op uitleenbasis dan, die gozer wil je gewoon niet kopen...quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:35 schreef devv05 het volgende:
Vond Wamberto wel iets beter, al kwam dat vooral door zn snelheid
positie?quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:25 schreef DeTolk het volgende:
Het zoontje van Blind zit bij de selectie van Oranje -16
Escudé heeft het inderdaad prima gedaan, maar er moest schijnbaar iemand geslachtofferd worden na de thuisnederlaag tegen Feyenoord.quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:59 schreef Dylan Dog het volgende:
Leuk die schoonmaak, maar Escudé heeft het toch altijd redelijk gedaan?
3 maal radenquote:
Opkomende verdedigerquote:
Ik weet niet of ie ook opkomend is, maar tis wel een centrale verdediger net als papaquote:
Eindelijk een goeie actie van Blind, die gozer is echt geen top hoor. Liever een onervaren jonkie met talent dan een afgekeurde fransman die als een wijf de duels ingaat en niet bepaald snel is.quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:37 schreef Tobbes het volgende:
Bij deze zeg ik mijn vertrouwen in Blind definitief op. De transfer hing al een tijdje in de lucht natuurlijk; maar nu het eindelijk zover is...ik kan er met mijn hoofd niet bij. Misschien is Escude niet de meest begenadigde verdediger. Maar wel een man met een top mentaliteit en de nodige ervaring...
Wat miste Blind ook al weer in de selectie?
Op het moment hebben we natuurlijk al genoeg spelrs met die eigenschappen. Enne, voetballend was SQD echt geen achteruitgang hoor.
En wat nu als Grygera geblesseerd raakt? Of Gryga én Vermaelen? Toch maar weer De Jong/Maduro in het centrum
Wat een prutser die Blind.
quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:41 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Eindelijk een goeie actie van Blind, die gozer is echt geen top hoor. Liever een onervaren jonkie met talent dan een afgekeurde fransman die als een wijf de duels ingaat en niet bepaald snel is.
quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:41 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Eindelijk een goeie actie van Blind, die gozer is echt geen top hoor. Liever een onervaren jonkie met talent dan een afgekeurde fransman die als een wijf de duels ingaat en niet bepaald snel is.
Noem 3 kwaliteiten van SQD die dit Ajax verder helpt?quote:
Mentaliteit,quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:44 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Noem 3 kwaliteiten van SQD die dit Ajax verder helpt?
ervaring? meer dan de anderen misschien maar ook niet zo veel hoor.quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:46 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Mentaliteit,
Ervaring,
Dreiging bij corners,
Goede pass,
Opbouwend vermogen.
slap in duelsquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:46 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Mentaliteit,
Ervaring,
Dreiging bij corners,
Goede pass,
Opbouwend vermogen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |