Zoals van Geel al zei: "We verwachten dat Huntelaar de komende 3 jaar topscorer van de eredivisie zal worden"quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:22 schreef PLAE@ het volgende:
als Huntelaar niet beter dan 7 uit 9 doet dan mag hij de club verlaten dat is duidelijk.
Zo werkt het toch ook met Charisteas![]()
![]()
Dan wordt ie naar goed gebruik weggefloten!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:19 schreef Fok_you het volgende:
zomaar even een vraagje tussendoor....
stel nou dat Huntelaar niet uit de verf komt bij Ajax, de komende 10 wedstrijden scoort hij bijvoorbeeld 2 doelpuntjes..... wat dan..? ik verwacht niet dat het gebeurd, maar het zou toch kunnen (rosenberg en charisteas zijn ook zo slecht niet en haalden het ook niet)
Trouwens waar komt dat gefluit het meeste vandaan, ik zit 2e ring achter het doel en de rijen voor me en achter me gebeurd het volgens mij amper. Vroeg me altijd al af wie dan gaan fluiten maarja dat weten jullie vast ook niet.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:25 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dan wordt ie naar goed gebruik weggefloten!
Dat hoeven maar heel weinig mensen te zijn om het al heel massaal te laten klinkenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:27 schreef Jasza het volgende:
[..]
Trouwens waar komt dat gefluit het meeste vandaan, ik zit 2e ring achter het doel en de rijen voor me en achter me gebeurd het volgens mij amper. Vroeg me altijd al af wie dan gaan fluiten maarja dat weten jullie vast ook niet.
Waarom hebben ze Ajax keihard laten vallen? Het is eerder andersom, zeker bij De Jong. En spelen voor Ajax is al jaren geen eer meer voor spelers met ambities, logisch zat. We zijn geen Europese top meer en zullen dat nooit worden.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 09:47 schreef M0NTANA het volgende:
Het is wanbeleid dat komende zomer Maxwell, Hatem Trabelsi, Steven Pienaar en Nigel de Jong allen transfervrij uit Amsterdam vertrekken, maar aan de andere kant tekent het wel hun instelling, hun hart voor de club. Van Nigel de Jong en Maxwell had ik het niet verwacht, maar ze hebben Ajax keihard laten vallen en mogen wat mij betreft oprotten! Spelen voor Ajax moet een eer zijn, je moet het hoogste nastreven en de club niet enkel zien als opstapje naar een grotere, rijkere club.
En Krohn-Deli mag van mij ook wel komen, o verrek, die hebben we al gecontracteerdquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:48 schreef methodmich het volgende:
Ja, laten we fijn jongens als Jenner gaan contracteren! Dan kan Dave ook wel, net als Dwight Tiendalli. En indien we dan toch bezig zijn, lijkt Jeffrey Leiwakabessy me ook niet verkeerd zeg!
De grootste judas uit de clubhistorie wil ik nooit, maar dan ook nooit meer in een functie bij Ajax zien.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:15 schreef jna het volgende:
[..]
ik ken nog wel een aantal spelers die een lesje balcontrole kunnen gebruiken.
Ahjoh! we kopen direct Bart Latuheru weer!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:48 schreef methodmich het volgende:
Ja, laten we fijn jongens als Jenner gaan contracteren! Dan kan Dave ook wel, net als Dwight Tiendalli. En indien we dan toch bezig zijn, lijkt Jeffrey Leiwakabessy me ook niet verkeerd zeg!
Dat we nooit meer europese top zouden worden zeiden ze ook in 1989....quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:42 schreef methodmich het volgende:
[..]
Waarom hebben ze Ajax keihard laten vallen? Het is eerder andersom, zeker bij De Jong. En spelen voor Ajax is al jaren geen eer meer voor spelers met ambities, logisch zat. We zijn geen Europese top meer en zullen dat nooit worden.
Precies. Dat zijn echt van die loze teksten. Niemand kan in de toekomst kijken.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:55 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Dat we nooit meer europese top zouden worden zeiden ze ook in 1989....
Dat van die buitenlanders gaat langzaam terug komen hoor, over een paar jaar moet de helft van je basiselftal alweer nederlands zijn denk ik zelf.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:57 schreef methodmich het volgende:
Toen had je nog geen Bosman-arrest en mocht je maar 3 buitenlanders opstellen, zodat alleen gearriveerde toppers naar het buitenland gingen. Met die regelgeving hadden spelers als Andy van der Meyde nog bij Ajax gespeeld en zat Tomás Galásek nog bij Willem II.
Dan krijgen we dus 1 halfbloedje in het teamquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:59 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dat van die buitenlanders gaat langzaam terug komen hoor, over een paar jaar moet de helft van je basiselftal alweer nederlands zijn denk ik zelf.
Laten we het hopenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:58 schreef Jasza het volgende:
Ajax gaat heus nog wel is de CL winnen en een paar jaar achter elkaar misschien zoals begin jaren 70.. In voetbal kan alles ineens omslaan, als we over 2 jaar weer een topselectie hebben en het wel halen dan zeggen ze allemaal weer. Zie je wel, ik zei toch dat we ooit nog de CL zouden winnen terwijl ze dat nooit gezegd hebben
Misschien. Maar tien jaar geleden hadden we ook een type Rijkaard. En waar is die nuquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:35 schreef PLAE@ het volgende:
We hadden nu gewoon weer net zo'n topgeneratie als 10 jaar terug. Die kans is alleen verkeken door wanbeleid met betrekking tot contracten. Een kutcoach etc
dat viel onder etcetera (kon er even niet op komenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:39 schreef Houniet het volgende:
[..]
Misschien. Maar tien jaar geleden hadden we ook een type Rijkaard. En waar is die nu.
Uhhm, Maduro gaat een beetje die richting opquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:39 schreef Houniet het volgende:
[..]
Misschien. Maar tien jaar geleden hadden we ook een type Rijkaard. En waar is die nu.
Krijgen ze juridisch nooit rond.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:59 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dat van die buitenlanders gaat langzaam terug komen hoor, over een paar jaar moet de helft van je basiselftal alweer nederlands zijn denk ik zelf.
Ja hij legt die ballen wel goed en dat is een van de belnagrijkste taken van een linksbuiten.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:26 schreef Jasza het volgende:
[..]
Die heeft geen actie, wel een goede voorzet. Mja ik weet niet of hij de oplossing iss
houden we hem nog maar even. Kan ie in de etalage.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:26 schreef devv05 het volgende:
Hij is het beste enige wat we op rechts hebben en was een van de minst slechtsten tegen NEC, dus...
Pff, als Rosales weg mag dan kan driekwart van het elftal weg.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:27 schreef Radegast het volgende:
[..]
houden we hem nog maar even. Kan ie in de etalage.
Hij kan me nog overtuigen in het komende halfjaar, komende zomer zit ie twee jaar bij Ajax dan maar eens kijken hoe hij het heeft gedaan bij Ajax en of er progressie in z'n spel zit.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:34 schreef devv05 het volgende:
[..]
Pff, als Rosales weg mag dan kan driekwart van het elftal weg.
De afgelopen anderhalf jaar heeft hij al niet veel progressie laten zien.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:39 schreef Radegast het volgende:
[..]
Hij kan me nog overtuigen in het komende halfjaar, komende zomer zit ie twee jaar bij Ajax dan maar eens kijken hoe hij het heeft gedaan bij Ajax en of er progressie in z'n spel zit.
Geef hem nog even de tijd. Hij had vorig jaar ook zware concurrentie van De Ridder en De Mul, vergeet dat niet!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:45 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
De afgelopen anderhalf jaar heeft hij al niet veel progressie laten zien.
Even serieus, gezien zijn ervaring en vooral zijn aankoopprijs zou hij die twee 'groentjes' met een mond vol stof achter zich moeten laten. Dat deed hij vorig jaar niet; sterker, De Ridder en De Mul werden bij het 1e gehaald om de tekortkomingen van Rosales te compenseren.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:47 schreef Radegast het volgende:
[..]
Geef hem nog even de tijd. Hij had vorig jaar ook zware concurrentie van De Ridder en De Mul, vergeet dat niet!![]()
Ik zie niet veel wedstrijden, maar toevallig die van afgelopen zondag wel. Wat me opviel is dat Rosales één van de beteren was, mede doordat hij keihard werkte. Rosales hoeft echt niet weg van mij!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:54 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Even serieus, gezien zijn ervaring en vooral zijn aankoopprijs zou hij die twee 'groentjes' met een mond vol stof achter zich moeten laten. Dat deed hij vorig jaar niet; sterker, De Ridder en De Mul werden bij het 1e gehaald om de tekortkomingen van Rosales te compenseren.
Nog een half jaartje eraan vast plakken is natuurlijk prima, maar als hij de komende paar maanden niet zijn stinkende best doet en ons allemaal laat zien dat hij wel degelijk de achterlijn kan halen en een daaropvolgende goede voorzet kan geven, is de typering 'miskoop' geen understatement.
Dan wordt het echt tijd voor een goede rechtsbuiten. Dat is het nu al.
Ik zag toevallig alleen die ene wedstrijd tegen PSV in augustus (voor de Schaal), waar Boukhari een van de beteren was, mede doordat hij de twee winnende doelpunten maakte, Boukhari hoeft echt niet weg van mij!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:52 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik zie niet veel wedstrijden, maar toevallig die van afgelopen zondag wel. Wat me opviel is dat Rosales één van de beteren was, mede doordat hij keihard werkte. Rosales hoeft echt niet weg van mij!
Rosales speelt over het algemeen gewoon redelijk. Zeker dit seizoen behoort hij echt niet tot de minderen in de wedstrijden die ie gespeelt heeft, in tegenstelling tot Boukhari.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:59 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Ik zag toevallig alleen die ene wedstrijd tegen PSV in augustus (voor de Schaal), waar Boukhari een van de beteren was, mede doordat hij de twee winnende doelpunten maakte, Boukhari hoeft echt niet weg van mij!
Ok, niet helemaal waar (ik heb wel wat meer wedstrijden gezien), maar je vat me wel.
True!quote:Op woensdag 18 januari 2006 08:39 schreef M0NTANA het volgende:
Je vergeet Zdenek Grygera.
Maduro, Emanuelson.quote:Op woensdag 18 januari 2006 08:36 schreef BoNi het volgende:
Welke voetballer van Ajax heeft de laatste twee jaar nou écht een goede progressie gemaakt...?
Ik kom zelf alleen op Sneijder maar ook hem vind ik nog niet constant genoeg spelen.
Emanuelson speelde tot aan zijn blessure/ vermoeidheid inderdaad super, maar dat niveau moet hij nog even vast zien te houden. Laatste jaren is te vaak voorgekomen dat talenten geweldig doorbraken, maar daarna met een flinke dip te kampen kregen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 08:55 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Maduro, Emanuelson.
Vermaelen en Stekelenburg zijn op de goede weg
Ander voorbeeld daarvan is ook Babel, prima debuut, maar net niet...quote:Op woensdag 18 januari 2006 09:02 schreef BoNi het volgende:
[..]
Emanuelson speelde tot aan zijn blessure/ vermoeidheid inderdaad super, maar dat niveau moet hij nog even vast zien te houden. Laatste jaren is te vaak voorgekomen dat talenten geweldig doorbraken, maar daarna met een flinke dip te kampen kregen.
Goed voorbeeld hiervan is direct ook Maduro, geweldig debuut, maar op dit moment vind ik hem geen schim meer van de voetballer die hij in zijn eerste seizoen was.
Vermaelen heeft een aantal goede wedstrijden gespeeld, maar hij gaf een tijdje terug zelf al aan dat hij nog geen vaste basisspeler is.
Stekelenburg keept sterker dan ik zelf had verwacht.
Helaas kun je zo een flink lijstje maken van voorbeelden....quote:Op woensdag 18 januari 2006 09:03 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Ander voorbeeld daarvan is ook Babel, prima debuut, maar net niet...
Sergio is geen echte winger. Meer een aanjager/steunpilaar vanaf het middenveld. En of die nou zo haalbaar/betaalbaar is.... Denk (en hoop) van niet.quote:Op woensdag 18 januari 2006 09:53 schreef M0NTANA het volgende:
Ajax moet gewoon keihard op zoek naar een rechtsbuiten, in NL is er geen één die ik als een échte versterking zie, het zal dan altijd een nood-oplossing zijn. Buiten NL weet ik maar twee spelers die haalbaar zouden kunnen zijn, Christian Wilhelmsson van RSC Anderlecht en Sergio Conceiçao van Standard Luik, maar aangezien er voor de eerste ook Italiaanse en Engelse interesse is, moet Ajax snel handelen. Iedere andere potentiële Ajax-rechtsbuiten zal een talent zijn uit een minder aangeschreven competitie, welke een aanpassingsperiode nodig heeft en dus kan je net zo goed een talent uit eigen jeugd (mits voorradig) door laten stromen. Hetzelfde geldt overigens voor de linksbuitenpositie.
Zolang hij in de Jupiler League speelt, zal hij Ajax toch wel zien als een verbetering? Of is dat tegenwoordig ook al niet meer zo? De Argentijnse krant Clarin meldt overigens dat er tóch een akkoord is tussen Ajax en River Plate, wat betreft de verhuur van Mauro Rosales. Als dat waar is, hoop ik toch echt dat Ajax een vervanger in het vizier heeft en dan bedoel ik geen nood-oplossing, zoals Julian Jenner, Martijn Meerdink, Tarek Sektioui of Darl Douglas.quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:02 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Sergio is geen echte winger. Meer een aanjager/steunpilaar vanaf het middenveld. En of die nou zo haalbaar/betaalbaar is.... Denk (en hoop) van niet.
Sportief gezien wel denk ik, maar financieel... hij verdient daar echt goed. Bovendien zal Standard hem niet (tussentijds) laten gaan, omdat de ploeg zonder sergio gewoon een heel stuk minder is. Daarbij komt dat Standard bovenaan staat en dus nog volop in de race is voor de titel en dus CL plek. Daar wil hij graag bij zijn denk ik. En Ajax strijdt daar, voorlopig, niet om.quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:06 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Zolang hij in de Jupiler League speelt, zal hij Ajax toch wel zien als een verbetering? Of is dat tegenwoordig ook al niet meer zo? De Argentijnse krant Clarin meldt overigens dat er tóch een akkoord is tussen Ajax en River Plate, wat betreft de verhuur van Mauro Rosales. Als dat waar is, hoop ik toch echt dat Ajax een vervanger in het vizier heeft en dan bedoel ik geen nood-oplossing, zoals Julian Jenner, Martijn Meerdink, Tarek Sektioui of Darl Douglas.
Lijkt me zeer sterk gezien de beweringen van Ajax gisteren dat ze er niet eens over wilden praten. En als het wel zo is mogen ze inderdaad een hele goede vervanger op het oog hebben anders breekt helemaal de hel los straks.quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:06 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Zolang hij in de Jupiler League speelt, zal hij Ajax toch wel zien als een verbetering? Of is dat tegenwoordig ook al niet meer zo? De Argentijnse krant Clarin meldt overigens dat er tóch een akkoord is tussen Ajax en River Plate, wat betreft de verhuur van Mauro Rosales. Als dat waar is, hoop ik toch echt dat Ajax een vervanger in het vizier heeft en dan bedoel ik geen nood-oplossing, zoals Julian Jenner, Martijn Meerdink, Tarek Sektioui of Darl Douglas.
Vind ik juist niet.....quote:Op woensdag 18 januari 2006 09:02 schreef BoNi het volgende:
Stekelenburg keept sterker dan ik zelf had verwacht.
ach, iedereen moet een verbeterpuntje hebben, ik vind hem wel weer sterk in de 16...quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:40 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Vind ik juist niet.....
Hij is wel heel erg matig op hoge ballen.
Reacties zijn dik in orde. Voetballend gaat het wel. Spelhervattingen veeeeeeel te traag.quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:41 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
ach, iedereen moet een verbeterpuntje hebben, ik vind hem wel weer sterk in de 16...
ach, dat lag aan veel meer dan alleen hem hoor...quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:43 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Reacties zijn dik in orde. Voetballend gaat het wel. Spelhervattingen veeeeeeel te traag.
Probleem is dat zijn gestuntel op hoge ballen ons puten kost: zie Heerenveen uit waar hij 2 goals veroorzaakt.
Tuurlijk maar die twee goals komen wel op zijn conto.quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:45 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
ach, dat lag aan veel meer dan alleen hem hoor...
Er zijn zat keepers die niet met hoge ballen om kunnen gaan, maar toch top keepers zijn geweest...
David Seaman (Arsenal), Menzo (ajax), Barthez (Man United)quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:51 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Tuurlijk maar die twee goals komen wel op zijn conto.
Een keeper die de club punten kost doordat hij geen hoge ballen kan pakken kan per definitie geen top keeper zijn. Ik kan er dan ook niet een verzinnen....
Ik zeg ook alleen dat ik hem sterker vind keepen dan verwacht.quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:40 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Vind ik juist niet.....
Hij is wel heel erg matig op hoge ballen.
lijkt me duidelijkquote:Op woensdag 18 januari 2006 11:02 schreef M0NTANA het volgende:
De oorzaak van het slechte presteren van Ajax ligt natuurlijk niet bij Maarten Stekelenburg.
Mooi, nu wij nogquote:FC Twente heeft een nieuw logo. Het wapen van de Tukkers is een nostalgische variant op het moderne wapen dat de club nu als embleem gebruikt.
Waarden als trots, traditie en het aloude clubgevoel zouden door het nieuwe logo beter naar voren komen. Met ingang van komend seizoen prijkt het nieuwe logo ook op de shirts van FC Twente.
Dat telt bij FCT nog wel, maar bij Ajax (helaas) niet meer.quote:Waarden als trots, traditie en het aloude clubgevoel zouden door het nieuwe logo beter naar voren komen.
quote:'Ajax accepteert verhuren van Rosales'
Woensdag 18 januari, door SV, Amsterdam, 08.54u GMT+01.00, Clarin
Het Argentijnse Clarin meldt dat Ajax toch heeft geaccepteerd om Mauro Rosales te verhuren aan River Plate. Dit maakte het gerenommeerde medium vanmorgen bekend.
In eerste instantie wilde Ajax niet eens onderhandelen, maar volgens Clarin zijn ze toch 'om' gegaan. Ole meldt zelfs dat Rosales morgen al naar Argentinie afreist om een contract te tekenen.
Deze week meldde RTV Noord-Holland nog dat Rosales in ieder geval bij Ajax zou blijven dit seizoen.
Of Salomon Kalou!quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:32 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik denk dat Jenner nu al komt...
Ik juich het toe, is zeker het proberen waard.quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:32 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik denk dat Jenner nu al komt...
Nee.....quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:36 schreef Dylan Dog het volgende:
Kunnen jullie een buitenstaander als ik uitleggen waar Ajax in hemelsnaam mee bezig is?
Ajaxshowtimequote:Op woensdag 18 januari 2006 11:35 schreef Cordoba32 het volgende:
het staat op VZ, dat zegt al genoeg
Wist ik het maar. Maar nog liever zou ik willen weten of het ooit nog goedkomt met Ajax.quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:36 schreef Dylan Dog het volgende:
Kunnen jullie een buitenstaander als ik uitleggen waar Ajax in hemelsnaam mee bezig is?
Ja hij zegt Rosales mag niet verhuurt worden maar toch komen er nu berichten dat et wel gebeurdquote:Op woensdag 18 januari 2006 11:39 schreef M0NTANA het volgende:
Anderhalf miljoen? De vraagprijs van Christian Wilhelmsson is zo'n 4 á 5 miljoen Euro of zal er een spits komen? Ik heb vertrouwen in Martin van Geel, maar hij zal dit vertrouwen nu wel waar moeten maken.
Vermaelen wordt een grotequote:Op woensdag 18 januari 2006 12:05 schreef Dylan Dog het volgende:
Is Vermaelen nu ineens dé man bij jullie? Jeetje zeg...
Niet op 1 man afgaan, Vermaelen is wat mij betreft nog steeds een grauw eendje...quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:05 schreef Dylan Dog het volgende:
Is Vermaelen nu ineens dé man bij jullie? Jeetje zeg...
Dat werd ook gezegd van Peter Beense.quote:
is toch geen rechtsbuiten joh.. Middenvelder met een goeie traptechniek, denk cker snelheid tekort om mannetje te paseren en die voorzet te geven.. Doe maar ff nietquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:08 schreef numero_uno het volgende:
Baretto op rechtsbuiten niks voor jullie?
Dit is een artikel van 21/08-2002, sinds die tijd heeft SQD zich niet echt verder ontwikkeld.quote:Rondje met de hond kost transfer naar ManU
Een rondje met de hond dreigt de overgang van Julien Escudé naar Manchester United te frusteren. Nadat eerst zijn club Stade Rennes het bod uit Engeland als belachelijk van de hand had gewezen, is er nu een nieuw obstakel op de weg gekomen.
Escudé raakte geblesseerd tijdens het uitlaten van zijn hond. 'Ik liep met mijn hond, gleed uit over de stoeprand en raakte geblesseerd aan mijn knie', zei de Franse verdediger. Omdat het herstel minimaal drie weken in beslag neemt lijkt de transfer van de baan. Manchester United wilde namelijk voor de deadline van 31 augustus de Franse verdediger aantrekken.
Overigens zorgen honden wel vaker voor een blessure bij het baasje. Richard Witschge, Carlo Cudicini en Lars-Gunnar Carlstrand gingen Escudé vorig jaar voor.
op uitleenbasis dan, die gozer wil je gewoon niet kopen...quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:35 schreef devv05 het volgende:
Vond Wamberto wel iets beter, al kwam dat vooral door zn snelheid
positie?quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:25 schreef DeTolk het volgende:
Het zoontje van Blind zit bij de selectie van Oranje -16
Escudé heeft het inderdaad prima gedaan, maar er moest schijnbaar iemand geslachtofferd worden na de thuisnederlaag tegen Feyenoord.quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:59 schreef Dylan Dog het volgende:
Leuk die schoonmaak, maar Escudé heeft het toch altijd redelijk gedaan?
3 maal radenquote:
Opkomende verdedigerquote:
Ik weet niet of ie ook opkomend is, maar tis wel een centrale verdediger net als papaquote:
Eindelijk een goeie actie van Blind, die gozer is echt geen top hoor. Liever een onervaren jonkie met talent dan een afgekeurde fransman die als een wijf de duels ingaat en niet bepaald snel is.quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:37 schreef Tobbes het volgende:
Bij deze zeg ik mijn vertrouwen in Blind definitief op. De transfer hing al een tijdje in de lucht natuurlijk; maar nu het eindelijk zover is...ik kan er met mijn hoofd niet bij. Misschien is Escude niet de meest begenadigde verdediger. Maar wel een man met een top mentaliteit en de nodige ervaring...
Wat miste Blind ook al weer in de selectie?
Op het moment hebben we natuurlijk al genoeg spelrs met die eigenschappen. Enne, voetballend was SQD echt geen achteruitgang hoor.
En wat nu als Grygera geblesseerd raakt? Of Gryga én Vermaelen? Toch maar weer De Jong/Maduro in het centrum
Wat een prutser die Blind.
quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:41 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Eindelijk een goeie actie van Blind, die gozer is echt geen top hoor. Liever een onervaren jonkie met talent dan een afgekeurde fransman die als een wijf de duels ingaat en niet bepaald snel is.
quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:41 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Eindelijk een goeie actie van Blind, die gozer is echt geen top hoor. Liever een onervaren jonkie met talent dan een afgekeurde fransman die als een wijf de duels ingaat en niet bepaald snel is.
Noem 3 kwaliteiten van SQD die dit Ajax verder helpt?quote:
Mentaliteit,quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:44 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Noem 3 kwaliteiten van SQD die dit Ajax verder helpt?
ervaring? meer dan de anderen misschien maar ook niet zo veel hoor.quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:46 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Mentaliteit,
Ervaring,
Dreiging bij corners,
Goede pass,
Opbouwend vermogen.
slap in duelsquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:46 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Mentaliteit,
Ervaring,
Dreiging bij corners,
Goede pass,
Opbouwend vermogen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |