Eerste klas is groep 3quote:Op maandag 16 januari 2006 18:09 schreef lovebear het volgende:
[..]
Nee joh eerste klas niet basisschool
Groep 3 was vroeger 1ste klas nu gewoon groep 3 hoorquote:Op maandag 16 januari 2006 18:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Eerste klas is groep 3
Jij bedoelt brugklas
Die was er ook niet....quote:Op maandag 16 januari 2006 18:09 schreef D.Rose het volgende:
[..]
wist niet eens dat er een vacature was
anyway: feli TL
ik heb 10 jaar gerookt, en toen vond ik het genoeg en ben ik gestoptquote:Op maandag 16 januari 2006 18:10 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ja gewoon wou t testen vond t lekker
En merkte dat t stiekeme erg leuk was
Hey kissaquote:Op maandag 16 januari 2006 18:11 schreef kissa het volgende:
Teamlead gefeliciteerd en succes gewenst![]()
Peter6000?quote:Op maandag 16 januari 2006 18:11 schreef flugeltje het volgende:
[..]
TL stond sowieso al op de reservelijst na de vorige ronde. Hij was toen op één persoon (ik zeg niet wie) na de beste kandidaat...
Ik wist niet dat er een vorige ronde wasquote:Op maandag 16 januari 2006 18:11 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Die was er ook niet....
TL stond sowieso al op de reservelijst na de vorige ronde. Hij was toen op één persoon (ik zeg niet wie) na de beste kandidaat... Nu hadden we snel hulp nodig en dan is het niet handig om nog een hele procedure op te starten...
Stoppen zou ik maar niet doen is beter voor mezelf en mn omgevingquote:Op maandag 16 januari 2006 18:12 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik heb 10 jaar gerookt, en toen vond ik het genoeg en ben ik gestopt
Welke mod is er als laatste bijgekomen bij BB??quote:Op maandag 16 januari 2006 18:13 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er een vorige ronde was
en toe, zeg eens wie
Dan word liefbeertje niet meer zo lief meer denk ikquote:Op maandag 16 januari 2006 18:13 schreef lovebear het volgende:
[..]
Stoppen zou ik maar niet doen is beter voor mezelf en mn omgeving![]()
quote:Op maandag 16 januari 2006 18:11 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Die was er ook niet....
TL stond sowieso al op de reservelijst na de vorige ronde. Hij was toen op één persoon (ik zeg niet wie) na de beste kandidaat... Nu hadden we snel hulp nodig en dan is het niet handig om nog een hele procedure op te starten...
Met zo'n instelling lukt het je ook nietquote:Op maandag 16 januari 2006 18:13 schreef lovebear het volgende:
[..]
Stoppen zou ik maar niet doen is beter voor mezelf en mn omgeving![]()
CW natuurlijkquote:Op maandag 16 januari 2006 18:13 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Welke mod is er als laatste bijgekomen bij BB??![]()
Nopequote:
Dat hou ik echt niet bij hoor, waarschijnlijk ben jij het?quote:Op maandag 16 januari 2006 18:13 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Welke mod is er als laatste bijgekomen bij BB??![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |