Ja hij zegt Rosales mag niet verhuurt worden maar toch komen er nu berichten dat et wel gebeurdquote:Op woensdag 18 januari 2006 11:39 schreef M0NTANA het volgende:
Anderhalf miljoen? De vraagprijs van Christian Wilhelmsson is zo'n 4 á 5 miljoen Euro of zal er een spits komen? Ik heb vertrouwen in Martin van Geel, maar hij zal dit vertrouwen nu wel waar moeten maken.
Vermaelen wordt een grotequote:Op woensdag 18 januari 2006 12:05 schreef Dylan Dog het volgende:
Is Vermaelen nu ineens dé man bij jullie? Jeetje zeg...
Niet op 1 man afgaan, Vermaelen is wat mij betreft nog steeds een grauw eendje...quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:05 schreef Dylan Dog het volgende:
Is Vermaelen nu ineens dé man bij jullie? Jeetje zeg...
Dat werd ook gezegd van Peter Beense.quote:
is toch geen rechtsbuiten joh.. Middenvelder met een goeie traptechniek, denk cker snelheid tekort om mannetje te paseren en die voorzet te geven.. Doe maar ff nietquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:08 schreef numero_uno het volgende:
Baretto op rechtsbuiten niks voor jullie?
Dit is een artikel van 21/08-2002, sinds die tijd heeft SQD zich niet echt verder ontwikkeld.quote:Rondje met de hond kost transfer naar ManU
Een rondje met de hond dreigt de overgang van Julien Escudé naar Manchester United te frusteren. Nadat eerst zijn club Stade Rennes het bod uit Engeland als belachelijk van de hand had gewezen, is er nu een nieuw obstakel op de weg gekomen.
Escudé raakte geblesseerd tijdens het uitlaten van zijn hond. 'Ik liep met mijn hond, gleed uit over de stoeprand en raakte geblesseerd aan mijn knie', zei de Franse verdediger. Omdat het herstel minimaal drie weken in beslag neemt lijkt de transfer van de baan. Manchester United wilde namelijk voor de deadline van 31 augustus de Franse verdediger aantrekken.
Overigens zorgen honden wel vaker voor een blessure bij het baasje. Richard Witschge, Carlo Cudicini en Lars-Gunnar Carlstrand gingen Escudé vorig jaar voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |