh het volgende:
Damn, die laatste jobs zijn hard gegaan zeg! Heb er nog maar 5 in de rij... wil dus ook zeggen dat ik maar 5200 punten zal kunnen flushen... jammer ...
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:00 schreef gateway het volgende:
WOw veel mesnen die de jobs al ophebben..... Ergens in dit topic of in de vorige las ik iets over het ophalen van nieuwe, waarbij ie maar een paar "al klaar zijnde"jobs verzend....Dan haalt ie weer nieuwe binnen dus, end kan je pc lekker verder grazen....
Anders staat ie nu maybe 4 dagen niks te doen..... das ook zonde!!
Of ga tijdelijk FAH draaien ipv RAH..... of Seti.....
Dus ik begin over een uur of wat aan Folding@home aangezien ik al een keer jobs heb binnen gehaald zonder te flushen, dat kan maar 1 keer...quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:50 schreef mcintosh het volgende:
Ik heb besloten dat als ik vóór de flush datum zonder werk kom te zitten op Rosetta, dat ik dan even Folding@home ga draaien voor de rest van de tijd tot de flush.
Ter info![]()
o dat wist ik niet...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:37 schreef mcintosh het volgende:
[..]
[..]
Dus ik begin over een uur of wat aan Folding@home aangezien ik al een keer jobs heb binnen gehaald zonder te flushen, dat kan maar 1 keer...
Ik heb geen flauw ideequote:
Kun je in /var/lib/boinc-client/stdoutdae.txt of stderrdae.tx zien of er iets fout gaat? Je ziet met top geen rosetta programmaas?quote:Er is nu in ieder geval iets gebeurd want als ik get_state doe dan krijg ik wat bij Projects, maar de rest van de onderdelen blijft leeg.
na nieuwe installatie van de client is het nu 30mbquote:Op donderdag 19 januari 2006 19:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
wat is veel bij mij was het 60 voor en 90 na optimalisatie client
als je door gaat tot de 14e dan wordt het pas een leuke flushquote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
het laatste uur zijn we onder de 100k grens doorgegaan qua verschil met Grutte Pier [Wa Oars]
ondertussen heb ik 3k in het spaarschaap zitten voor de flush en heb nog 30 units te gaan dan is het voederbakje van de schaap leeggegeten , maar dan is het bijna de 14de
ja denk dat we aardig bovenaan staan met die flushes van ons , doen er nog meer teams van dpc mee aan de 14de of is het een fokschaap activiteitquote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:17 schreef mcintosh het volgende:
[..]
als je door gaat tot de 14e dan wordt het pas een leuke flush
Ik heb 5100 punten, en daar komt niks meer bij, kan geen werk meer binnen halen zonder te flushen, dus nu vouw ik maar een beetje thuis
gij bedoeld 24ste beste m_a_wquote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ja denk dat we aardig bovenaan staan met die flushes van ons , doen er nog meer teams van dpc mee aan de 14de of is het een fokschaap activiteit
ziet er goed uitquote:[15:54:01] Finished a frame (1)
Das toch best heel lang of nietquote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:42 schreef zakjapannertje het volgende:
zo, bezig een Mac G3 te testen met F@H,
[..]
ziet er goed uit(iets meer dan anderhalf uur over de eerste frame)
inderdaad de 24ste waarde mcintosh , zelf ga ik weer op dag productie draaien en volgende keer als we weer zelf een flush gaan organiseren , sparen we wel weerquote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:37 schreef mcintosh het volgende:
[..]
gij bedoeld 24ste beste m_a_w
En voor zover ik weet doen alleen wij er aan mee.
Er zijn wel mensen/teams die de volgende keer dat Burnhard flusht ook mee willen flushen, denk dat ik me daar ook maar bij aan sluit
jaquote:
quote:Op zondag 22 januari 2006 00:25 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
ja400 MHz en zonder Altivec, en ik las op het F@H forum dat Tinkers niet voor de Mac was geoptimaliseerd eigenlijk, dus het kan ook met die dingen lang duren, vooral met deze 239 punter, 400 frames in totaal zou een kleine maand betekenen dus ik zal veel geduld nodig moeten hebben
Nou respect hoor, succes ermeequote:Op zondag 22 januari 2006 00:30 schreef zakjapannertje het volgende:
jep, dat had ik alvast ingesteld gelukkigen met het geheugen van 128 MB en Tiger plus F@H doet ie het best goed eigenlijk, met internetten en chatten ed. kortom het doel waarvoor ik het wil gebruiken
![]()
Hoe doen ze dat eigenlijk?quote:Op zondag 22 januari 2006 17:24 schreef mcintosh het volgende:
Devzero en Maggie gaan behoorlijk tekeer zeg.... zelfs de nummer 2 in de DPC overall stats komt nu in zicht!! Zal niet lang meer duren voor we de nummer 1 positie in de inhaalstats zien verschijnen!!
When do you get them...
days user
12 Grutte Pier [Wa Oars]
108 Los Alcoholicos
Ik weet er het fijne niet van, devzero heeft wat pc's op zijn werk die meedoen, maar van Maggie weet ik het eigenlijk niet...quote:Op zondag 22 januari 2006 17:36 schreef DjDev het volgende:
[..]
Hoe doen ze dat eigenlijk?
Hebben ze erg veel pc's ofzo?
die assimeleert zijn hele straat , even pctje repareren bij de buren , voorwaarde gratis schaapje op de pcquote:Op zondag 22 januari 2006 17:38 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Ik weet er het fijne niet van, devzero heeft wat pc's op zijn werk die meedoen, maar van Maggie weet ik het eigenlijk niet...
quote:Op zondag 22 januari 2006 20:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
die assimeleert zijn hele straat , even pctje repareren bij de buren , voorwaarde gratis schaapje op de pc
Ah zulke dingen zijn wel handig ja, waar koop je die en voor hoeveelquote:Op zondag 22 januari 2006 21:01 schreef Eronymus het volgende:
enkele schaapjes van devzero en nog een paar andere...
stoere bakken!quote:Op zondag 22 januari 2006 21:01 schreef Eronymus het volgende:
dev heeft ook wat comps op maggie's naam gezet, of is dit geheime info??![]()
quote:Op zondag 22 januari 2006 21:01 schreef Eronymus het volgende:
dev heeft ook wat comps op maggie's naam gezet, of is dit geheime info??![]()
quote:Op zondag 22 januari 2006 17:24 schreef mcintosh het volgende:
Devzero en Maggie gaan behoorlijk tekeer zeg....
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |