Ach, je moet maar doen wat je niet kunt latenquote:Op maandag 16 januari 2006 18:00 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ooit begonnen om te kijken hoe t smaakte nooit meer gestopt![]()
Daarom dee ik toen ook nietquote:Op maandag 16 januari 2006 18:02 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ach, je moet maar doen wat je niet kunt laten
Nope, geen zin in...quote:Op maandag 16 januari 2006 18:02 schreef Stereotomy het volgende:
Ah, fok, [ vergeten
Fluuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuugel
Misschien dat iemand anders het voor je wil doen zometeen, ik ben recalcitrant vandaag...quote:
ah joh.. does lievquote:
Doe ut zellufquote:
Ben jij ineens blauw?quote:
ach, nou weet je iig wat je morgen gaat etenquote:Op maandag 16 januari 2006 18:05 schreef lovebear het volgende:
[..]
Krijg er nu trek in maar heb al wat anders in huis![]()
jij je zinquote:
Eerste klasquote:Op maandag 16 januari 2006 18:05 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ben nu wel benieuwd naar je reden dan
En op welke leeftijd ben je begonnen?
G E F E L I C I T E E R D met je moderatorschapquote:
Groep 3?quote:Op maandag 16 januari 2006 18:07 schreef lovebear het volgende:
[..]
Eerste klas![]()
Rook nu al bijna 7 jaar
wat was die reden nou?quote:Op maandag 16 januari 2006 18:07 schreef lovebear het volgende:
[..]
Eerste klas![]()
Rook nu al bijna 7 jaar
Eerste klas is groep 3quote:Op maandag 16 januari 2006 18:09 schreef lovebear het volgende:
[..]
Nee joh eerste klas niet basisschool
Groep 3 was vroeger 1ste klas nu gewoon groep 3 hoorquote:Op maandag 16 januari 2006 18:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Eerste klas is groep 3
Jij bedoelt brugklas
Die was er ook niet....quote:Op maandag 16 januari 2006 18:09 schreef D.Rose het volgende:
[..]
wist niet eens dat er een vacature was
anyway: feli TL
ik heb 10 jaar gerookt, en toen vond ik het genoeg en ben ik gestoptquote:Op maandag 16 januari 2006 18:10 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ja gewoon wou t testen vond t lekker
En merkte dat t stiekeme erg leuk was
Hey kissaquote:Op maandag 16 januari 2006 18:11 schreef kissa het volgende:
Teamlead gefeliciteerd en succes gewenst![]()
Peter6000?quote:Op maandag 16 januari 2006 18:11 schreef flugeltje het volgende:
[..]
TL stond sowieso al op de reservelijst na de vorige ronde. Hij was toen op één persoon (ik zeg niet wie) na de beste kandidaat...
Ik wist niet dat er een vorige ronde wasquote:Op maandag 16 januari 2006 18:11 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Die was er ook niet....
TL stond sowieso al op de reservelijst na de vorige ronde. Hij was toen op één persoon (ik zeg niet wie) na de beste kandidaat... Nu hadden we snel hulp nodig en dan is het niet handig om nog een hele procedure op te starten...
Stoppen zou ik maar niet doen is beter voor mezelf en mn omgevingquote:Op maandag 16 januari 2006 18:12 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik heb 10 jaar gerookt, en toen vond ik het genoeg en ben ik gestopt
Welke mod is er als laatste bijgekomen bij BB??quote:Op maandag 16 januari 2006 18:13 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er een vorige ronde was
en toe, zeg eens wie
Dan word liefbeertje niet meer zo lief meer denk ikquote:Op maandag 16 januari 2006 18:13 schreef lovebear het volgende:
[..]
Stoppen zou ik maar niet doen is beter voor mezelf en mn omgeving![]()
quote:Op maandag 16 januari 2006 18:11 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Die was er ook niet....
TL stond sowieso al op de reservelijst na de vorige ronde. Hij was toen op één persoon (ik zeg niet wie) na de beste kandidaat... Nu hadden we snel hulp nodig en dan is het niet handig om nog een hele procedure op te starten...
Met zo'n instelling lukt het je ook nietquote:Op maandag 16 januari 2006 18:13 schreef lovebear het volgende:
[..]
Stoppen zou ik maar niet doen is beter voor mezelf en mn omgeving![]()
CW natuurlijkquote:Op maandag 16 januari 2006 18:13 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Welke mod is er als laatste bijgekomen bij BB??![]()
Nopequote:
Dat hou ik echt niet bij hoor, waarschijnlijk ben jij het?quote:Op maandag 16 januari 2006 18:13 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Welke mod is er als laatste bijgekomen bij BB??![]()
Jaaaaquote:
Ik kon het volgende bericht niet meer kwijt:quote:
quote:Teamlead is kut
quote:Op maandag 16 januari 2006 18:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik kon het volgende bericht niet meer kwijt:
[..]
![]()
Het staat er wel, maar volgens mij doen ze dat dus niet.quote:Op maandag 16 januari 2006 18:23 schreef Stereotomy het volgende:
"De hoteliers gaan zelf helpen met Sushi maken"
De hoteliers kennende is dat ook wel zo verstandigquote:Op maandag 16 januari 2006 18:24 schreef Muerte het volgende:
[..]
Het staat er wel, maar volgens mij doen ze dat dus niet.![]()
quote:Op maandag 16 januari 2006 18:28 schreef regenworm het volgende:
Het loopt storm zo te zien.
quote:Op maandag 16 januari 2006 18:27 schreef flugeltje het volgende:
Teamlead wordt mod en het hele forum loopt leeg
Is dit wel op een democratische manier gebeurt.quote:Op maandag 16 januari 2006 18:27 schreef flugeltje het volgende:
proficiat met je modstatus leadquote:Op maandag 16 januari 2006 18:27 schreef teamlead het volgende:
[..]
De hoteliers kennende is dat ook wel zo verstandig
quote:Op maandag 16 januari 2006 18:27 schreef flugeltje het volgende:
quote:Op maandag 16 januari 2006 18:29 schreef Snaptnix het volgende:
OMG teamlead als modje, dit wordt de ondergang van HBB.![]()
Zeer democratisch...quote:Op maandag 16 januari 2006 18:29 schreef regenworm het volgende:
[..]
Is dit wel op een democratische manier gebeurt.
Of heeft Hummie gewoon besloten.
ja ik zou hem ook alvast maar gaan bannen uit je hotelkamer snappiequote:Op maandag 16 januari 2006 18:29 schreef Snaptnix het volgende:
OMG teamlead als modje, dit wordt de ondergang van HBB.![]()
Mwoah!, valt wel ,mee toch gezien het tijdstip.quote:Op maandag 16 januari 2006 18:27 schreef flugeltje het volgende:
Nee hoor lieverd. Gefeli ermee en veel succesquote:
quote:Op maandag 16 januari 2006 18:30 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nee hoor lieverd. Gefeli ermee en veel succes![]()
![]()
![]()
nou ik zal je wel even werk gevenquote:Op maandag 16 januari 2006 18:29 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
![]()
maar dan kan ik helemaal niets meer modden
Whehehe... FOK! en democratie!quote:Op maandag 16 januari 2006 18:29 schreef regenworm het volgende:
[..]
Is dit wel op een democratische manier gebeurt.
Of heeft Hummie gewoon besloten.
Kan hem daar wel bannen natuurlijk, maar dan wordt het zo saai op de kamer. Zolang ie lief blijft, mag ie wel blijvenquote:Op maandag 16 januari 2006 18:30 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ja ik zou hem ook alvast maar gaan bannen uit je hotelkamer snappie![]()
quote:Op maandag 16 januari 2006 18:31 schreef regenworm het volgende:
[..]
nou ik zal je wel even werk geven
GRAPJE
die jonge meid uit Tilburgquote:Op maandag 16 januari 2006 18:29 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zeer democratisch...
En het ligt eraan wie je als Hummie bestempelt...
Moet er niet aan denken om kogelvis geserveerd te krijgen die door Kelly is bereid.quote:Op maandag 16 januari 2006 18:27 schreef teamlead het volgende:
[..]
De hoteliers kennende is dat ook wel zo verstandig
voor jou blijf ik altijd liefquote:Op maandag 16 januari 2006 18:31 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Kan hem daar wel bannen natuurlijk, maar dan wordt het zo saai op de kamer. Zolang ie lief blijft, mag ie wel blijven![]()
quote:
kan ik niks aan doen TL vroeg om werk.quote:Op maandag 16 januari 2006 18:32 schreef flugeltje het volgende:
Wormpje, wat had ik gezegd over poppetjes???![]()
Dat we zo veel mogelijk die vrolijke dansende smilie moesten gebruiken tochquote:Op maandag 16 januari 2006 18:32 schreef flugeltje het volgende:
Wormpje, wat had ik gezegd over poppetjes???![]()
quote:Op maandag 16 januari 2006 18:34 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dat we zo veel mogelijk die vrolijke dansende smilie moesten gebruiken toch![]()
Hoe is dit besloten dan?quote:Op maandag 16 januari 2006 18:33 schreef flugeltje het volgende:
[..]
![]()
Maar het is heel democratisch goedgekeurd....![]()
quote:Op maandag 16 januari 2006 18:36 schreef Bartoli het volgende:
[..]
noem je dat dan democratisch zomaar die poppetjes editten![]()
![]()
quote:Op maandag 16 januari 2006 18:34 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dat we zo veel mogelijk die vrolijke dansende smilie moesten gebruiken toch![]()
quote:
Teamlead mod? Aahhhhhhhhhhh de wereld is gestopt met draaien!!!!! Hoe moeten we dit overleven?quote:Op maandag 16 januari 2006 18:27 schreef flugeltje het volgende:
Hoi Melke, je bent vroeg vandaag. Vrije dag gehad?quote:
Omdat ze graag onder druk werkt?quote:Op maandag 16 januari 2006 18:39 schreef Stereotomy het volgende:
Ze hadden fokking twee uur geleden al door dat er geen Sake was, waarom moeten ze *nu* pas bestellen nu alles dicht en naar huis is?
Ja!quote:Op maandag 16 januari 2006 18:40 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hoi Melke, je bent vroeg vandaag. Vrije dag gehad?![]()
Waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kanquote:Op maandag 16 januari 2006 18:39 schreef Stereotomy het volgende:
Ze hadden fokking twee uur geleden al door dat er geen Sake was, waarom moeten ze *nu* pas bestellen nu alles dicht en naar huis is?
Wel hard gewerkt, maar toch iedere dag vrijquote:
Je bent nu te laat hoorquote:Op maandag 16 januari 2006 18:42 schreef Foreverblue het volgende:
BEW trouwens... ff vergeten te zeggen
Hai lieverd, WBquote:Op maandag 16 januari 2006 18:42 schreef Foreverblue het volgende:
BEW trouwens... ff vergeten te zeggen
TL was vorige ronde al in the picture. Toen ben ik het geworden.quote:Op maandag 16 januari 2006 18:36 schreef regenworm het volgende:
[..]
Hoe is dit besloten dan?
Gewoon een vraagje meer niet.![]()
Als je dit zegt dan krijg weer het gevoel of ik op mijn werk zit.quote:Op maandag 16 januari 2006 18:42 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan![]()
Beter laat dan nooit tochquote:
Kunst... ik ben altijd al blauwquote:Op maandag 16 januari 2006 18:45 schreef flugeltje het volgende:
[..]
TL was vorige ronde al in the picture. Toen ben ik het geworden.
CW stopte en er moest een nieuwe komen, flugel zei: TL..? (F)A's zeiden ja, goed plan... En toen was TL ineens blauw...
bedankt voor de informatiequote:Op maandag 16 januari 2006 18:45 schreef flugeltje het volgende:
[..]
TL was vorige ronde al in the picture. Toen ben ik het geworden.
CW stopte en er moest een nieuwe komen, flugel zei: TL..? (F)A's zeiden ja, goed plan... En toen was TL ineens blauw...
Is juist de sport om ze te cappen natuurlijk... moeten ze maar niet zo dom zijn het in beeld te brengenquote:Op maandag 16 januari 2006 18:46 schreef flugeltje het volgende:
Muerte, ik weet dat ze er erg slordig mee zijn, maar let een beetje op met het plaatsen van prive-gegevens....
Prima!quote:Op maandag 16 januari 2006 18:46 schreef flugeltje het volgende:
Muerte, ik weet dat ze er erg slordig mee zijn, maar let een beetje op met het plaatsen van prive-gegevens....
Ja dat klopt, maar onschuldige mensen worden wel hierdoor gepakt.quote:Op maandag 16 januari 2006 18:47 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Is juist de sport om ze te cappen natuurlijk... moeten ze maar niet zo dom zijn het in beeld te brengen
For heaven's sake, don't you know?quote:Op maandag 16 januari 2006 18:49 schreef melke het volgende:
Misschien een stomme vraag, maar wat is sake?
Bij de cap die je net plaatste stond een naam met een e-mail adres... Zeer slordig van de redactie, ik weet het... Maar laten we ze gewoon niet hier plaatsen...quote:Op maandag 16 januari 2006 18:49 schreef Muerte het volgende:
[..]
Prima!![]()
1 vraagje nog wat versta je saar precies onder?
Okee... dat is waar... alles voor het goede doel dan maarquote:Op maandag 16 januari 2006 18:50 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ja dat klopt, maar onschuldige mensen worden wel hierdoor gepakt.
En dat vind ik niet zo netjes
Wat hebben ze je nou weer aangesmeerdquote:Op maandag 16 januari 2006 18:50 schreef Manu82 het volgende:
Heeft er iemand hier een MercedesCard?
Mij is altijd geleerd dat stomme vragen niet bestaanquote:Op maandag 16 januari 2006 18:49 schreef melke het volgende:
Misschien een stomme vraag, maar wat is sake? Drankje ofzo?
een japans drankjequote:Op maandag 16 januari 2006 18:49 schreef melke het volgende:
Misschien een stomme vraag, maar wat is sake? Drankje ofzo?
Viola is lief, de hele dag nog geen last van haar gehadquote:Op maandag 16 januari 2006 18:49 schreef Stereotomy het volgende:
Viola flikker een hele eind op![]()
![]()
Ga iets doen, mens
Hele dag nog geen streams aan gehad zeker?quote:Op maandag 16 januari 2006 18:51 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Viola is lief, de hele dag nog geen last van haar gehad![]()
![]()
![]()
een mercedes en daar krijg ik een creditcard bijquote:Op maandag 16 januari 2006 18:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat hebben ze je nou weer aangesmeerd![]()
[FB] Teamlead, Ripley en flugeltje: Werk aan de winkelquote:Op maandag 16 januari 2006 18:50 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Bij de cap die je net plaatste stond een naam met een e-mail adres... Zeer slordig van de redactie, ik weet het... Maar laten we ze gewoon niet hier plaatsen...
quote:Op maandag 16 januari 2006 18:52 schreef Manu82 het volgende:
[..]
een mercedes en daar krijg ik een creditcard bij![]()
![]()
Handig.. kun je ook de benzine voor dat ding betalenquote:Op maandag 16 januari 2006 18:52 schreef Manu82 het volgende:
[..]
een mercedes en daar krijg ik een creditcard bij![]()
![]()
quote:Op maandag 16 januari 2006 18:56 schreef regenworm het volgende:
[..]
Voor de kijkcijfers kan ze beter niks aan hebben.
quote:Op maandag 16 januari 2006 18:56 schreef regenworm het volgende:
[..]
Moet wel iets te raden overblijven natuurlijk...quote:Op maandag 16 januari 2006 18:56 schreef regenworm het volgende:
[..]
Nee, levendige fantasiequote:
Psiesquote:Op maandag 16 januari 2006 18:58 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Moet wel iets te raden overblijven natuurlijk...
quote:Op maandag 16 januari 2006 18:57 schreef Stereotomy het volgende:
Zo'n Monique verbleekt toch helemaal als ze naast Micky staat
quote:Op maandag 16 januari 2006 18:58 schreef regenworm het volgende:
Dames en Heren is er zaterdagmiddag weer een pannekoeken middag.
Indien Ja, dan moeten we met ze alle er na toen gaan en allemaal een FOK T-shirt aantrekken.
Ik denk dat Viola verschrikkelijk blij van ons wordt.
nee laat maar eens zien.quote:Op maandag 16 januari 2006 18:58 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Moet wel iets te raden overblijven natuurlijk...
Gezelligquote:Op maandag 16 januari 2006 18:59 schreef teamlead het volgende:
[..]40 idioten aan de pannekoeken.. zal ze blij van worden ja
Ze draaien steeds weg als er gesproken word met intern personeel van BBquote:Op maandag 16 januari 2006 19:03 schreef regenworm het volgende:
tering wordt gek van die regie wat wordt het kut in beeld gebracht.
Idioten wij zijn geen idioten wij zijn BB fansquote:Op maandag 16 januari 2006 18:59 schreef teamlead het volgende:
[..]40 idioten aan de pannekoeken.. zal ze blij van worden ja
Ik mocht willen dat ik zulke benen had....quote:Op maandag 16 januari 2006 19:04 schreef melke het volgende:
Toch vind ik Kelly (dr benen) net een kerel
Als dit zo door gaat dan is het snel afgelopen met HBBquote:Op maandag 16 januari 2006 19:04 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ze draaien steeds weg als er gesproken word met intern personeel van BB
daar denkt viooltje anders overquote:Op maandag 16 januari 2006 19:04 schreef regenworm het volgende:
[..]
Idioten wij zijn geen idioten wij zijn BB fans
Flugeltje je wil je toch niet laten opbouwen tot man.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:05 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik mocht willen dat ik zulke benen had....
Gevalletje tot-aan-d'r-nek-maar-'t-is-het-toch-net-nietquote:Op maandag 16 januari 2006 19:04 schreef melke het volgende:
Toch vind ik Kelly (dr benen) net een kerel
quote:Op maandag 16 januari 2006 19:05 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Vanmiddag hoorde ik Monique bellen met ene Dave van de redactie.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:04 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ze draaien steeds weg als er gesproken word met intern personeel van BB
quote:Op maandag 16 januari 2006 19:05 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dát zijn geen mannenbenen hoorquote:Op maandag 16 januari 2006 19:09 schreef teamlead het volgende:
[..]
waarom zou jij mannenbenen willen hebben?
flugel bedoeld niet dat ze mannen benen wil hebben maar dat de benen zo slank waren als bij kellyquote:Op maandag 16 januari 2006 19:09 schreef teamlead het volgende:
[..]
waarom zou jij mannenbenen willen hebben?
ééntje de man van die dikke oude troll.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:09 schreef BONG4002 het volgende:
Hoeveel gasten hebben ze nu eigenlijk?
Soms zijn ze net iets te laatquote:Op maandag 16 januari 2006 19:09 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Vanmiddag hoorde ik Monique bellen met ene Dave van de redactie.
Ik dacht meerdere hoorde ik Micky net zeggenquote:Op maandag 16 januari 2006 19:10 schreef regenworm het volgende:
[..]
ééntje de man van die dikke oude troll.
Nee joh, vrouwenbenen zijn veel gevormder. Die van Kelly zijn te gespierd. Echt travestietenbenenquote:Op maandag 16 januari 2006 19:05 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Simpel antwoord... laat dan de streams maar uitquote:Op maandag 16 januari 2006 19:13 schreef Marrije het volgende:
Ik kom net binnen, heb de streams nog niet aan, maar zit Viola er nog in?![]()
* meldtquote:Op maandag 16 januari 2006 19:14 schreef Bergie88 het volgende:
Hallo ben ik weer maar denk ik voor korte duur![]()
Wie gaat er zo de uitzendingen kijken. Die van half acht en van half negen??
Ja eh... als er toch niemand komt... zonde om weg te gooienquote:
Ik opzekerquote:Op maandag 16 januari 2006 19:14 schreef Bergie88 het volgende:
Die van half negen wel, maar die van half 8 weet ik nog niet. Wat is precies het verschil..?quote:Op maandag 16 januari 2006 19:14 schreef Bergie88 het volgende:
quote:Op maandag 16 januari 2006 19:15 schreef regenworm het volgende:
Die Monique begint een beetje op Lieske te lijken is ook uren met de make-up bezig.
Toch vind ik Monique knapper dan Lieske. Ook al is ze een heel stuk ouder.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:15 schreef regenworm het volgende:
Die Monique begint een beetje op Lieske te lijken is ook uren met de make-up bezig.
nee heb geen zin om naar een herhaling met reclame te kijken.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:14 schreef Bergie88 het volgende:
Ga het eens bekijken of het wat is...quote:Op maandag 16 januari 2006 19:14 schreef Bergie88 het volgende:
quote:Op maandag 16 januari 2006 19:16 schreef flugeltje het volgende:
Nou, ik ga zometeen maar eens naar de wekelijkse quiz-avond.... Tot later vanavond.
Veel plezier... tot vanavondquote:Op maandag 16 januari 2006 19:16 schreef flugeltje het volgende:
Nou, ik ga zometeen maar eens naar de wekelijkse quiz-avond.... Tot later vanavond.
Ze gaan eerst zelf eten, vanaf half 8 komen de gasten volgens Micky.quote:
dan moet je niet mij zeggen want dan schiet ik in de scanman modusquote:Op maandag 16 januari 2006 19:16 schreef Bergie88 het volgende:
[..]
Toch vind ik Monique knapper dan Lieske. Ook al is ze een heel stuk ouder.
Dat heb je dan foutquote:Op maandag 16 januari 2006 19:17 schreef Bergie88 het volgende:
ik weet het niet, volgens mij mogen we om half negen 'life' meekijken in het huis
Twee uitzendingenquote:Op maandag 16 januari 2006 19:17 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ga het eens bekijken of het wat is...
quote:Op maandag 16 januari 2006 19:16 schreef flugeltje het volgende:
quote:
De eerste is de normale reguliere uitzending, en de tweede is het verslag van het etentje van afgelopen zaterdagquote:
Lieske heeft schoonheid van zichzelf, Monique moet er eerst 3 meter foundation op plamuren. Lieske kan echt heel fotogeniek zijn.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:16 schreef Bergie88 het volgende:
[..]
Toch vind ik Monique knapper dan Lieske. Ook al is ze een heel stuk ouder.
Als dat zo is dan kijk ik allebij de uitzendingen niet, volg het de afgelopen dagen op de voet dus het zal weinig toevoegen aan wat ik nu al weet.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:18 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat heb je dan fout
Is het grand gala diner van afgelopen zaterdag
quote:Op maandag 16 januari 2006 19:23 schreef BONG4002 het volgende:
Yep, ik ga nu offline ivm de beide uitzendingen en daartussen het NOS journaal natuurlijk
Dus tot 21:34!
Dan hoor ik van jou wel of het leuk wasquote:Op maandag 16 januari 2006 19:23 schreef BONG4002 het volgende:
Yep, ik ga nu offline ivm de beide uitzendingen en daartussen het NOS journaal natuurlijk
Ik denk dat Lieske over een paar jaar echt niet meer zo mooi is hoorquote:Op maandag 16 januari 2006 19:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Lieske heeft schoonheid van zichzelf, Monique moet er eerst 3 meter foundation op plamuren. Lieske kan echt heel fotogeniek zijn.
Dat is alleen Micky na haar 30stequote:Op maandag 16 januari 2006 19:25 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik denk dat Lieske over een paar jaar echt niet meer zo mooi is hoor![]()
quote:Op maandag 16 januari 2006 19:21 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
De eerste is de normale reguliere uitzending, en de tweede is het verslag van het etentje van afgelopen zaterdag
Zekerquote:Op maandag 16 januari 2006 19:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat is alleen Micky na haar 30ste
Ik zet de streams ook maar weer aan, als viola weer irritant aan het doen is dan mag de regie van mij wegzappen, anders niequote:Op maandag 16 januari 2006 19:27 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik wel ga kijken. Ik volg de streams wel
![]()
We horen dan wel of het wat isquote:Op maandag 16 januari 2006 19:23 schreef BONG4002 het volgende:
tis absoluut een heel mooie vrouw, maar ik vind Monique mooierquote:Op maandag 16 januari 2006 19:29 schreef cuall het volgende:
[..]
ZekerMickey is al 35 en ik vind haar echt bloedmooi
Ik begreep van Mickey vanmiddag dat ze om acht uur beginnen, maar ik weet niet hoeveel mensen er nu uiteindelijk komen, ik ben niet verder gekomen dan de man van Vitriolaquote:Op maandag 16 januari 2006 19:31 schreef Bergie88 het volgende:
Het is half acht Cuall de gasten komen zo toch??
quote:Op maandag 16 januari 2006 19:33 schreef Snaptnix het volgende:
Ben er ook weer, laatste dagelijkse beslommeringen achter de rug. Lekker bakkie erbij
Er mocht toch geen fammilie komenquote:Op maandag 16 januari 2006 19:34 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik begreep van Mickey vanmiddag dat ze om acht uur beginnen, maar ik weet niet hoeveel mensen er nu uiteindelijk komen, ik ben niet verder gekomen dan de man van Vitriola
quote:Op maandag 16 januari 2006 19:33 schreef Snaptnix het volgende:
Ben er ook weer, laatste dagelijkse beslommeringen achter de rug. Lekker bakkie erbij
zolang ze 200,- neertellen mag iedereen komen geloof ikquote:Op maandag 16 januari 2006 19:35 schreef Bergie88 het volgende:
[..]
Er mocht toch geen fammilie komen![]()
Had ik ook begrepen, maar zondag was de man van Bonnie er, dus heeft Viola haar man gebeld en opdracht gegeven dat hij moest komenquote:Op maandag 16 januari 2006 19:35 schreef Bergie88 het volgende:
[..]
Er mocht toch geen fammilie komen![]()
Hey cuallquote:
quote:Op maandag 16 januari 2006 19:36 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hey cuall
Alles goed gegaan met je hutspot?
quote:Op maandag 16 januari 2006 19:38 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja, ze hebben me de hemel in geprezen
, was lekker
![]()
Viola voelt zich mijlenver verheven boven iedereen daar hoorquote:Op maandag 16 januari 2006 19:37 schreef Bergie88 het volgende:
Viola probeert zkr zo een wit voetje te halen bij de rest van de groep.
quote:Op maandag 16 januari 2006 19:38 schreef cuall het volgende:
[..]
, was lekker
![]()
En wat er bij haar niet in zat en hier wel, amateurquote:Op maandag 16 januari 2006 19:41 schreef cuall het volgende:
[..]
Viola voelt zich mijlenver verheven boven iedereen daar hoor![]()
nou heb ik Viola gvd al wel 100x horen zeggen dat ze voor 20 mensen sushi heeft gemaakt
quote:Op maandag 16 januari 2006 19:41 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ik wist het wel dat je het kon
Kijk maar uit dat je kookunsten niet te vaak goed uitvllen, straks moet je vaker dan 1x per week aantreden in de keuken
Enormquote:
Top, zei toch dat t zou lukkenquote:Op maandag 16 januari 2006 19:38 schreef cuall het volgende:
[..]
, was lekker
![]()
De gast van vanavondquote:Op maandag 16 januari 2006 19:45 schreef Bergie88 het volgende:
O er valt me opeens op dat er een blonde man aan tafel zit, wie is dat??
quote:Op maandag 16 januari 2006 19:45 schreef Bergie88 het volgende:
O er valt me opeens op dat er een blonde man aan tafel zit, wie is dat??
Nee die is véél te jong en leuk om te zien, kan nooit op Viola vallenquote:Op maandag 16 januari 2006 19:46 schreef Bergie88 het volgende:
Dat kan niet de man zijn van Viola, dat was een andere muts die die gekke gitaarman voor had geregeld
Een voor-proever dan, als ie niet ziek wordt, mogen er andere gasten naar binnenquote:Op maandag 16 januari 2006 19:47 schreef Stereotomy het volgende:
Komen er vanavond dan weer andere gasten? Is die blonde man dan een voor-gast?
Hey lieverdquote:Op maandag 16 januari 2006 19:47 schreef Foreverblue het volgende:
Nou... ik heb het al wel weer gezien... dat is dus niks.
BEW
Gelukkig maar, miste je al lieverd. WBquote:Op maandag 16 januari 2006 19:47 schreef Foreverblue het volgende:
BEW
Kijken of ie Viola-proof isquote:Op maandag 16 januari 2006 19:48 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Een voor-proever dan, als ie niet ziek wordt, mogen er andere gasten naar binnen![]()
WBquote:Op maandag 16 januari 2006 19:47 schreef Foreverblue het volgende:
BEW
voor-gast, op tijd-gast, na-gastquote:Op maandag 16 januari 2006 19:47 schreef Stereotomy het volgende:
Komen er vanavond dan weer andere gasten? Is die blonde man dan een voor-gast?
T-Mobile bedoel jequote:Op maandag 16 januari 2006 19:50 schreef Bergie88 het volgende:
Mickey kondigt de gasten weer aan, er komen dus daadwerkelijk mensen, het is BEN
Dus daar hoeven we niet naar te gaan kijken dusquote:Op maandag 16 januari 2006 19:47 schreef Foreverblue het volgende:
BEW
quote:
quote:Op maandag 16 januari 2006 19:49 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Gelukkig maar, miste je al lieverd. WB
Scheelt niet veel iig.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:52 schreef cuall het volgende:
Hangt er nou 1 tiet uit de bloes bij Kelly![]()
quote:Op maandag 16 januari 2006 19:56 schreef cuall het volgende:
Viola: "Ik schiet al helemaal uit mijn voegen"![]()
![]()
Barst dan de plamuur er ook niet vanafquote:Op maandag 16 januari 2006 19:56 schreef cuall het volgende:
Viola: "Ik schiet al helemaal uit mijn voegen"![]()
![]()
Och zal je zo wel zien barstenquote:Op maandag 16 januari 2006 19:57 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Barst dan de plamuur er ook niet vanaf![]()
Lekker... ook voor ons?quote:
Het waren haar worden, hoorquote:Op maandag 16 januari 2006 19:57 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Barst dan de plamuur er ook niet vanaf![]()
Ouderwets koffie makenquote:Op maandag 16 januari 2006 20:00 schreef cuall het volgende:
[..]
Moest je de bonen soms met de hand malen?![]()
Nee nee, de gezamelijke pot word pas om acht uur gezet.quote:Op maandag 16 januari 2006 20:00 schreef cuall het volgende:
[..]
Moest je de bonen soms met de hand malen?![]()
Nog nietquote:Op maandag 16 januari 2006 20:03 schreef Miepje01 het volgende:
Zijn er nou gasten of nog niet?
Er is 1 gast toch?quote:Op maandag 16 januari 2006 20:04 schreef cuall het volgende:
[..]
Nog nietIk lach me een puist als er niemand komt
![]()
Niemand gehoord of Micky en Kel's uitje nog wat heeft opgeleverd vanavond?quote:Op maandag 16 januari 2006 19:17 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Hebben ze nog gasten gescoord tijdens hun uitstapje trouwens?
Anders ik welquote:Op maandag 16 januari 2006 20:04 schreef cuall het volgende:
[..]
Nog nietIk lach me een puist als er niemand komt
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |