Ja eh... als er toch niemand komt... zonde om weg te gooienquote:
Ik opzekerquote:Op maandag 16 januari 2006 19:14 schreef Bergie88 het volgende:
Hallo ben ik weer maar denk ik voor korte duur![]()
Wie gaat er zo de uitzendingen kijken. Die van half acht en van half negen??
Die van half negen wel, maar die van half 8 weet ik nog niet. Wat is precies het verschil..?quote:Op maandag 16 januari 2006 19:14 schreef Bergie88 het volgende:
quote:Op maandag 16 januari 2006 19:15 schreef regenworm het volgende:
Die Monique begint een beetje op Lieske te lijken is ook uren met de make-up bezig.
Toch vind ik Monique knapper dan Lieske. Ook al is ze een heel stuk ouder.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:15 schreef regenworm het volgende:
Die Monique begint een beetje op Lieske te lijken is ook uren met de make-up bezig.
nee heb geen zin om naar een herhaling met reclame te kijken.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:14 schreef Bergie88 het volgende:
Ga het eens bekijken of het wat is...quote:Op maandag 16 januari 2006 19:14 schreef Bergie88 het volgende:
quote:Op maandag 16 januari 2006 19:16 schreef flugeltje het volgende:
Nou, ik ga zometeen maar eens naar de wekelijkse quiz-avond.... Tot later vanavond.
Veel plezier... tot vanavondquote:Op maandag 16 januari 2006 19:16 schreef flugeltje het volgende:
Nou, ik ga zometeen maar eens naar de wekelijkse quiz-avond.... Tot later vanavond.
Ze gaan eerst zelf eten, vanaf half 8 komen de gasten volgens Micky.quote:
dan moet je niet mij zeggen want dan schiet ik in de scanman modusquote:Op maandag 16 januari 2006 19:16 schreef Bergie88 het volgende:
[..]
Toch vind ik Monique knapper dan Lieske. Ook al is ze een heel stuk ouder.
Dat heb je dan foutquote:Op maandag 16 januari 2006 19:17 schreef Bergie88 het volgende:
ik weet het niet, volgens mij mogen we om half negen 'life' meekijken in het huis
Twee uitzendingenquote:Op maandag 16 januari 2006 19:17 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ga het eens bekijken of het wat is...
quote:Op maandag 16 januari 2006 19:16 schreef flugeltje het volgende:
quote:
De eerste is de normale reguliere uitzending, en de tweede is het verslag van het etentje van afgelopen zaterdagquote:
Lieske heeft schoonheid van zichzelf, Monique moet er eerst 3 meter foundation op plamuren. Lieske kan echt heel fotogeniek zijn.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:16 schreef Bergie88 het volgende:
[..]
Toch vind ik Monique knapper dan Lieske. Ook al is ze een heel stuk ouder.
Als dat zo is dan kijk ik allebij de uitzendingen niet, volg het de afgelopen dagen op de voet dus het zal weinig toevoegen aan wat ik nu al weet.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:18 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat heb je dan fout
Is het grand gala diner van afgelopen zaterdag
quote:Op maandag 16 januari 2006 19:23 schreef BONG4002 het volgende:
Yep, ik ga nu offline ivm de beide uitzendingen en daartussen het NOS journaal natuurlijk
Dus tot 21:34!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |