Ze lijken een gigantische plaat voor hun kop te hebben, vrees zo langzamerhand dat ze het helemaal niet doorkrijgen met deze clubquote:Op maandag 16 januari 2006 13:43 schreef Mabelle het volgende:
Ik vraag me af hoeveel dagen ze nodig hebben ... om er achter te komen dat dit zo op deze manier niet gaat lopen
Ik denk nu nog iets meer dan 7 wekenquote:Op maandag 16 januari 2006 13:43 schreef Mabelle het volgende:
Ik vraag me af hoeveel dagen ze nodig hebben ... om er achter te komen dat dit zo op deze manier niet gaat lopen
Lijkt me ook niet neequote:Op maandag 16 januari 2006 13:45 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ze lijken een gigantische plaat voor hun kop te hebben, vrees zo langzamerhand dat ze het helemaal niet doorkrijgen met deze club![]()
Dit gaat op deze manier idd niet echt werken neequote:Op maandag 16 januari 2006 13:45 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ze lijken een gigantische plaat voor hun kop te hebben, vrees zo langzamerhand dat ze het helemaal niet doorkrijgen met deze club![]()
quote:Op maandag 16 januari 2006 13:45 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik denk nu nog iets meer dan 7 weken
Nieuwe manager kan nu meekijken.. en geloof me.. die zal druk bezig zijn om een plan te maken.quote:Op maandag 16 januari 2006 13:43 schreef Mabelle het volgende:
quote:Op maandag 16 januari 2006 13:45 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik denk nu nog iets meer dan 7 weken
wb bartoli, lekker gegeten?quote:
Toch zijn er al vele vrijgevige gasten geweest volgens de site.quote:Op maandag 16 januari 2006 13:46 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dit gaat op deze manier idd niet echt werken nee![]()
Ze moeten zich niet op de mensen richten uit het artiesten vak.. Die mensen komen al zovaak in de picture en vinden op den duur minder interessant.. Ze kunnen beter kiezen voor de middenstanders.quote:Op maandag 16 januari 2006 13:45 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Personeel van RNN7 (regionale TV)quote:
Had haar al te pakken bij haar lurvenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |