Ach, je moet maar doen wat je niet kunt latenquote:Op maandag 16 januari 2006 18:00 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ooit begonnen om te kijken hoe t smaakte nooit meer gestopt![]()
Daarom dee ik toen ook nietquote:Op maandag 16 januari 2006 18:02 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ach, je moet maar doen wat je niet kunt laten
Nope, geen zin in...quote:Op maandag 16 januari 2006 18:02 schreef Stereotomy het volgende:
Ah, fok, [ vergeten
Fluuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuugel
Misschien dat iemand anders het voor je wil doen zometeen, ik ben recalcitrant vandaag...quote:
ah joh.. does lievquote:
Doe ut zellufquote:
Ben jij ineens blauw?quote:
ach, nou weet je iig wat je morgen gaat etenquote:Op maandag 16 januari 2006 18:05 schreef lovebear het volgende:
[..]
Krijg er nu trek in maar heb al wat anders in huis![]()
jij je zinquote:
Eerste klasquote:Op maandag 16 januari 2006 18:05 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ben nu wel benieuwd naar je reden dan
En op welke leeftijd ben je begonnen?
G E F E L I C I T E E R D met je moderatorschapquote:
Groep 3?quote:Op maandag 16 januari 2006 18:07 schreef lovebear het volgende:
[..]
Eerste klas![]()
Rook nu al bijna 7 jaar
wat was die reden nou?quote:Op maandag 16 januari 2006 18:07 schreef lovebear het volgende:
[..]
Eerste klas![]()
Rook nu al bijna 7 jaar
Eerste klas is groep 3quote:Op maandag 16 januari 2006 18:09 schreef lovebear het volgende:
[..]
Nee joh eerste klas niet basisschool
Groep 3 was vroeger 1ste klas nu gewoon groep 3 hoorquote:Op maandag 16 januari 2006 18:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Eerste klas is groep 3
Jij bedoelt brugklas
Die was er ook niet....quote:Op maandag 16 januari 2006 18:09 schreef D.Rose het volgende:
[..]
wist niet eens dat er een vacature was
anyway: feli TL
ik heb 10 jaar gerookt, en toen vond ik het genoeg en ben ik gestoptquote:Op maandag 16 januari 2006 18:10 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ja gewoon wou t testen vond t lekker
En merkte dat t stiekeme erg leuk was
Hey kissaquote:Op maandag 16 januari 2006 18:11 schreef kissa het volgende:
Teamlead gefeliciteerd en succes gewenst![]()
Peter6000?quote:Op maandag 16 januari 2006 18:11 schreef flugeltje het volgende:
[..]
TL stond sowieso al op de reservelijst na de vorige ronde. Hij was toen op één persoon (ik zeg niet wie) na de beste kandidaat...
Ik wist niet dat er een vorige ronde wasquote:Op maandag 16 januari 2006 18:11 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Die was er ook niet....
TL stond sowieso al op de reservelijst na de vorige ronde. Hij was toen op één persoon (ik zeg niet wie) na de beste kandidaat... Nu hadden we snel hulp nodig en dan is het niet handig om nog een hele procedure op te starten...
Stoppen zou ik maar niet doen is beter voor mezelf en mn omgevingquote:Op maandag 16 januari 2006 18:12 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik heb 10 jaar gerookt, en toen vond ik het genoeg en ben ik gestopt
Welke mod is er als laatste bijgekomen bij BB??quote:Op maandag 16 januari 2006 18:13 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er een vorige ronde was
en toe, zeg eens wie
Dan word liefbeertje niet meer zo lief meer denk ikquote:Op maandag 16 januari 2006 18:13 schreef lovebear het volgende:
[..]
Stoppen zou ik maar niet doen is beter voor mezelf en mn omgeving![]()
quote:Op maandag 16 januari 2006 18:11 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Die was er ook niet....
TL stond sowieso al op de reservelijst na de vorige ronde. Hij was toen op één persoon (ik zeg niet wie) na de beste kandidaat... Nu hadden we snel hulp nodig en dan is het niet handig om nog een hele procedure op te starten...
Met zo'n instelling lukt het je ook nietquote:Op maandag 16 januari 2006 18:13 schreef lovebear het volgende:
[..]
Stoppen zou ik maar niet doen is beter voor mezelf en mn omgeving![]()
CW natuurlijkquote:Op maandag 16 januari 2006 18:13 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Welke mod is er als laatste bijgekomen bij BB??![]()
Nopequote:
Dat hou ik echt niet bij hoor, waarschijnlijk ben jij het?quote:Op maandag 16 januari 2006 18:13 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Welke mod is er als laatste bijgekomen bij BB??![]()
Jaaaaquote:
Ik kon het volgende bericht niet meer kwijt:quote:
quote:Teamlead is kut
quote:Op maandag 16 januari 2006 18:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik kon het volgende bericht niet meer kwijt:
[..]
![]()
Het staat er wel, maar volgens mij doen ze dat dus niet.quote:Op maandag 16 januari 2006 18:23 schreef Stereotomy het volgende:
"De hoteliers gaan zelf helpen met Sushi maken"
De hoteliers kennende is dat ook wel zo verstandigquote:Op maandag 16 januari 2006 18:24 schreef Muerte het volgende:
[..]
Het staat er wel, maar volgens mij doen ze dat dus niet.![]()
quote:Op maandag 16 januari 2006 18:28 schreef regenworm het volgende:
Het loopt storm zo te zien.
quote:Op maandag 16 januari 2006 18:27 schreef flugeltje het volgende:
Teamlead wordt mod en het hele forum loopt leeg
Is dit wel op een democratische manier gebeurt.quote:Op maandag 16 januari 2006 18:27 schreef flugeltje het volgende:
proficiat met je modstatus leadquote:Op maandag 16 januari 2006 18:27 schreef teamlead het volgende:
[..]
De hoteliers kennende is dat ook wel zo verstandig
quote:Op maandag 16 januari 2006 18:27 schreef flugeltje het volgende:
quote:Op maandag 16 januari 2006 18:29 schreef Snaptnix het volgende:
OMG teamlead als modje, dit wordt de ondergang van HBB.![]()
Zeer democratisch...quote:Op maandag 16 januari 2006 18:29 schreef regenworm het volgende:
[..]
Is dit wel op een democratische manier gebeurt.
Of heeft Hummie gewoon besloten.
ja ik zou hem ook alvast maar gaan bannen uit je hotelkamer snappiequote:Op maandag 16 januari 2006 18:29 schreef Snaptnix het volgende:
OMG teamlead als modje, dit wordt de ondergang van HBB.![]()
Mwoah!, valt wel ,mee toch gezien het tijdstip.quote:Op maandag 16 januari 2006 18:27 schreef flugeltje het volgende:
Nee hoor lieverd. Gefeli ermee en veel succesquote:
quote:Op maandag 16 januari 2006 18:30 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nee hoor lieverd. Gefeli ermee en veel succes![]()
![]()
![]()
nou ik zal je wel even werk gevenquote:Op maandag 16 januari 2006 18:29 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
![]()
maar dan kan ik helemaal niets meer modden
Whehehe... FOK! en democratie!quote:Op maandag 16 januari 2006 18:29 schreef regenworm het volgende:
[..]
Is dit wel op een democratische manier gebeurt.
Of heeft Hummie gewoon besloten.
Kan hem daar wel bannen natuurlijk, maar dan wordt het zo saai op de kamer. Zolang ie lief blijft, mag ie wel blijvenquote:Op maandag 16 januari 2006 18:30 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ja ik zou hem ook alvast maar gaan bannen uit je hotelkamer snappie![]()
quote:Op maandag 16 januari 2006 18:31 schreef regenworm het volgende:
[..]
nou ik zal je wel even werk geven
GRAPJE
die jonge meid uit Tilburgquote:Op maandag 16 januari 2006 18:29 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zeer democratisch...
En het ligt eraan wie je als Hummie bestempelt...
Moet er niet aan denken om kogelvis geserveerd te krijgen die door Kelly is bereid.quote:Op maandag 16 januari 2006 18:27 schreef teamlead het volgende:
[..]
De hoteliers kennende is dat ook wel zo verstandig
voor jou blijf ik altijd liefquote:Op maandag 16 januari 2006 18:31 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Kan hem daar wel bannen natuurlijk, maar dan wordt het zo saai op de kamer. Zolang ie lief blijft, mag ie wel blijven![]()
quote:
kan ik niks aan doen TL vroeg om werk.quote:Op maandag 16 januari 2006 18:32 schreef flugeltje het volgende:
Wormpje, wat had ik gezegd over poppetjes???![]()
Dat we zo veel mogelijk die vrolijke dansende smilie moesten gebruiken tochquote:Op maandag 16 januari 2006 18:32 schreef flugeltje het volgende:
Wormpje, wat had ik gezegd over poppetjes???![]()
quote:Op maandag 16 januari 2006 18:34 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dat we zo veel mogelijk die vrolijke dansende smilie moesten gebruiken toch![]()
Hoe is dit besloten dan?quote:Op maandag 16 januari 2006 18:33 schreef flugeltje het volgende:
[..]
![]()
Maar het is heel democratisch goedgekeurd....![]()
quote:Op maandag 16 januari 2006 18:36 schreef Bartoli het volgende:
[..]
noem je dat dan democratisch zomaar die poppetjes editten![]()
![]()
quote:Op maandag 16 januari 2006 18:34 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dat we zo veel mogelijk die vrolijke dansende smilie moesten gebruiken toch![]()
quote:
Teamlead mod? Aahhhhhhhhhhh de wereld is gestopt met draaien!!!!! Hoe moeten we dit overleven?quote:Op maandag 16 januari 2006 18:27 schreef flugeltje het volgende:
Hoi Melke, je bent vroeg vandaag. Vrije dag gehad?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |