Ze lijken een gigantische plaat voor hun kop te hebben, vrees zo langzamerhand dat ze het helemaal niet doorkrijgen met deze clubquote:Op maandag 16 januari 2006 13:43 schreef Mabelle het volgende:
Ik vraag me af hoeveel dagen ze nodig hebben ... om er achter te komen dat dit zo op deze manier niet gaat lopen
Ik denk nu nog iets meer dan 7 wekenquote:Op maandag 16 januari 2006 13:43 schreef Mabelle het volgende:
Ik vraag me af hoeveel dagen ze nodig hebben ... om er achter te komen dat dit zo op deze manier niet gaat lopen
Lijkt me ook niet neequote:Op maandag 16 januari 2006 13:45 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ze lijken een gigantische plaat voor hun kop te hebben, vrees zo langzamerhand dat ze het helemaal niet doorkrijgen met deze club![]()
Dit gaat op deze manier idd niet echt werken neequote:Op maandag 16 januari 2006 13:45 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ze lijken een gigantische plaat voor hun kop te hebben, vrees zo langzamerhand dat ze het helemaal niet doorkrijgen met deze club![]()
quote:Op maandag 16 januari 2006 13:45 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik denk nu nog iets meer dan 7 weken
Nieuwe manager kan nu meekijken.. en geloof me.. die zal druk bezig zijn om een plan te maken.quote:Op maandag 16 januari 2006 13:43 schreef Mabelle het volgende:
quote:Op maandag 16 januari 2006 13:45 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik denk nu nog iets meer dan 7 weken
wb bartoli, lekker gegeten?quote:
Toch zijn er al vele vrijgevige gasten geweest volgens de site.quote:Op maandag 16 januari 2006 13:46 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dit gaat op deze manier idd niet echt werken nee![]()
Ze moeten zich niet op de mensen richten uit het artiesten vak.. Die mensen komen al zovaak in de picture en vinden op den duur minder interessant.. Ze kunnen beter kiezen voor de middenstanders.quote:Op maandag 16 januari 2006 13:45 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Personeel van RNN7 (regionale TV)quote:
Had haar al te pakken bij haar lurvenquote:
Ze moeten het LEUK en GEZELLIG maken voor iedere gast... dan krijg je eerder een sneeuwbal effect..quote:Op maandag 16 januari 2006 13:50 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Ze moeten zich niet op de mensen richten uit het artiesten vak.. Die mensen komen al zovaak in de picture en vinden op den duur minder interessant.. Ze kunnen beter kiezen voor de middenstanders.
Is het jullie ook opgevallen dat die Mickey aardig aangestuurd wordt, steeds uit die dagboekkamer heeft ze verrassende nieuwe ideeen... Althans dat lijkt maar zo.. 90% van die iedeeën hebben ze rechtstreeks van FOK overgenomenquote:
Ja je hebt helemaal gelijk... en nee hoor, het valt niet opquote:Op maandag 16 januari 2006 13:54 schreef Cherryman het volgende:
[..]
Ze moeten het LEUK en GEZELLIG maken voor iedere gast... dan krijg je eerder een sneeuwbal effect..
Ze proberen het nu zó goed te doen, dat ze de kleine dingen vergeten.. zoals die ontbijters van vanmorgen.. ze werden bijna genegeerd.. !!
Door dat ontbijt echt iets leuks te geven.. begint het balletje te rollen.. en willen meer mensen wel komen... sneeuwbal effect... en dan kun je over een week of twee,... meer pers aandacht.. hogere bedragen vragen etc....
Ze willen te groot beginnen, en iedereen kijkt de kat uit de boom
Tuurlijk een "grote"klapper maken.. blijven proberen, maar vergeet niet ergens te beginnen.
(Just my two cents.... valt het op dat ik me verveel op mijn werk? )
Wie weetquote:Op maandag 16 januari 2006 13:56 schreef Cherryman het volgende:
[..]
Is het jullie ook opgevallen dat die Mickey aardig aangestuurd wordt, stees uit die dagboekkamer heeft ze verrassende nieuwe ideeen... Althans dat lijkt maar zo.. 90% van die iedeeën hebben ze rechtstreeks van FOK overgenomen![]()
en vergeet Bonnie niet voor de afwas en de pleesquote:Op maandag 16 januari 2006 13:47 schreef Cherryman het volgende:
[..]
Nieuwe manager kan nu meekijken.. en geloof me.. die zal druk bezig zijn om een plan te maken.
Ik blijf het een ongecontroleerd zooitje vinden...
Ze moeten een continue plan hebben..voor iedere dag.. Onbtijd etc = prima, maar strak geregeld. en nog wat dingetjes.
En dan twee mensen aanstellen die de speciale acties gaan voorbereiden.
En twee mensen die die speciale acties gaan uitvoeren, regelen en controleren
En twee mensen voor de spontane ideeën..
De manager houd overzicht en stuurt bij.
Eigenlijk hadden ze daar Patty Brard voor moeten vragen die doet alles in een keer met pleeborstelquote:Op maandag 16 januari 2006 13:59 schreef Giggio het volgende:
[..]
en vergeet Bonnie niet voor de afwas en de plees
Die Frank is best wel okejquote:Op maandag 16 januari 2006 14:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat gaf Frank Viola een heerlijke snauw : "Dat weet ik niet Viola, dat zijn jouw zaken..."
Doe je t wel rustig aan niet overbelasten hequote:Op maandag 16 januari 2006 13:59 schreef Bartoli het volgende:
[..]
hey schat, op moment gaat wel ok alleen beetje moe
zo meteen ff wat gaan sporten ofzo
Wat ben je toch weer liefquote:Op maandag 16 januari 2006 14:04 schreef lovebear het volgende:
[..]
Doe je t wel rustig aan niet overbelasten he![]()
Inderdaad!quote:Op maandag 16 januari 2006 14:04 schreef Cherryman het volgende:
Gert heeft het door: Het gewone volk, moet eerst de drempel over !!! HULDE !
ja lieverd doe ik anders loop ik straks weer kreupelquote:Op maandag 16 januari 2006 14:04 schreef lovebear het volgende:
[..]
Doe je t wel rustig aan niet overbelasten he![]()
Dat willen we niet hebben hoorquote:Op maandag 16 januari 2006 14:06 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ja lieverd doe ik anders loop ik straks weer kreupel![]()
Viool haar "Qualiteiten" bleken wel bij de receptie/veiling.... Goh ik had Bijna, let wel bijna, last van plaatsvervangende schaamte voor die vertoning.quote:Op maandag 16 januari 2006 14:05 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Inderdaad!
Laat Viool het maar niet horen, die wil alleen "het grote geld"![]()
Top van mquote:Op maandag 16 januari 2006 14:12 schreef BONG4002 het volgende:
Kijk, Gert doet het voor ¤ 50 ipv 100, klasse
Gert heeft het tenminste door ja...quote:Op maandag 16 januari 2006 14:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik heb een ongelovelijke bewondering voor Gert. Die bekijkt het van een nuchtere kant.
Tot straks Bongquote:Op maandag 16 januari 2006 14:16 schreef BONG4002 het volgende:
* BONG4002 knalt de boel even af, tot later
Tot zoquote:Op maandag 16 januari 2006 14:16 schreef Foreverblue het volgende:
Ik ben ff weg... tot later allemaal
laterzzquote:Op maandag 16 januari 2006 14:16 schreef BONG4002 het volgende:
* BONG4002 knalt de boel even af, tot later
laterzzquote:Op maandag 16 januari 2006 14:16 schreef Foreverblue het volgende:
Ik ben ff weg... tot later allemaal
goedemorgen liefurdquote:
* verkleed zich als allemaalquote:
Betalende bezoekers? Of gewoon familieleden die komen kijken hoe het gaat?quote:
ik heb geen idee wie het zijnquote:Op maandag 16 januari 2006 14:28 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Betalende bezoekers? Of gewoon familieleden die komen kijken hoe het gaat?![]()
Vrienden van Kelly, volgens mij zijn ze nog "gratis" ookquote:
Hij is toch verplicht om de hele dag in de keuken te mutsenquote:Op maandag 16 januari 2006 14:30 schreef Cherryman het volgende:
Gert moet meer input geven! Hij heeft een heldere kijk erop.. tijd voor een gesprekje tussen Gert en Mickey!
Hoihoiquote:Op maandag 16 januari 2006 14:29 schreef Bergie88 het volgende:
Hey ben ik weer, ff een break, is er nog iets boeiends gebeurd??
Zijn van een of andere omroep, RNN7 ofzo.quote:Op maandag 16 januari 2006 14:28 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Betalende bezoekers? Of gewoon familieleden die komen kijken hoe het gaat?![]()
quote:HOTEL BIG BROTHER-ONTHULLING: Bonnie St. Claire: 'Ik draag nooit ondergoed'
Maar liefst 650 Bekende Nederlanders zijn door producent Endemol benaderd of ze Hotel Big Brother wilde zitten. De animo bleek niet al te groot. Slechts de min of meer bekende Viola Holt, Bart Spring in 't Veld, Kelly van der Veer, Monique Sluyter, Bonnie St. Claire, Gert Timmerman en de Amsterdamse lokale grootheid Frank Awick wilden uiteindelijk het hotel in. Maar de ontboezemingen zijn er niet minder om. Zo weten we nu dat Bonnie St. Claire nooit ondergoed draagt..
Op tv heeft u het nog niet kunnen zien, maar we bereiden u maar vast voor: Bonnie St Claire houdt van alcohol, maar niet van ondergoed. Dat draagt ze namelijk nooit vertelde ze in Hotel Big Brother! Een ontboezeming die te horen was op de live-stream van het Hotel bij Talpa.
In een gezellig onderonsje met Viola Holt vertelde Bonnie ongegeneerd over de toch niet alledaagse gewoonte om onder haar kleren nooit enige vorm van ondergoed te dragen. Ook vertelde de nuchtere Bonnie -ze heeft besloten niet te drinken in het Hotel- dat zij haar bips slechts in een string perste voor de genoegens van haar echtgenoot.
Viola Holt hoorde de ondergoed-ontboemzemingen met berbazing aan: "Maar dan wordt toch alles nat?" Nu daar bleek Bonnie ook een oplossing voor gevonden te hebben: Dat loopt toch in mijn panty zo luide ongeveer haar antwoord...
"Echt amusement", zo omschrijft Paul Römer het nieuwe Hotel Big Brother in de kranten aangesloten bij de GPD. "Wel met emoties op zijn tijd, maar het heeft niets van de hardheid die de laatste Big Brother toch wel had."
Doel van het programma: het inzamelen van geld voor het Rode Kruis om de bouw van een nieuw Mappa Monde-huis voor zieke kinderen en hun ouders mogelijk te maken. Dat goede doel heeft er uiteindelijk voor gezorgd dat er toch een paar van de 650 aangeschreven Bekende Nederlanders hun intrek wilde nemen in het Hotel. Ook zanger Gert Timmerman zei aanvankelijk 'nee' tegen het voorstel. "Twee keer zelfs. Tot ik hoorde dat het voor het goede doel is".
Oud Big Brother-bewoonster Kelly: "Ik kan zelf geen kinderen krijgen. Toen ik de video zag over zo'n Mappa Mundo-huis, al die zieke kindertjes, toen brak mijn hart. Alle liefde die ik mijn eigen kinderen niet kan geven, stop ik in dit huis. Dit gaat in de miljoenen lopen."
"Een prachtig doel", zegt Bonnie St. Clair. "Gelukkig is iedereen in deze groep zo sociaal gevoelig als ik. Dus ik dacht meteen, dat lijkt me wel wat. Daarbij, ik ben 56 en om de dooie dood niet oud, maar als ik zeventig ben vragen ze niet meer."
quote:
tsja..de man is 70 ofzo... ouderdom komt met gebreken enzoquote:Op maandag 16 januari 2006 14:38 schreef Bergie88 het volgende:
Het zijn toch wel de twee berjaarden van het stel die Bonnie en Gert. Gert heeft last van hartkloppingen.
Leuk artikel... wat is de bron?quote:
quote:Op maandag 16 januari 2006 14:40 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Leuk artikel... wat is de bron?
BEW trouwens
O diequote:Op maandag 16 januari 2006 14:40 schreef Bartoli het volgende:
[..]
het altijd zo "betrouwbare" zijonline.nl![]()
WB lieverdquote:Op maandag 16 januari 2006 14:40 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Leuk artikel... wat is de bron?
BEW trouwens
Welk gesprek bedoel je?quote:Op maandag 16 januari 2006 14:44 schreef Bergie88 het volgende:
hk hoop niet dat Bart het gesprek komt verpesten
O ja... ik zie het op stream 4 nu ja.quote:Op maandag 16 januari 2006 14:45 schreef Bergie88 het volgende:
[..]
Dat in de kamer tussen Bonnie en Gert
Suc6, doei doeiquote:Op maandag 16 januari 2006 14:48 schreef Bartoli het volgende:
maar ik ga sporten tot straks maar weer
Doe maar lekker sportief... tot laterquote:Op maandag 16 januari 2006 14:48 schreef Bartoli het volgende:
quote:Op maandag 16 januari 2006 14:48 schreef Bartoli het volgende:
Minniequote:Op maandag 16 januari 2006 14:47 schreef Cherryman het volgende:
Hoe heet die zus van Mickey.. en wat doet ze?
Ik begreep dat die volgende week de manager wordt?
da's niet de zus, da's het vriendinnetjequote:
Joh... ga je me nu vertellen dat ze een pot isquote:Op maandag 16 januari 2006 14:50 schreef teamlead het volgende:
[..]
da's niet de zus, da's het vriendinnetje
Helpt Bi ?quote:Op maandag 16 januari 2006 14:50 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Joh... ga je me nu vertellen dat ze een pot is![]()
Weer een droom uiteengespat![]()
quote:Op maandag 16 januari 2006 14:50 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
nee hoor.. gewoon bi.... trio-mogelijkheden genoegquote:Op maandag 16 januari 2006 14:50 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Euhhhhh... alleen als Minnie eruit ziet als Micky en een trio wilquote:
Dat wil je gewoon niet, dan hoor je constant die schater lach naast je.quote:Op maandag 16 januari 2006 14:51 schreef Foreverblue het volgende:
Voor duizend euro... in bed met Kelly![]()
[afbeelding]
Ja natuurlijk dat hoort bij een japanse avond tochquote:
Daar zijn oplossingen voor hoorquote:Op maandag 16 januari 2006 14:52 schreef Bergie88 het volgende:
[..]
Dat wil je gewoon niet, dan hoor je constant die schater lach naast je.
euh.. bij japanse avond denk ik meer aan sushi, sake en geisha'squote:Op maandag 16 januari 2006 14:54 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Ja natuurlijk dat hoort bij een japanse avond toch![]()
Erg logisch hoor, karaoke op Japanse avond. Of is die nu ineens van de baan.quote:
Hey lieverdquote:Op maandag 16 januari 2006 14:57 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Erg logisch hoor, karaoke op Japanse avond. Of is die nu ineens van de baan.
BEW heel even![]()
Ze zegt niet eens de gasten die weg gaan en langslopen gedagquote:Op maandag 16 januari 2006 14:56 schreef Bergie88 het volgende:
Viola moet weer ff ontspannen, die freak zit weer te mediteren.
quote:Op maandag 16 januari 2006 14:56 schreef Bergie88 het volgende:
Viola moet weer ff ontspannen, die freak zit weer te mediteren.
Ze zit in diepe trance hequote:Op maandag 16 januari 2006 14:58 schreef Bergie88 het volgende:
[..]
Ze zegt niet eens de gasten die weg gaan en langslopen gedag![]()
Dat zijn "maar" gewonen mensen...quote:Op maandag 16 januari 2006 14:58 schreef Bergie88 het volgende:
[..]
Ze zegt niet eens de gasten die weg gaan en langslopen gedag![]()
En die was ??quote:Op maandag 16 januari 2006 15:00 schreef teamlead het volgende:
viola moet echt opdonderen daar.. na haar opmerking van vannacht ben ik helemaal klaar met haar
Wat heeft ze gezegd danquote:Op maandag 16 januari 2006 15:00 schreef teamlead het volgende:
viola moet echt opdonderen daar.. na haar opmerking van vannacht ben ik helemaal klaar met haar
quote:Op maandag 16 januari 2006 15:02 schreef whitef0x het volgende:
[..]
En die was ??
er zijn ook mensen die slapen zeg maar![]()
Dat het Fok furom bestaat uit 40 idioten die anoniem maar wat zitten te blaten... of iets in die trantquote:
Welke opmerking, lag op tijd op bed vannachquote:Op maandag 16 januari 2006 15:00 schreef teamlead het volgende:
Die 40 idioten... bepalen anders wel het halve beleid.. (met dank aan de meelezende redactie)quote:Op maandag 16 januari 2006 15:03 schreef teamlead het volgende:
[..]
watjes
Bart had het over Fok en dat daar mensen de streams volgen.. volgens diewaren dat "maar 40 idioten"
ja jij lag er een keer op tijd in en hebt alle fun gemist. Best wel leuk gesprek tussen Bart en Viola en later Micky en Bartquote:Op maandag 16 januari 2006 15:04 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Welke opmerking, lag op tijd op bed vannach![]()
vergeet het dammen nietquote:Op maandag 16 januari 2006 15:05 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
ja jij lag er een keer op tijd in en hebt alle fun gemist. Best wel leuk gesprek tussen Bart en Viola en later Micky en Bart
Eerst zijn we sukkels volgens Michelle nu volgens Viool weer idiotenquote:Op maandag 16 januari 2006 15:03 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dat het Fok furom bestaat uit 40 idioten die anoniem maar wat zitten te blaten... of iets in die trant
Viola zou zeggen... dat apparaat deugt niet, schuld van de leverancierquote:Op maandag 16 januari 2006 15:06 schreef Cherryman het volgende:
Hoe moeijlijk kan een vaatwasser zijn??
Ze zitten al de hele week 5 uur per dag met twee man in dat ding !
Wat Snaptnix zegtquote:Op maandag 16 januari 2006 15:06 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Eerst zijn we sukkels volgens Michelle nu volgens Viool weer idioten![]()
Laat die Viool de vinketering krijgen zeg, zeikwijf![]()
Wie is hier van de redactie??? En mogen wij straks stemmen wie eruit moet??quote:Op maandag 16 januari 2006 15:04 schreef Cherryman het volgende:
[..]
Die 40 idioten... bepalen anders wel het halve beleid.. (met dank aan de meelezende redactie)
Turlijk, volkomen logisch. Besluit ook eens op tijd te gaan slapenquote:Op maandag 16 januari 2006 15:05 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
ja jij lag er een keer op tijd in en hebt alle fun gemist. Best wel leuk gesprek tussen Bart en Viola en later Micky en Bart
Unaniem besluit dan denk ikquote:Op maandag 16 januari 2006 15:08 schreef Bergie88 het volgende:
[..]
Wie is hier van de redactie??? En mogen wij straks stemmen wie eruit moet??
quote:Op maandag 16 januari 2006 15:06 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Eerst zijn we sukkels volgens Michelle nu volgens Viool weer idioten![]()
Laat die Viool de vinketering krijgen zeg, zeikwijf![]()
dat zal je lerenquote:Op maandag 16 januari 2006 15:08 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Turlijk, volkomen logisch. Besluit ook eens op tijd te gaan slapen![]()
Aaahhhhhhhh je had je rust ook een keer nodig schatquote:Op maandag 16 januari 2006 15:08 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Turlijk, volkomen logisch. Besluit ook eens op tijd te gaan slapen![]()
Hallo idiootquote:Op maandag 16 januari 2006 15:08 schreef Talitha het volgende:
Goedemiddag. Idioot nr. 41 meld zich
.
nobody caresquote:Op maandag 16 januari 2006 13:45 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hallo iedereen bij Manu... en Manu zelf natuurlijkquote:Op maandag 16 januari 2006 15:11 schreef Manu82 het volgende:
ik ben weer in lurkstand aangezien iedereen hier mee kan kijken
Ha I41...quote:Op maandag 16 januari 2006 15:08 schreef Talitha het volgende:
Goedemiddag. Idioot nr. 41 meld zich
.
En wederom het spiegelbeeld toen en nu effect blijft frappantquote:
Hahaha nee hoor... was meer een twist naar B2... wat zeggie?quote:
pillarquote:Op maandag 16 januari 2006 15:13 schreef Manu82 het volgende:
weet iemand wat zuil in het engels is?
B2quote:Op maandag 16 januari 2006 15:14 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hahaha nee hoor... was meer een twist naar B2... wat zeggie?
world.altavista.comquote:Op maandag 16 januari 2006 15:13 schreef Manu82 het volgende:
weet iemand wat zuil in het engels is?
Monique gaat over een aantal jaren echt niet uitzien als Bonnie hoorquote:Op maandag 16 januari 2006 15:13 schreef whitef0x het volgende:
[..]
En wederom het spiegelbeeld toen en nu effect blijft frappant![]()
quote:Op maandag 16 januari 2006 15:17 schreef Snaptnix het volgende:
Ben er weer vandoor, even boodschappen doen en nog wat dagelijkse zaken. Tot later
quote:Op maandag 16 januari 2006 15:17 schreef Snaptnix het volgende:
Ben er weer vandoor, even boodschappen doen en nog wat dagelijkse zaken. Tot later
Die blijft zich volspuiten en gaat dan op Jerny lijkenquote:Op maandag 16 januari 2006 15:16 schreef teamlead het volgende:
[..]
Monique gaat over een aantal jaren echt niet uitzien als Bonnie hoor![]()
quote:Op maandag 16 januari 2006 15:18 schreef Bergie88 het volgende:
[..]
Die blijft zich volspuiten en gaat dan op Jerny lijken![]()
Ik las ergens dat ze al tegen de 40 is ? Ziet ze er nog goed uit.quote:Op maandag 16 januari 2006 15:18 schreef Bergie88 het volgende:
[..]
Die blijft zich volspuiten en gaat dan op Jerny lijken![]()
1 van de boeven uit Bassie en Adriaan... die dovequote:
Oh diequote:Op maandag 16 januari 2006 15:17 schreef lovebear het volgende:
[..]
Van bassie en adriaan![]()
Hoi hoi btw![]()
![]()
maak dan ff een echte pollquote:Op maandag 16 januari 2006 15:19 schreef Cherryman het volgende:
POLL : Viola ontploft binnen 24 uur !! gaat helemaal uit haar plaat... met tranen en al !
Ja: 1 (ik)
Nee: 0
google maar eens naar haar homepage, dan zie je dat ze er idd nog goed bij staat voor een vrouw van tegen de 40quote:Op maandag 16 januari 2006 15:18 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik las ergens dat ze al tegen de 40 is ? Ziet ze er nog goed uit.
<<< Fok-idioot.. Poll maken... eeehm ikke niet weten, Baas.quote:Op maandag 16 januari 2006 15:20 schreef teamlead het volgende:
[..]
maak dan ff een echte poll
en: ja
Hoi Miepjequote:Op maandag 16 januari 2006 15:19 schreef Miepje01 het volgende:
Goeiedag, wat is Viola stront chagrijnig..
Hij blijfd leukquote:Op maandag 16 januari 2006 15:20 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
1 van de boeven uit Bassie en Adriaan... die dove
Dit lijkt me handigerquote:Op maandag 16 januari 2006 15:19 schreef Cherryman het volgende:
POLL : Viola ontploft binnen 24 uur !! gaat helemaal uit haar plaat... met tranen en al !
Hey miepjequote:Op maandag 16 januari 2006 15:19 schreef Miepje01 het volgende:
Goeiedag, wat is Viola stront chagrijnig..
De bewoners!!quote:Op maandag 16 januari 2006 15:18 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik las ergens dat ze al tegen de 40 is ? Ziet ze er nog goed uit.
Geweldig !! Dankquote:Op maandag 16 januari 2006 15:21 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dit lijkt me handiger
Poll: Viola ontploft binnen 24 uur !! gaat helemaal uit haar plaatJa Nee
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Die heeft niet zo'n sumupak nodig danquote:Op maandag 16 januari 2006 15:21 schreef teamlead het volgende:
Wie gaat er straks sumo-worstelen dan? Viool?
Paste er niet meer bij opquote:Op maandag 16 januari 2006 15:22 schreef Cherryman het volgende:
[..]
Geweldig !! Dank( Mis wel de tranen
)
euh.. in welke context?quote:Op maandag 16 januari 2006 15:24 schreef Manu82 het volgende:
Hey als we hier toch een callcenter zijn:
vraag 2 is redemption gewoon korting?
Redemption, is dat niet verlossing ?quote:Op maandag 16 januari 2006 15:24 schreef Manu82 het volgende:
kan ook afkopen zijnquote:Op maandag 16 januari 2006 15:25 schreef Cherryman het volgende:
redemption is meer inhouden
Dit vind ik zelf een goede site voor online vertalen:quote:Op maandag 16 januari 2006 15:24 schreef Manu82 het volgende:
ga viola bezwangerenquote:Op maandag 16 januari 2006 15:29 schreef Cherryman het volgende:
Ga naar: http://av.rds.yahoo.com/_(...)lfish.altavista.com/
En pleur daar je hele text in... En oja.. val ons er niet mee lastig... ; -)
vertaalmachines werken zelden behoorlijk, tenzij je een proffesioneel pakket hebt...zou ik niet doen dusquote:Op maandag 16 januari 2006 15:29 schreef Cherryman het volgende:
Ga naar: http://av.rds.yahoo.com/_(...)lfish.altavista.com/
En pleur daar je hele text in... En oja.. val ons er niet mee lastig... ; -)
Zeg idoot nr 14 ... Ik geef je juist ene hele handige site !quote:
quote:Op maandag 16 januari 2006 15:33 schreef White_Pearl het volgende:
Hallo samen, ik kom weer even koekeloeren
![]()
![]()
Ok niet bedanktquote:Op maandag 16 januari 2006 15:31 schreef Cherryman het volgende:
[..]
Zeg idoot nr 14 ... Ik geef je juist ene hele handige site !
Nee, bedanken hoeft niet.
Doen we ook niet voor zo'n spamlink.quote:Op maandag 16 januari 2006 15:31 schreef Cherryman het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hoi White_Pearlquote:Op maandag 16 januari 2006 15:33 schreef White_Pearl het volgende:
![]()
![]()
Heeeeeeeeeeej Parellllll, stralend in de nachtquote:Op maandag 16 januari 2006 15:33 schreef White_Pearl het volgende:
![]()
![]()
I love you tooquote:Op maandag 16 januari 2006 15:31 schreef Cherryman het volgende:
[..]
Hey pareltjequote:Op maandag 16 januari 2006 15:33 schreef White_Pearl het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Hahaha ja dat las ik net joh dat achterlijke wijf is geschift!quote:Op maandag 16 januari 2006 15:34 schreef Bergie88 het volgende:
[..]
Hey parel, volgens viool ben je een idioot!!
Tsja... ehhhh ik weet niet met welk werkquote:Op maandag 16 januari 2006 15:34 schreef Miepje01 het volgende:
Iedereen aan 't werk. Kelly ook zo te zien..
Je bedoelt dat ze een horizontale positie heeft ingenomen ?quote:Op maandag 16 januari 2006 15:34 schreef Miepje01 het volgende:
Iedereen aan 't werk. Kelly ook zo te zien..
Juist jaquote:Op maandag 16 januari 2006 15:36 schreef Talitha het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ze een horizontale positie heeft ingenomen ?![]()
Haar nieuwe taakomschrijving is uitrusten voor de andere bewonersquote:Op maandag 16 januari 2006 15:36 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Tsja... ehhhh ik weet niet met welk werk![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op maandag 16 januari 2006 15:38 schreef Bergie88 het volgende:
[..]
Haar nieuwe taakomschrijving is uitrusten voor de andere bewoners![]()
Viool heeft tijdens haar mediteren vanmiddag zeker de hogere krachten opgeroepen om Kelly te teisterenquote:Op maandag 16 januari 2006 15:38 schreef Miepje01 het volgende:
Waar heeft ze nou last van?
Het is hier nog dag hoor lieve schatquote:Op maandag 16 januari 2006 15:34 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeeej Parellllll, stralend in de nacht![]()
![]()
Aanstelleritus wel oppassen is besmettelijkquote:Op maandag 16 januari 2006 15:38 schreef Miepje01 het volgende:
Kelly is ongesteld denk ikquote:Op maandag 16 januari 2006 15:38 schreef Miepje01 het volgende:
Dag of nacht... jij bent een parel die altijd straaltquote:Op maandag 16 januari 2006 15:39 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Het is hier nog dag hoor lieve schat![]()
![]()
![]()
quote:
Knapquote:Op maandag 16 januari 2006 15:39 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Kelly is ongesteld denk ik
[afbeelding]
quote:Op maandag 16 januari 2006 15:41 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dag of nacht... jij bent een parel die altijd straalt![]()
![]()
quote:Op maandag 16 januari 2006 15:41 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dag of nacht... jij bent een parel die altijd straalt![]()
![]()
Ik zou t niet weten is daar net een stoplicht ja nee ja neequote:Op maandag 16 januari 2006 15:42 schreef BONG4002 het volgende:
[..]![]()
Hebben ze nou al gasten voor vanavond trouwens?
Kost 300 euro per stoel dus ik denk het niet.quote:Op maandag 16 januari 2006 15:42 schreef BONG4002 het volgende:
[..]![]()
Hebben ze nou al gasten voor vanavond trouwens?
* BONG4002 joined the club met plezierquote:Op maandag 16 januari 2006 15:42 schreef Bergie88 het volgende:
[..]
Hey bong jij bent ook weer welkom bij de idioten![]()
![]()
Gezelliequote:Op maandag 16 januari 2006 15:42 schreef Bergie88 het volgende:
[..]
Hey bong jij bent ook weer welkom bij de idioten![]()
![]()
Hahaha... sorry... zal me weer gedragenquote:
300 euro! Zijn ze niet wijs ofzoquote:Op maandag 16 januari 2006 15:43 schreef Bergie88 het volgende:
[..]
Kost 300 euro per stoel dus ik denk het niet.
Ik ga er heen vanavond, ik wil in dat pak, met helm en alquote:Op maandag 16 januari 2006 15:43 schreef Bergie88 het volgende:
[..]
Kost 300 euro per stoel dus ik denk het niet.
Om de een of andere reden denken ze dat mensen dat bedrag wel willen neerleggen... en vooral viola vindt dat ze niet met lagere bedragen moeten gaan werken.....quote:
De sushi mannen denk ik?quote:Op maandag 16 januari 2006 15:45 schreef Bergie88 het volgende:
[..]
Wat brengen zij, de kantoor spullen??
Wat je ook veranderd je blijft een man.quote:Op maandag 16 januari 2006 15:36 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Tsja... ehhhh ik weet niet met welk werk![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Nog teveel hoorquote:Op maandag 16 januari 2006 15:46 schreef BONG4002 het volgende:
Ze gooien de prijs omlaag naar ¤ 200 p.p
Viola denkt dat ze voor een ouwe stoeipoes als haar nog zoveel neertellen. Dat mediteren heeft een hele slechte invloed op haar.quote:Op maandag 16 januari 2006 15:46 schreef teamlead het volgende:
[..]
Om de een of andere reden denken ze dat mensen dat bedrag wel willen neerleggen... en vooral viola vindt dat ze niet met lagere bedragen moeten gaan werken.....
Whahahaha... ik zie jou al in zo'n pak rondlopenquote:Op maandag 16 januari 2006 15:46 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ik ga er heen vanavond, ik wil in dat pak, met helm en al![]()
x uhm 6 ofzo
![]()
Dus zolang zij er in zit, wordt 't allemaal niksquote:Op maandag 16 januari 2006 15:46 schreef teamlead het volgende:
[..]
Om de een of andere reden denken ze dat mensen dat bedrag wel willen neerleggen... en vooral viola vindt dat ze niet met lagere bedragen moeten gaan werken.....
Hey Regenwormquote:Op maandag 16 januari 2006 15:47 schreef regenworm het volgende:
[..]
Wat je ook veranderd je blijft een man.
Daar is de onderste cap een mooi voorbeeld van.
Erge Mooie cap, trouwens die cap van een stiekem drinkende Bonnie vind ik wel de cap van de dag.
Ha Regenwormquote:Op maandag 16 januari 2006 15:47 schreef regenworm het volgende:
[..]
Erge Mooie cap, trouwens die cap van een stiekem drinkende Bonnie vind ik wel de cap van de dag.
Zou me de tering lachenquote:Op maandag 16 januari 2006 15:48 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Whahahaha... ik zie jou al in zo'n pak rondlopen
Gelukkig veranderd dat vanaf donderdagquote:Op maandag 16 januari 2006 15:48 schreef Miepje01 het volgende:
[..]
Dus zolang zij er in zit, wordt 't allemaal niks![]()
nee, heb even tijd en ben zo weer weg.quote:Op maandag 16 januari 2006 15:49 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ha Regenworm
Jij denkt... Flugel is er niet... ik kan veilig ff binnenkomen
En een dubbele always dry.... voor als je heeeeel hard moet lachenquote:Op maandag 16 januari 2006 15:50 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Zou me de tering lachenzou niet meer lopen maar rollen
![]()
ivm het niet kunnen ophouden met lachen![]()
Hey Regenwormquote:Op maandag 16 januari 2006 15:47 schreef regenworm het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 januari 2006 15:50 schreef lovebear het volgende:
[..]
Lijkt me lastig zitten zonder stoel hoor dus misschien zijn ze er blij mee
Dus er word vanavond geen stoelendans gehoudenquote:
Die cap van Bonnie heb ik gemist geloof ik.... waar staat die?quote:Op maandag 16 januari 2006 15:47 schreef regenworm het volgende:
[..]
Was water zei iemand... maar ze dronk uit een jeneverflesquote:Op maandag 16 januari 2006 15:52 schreef teamlead het volgende:
[..]
Die cap van Bonnie heb ik gemist geloof ik.... waar staat die?
Whahaha ik wou het er niet bij zetten maar je zegt het nu zelfquote:Op maandag 16 januari 2006 15:51 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
En een dubbele always dry.... voor als je heeeeel hard moet lachen
deeltje 93quote:Op maandag 16 januari 2006 15:52 schreef teamlead het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 januari 2006 15:50 schreef lovebear het volgende:
[..]
Lijkt me lastig zitten zonder stoel hoor dus misschien zijn ze er blij mee
[HBB SC 93] Gert slaapt op de bankquote:Op maandag 16 januari 2006 15:52 schreef teamlead het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 januari 2006 15:53 schreef regenworm het volgende:
[..]
[HBB SC 93] Gert slaapt op de bank
quote:Op maandag 16 januari 2006 15:53 schreef regenworm het volgende:
[..]
[HBB SC 93] Gert slaapt op de bank
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |